Hahah, en s'middags dan? Hoezo zouden ze het niet meegeven, ik moet gvd dit weekend 20 taarten bakkenwrote:Ik geef je 1 tip. Ga morgenAVOND pas in de koopavond. En kijk of de oude kleine vrouw er NIET staat achter de klantenbalie. (Daar moet je ze halen). Ik kreeg van die muts maar 1 doosje mee. Vaag mormel. Trolololo. Je moet gewoon een jong iemand hebben. Die geeft je wel genoeg doosjes mee.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Haha.
Wil ook wel een keertje lachgas proberen, maar moet ik eerst zo'n opener halen die ik vervolgens nergens kwijt kan.
Wil ook wel een keertje lachgas proberen, maar moet ik eerst zo'n opener halen die ik vervolgens nergens kwijt kan.
wrote:Hahah, en s'middags dan? Hoezo zouden ze het niet meegeven, ik moet gvd dit weekend 20 taarten bakkenwrote:Ik geef je 1 tip. Ga morgenAVOND pas in de koopavond. En kijk of de oude kleine vrouw er NIET staat achter de klantenbalie. (Daar moet je ze halen). Ik kreeg van die muts maar 1 doosje mee. Vaag mormel. Trolololo. Je moet gewoon een jong iemand hebben. Die geeft je wel genoeg doosjes mee., dan moeten ze het toch wel meegeven.
Ha.. Trust me. Heb t geprobeerd. Maximaal 1 doosje per klant bij dat ouwe wijf. Gewoon lekker koopavond gaan. Succes gegarandeerd.
-
G
schitterend dat iedereen hier lachgas gaat doen haha 
maar je kan ze ook best goedkoop krijgen op wapwereld.nl
maar je kan ze ook best goedkoop krijgen op wapwereld.nl
Jammer dat die slagroomspuit zo kutjeduur is, anders had ik van de week wel wat patronen besteld 
-
G
tipwrote:Jammer dat die slagroomspuit zo kutjeduur is, anders had ik van de week wel wat patronen besteld
hoe inhaleer je via dat kreng?wrote:tipwrote:Jammer dat die slagroomspuit zo kutjeduur is, anders had ik van de week wel wat patronen besteld
-
B
Niet. Je vult er een ballon mee en daaruit inhaleer je.wrote:hoe inhaleer je via dat kreng?wrote:tipwrote:Jammer dat die slagroomspuit zo kutjeduur is, anders had ik van de week wel wat patronen besteld
oke dan, maar is kopen in de zomervakantie! 
-
G
wat dacht jij dan? bakkes op die spuit en zuigen maar?wrote:hoe inhaleer je via dat kreng?wrote:tipwrote:Jammer dat die slagroomspuit zo kutjeduur is, anders had ik van de week wel wat patronen besteld
Die cracker is kut. Want er moeten toch wel minimaal 2 patronen in een ballon vind ik, en ga dat maar eens proberen met zo'n ding...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
NOOIT DOENwrote:wat dacht jij dan? bakkes op die spuit en zuigen maar?wrote:hoe inhaleer je via dat kreng?wrote: tiptis je opa niet
Dan bevriezen je longen. Je zet er een ballon op en laat daar het gas in gaan. Vanuit de ballon inhaleren, altijd!!!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Het gas zit samengeperst in zo'n patroon, vervolgens zet dit uit als het eruit komt waardoor het enorm veel warmte onttrekt van de omgeving. Daarom niet direct uit een spuit oid inhaleren
je ziet ook dat als je een aantal ballonnen achter elkaar vult dat het ijs op die spuit staat
Heb je aan 1 patroontje wel genoeg om ff van de wereld te zijn? 
Het kan, maar effect is minimaal. 2 patronen is leuker!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja hoor ik vond het prima. 2 is wel veel vetter dan ben je echt verkniptwrote:Heb je aan 1 patroontje wel genoeg om ff van de wereld te zijn?
Heb er 4 in 1 ballon gehad. Gaat best leuk hoor. Toen ik de 5e de keer daarna erbij wou doen.. Knapte mn ballon.. 
Met 1 zo'n cracker kan je dus neit 2 patronen in 1 ballon stoppen?wrote:Ja hoor ik vond het prima. 2 is wel veel vetter dan ben je echt verkniptwrote:Heb je aan 1 patroontje wel genoeg om ff van de wereld te zijn?meer is nog erger denk ik
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nee daar heb je een slagroomspuit voor nodigwrote:Met 1 zo'n cracker kan je dus neit 2 patronen in 1 ballon stoppen?wrote:Ja hoor ik vond het prima. 2 is wel veel vetter dan ben je echt verkniptwrote:Heb je aan 1 patroontje wel genoeg om ff van de wereld te zijn?meer is nog erger denk ik
-
G
Je kan toch ook makkelijk 2 balonnen vullen?wrote:Die cracker is kut. Want er moeten toch wel minimaal 2 patronen in een ballon vind ik, en ga dat maar eens proberen met zo'n ding...
dat ding is 5x zo goedkoop dus ik zou et wel weten