Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:35 

Hardtraxx Elite

Pff.. Laat je wel effe weten wanneer en waar Takje? Daar wil ik echt bij zijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Whahaha! Held! Heb serieus nog nooit hallucinaties gehad van MDMA :(.

Vreemd. :/ Ik heb het denk ik 2 op de 3 keer. Op Q-Base zag ik overal drempels en ging ik steeds grote stappen zetten en later in de hangar leken de lasers op een glazen muur. xd Heb ook altijd heel vaak dat ik gezichten van bekende in andere gezichten zie. Heb op Free Festival vorig jaar zelfs iemand 5 keer achter elkaar m'n naam horen roepen. xd

Hallucinaties zijn geniaal. :loving: Mis het stiekem toch wel een beetje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:42 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Jeff3rd schreef:
Whahaha! Held! Heb serieus nog nooit hallucinaties gehad van MDMA :(.

Vreemd. :/ Ik heb het denk ik 2 op de 3 keer. Op Q-Base zag ik overal drempels en ging ik steeds grote stappen zetten en later in de hangar leken de lasers op een glazen muur. xd Heb ook altijd heel vaak dat ik gezichten van bekende in andere gezichten zie. Heb op Free Festival vorig jaar zelfs iemand 5 keer achter elkaar m'n naam horen roepen. xd

Hallucinaties zijn geniaal. :loving: Mis het stiekem toch wel een beetje. :P

Whahahaha! DODO!! Ik heb je toen echt bizar vaak geroepen.. Maar je holde zo die hardstyle tent weer in. Ik zag er geen doorkomen in en ben toen de hardcore maar weer in gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:01 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Ik begin steeds meer te geloven dat hallucinaties gekoppeld zijn aan hersenspinsels. Het verschilt zo erg per persoon, maar een aantal zaken blijven onophoudelijk terugkomen wat mij doet vermoeden dat er sprake is van een zekere bias en selectieve perceptie in het proces van MDA hallucinaties.

Overigens zelf nog nooit meegemaakt. Het is ook lang geleden sinds ik gruwelijk vdk op M ben geweest. Mark my words, na mijn tentamens, als ik alleen mijn scriptie nog moet, ga ik mijn hersens pure zwakzinnigheid bezorgen.

Ik heb wel eens gelezen dat het komt doordat je niet scherp ziet en je hoofd die gaten dan invult. Weet zelf niet wat er van waar is, maar heb zelf de laatste twee keren ook gehallucineerd van mdma, terwijl ik maar een halve speaker op had.

Als die theorie klopt van dat je hoofd dingen opvult die je niet scherp ziet zou dat voor mij best wel eens kunnen kloppen aangezien ik aan mijn ene oog een redelijke afwijking heb. Als mijn beide ogen namelijk zo waren had ik een bril of lenzen moeten dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik begin steeds meer te geloven dat hallucinaties gekoppeld zijn aan hersenspinsels. Het verschilt zo erg per persoon, maar een aantal zaken blijven onophoudelijk terugkomen wat mij doet vermoeden dat er sprake is van een zekere bias en selectieve perceptie in het proces van MDA hallucinaties.

Overigens zelf nog nooit meegemaakt. Het is ook lang geleden sinds ik gruwelijk vdk op M ben geweest. Mark my words, na mijn tentamens, als ik alleen mijn scriptie nog moet, ga ik mijn hersens pure zwakzinnigheid bezorgen.

Ik heb wel eens gelezen dat het komt doordat je niet scherp ziet en je hoofd die gaten dan invult. Weet zelf niet wat er van waar is, maar heb zelf de laatste twee keren ook gehallucineerd van mdma, terwijl ik maar een halve speaker op had.

Als die theorie klopt van dat je hoofd dingen opvult die je niet scherp ziet zou dat voor mij best wel eens kunnen kloppen aangezien ik aan mijn ene oog een redelijke afwijking heb. Als mijn beide ogen namelijk zo waren had ik een bril of lenzen moeten dragen.

Je hersenen vullen altijd informatie aan, alleen overdag is dit correct.
Bij de drugs krijgen je hersenen andere prikkels binnen(vermoeidheid enzo speelt ook mee) dus wordt er verkeerde informatie aangevuld en dan zie je die hallucinaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:18 

Donateur

Maar die gaten worden tijdens drugsgebruik ook opgevuld door dingen die in je hersenen spelen. Dingen die je bezig houden of die je op dat moment heel logisch lijken. Als je bijv. steeds mensen in een rolstoel ziet kan dat komen omdat je dat al een keer eerder (in het echt) hebt gezien op dat feest.

Op Ground Zero dacht ik bijv. dat er allemaal groentekratten van de Jumbo op de grond lagen en een soort van afstapje vormden. Zal toch wel ergens vandaan komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

Beschikbaarheidsheuristiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:24 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Maar die gaten worden tijdens drugsgebruik ook opgevuld door dingen die in je hersenen spelen. Dingen die je bezig houden of die je op dat moment heel logisch lijken. Als je bijv. steeds mensen in een rolstoel ziet kan dat komen omdat je dat al een keer eerder (in het echt) hebt gezien op dat feest.

Op Ground Zero dacht ik bijv. dat er allemaal groentekratten van de Jumbo op de grond lagen en een soort van afstapje vormden. Zal toch wel ergens vandaan komen xd

W T F ?!?!

Ik zeg.... Bijpakken! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:59 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Dat moest ik even googelen haha. Maar dat verklaart alles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat moest ik even googelen haha. Maar dat verklaart alles :D

Ik hoopte al dat je de hint zou snappen, haha! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:22 

Hardtraxxer

Iemand enig idee hoeveel lachgaspatronen je ongeveer nodig hebt voor een leuk avondje als je met 5 man bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:24 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
Iemand enig idee hoeveel lachgaspatronen je ongeveer nodig hebt voor een leuk avondje als je met 5 man bent?

200 kan voldoende zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:28 

Hardtraxx Elite

suikerklontje schreef:

Hangt er net vanaf hoe fanatiek jullie willen zijn... Ik heb er weleens me iemand op 1 vond 200 patronen doorheen gejaagd. En ook weleens met iemand slechts 60 patronen. Hangt er totaal vanaf met wie, hoe fanatiek, hoeveel patronen je per ballon doet. En bovendien ook, of je ook nog aan andere zooi tegelijkertijd zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:35 

Hardtraxx Elite

Minimaal 2 idd. Even grote ballonnen halen en je kunt er 3-4 en als je de juiste hebt soms wel 5 in doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:43 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
suikerklontje schreef:

Hangt er net vanaf hoe fanatiek jullie willen zijn... Ik heb er weleens me iemand op 1 vond 200 patronen doorheen gejaagd. En ook weleens met iemand slechts 60 patronen. Hangt er totaal vanaf met wie, hoe fanatiek, hoeveel patronen je per ballon doet. En bovendien ook, of je ook nog aan andere zooi tegelijkertijd zit.

Ik doe zelf 2cb en die andere doen truffels, heb je dan minder nodig? want k vind 200 wel een beetje veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:44 

Donateur

200 is idd een beetje erg veel denk ik. 100 lijkt me voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:46 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Ok ;) en waar kan je ze een beetje goedkoop halen, want k had vandaag bij de blokker gekeken en daar was het 5 euro voor 10 stuks. Vind 50 euro een beetje teveel voor 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:48 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Ik raad je sowieso af om al vanaf 11 uur (of hoelaat Intens ook begint) te gaan lopen vatten, sowieso als je je nog iets wilt herinneren van een feest. Ik begin op indoor feesten (22:00 - 07:00) ook pas om 12 uur met nemen.

Mm dan maar de eerste uurtjes vullen met heel erg lichte hasjjoints, vind ik persoonlijk heerlijk op feestjes. Net die hoeveelheid dat je lichtjes high bent, maar zonder lam te worden en dan lekker een paar biertjes erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:51 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
suikerklontje schreef:
dawasiknie schreef:

Ok ;) en waar kan je ze een beetje goedkoop halen, want k had vandaag bij de blokker gekeken en daar was het 5 euro voor 10 stuks. Vind 50 euro een beetje teveel voor 100.

Makro, 15 euro voor 50 stuks.

Mmm ok, heb alleen echt geen idee of er in Zaandam een macro is. Moet ik nog maar ff uitzoeken dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:57 

Hardtraxx Elite

suikerklontje schreef:

Mmm ok, heb alleen echt geen idee of er in Zaandam een macro is. Moet ik nog maar ff uitzoeken dan :thumbup:

Ik woon in Zaandam. Er is hier geen Makro. Amsterdam-Bijlmer is de dichtstbijzijnde. Of die in Beverwijk. Verder kan je ze ook bestellen op livebetter.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:00 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
suikerklontje schreef:

Ik woon in Zaandam. Er is hier geen Makro. Amsterdam-Bijlmer is de dichtstbijzijnde. Of die in Beverwijk. Verder kan je ze ook bestellen op livebetter.nl.

Dan wordt het toch maar naar de blokker, heb ze namelijk voor morgenavond nodig. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:05 

Hardtraxxer

Ja, maar dan geen 100 patronen. Dat wordt te duur. Ik denk iets van 10 of 20 patronen de man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:06 

Hardtraxx Elite

Dan zou ik kijken of je iemand kent met een Makro pas en ze daar halen.

1 doos van 50 stuks is 15 euro.

1 doosje van 10 stuks bij de Blokker is 5 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:10 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Dan zou ik kijken of je iemand kent met een Makro pas en ze daar halen.

1 doos van 50 stuks is 15 euro.

1 doosje van 10 stuks bij de Blokker is 5 euro.

Ken niemand, en heb geen zin om morgen helemaal naar de bijlmer te gaan. Het is wel duurder bij de blokker, maar een 10tje kan ik wel missen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:11 

Hardtraxx Elite

Ik geef je 1 tip. Ga morgenAVOND pas in de koopavond. En kijk of de oude kleine vrouw er NIET staat achter de klantenbalie. (Daar moet je ze halen). Ik kreeg van die muts maar 1 doosje mee. Vaag mormel. Trolololo. Je moet gewoon een jong iemand hebben. Die geeft je wel genoeg doosjes mee.
Vorige  1 ... 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic