Olijfboompje schreef:
Ik begin steeds meer te geloven dat hallucinaties gekoppeld zijn aan hersenspinsels. Het verschilt zo erg per persoon, maar een aantal zaken blijven onophoudelijk terugkomen wat mij doet vermoeden dat er sprake is van een zekere bias en selectieve perceptie in het proces van MDA hallucinaties.
Overigens zelf nog nooit meegemaakt. Het is ook lang geleden sinds ik gruwelijk vdk op M ben geweest. Mark my words, na mijn tentamens, als ik alleen mijn scriptie nog moet, ga ik mijn hersens pure zwakzinnigheid bezorgen.
Ik heb wel eens gelezen dat het komt doordat je niet scherp ziet en je hoofd die gaten dan invult. Weet zelf niet wat er van waar is, maar heb zelf de laatste twee keren ook gehallucineerd van mdma, terwijl ik maar een halve speaker op had.
Als die theorie klopt van dat je hoofd dingen opvult die je niet scherp ziet zou dat voor mij best wel eens kunnen kloppen aangezien ik aan mijn ene oog een redelijke afwijking heb. Als mijn beide ogen namelijk zo waren had ik een bril of lenzen moeten dragen.