Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Pff, ik wil echt die combi mdma+lachgas opnieuw beleven xd zo geniaal dat je gewoon niet meer weet dat het nep is wat je meemaakt

Meph + lachgas + lots of booze is ook leuk :yes:

Heb jij het wel is met 2cb gedaan? :woot:

Wel met T2 :)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Meph + lachgas + lots of booze is ook leuk :yes:

Is dat ook leuk? ^^
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 01:00 

Hardtraxxer

Ga binnekort naar Intents, maar heb eigenlijk nog geen ervaring met mdma voor 12 uur lang. Kun je 12 uur lang dan van de schijfjes genieten? Ik heb namelijk gehoord dat na een uur of zes/zeven het love gevoel niet meer terugkomt van paar mensen.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 09:35 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Is dat ook leuk? ^^

:yes:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 10:18 

Hardtraxx Elite

Grendiner schreef:
Ga binnekort naar Intents, maar heb eigenlijk nog geen ervaring met mdma voor 12 uur lang. Kun je 12 uur lang dan van de schijfjes genieten? Ik heb namelijk gehoord dat na een uur of zes/zeven het love gevoel niet meer terugkomt van paar mensen.

Dat heb je goed gehoord, wazigheid stijgt, love daalt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 10:53 

Hardtraxx Addict

Ik raad je sowieso af om al vanaf 11 uur (of hoelaat Intens ook begint) te gaan lopen vatten, sowieso als je je nog iets wilt herinneren van een feest. Ik begin op indoor feesten (22:00 - 07:00) ook pas om 12 uur met nemen.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:01 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Grendiner schreef:

Tenzij je de optimale setting hebt zoals op een after zoals Qountdown... :whistle:

Maar idd, meestal wordt je na een aantal uur alleen maar vager, wat mede komt door de vermoeidheid en de hoeveelheid.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:16 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Grendiner schreef:

Tenzij je de optimale setting hebt zoals op een after zoals Qountdown... :whistle:

Maar idd, meestal wordt je na een aantal uur alleen maar vager, wat mede komt door de vermoeidheid en de hoeveelheid.

Koning vaagheid heeft gesproken! :P
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren! :loving:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

:loving:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik mis denk ik dat gen ofzo. Want je weet hoeveel ik op had met de after van Decibel. En zelfs TOEN had ik geen hallucinaties...
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 12:10 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Ik raad je sowieso af om al vanaf 11 uur (of hoelaat Intens ook begint) te gaan lopen vatten, sowieso als je je nog iets wilt herinneren van een feest. Ik begin op indoor feesten (22:00 - 07:00) ook pas om 12 uur met nemen.

Als je het doet moet je vanaf het begin wel beginnen :)

Je doet het of je doet het niet ^^
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 12:10 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Zoals verkeersborden en bergen hè -.-
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Pff idd, op scantraxx ook weer, tafels, hekken, visnetten in de lucht, gras in het drinken van mensen, krasloten op de grond xd
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 12:51 

Hardtraxx Addict

Stiekem hoop ik dat zaterdag ook een keer mee te maken, :$
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 12:58 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Stiekem hoop ik dat zaterdag ook een keer mee te maken, :$

Gewoon genoeg pakken dan komt het wel goed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:44 

Hardtraxx Elite

Ik blijf het allemaal maar leugens vinden.. Dat hallucineren met mdma :P. Tis gewoon 1 groot complot!
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Pff idd, op scantraxx ook weer, tafels, hekken, visnetten in de lucht, gras in het drinken van mensen, krasloten op de grond xd

Haha jij ziet echt altijd de meest random dingen, prachtig. xd Vind het altijd geniaal om te hallucineren, maar heb er ook echt kut ervaringen mee. :P

Een keer moest ik 's nachts steeds pissen, maar was al van plan om te gaan slapen, dus lag in bed.. Ik iedere keer opstaan en naar de wc gaan en na een paar keer kon ik het lichtknopje niet meer vinden in de kamer (het was echt pikkedonker, zag geen hand voor ogen) en zag ik overal tafeltjes staan. Ik raakte dus helemaal in paniek, want ik stond midden in de kamer en had het gevoel dat ik ieder moment keihard op m'n bek kon gaan door 1 van die tafeltjes. :P Heb toen volgens mij 2 keer het licht gevonden en daarna niet meer geprobeerd en gewoon gaan slapen.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:52 

Hardtraxx Addict

Wat is dat toch met die tafels, daar hoor ik super veel mensen over die hallucineren.. staantafels in het bijzonder, en ook dranghekken en dat soort shit :lol:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:58 

Donateur

Ik hallucineer altijd rolstoelen, zie ze echt overal op feesten :lol: Bizar xd

Qlimax 2011 was het ergste.. Ik dacht dat het gelredome een doolhof was, ik liep ook volgens een bepaald pad erdoorheen.. Het was in verschillende hoogtes en overal stonden hekken :P IK liep in rechte lijnen.. want schuin lopen mocht niet, geweldig :lol:

Heel veel dingen heb ik wel gezien xd
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:01 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

Haha jij ziet echt altijd de meest random dingen, prachtig. xd Vind het altijd geniaal om te hallucineren, maar heb er ook echt kut ervaringen mee. :P

Een keer moest ik 's nachts steeds pissen, maar was al van plan om te gaan slapen, dus lag in bed.. Ik iedere keer opstaan en naar de wc gaan en na een paar keer kon ik het lichtknopje niet meer vinden in de kamer (het was echt pikkedonker, zag geen hand voor ogen) en zag ik overal tafeltjes staan. Ik raakte dus helemaal in paniek, want ik stond midden in de kamer en had het gevoel dat ik ieder moment keihard op m'n bek kon gaan door 1 van die tafeltjes. :P Heb toen volgens mij 2 keer het licht gevonden en daarna niet meer geprobeerd en gewoon gaan slapen.[/quote]

Whahaha! Held! Heb serieus nog nooit hallucinaties gehad van MDMA :(.

roberttt schreef:
Ik hallucineer altijd rolstoelen, zie ze echt overal op feesten :lol: Bizar xd

Qlimax 2011 was het ergste.. Ik dacht dat het gelredome een doolhof was, ik liep ook volgens een bepaald pad erdoorheen.. Het was in verschillende hoogtes en overal stonden hekken :P IK liep in rechte lijnen.. want schuin lopen mocht niet, geweldig :lol:

Heel veel dingen heb ik wel gezien xd

Lekkere gekke Fries! (L) . Toen was je ook behoorlijk uit je dak jaaa!
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:05 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Ik blijf het allemaal maar leugens vinden.. Dat hallucineren met mdma :P. Tis gewoon 1 groot complot!

Zegt degene met zijn magneetjes :lol:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:13 

Hardtraxx Elite

Dat was geen mdma alleen. En dat weet jij dondersgoed meneer!
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Een keer moest ik 's nachts steeds pissen, maar was al van plan om te gaan slapen, dus lag in bed.. Ik iedere keer opstaan en naar de wc gaan en na een paar keer kon ik het lichtknopje niet meer vinden in de kamer (het was echt pikkedonker, zag geen hand voor ogen) en zag ik overal tafeltjes staan. Ik raakte dus helemaal in paniek, want ik stond midden in de kamer en had het gevoel dat ik ieder moment keihard op m'n bek kon gaan door 1 van die tafeltjes. :P Heb toen volgens mij 2 keer het licht gevonden en daarna niet meer geprobeerd en gewoon gaan slapen.

Hahaha geniaal in je eigen kamer hallucineren xd

Ik zie idd de meest random dingen... Op XQ een 4 pack redbull die boven de grond zweefde, op Energy een complete ov chipkaart poort xd En een keer in Amsterdam die buffettafel uit de Sims 1 :worship: die vond ik t vetst

En op scantraxx ook net zoals Robert mensen in rolstoelen.. (vaak bij kleine mensen) of dat het lijkt dat ze op een barkruk zitten
Bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

Ik begin steeds meer te geloven dat hallucinaties gekoppeld zijn aan hersenspinsels. Het verschilt zo erg per persoon, maar een aantal zaken blijven onophoudelijk terugkomen wat mij doet vermoeden dat er sprake is van een zekere bias en selectieve perceptie in het proces van MDA hallucinaties.

Overigens zelf nog nooit meegemaakt. Het is ook lang geleden sinds ik gruwelijk vdk op M ben geweest. Mark my words, na mijn tentamens, als ik alleen mijn scriptie nog moet, ga ik mijn hersens pure zwakzinnigheid bezorgen.
Vorige  1 ... 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic