Wel met T2wrote:Heb jij het wel is met 2cb gedaan?wrote:Meph + lachgas + lots of booze is ook leukwrote:Pff, ik wil echt die combi mdma+lachgas opnieuw belevenzo geniaal dat je gewoon niet meer weet dat het nep is wat je meemaakt
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Is dat ook leuk?wrote:Wel met T2wrote:Heb jij het wel is met 2cb gedaan?wrote: Meph + lachgas + lots of booze is ook leuk
Ga binnekort naar Intents, maar heb eigenlijk nog geen ervaring met mdma voor 12 uur lang. Kun je 12 uur lang dan van de schijfjes genieten? Ik heb namelijk gehoord dat na een uur of zes/zeven het love gevoel niet meer terugkomt van paar mensen.
wrote:Is dat ook leuk?wrote:Wel met T2wrote:Heb jij het wel is met 2cb gedaan?
Dat heb je goed gehoord, wazigheid stijgt, love daaltwrote:Ga binnekort naar Intents, maar heb eigenlijk nog geen ervaring met mdma voor 12 uur lang. Kun je 12 uur lang dan van de schijfjes genieten? Ik heb namelijk gehoord dat na een uur of zes/zeven het love gevoel niet meer terugkomt van paar mensen.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik raad je sowieso af om al vanaf 11 uur (of hoelaat Intens ook begint) te gaan lopen vatten, sowieso als je je nog iets wilt herinneren van een feest. Ik begin op indoor feesten (22:00 - 07:00) ook pas om 12 uur met nemen.
Tenzij je de optimale setting hebt zoals op een after zoals Qountdown...wrote:Dat heb je goed gehoord, wazigheid stijgt, love daaltwrote:Ga binnekort naar Intents, maar heb eigenlijk nog geen ervaring met mdma voor 12 uur lang. Kun je 12 uur lang dan van de schijfjes genieten? Ik heb namelijk gehoord dat na een uur of zes/zeven het love gevoel niet meer terugkomt van paar mensen.
Maar idd, meestal wordt je na een aantal uur alleen maar vager, wat mede komt door de vermoeidheid en de hoeveelheid.
Koning vaagheid heeft gesproken!wrote:Tenzij je de optimale setting hebt zoals op een after zoals Qountdown...wrote:Dat heb je goed gehoord, wazigheid stijgt, love daaltwrote:Ga binnekort naar Intents, maar heb eigenlijk nog geen ervaring met mdma voor 12 uur lang. Kun je 12 uur lang dan van de schijfjes genieten? Ik heb namelijk gehoord dat na een uur of zes/zeven het love gevoel niet meer terugkomt van paar mensen.![]()
Maar idd, meestal wordt je na een aantal uur alleen maar vager, wat mede komt door de vermoeidheid en de hoeveelheid.
En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren! 
wrote:En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren!
Ik mis denk ik dat gen ofzo. Want je weet hoeveel ik op had met de after van Decibel. En zelfs TOEN had ik geen hallucinaties...wrote:En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren!
Als je het doet moet je vanaf het begin wel beginnenwrote:Ik raad je sowieso af om al vanaf 11 uur (of hoelaat Intens ook begint) te gaan lopen vatten, sowieso als je je nog iets wilt herinneren van een feest. Ik begin op indoor feesten (22:00 - 07:00) ook pas om 12 uur met nemen.
Je doet het of je doet het niet
wrote:En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren!
Zoals verkeersborden en bergen hè
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Pff idd, op scantraxx ook weer, tafels, hekken, visnetten in de lucht, gras in het drinken van mensen, krasloten op de grondwrote:En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren!
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Stiekem hoop ik dat zaterdag ook een keer mee te maken, 
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Gewoon genoeg pakken dan komt het wel goedwrote:Stiekem hoop ik dat zaterdag ook een keer mee te maken,
Ik blijf het allemaal maar leugens vinden.. Dat hallucineren met mdma
. Tis gewoon 1 groot complot!
Haha jij ziet echt altijd de meest random dingen, prachtig.wrote:Pff idd, op scantraxx ook weer, tafels, hekken, visnetten in de lucht, gras in het drinken van mensen, krasloten op de grondwrote:En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren!
Een keer moest ik 's nachts steeds pissen, maar was al van plan om te gaan slapen, dus lag in bed.. Ik iedere keer opstaan en naar de wc gaan en na een paar keer kon ik het lichtknopje niet meer vinden in de kamer (het was echt pikkedonker, zag geen hand voor ogen) en zag ik overal tafeltjes staan. Ik raakte dus helemaal in paniek, want ik stond midden in de kamer en had het gevoel dat ik ieder moment keihard op m'n bek kon gaan door 1 van die tafeltjes.
-
RHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Wat is dat toch met die tafels, daar hoor ik super veel mensen over die hallucineren.. staantafels in het bijzonder, en ook dranghekken en dat soort shit 
Ik hallucineer altijd rolstoelen, zie ze echt overal op feesten
Bizar
Qlimax 2011 was het ergste.. Ik dacht dat het gelredome een doolhof was, ik liep ook volgens een bepaald pad erdoorheen.. Het was in verschillende hoogtes en overal stonden hekken
IK liep in rechte lijnen.. want schuin lopen mocht niet, geweldig
Heel veel dingen heb ik wel gezien
Qlimax 2011 was het ergste.. Ik dacht dat het gelredome een doolhof was, ik liep ook volgens een bepaald pad erdoorheen.. Het was in verschillende hoogtes en overal stonden hekken
Haha jij ziet echt altijd de meest random dingen, prachtig.wrote:
Pff idd, op scantraxx ook weer, tafels, hekken, visnetten in de lucht, gras in het drinken van mensen, krasloten op de grond
Een keer moest ik 's nachts steeds pissen, maar was al van plan om te gaan slapen, dus lag in bed.. Ik iedere keer opstaan en naar de wc gaan en na een paar keer kon ik het lichtknopje niet meer vinden in de kamer (het was echt pikkedonker, zag geen hand voor ogen) en zag ik overal tafeltjes staan. Ik raakte dus helemaal in paniek, want ik stond midden in de kamer en had het gevoel dat ik ieder moment keihard op m'n bek kon gaan door 1 van die tafeltjes.
Whahaha! Held! Heb serieus nog nooit hallucinaties gehad van MDMA
Lekkere gekke Fries!wrote:Ik hallucineer altijd rolstoelen, zie ze echt overal op feestenBizar
![]()
Qlimax 2011 was het ergste.. Ik dacht dat het gelredome een doolhof was, ik liep ook volgens een bepaald pad erdoorheen.. Het was in verschillende hoogtes en overal stonden hekkenIK liep in rechte lijnen.. want schuin lopen mocht niet, geweldig
![]()
Zegt degene met zijn magneetjeswrote:Ik blijf het allemaal maar leugens vinden.. Dat hallucineren met mdma. Tis gewoon 1 groot complot!
Dat was geen mdma alleen. En dat weet jij dondersgoed meneer!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Hahaha geniaal in je eigen kamer hallucinerenwrote:Haha jij ziet echt altijd de meest random dingen, prachtig.wrote:Pff idd, op scantraxx ook weer, tafels, hekken, visnetten in de lucht, gras in het drinken van mensen, krasloten op de grondwrote:En dan komt het mooiste van MDMA: hallucineren!Vind het altijd geniaal om te hallucineren, maar heb er ook echt kut ervaringen mee.
![]()
Een keer moest ik 's nachts steeds pissen, maar was al van plan om te gaan slapen, dus lag in bed.. Ik iedere keer opstaan en naar de wc gaan en na een paar keer kon ik het lichtknopje niet meer vinden in de kamer (het was echt pikkedonker, zag geen hand voor ogen) en zag ik overal tafeltjes staan. Ik raakte dus helemaal in paniek, want ik stond midden in de kamer en had het gevoel dat ik ieder moment keihard op m'n bek kon gaan door 1 van die tafeltjes.Heb toen volgens mij 2 keer het licht gevonden en daarna niet meer geprobeerd en gewoon gaan slapen.
Ik zie idd de meest random dingen... Op XQ een 4 pack redbull die boven de grond zweefde, op Energy een complete ov chipkaart poort
En op scantraxx ook net zoals Robert mensen in rolstoelen.. (vaak bij kleine mensen) of dat het lijkt dat ze op een barkruk zitten
Ik begin steeds meer te geloven dat hallucinaties gekoppeld zijn aan hersenspinsels. Het verschilt zo erg per persoon, maar een aantal zaken blijven onophoudelijk terugkomen wat mij doet vermoeden dat er sprake is van een zekere bias en selectieve perceptie in het proces van MDA hallucinaties.
Overigens zelf nog nooit meegemaakt. Het is ook lang geleden sinds ik gruwelijk vdk op M ben geweest. Mark my words, na mijn tentamens, als ik alleen mijn scriptie nog moet, ga ik mijn hersens pure zwakzinnigheid bezorgen.
Overigens zelf nog nooit meegemaakt. Het is ook lang geleden sinds ik gruwelijk vdk op M ben geweest. Mark my words, na mijn tentamens, als ik alleen mijn scriptie nog moet, ga ik mijn hersens pure zwakzinnigheid bezorgen.