wrote:Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heb je eigenlijk een pauze alleen van MDMA of van alles?wrote:wrote:Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.die heb je nog steeds mag ik hopen
, als er 1 pil is die ik ooit nog wil proberen dan is het deze wel! (niet dat ik het tijdens m'n pauze zou doen)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Die driehoekige?wrote:Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
bedoel je niet de three force?wrote:Die driehoekige?wrote:Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.serieus beste pil wie ik ooit gehad heb
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
bedoel triforcewrote:bedoel je niet de three force?wrote:Die driehoekige?wrote:Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.serieus beste pil wie ik ooit gehad heb
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Driehoekige blauwe mitsu's bedoel ik
-
B
Mitsu's zou ik nooit durven nemen
Zijn zo vaak nagemaakt die dingen
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
ahah okwrote:Driehoekige blauwe mitsu's bedoel ik
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Ik heb zo voor het laatst op q-base 08 gehad, nog steeds beste feest everwrote:Mitsu's zou ik nooit durven nemenZijn zo vaak nagemaakt die dingen
Tot aan Intents heulemaal niks.. Alleen als Hardcore Italia doorgaat, dan ga ik misschien peppen! Maar dit bevalt me tot nu toe prima! Zitten af en toe wel hele lastige momenten tussen hoor. Zoals op HardShock, maar dan toch de verleiding kunnen weerstaan geeft best wel een voldaan gevoel, en zeker de dagen erna.wrote:Heb je eigenlijk een pauze alleen van MDMA of van alles?wrote:wrote:Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.die heb je nog steeds mag ik hopen
, als er 1 pil is die ik ooit nog wil proberen dan is het deze wel! (niet dat ik het tijdens m'n pauze zou doen)
Iemand ooit dit report gelezen?
https://partyflock.nl/topic/959641/PAGE/1.html
Is wel al een aantal jaartjes oud, maar wat een trip zeg
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja die ken ik echt ziekwrote:Iemand ooit dit report gelezen?
-
G
als ik dat zo leest heeft die vent heel zn huis ondergekotst 
Ja, die gast is wel een held, haha.wrote:Iemand ooit dit report gelezen?
Doet wel meer bizarre shizzle.
Neejoh, held.wrote:Haha wat een idioot
Zouden meer mensen moeten doen.
Iedereen op loudness minimaal 300mg 2cb, wordt gezellig 
Dat laat ik maar aan anderen over.wrote:Neejoh, held.wrote:Haha wat een idioot
Zouden meer mensen moeten doen.
Net wat amfetamientjes binnen gehaald, dus waarschijnlijk dat er zaterdag toch iets per ongeluk express in mn neus vliegt
-
G
zwemmen in de kotswrote:Iedereen op loudness minimaal 300mg 2cb, wordt gezellig
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Pff, ik wil echt die combi mdma+lachgas opnieuw beleven
zo geniaal dat je gewoon niet meer weet dat het nep is wat je meemaakt
Misschien ook maar even weer een paar patronen inslaan voor een afterwrote:Pff, ik wil echt die combi mdma+lachgas opnieuw belevenzo geniaal dat je gewoon niet meer weet dat het nep is wat je meemaakt
Meph + lachgas + lots of booze is ook leukwrote:Pff, ik wil echt die combi mdma+lachgas opnieuw belevenzo geniaal dat je gewoon niet meer weet dat het nep is wat je meemaakt
Hmm, ik wilde met Loudness 4fmp doen, maar denk dat het em niet gaat worden, gewoon lekker nuchter 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Heb jij het wel is met 2cb gedaan?wrote:Meph + lachgas + lots of booze is ook leukwrote:Pff, ik wil echt die combi mdma+lachgas opnieuw belevenzo geniaal dat je gewoon niet meer weet dat het nep is wat je meemaakt