Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
We weten allebei diep van binnen dat je gewoon hier volledig aan de space wilt... Dus geef maar toe.... :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Oh dat geef ik gelijk toe hoor haha.
Als ik geen verantwoordelijkheden zou hebben in mn leven was ik al lang compleet uit mn dak gegaan :P
Maar de realiteit ligt iets anders helaasch.
Hardtraxx Elite
Hahah.. Wel grappig hoe men denkt trouwens dat ik morgen in een andere dimensie ga rondhuppelen.. Dat ga ik namelijk niet doen. Best leuk, trolleng xd
Donateur
last seen Mar 2017
Jij zou het zomaar doen :P JUNK!
Hardtraxx Elite
LIEFHEBBER is de juiste benaming ja! Pffff...

Neuh.. Voorlopig blijft het alleen bij peppen of 4fmp op feestjes :). Niks doordeweeks :). Kom je gezellig naar Multigroove trouwens Daan? Naborrelen bij de Jefferd :).
Donateur
last seen Mar 2017
Nop heb dan al een ander feest helaas. Together We Are Hardcore misschien?
Hardtraxx Elite
Flauw.. Heel flauw ! :(. Wat voor feestje? :D

Together moet ik even kijken. Heb namelijk dan ook misschien eerst Riverdance. Misschien dat ik mn draak zo ver kan krijgen om door te gaan naar Together, en haar dr eerste hardcorefeestje ga geven.. Gehehe.. Op Rebirth had ze zich niet zo vermaakt namelijk. En op G.O.D de dag erna wel. Waar dus eerst early hardcore gedraaid werd. En daarna hedendaagse hardcore. En ze had zich prima vermaakt zei ze. Dus wie weet :D.
Donateur
last seen Mar 2017
Hopelijk wel. Sleur d'r mee in het haataanhardstylelekkerhakkenophardcore-virus :D
Hardtraxx Elite
Hahah! Flink duimen dus :D. Met Koninginnedag gaan we naar iets in Etten-Leur. Daar is ook een hardcore Area. Dus ik sleur dr daar gewoon mee naar toe.. En hopelijk vind ze t wat :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Jeff3rd wrote:
Olijfboompje wrote:Jaloerse mensen.
Dr stond iets een hele lange tijd op mn verlanglijst. Maar heb m dr maar af gehaald. Heb me dr bij neergelegd dat t er niet van komen gaat. Want k zou graag eens een positieve ervaring met het betreffende middel hebben. Maar dan wel met voldoende ervaren mensen om me heen. Maar aangezien dat er niet in gaat zitten. Heb ik me er dus bij neergelegd dat t niet gebeuren gaat :).

Dus nee, niet jaloers.. Eerder lichtelijk teleurgesteld :).
Doe eens niet zo flauw. Je weet dat ik op dit moment weinig tijd heb. Als je lief bent, kan je van de zomervakantie eens langskomen. Iris vind dat ook wel gezellig. :)
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Ik doe op koninginnenacht lsd met iedereen wat erbij wilt zijn, eindelijk de eerste keer op een feest :love:
Hardtraxx Elite
Olijfboompje wrote: Doe eens niet zo flauw. Je weet dat ik op dit moment weinig tijd heb. Als je lief bent, kan je van de zomervakantie eens langskomen. Iris vind dat ook wel gezellig. :)
Ik ben altijd lief. Dat weet je (L). Kijk er gewoon heel graag naar uit om er eens echt een positieve ervaring mee te hebben. Aangezien de voorgaande 3 keren niet echt helemaal een succes zijn geweest namelijk.

I aint mad at ya.. Dat weet je. Word niet snel boos. Kijk gewoon er naar uit om dat eens te doen met wat goede ervaren mensen om me heen waar ik me ook gewoon prettig bij voel :).
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Jeff3rd wrote:
Olijfboompje wrote: Doe eens niet zo flauw. Je weet dat ik op dit moment weinig tijd heb. Als je lief bent, kan je van de zomervakantie eens langskomen. Iris vind dat ook wel gezellig. :)
Ik ben altijd lief. Dat weet je (L). Kijk er gewoon heel graag naar uit om er eens echt een positieve ervaring mee te hebben. Aangezien de voorgaande 3 keren niet echt helemaal een succes zijn geweest namelijk.

I aint mad at ya.. Dat weet je. Word niet snel boos. Kijk gewoon er naar uit om dat eens te doen met wat goede ervaren mensen om me heen waar ik me ook gewoon prettig bij voel :).
Zei ook niet dat je boos was, maar wel dat je flauw was. :P
DarkBeatz wrote:Ik doe op koninginnenacht lsd met iedereen wat erbij wilt zijn, eindelijk de eerste keer op een feest :love:
Ik doe dat weekend zoveel drugs dat ik de week erna er geen behoefte meer aan heb. xd
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Ik doe dat weekend zoveel drugs dat ik de week erna er geen behoefte meer aan heb. xd
Ik doe over dat weekend geen verdere comments mbt mijzelf :innocent: Alhoewel ik vast ook wel wel zeker een week geen behoefte er meer voor heb >.<
Donateur
last seen Mar 2017
Vanavond junken :love: :woot:

Bij KFC

En ik ga met Q-day zoveel bier drinken dat ik de week erna alleen nog maar drugs wil :lol:
Hardtraxx Elite
KFC date.. Woej! (L)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote:Hahah! Flink duimen dus :D. Met Koninginnedag gaan we naar iets in Etten-Leur. Daar is ook een hardcore Area. Dus ik sleur dr daar gewoon mee naar toe.. En hopelijk vind ze t wat :D
Ga je naar Queensdaaay?? Man waarom zeg je dat niet??
Ik huppel daar ook rond :cool: :cool:

dawasiknie wrote: En ik ga met Q-day zoveel bier drinken dat ik de week erna alleen nog maar drugs wil :lol:
+1, keine droekz voor mij de 30e, gewoon BIER Majesteit
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Iemand ervaring met rode defqons? Hoe bevielen ze?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
teupie wrote:Iemand ervaring met rode defqons? Hoe bevielen ze?
Ja, waren wel aardig, maar beter neem je gewoon de hedendaagse triforce :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
teupie wrote:Iemand ervaring met rode defqons? Hoe bevielen ze?
Waren wel grappig, maar blackie zegt het al, probeer de triforce te regelen! :P
Hardtraxx Elite
Black Sunrise wrote: Ga je naar Queensdaaay?? Man waarom zeg je dat niet??
Ik huppel daar ook rond :cool: :cool:
Dansenggggg! (L)

En ik zei het niet, omdat je er niet naar vroeg :P
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
/edit: Laat maar zitten :(
Last edited by Crashee on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
Ja, je bent raar.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Jeff3rd wrote:Ja, je bent raar.
Hmmm oke :D