Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:16 

Hardtraxx Elite

We weten allebei diep van binnen dat je gewoon hier volledig aan de space wilt... Dus geef maar toe.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:19 

Donateur

Oh dat geef ik gelijk toe hoor haha.
Als ik geen verantwoordelijkheden zou hebben in mn leven was ik al lang compleet uit mn dak gegaan :P
Maar de realiteit ligt iets anders helaasch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:24 

Hardtraxx Elite

Hahah.. Wel grappig hoe men denkt trouwens dat ik morgen in een andere dimensie ga rondhuppelen.. Dat ga ik namelijk niet doen. Best leuk, trolleng xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:27 

Donateur

Jij zou het zomaar doen :P JUNK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:30 

Hardtraxx Elite

LIEFHEBBER is de juiste benaming ja! Pffff...

Neuh.. Voorlopig blijft het alleen bij peppen of 4fmp op feestjes :). Niks doordeweeks :). Kom je gezellig naar Multigroove trouwens Daan? Naborrelen bij de Jefferd :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:37 

Donateur

Nop heb dan al een ander feest helaas. Together We Are Hardcore misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:42 

Hardtraxx Elite

Flauw.. Heel flauw ! :(. Wat voor feestje? :D

Together moet ik even kijken. Heb namelijk dan ook misschien eerst Riverdance. Misschien dat ik mn draak zo ver kan krijgen om door te gaan naar Together, en haar dr eerste hardcorefeestje ga geven.. Gehehe.. Op Rebirth had ze zich niet zo vermaakt namelijk. En op G.O.D de dag erna wel. Waar dus eerst early hardcore gedraaid werd. En daarna hedendaagse hardcore. En ze had zich prima vermaakt zei ze. Dus wie weet :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:51 

Donateur

Hopelijk wel. Sleur d'r mee in het haataanhardstylelekkerhakkenophardcore-virus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:54 

Hardtraxx Elite

Hahah! Flink duimen dus :D. Met Koninginnedag gaan we naar iets in Etten-Leur. Daar is ook een hardcore Area. Dus ik sleur dr daar gewoon mee naar toe.. En hopelijk vind ze t wat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Olijfboompje schreef:
Jaloerse mensen.

Dr stond iets een hele lange tijd op mn verlanglijst. Maar heb m dr maar af gehaald. Heb me dr bij neergelegd dat t er niet van komen gaat. Want k zou graag eens een positieve ervaring met het betreffende middel hebben. Maar dan wel met voldoende ervaren mensen om me heen. Maar aangezien dat er niet in gaat zitten. Heb ik me er dus bij neergelegd dat t niet gebeuren gaat :).

Dus nee, niet jaloers.. Eerder lichtelijk teleurgesteld :).

Doe eens niet zo flauw. Je weet dat ik op dit moment weinig tijd heb. Als je lief bent, kan je van de zomervakantie eens langskomen. Iris vind dat ook wel gezellig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 10:55 

Hardtraxx Elite

Ik doe op koninginnenacht lsd met iedereen wat erbij wilt zijn, eindelijk de eerste keer op een feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 11:24 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Doe eens niet zo flauw. Je weet dat ik op dit moment weinig tijd heb. Als je lief bent, kan je van de zomervakantie eens langskomen. Iris vind dat ook wel gezellig. :)

Ik ben altijd lief. Dat weet je (L). Kijk er gewoon heel graag naar uit om er eens echt een positieve ervaring mee te hebben. Aangezien de voorgaande 3 keren niet echt helemaal een succes zijn geweest namelijk.

I aint mad at ya.. Dat weet je. Word niet snel boos. Kijk gewoon er naar uit om dat eens te doen met wat goede ervaren mensen om me heen waar ik me ook gewoon prettig bij voel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik ben altijd lief. Dat weet je (L). Kijk er gewoon heel graag naar uit om er eens echt een positieve ervaring mee te hebben. Aangezien de voorgaande 3 keren niet echt helemaal een succes zijn geweest namelijk.

I aint mad at ya.. Dat weet je. Word niet snel boos. Kijk gewoon er naar uit om dat eens te doen met wat goede ervaren mensen om me heen waar ik me ook gewoon prettig bij voel :).

Zei ook niet dat je boos was, maar wel dat je flauw was. :P
DarkBeatz schreef:
Ik doe op koninginnenacht lsd met iedereen wat erbij wilt zijn, eindelijk de eerste keer op een feest :love:

Ik doe dat weekend zoveel drugs dat ik de week erna er geen behoefte meer aan heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:40 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik doe dat weekend zoveel drugs dat ik de week erna er geen behoefte meer aan heb. xd

Ik doe over dat weekend geen verdere comments mbt mijzelf :innocent: Alhoewel ik vast ook wel wel zeker een week geen behoefte er meer voor heb >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:35 

Donateur

Vanavond junken :love: :woot:

Bij KFC

En ik ga met Q-day zoveel bier drinken dat ik de week erna alleen nog maar drugs wil :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:51 

Hardtraxx Elite

KFC date.. Woej! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:17 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Hahah! Flink duimen dus :D. Met Koninginnedag gaan we naar iets in Etten-Leur. Daar is ook een hardcore Area. Dus ik sleur dr daar gewoon mee naar toe.. En hopelijk vind ze t wat :D

Ga je naar Queensdaaay?? Man waarom zeg je dat niet??
Ik huppel daar ook rond :cool: :cool:

dawasiknie schreef:
En ik ga met Q-day zoveel bier drinken dat ik de week erna alleen nog maar drugs wil :lol:

+1, keine droekz voor mij de 30e, gewoon BIER Majesteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met rode defqons? Hoe bevielen ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:39 

Donateur

teupie schreef:

Ja, waren wel aardig, maar beter neem je gewoon de hedendaagse triforce :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

Waren wel grappig, maar blackie zegt het al, probeer de triforce te regelen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:18 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Ga je naar Queensdaaay?? Man waarom zeg je dat niet??
Ik huppel daar ook rond :cool: :cool:

Dansenggggg! (L)

En ik zei het niet, omdat je er niet naar vroeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:28 

Hardtraxxer

/edit: Laat maar zitten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:43 

Hardtraxx Elite

Ja, je bent raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:12 

Hardtraxx Addict

Ik had laatst nog ergens Blauwe Mitsubishi's... Wist helemaal niet dat die nog in omloop waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:16 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Ja, je bent raar.

Hmmm oke :D
Vorige  1 ... 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic