I know, maar ik moet me sowieso de komende weken inhouden, zeker nu ik een behoorlijk grote assignment voor m'n werk erbij heb gekregen. Dat motiveert me alleen maar om deze 'offers I can't refuse' af te slaan.wrote:Wanneer zijn wij voor t laatst dan goed uit ons dak geweest? Das alweer een tijdje terug hoor
@ Juul : Ja, dat was wel effe fijn. Maar niet zoals ik het me had voorgesteld. Icm mephedrone is het goedje uitermate goed te doen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
En snoepen kun je toch altijd nog goed doen, door een appel te eten 
Daar zit maar 120-130mg inwrote:En snoepen kun je toch altijd nog goed doen, door een appel te eten
Of een peer, mandarijn, sinaasappel, kiwi, druiveng enzovoorts 
Die groene appels waren fijn hoor. Had ik op Thrillogy van gesnoeptwrote:Daar zit maar 120-130mg inwrote:En snoepen kun je toch altijd nog goed doen, door een appel te eten
Liefhebbend chemisch materiaal: "hallo liefhebbers"wrote:I can't refuse!![]()
Hello epical night!
Kijken of ik me persoonlijk record die avond kan verbreken. Denk dat ik voor de 2 gram keta ga, 10 triforce, wat mephedrone op het piekpunt en dan nog een lijn 4-FA om de scherpe randjes eraf te halen

oftewel, ik blijf voorlopig nuchter, deze avond zit er voorlopig ff niet in...
oftewel, ik blijf voorlopig nuchter, deze avond zit er voorlopig ff niet in...
Jonguh! Je vergeet het allerbelangrijkste! Gewoon eerst 3 zegels LSD vreten, een bakje truffels leeg... 5ml GHB en dan de rest pas.. Pfff.. Ik moet je ook echt alles leren he!
Je bent zeker door al die bende vergeten dat ik juist van die 3 dingen met me handjes afblijf?wrote:Jonguh! Je vergeet het allerbelangrijkste! Gewoon eerst 3 zegels LSD vreten, een bakje truffels leeg... 5ml GHB en dan de rest pas.. Pfff.. Ik moet je ook echt alles leren he!
Okee papawrote:Je hebt niks in te brengen.. Vreten zal je!
Die LSD zie ik wel zitten. Heerlijk 400ug naar binnen sabbelenwrote:Jonguh! Je vergeet het allerbelangrijkste! Gewoon eerst 3 zegels LSD vreten, een bakje truffels leeg... 5ml GHB en dan de rest pas.. Pfff.. Ik moet je ook echt alles leren he!
Braaf!wrote:Okee papawrote:Je hebt niks in te brengen.. Vreten zal je!![]()
Kom morgen maar!wrote:Die LSD zie ik wel zitten. Heerlijk 400ug naar binnen sabbelenwrote:Jonguh! Je vergeet het allerbelangrijkste! Gewoon eerst 3 zegels LSD vreten, een bakje truffels leeg... 5ml GHB en dan de rest pas.. Pfff.. Ik moet je ook echt alles leren he!
Nope, LSD doe ik alleen met hele speciale persoontjeswrote:Kom morgen maar!wrote:Die LSD zie ik wel zitten. Heerlijk 400ug naar binnen sabbelenwrote:Jonguh! Je vergeet het allerbelangrijkste! Gewoon eerst 3 zegels LSD vreten, een bakje truffels leeg... 5ml GHB en dan de rest pas.. Pfff.. Ik moet je ook echt alles leren he!
Inderdaad, ondankbare kampenaarwrote:De liefde is over...
Het is dat ik ff in een wat strengere drugspauze zit. Anders was ik morgen langs gekomen Jeff 
Tot morgen!wrote:Het is dat ik ff in een wat strengere drugspauze zit. Anders was ik morgen langs gekomen Jeff
Smoesjes Daan.. Smoesjes...wrote:Het is dat ik ff in een wat strengere drugspauze zit. Anders was ik morgen langs gekomen Jeff
Dr stond iets een hele lange tijd op mn verlanglijst. Maar heb m dr maar af gehaald. Heb me dr bij neergelegd dat t er niet van komen gaat. Want k zou graag eens een positieve ervaring met het betreffende middel hebben. Maar dan wel met voldoende ervaren mensen om me heen. Maar aangezien dat er niet in gaat zitten. Heb ik me er dus bij neergelegd dat t niet gebeuren gaatwrote:Jaloerse mensen.
Dus nee, niet jaloers.. Eerder lichtelijk teleurgesteld
Last edited by Jeff3rd on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ook vandaag geen dip
zelfs fitter dan voor het feest