Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden... :cool:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden... :cool:
I can blame my age :innocent:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Chukkels wrote:Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden... :cool:
I can blame my age :innocent:
Ik ook :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Iemand al ervaring met Buhpedrone?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Iemand al ervaring met Buhpedrone?
Jeff de junk wel!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Heren even een nurdvraag.

Ik moet zaterdag voor de eerste keer mijn eigen spul mee naar binnen nemen bij Loudenss, nu heb ik dat zelf nog nooit gedaan maar hadden vrienden het altijd bij zich, alleen wat is nu de beste plek om het te laten ?
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
bij je balletjes :thumbup:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
jup daar mogen ze niet voelen
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Duidelijk :P
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
hdhessel wrote:jup daar mogen ze niet voelen
Is dat zo ? Want een maat van mij werd bij masters ook daar redelijk gecheckt. Dat vrouwke was zelfs zo fanatiek bezig dat ze zijn trainingsbroek een stuk naar benede trok. Stond die daar in zijn onderbroek :lol:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ja.. Ik.. Vond er niet bijzonder veel aan. Maximale dosering wat ik binnen gehad heb in 1x is 70mg. Maar op een paar tintelingen na voelde ik niet echt bijzonder veel. Terwijl de doseringen op internet allemaal rond de 30mg staan. Binnenkort nog maar eens een keer proberen. Ditmaal op 100mg. Als ik er dan nog niet veel van voel. Ja.. Dan geen idee wat ik er mee moet.
Hardtraxx Elite
Ritsurt wrote:Heren even een nurdvraag.

Ik moet zaterdag voor de eerste keer mijn eigen spul mee naar binnen nemen bij Loudenss, nu heb ik dat zelf nog nooit gedaan maar hadden vrienden het altijd bij zich, alleen wat is nu de beste plek om het te laten ?
Ik zou het gewoon anaal inbrengen.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Bedankt maar ik volg liever de vorige tip op :P :thumbup: ..
Hardtraxx Elite
Ik zou t anaal inbrengen.. Alles in een condoom, knoopje erin en alleen het spul zelf inbrengen. Uiteinde van het condoom eruit laten natuurlijk. Anders krijg je het er niet meer uit. Meest veilige manier om het mee te nemen. Beveiligers kunnen en mogen namelijk niet in je arie voelen. En het zit in je lichaam. Dus eventuele echte hondjes ruiken het niet. Ik neem het altijd zo mee naar binnen.
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Hoofdcoach wrote:
Rickie wrote:Ja ik ook. xd
Het is ook helemaal grijs het poeder.:P Maar het ruikt wel chemisch dus dat is iig een goed teken.
Grijs poeder, 4fa? :P
4fa is toch hetzelfde als 4fmp? Heeft dat ook dezelfde kleur, want mijn 4fmp is niet grijs.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jeff3rd wrote:
Ja.. Ik.. Vond er niet bijzonder veel aan. Maximale dosering wat ik binnen gehad heb in 1x is 70mg. Maar op een paar tintelingen na voelde ik niet echt bijzonder veel. Terwijl de doseringen op internet allemaal rond de 30mg staan. Binnenkort nog maar eens een keer proberen. Ditmaal op 100mg. Als ik er dan nog niet veel van voel. Ja.. Dan geen idee wat ik er mee moet.
Thx. Las elders op internet iemand die vond het net Mephedrone, maar dan 3 keer zo lang. Dacht nou das wel interessant dan, maar blijkbaar niet dus :P
Hardtraxx Elite
dawasiknie wrote: Thx. Las elders op internet iemand die vond het net Mephedrone, maar dan 3 keer zo lang. Dacht nou das wel interessant dan, maar blijkbaar niet dus :P
Ik had dus precies hetzelfde zoals jij. Misschien heb ik gewoon (nog steeds) niet hoog genoeg gedoseerd. Dat kan ook natuurlijk. Je bent in elk geval welkom om het te komen proberen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
dawasiknie wrote: Thx. Las elders op internet iemand die vond het net Mephedrone, maar dan 3 keer zo lang. Dacht nou das wel interessant dan, maar blijkbaar niet dus :P
Ik had dus precies hetzelfde zoals jij. Misschien heb ik gewoon (nog steeds) niet hoog genoeg gedoseerd. Dat kan ook natuurlijk. Je bent in elk geval welkom om het te komen proberen.
Sjunkerd
Hardtraxx Elite
Ook jij bent welkom hoor! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Ook jij bent welkom hoor! :loving:
Maar ik wil niet! :evil:
Hardtraxx Elite
Tsss.. Dan niet. Dan ga ik wel liefhebben met mensen die WEL willen :P. Ik dacht dat er nog liefde tussen ons was...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:Tsss.. Dan niet. Dan ga ik wel liefhebben met mensen die WEL willen :P. Ik dacht dat er nog liefde tussen ons was...
Is er ook, maar het is voor mij even voorbij met de *insert random dag* spacetime. Geen zin in een 2-wekelijkse traditie of iets dergelijks ;)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote:verhaaltje over buphedrone
Huh, maar van de 35mg dosering die je had, voelde je juist wel heel veel en was je HEEEEL erg over te spreken...
Me confused :/

Chukkels wrote:Geen zin in een 2-wekelijkse traditie of iets dergelijks ;)
Het ging hierbij ook om een 2-dagelijkse traditie :yay:
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
Wanneer zijn wij voor t laatst dan goed uit ons dak geweest? Das alweer een tijdje terug hoor :(

@ Juul : Ja, dat was wel effe fijn. Maar niet zoals ik het me had voorgesteld. Icm mephedrone is het goedje uitermate goed te doen.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote:Wanneer zijn wij voor t laatst dan goed uit ons dak geweest? Das alweer een tijdje terug hoor :(
Drugs offtopic