Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden... 
I can blame my agewrote:Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden...
I can blame my agewrote:Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden...
Ik ookwrote:I can blame my agewrote:Pep en dex is voor mensen die het niet vol kunnen houden...
Jeff de junk wel!wrote:Iemand al ervaring met Buhpedrone?
Is dat zo ? Want een maat van mij werd bij masters ook daar redelijk gecheckt. Dat vrouwke was zelfs zo fanatiek bezig dat ze zijn trainingsbroek een stuk naar benede trok. Stond die daar in zijn onderbroekwrote:jup daar mogen ze niet voelen
Ja.. Ik.. Vond er niet bijzonder veel aan. Maximale dosering wat ik binnen gehad heb in 1x is 70mg. Maar op een paar tintelingen na voelde ik niet echt bijzonder veel. Terwijl de doseringen op internet allemaal rond de 30mg staan. Binnenkort nog maar eens een keer proberen. Ditmaal op 100mg. Als ik er dan nog niet veel van voel. Ja.. Dan geen idee wat ik er mee moet.wrote:Iemand al ervaring met Buhpedrone?
Ik zou het gewoon anaal inbrengen.wrote:Heren even een nurdvraag.
Ik moet zaterdag voor de eerste keer mijn eigen spul mee naar binnen nemen bij Loudenss, nu heb ik dat zelf nog nooit gedaan maar hadden vrienden het altijd bij zich, alleen wat is nu de beste plek om het te laten ?
4fa is toch hetzelfde als 4fmp? Heeft dat ook dezelfde kleur, want mijn 4fmp is niet grijs.wrote:Grijs poeder, 4fa?wrote:Ja ik ook.![]()
Het is ook helemaal grijs het poeder.Maar het ruikt wel chemisch dus dat is iig een goed teken.
Thx. Las elders op internet iemand die vond het net Mephedrone, maar dan 3 keer zo lang. Dacht nou das wel interessant dan, maar blijkbaar niet duswrote:Ja.. Ik.. Vond er niet bijzonder veel aan. Maximale dosering wat ik binnen gehad heb in 1x is 70mg. Maar op een paar tintelingen na voelde ik niet echt bijzonder veel. Terwijl de doseringen op internet allemaal rond de 30mg staan. Binnenkort nog maar eens een keer proberen. Ditmaal op 100mg. Als ik er dan nog niet veel van voel. Ja.. Dan geen idee wat ik er mee moet.wrote:Iemand al ervaring met Buhpedrone?
Ik had dus precies hetzelfde zoals jij. Misschien heb ik gewoon (nog steeds) niet hoog genoeg gedoseerd. Dat kan ook natuurlijk. Je bent in elk geval welkom om het te komen proberen.wrote: Thx. Las elders op internet iemand die vond het net Mephedrone, maar dan 3 keer zo lang. Dacht nou das wel interessant dan, maar blijkbaar niet dus
Sjunkerdwrote:Ik had dus precies hetzelfde zoals jij. Misschien heb ik gewoon (nog steeds) niet hoog genoeg gedoseerd. Dat kan ook natuurlijk. Je bent in elk geval welkom om het te komen proberen.wrote: Thx. Las elders op internet iemand die vond het net Mephedrone, maar dan 3 keer zo lang. Dacht nou das wel interessant dan, maar blijkbaar niet dus
Maar ik wil niet!wrote:Ook jij bent welkom hoor!
Is er ook, maar het is voor mij even voorbij met de *insert random dag* spacetime. Geen zin in een 2-wekelijkse traditie of iets dergelijkswrote:Tsss.. Dan niet. Dan ga ik wel liefhebben met mensen die WEL willen. Ik dacht dat er nog liefde tussen ons was...
Huh, maar van de 35mg dosering die je had, voelde je juist wel heel veel en was je HEEEEL erg over te spreken...wrote:verhaaltje over buphedrone
Het ging hierbij ook om een 2-dagelijkse traditiewrote:Geen zin in een 2-wekelijkse traditie of iets dergelijks