KSwoosh schreef:
ik heb 0 wondjes in de mond

heb ook al heeeel lang niet meer gekaakschaatst

gister overigens 4fmp gedaan, heerlijk stofje is dat

om 12 uur (toen waren we pas binnen...

) een cap van ong 130mg gedropt, en een uurtje/anderhalf uur later begon het op te komen:
ineens dikke energie, tintelende armen (en kaak, lol) en ik voelde me geweldig
toen na 2 uur een halve speaker erbij geknalt, man wat een genot! heerlijk spacen zonder fucking vaag te zijn, echt nice

ook nog hulde aan een van de vriendinnen van onze hoofdcoach, want wat kon zij lekker knuffelen
Echt. Vet.
wat ook wel grappig was, ik had best laat (5 uur) nog bijgepakt, en liep daardoor nog een beetje te spacen in de trein (ging prima eigenlijk), maar ik was met iemand aant praten, en af en toe vielen me ogen dicht, en als hij dan gepraat had, wist ik soms niet of hij het echt gezegd had, of dat ik dacht dat hij het had gezegd

lekker wazig dus

Was lachen
Ook voor mij de eerste keer 4fmp, ongeveer het zelfde als KSwoosh en ik deel zijn mening, heerlijke tintelingen, veel energie en euforie zonder vaagheid

daarna verder gegaan met defqons en een speaker. Op het einde was ik aardig de weg kwijt, snapte er nog weinig van en alles was zo raar, voelde me ook zo raar. Maar genoot wel intens van ieder geluidje
Bizarste was dat ik op het einde overal krasloten op de grond zag liggen
Eenmaal thuis kwamen de lachgas ballonnen.... wat is dat bizar als je nog uit je naad bent. We deden dubbele ballonnen. Volgensmij ben ik gewoon KO gegaan want de ballon schoot weg maar wat ik toen meemaakte... (ik heb echt geen idee hoe ik het precies uit moet leggen dus ik probeer het) ik wist niet dat dit soort bizarre shit mogelijk was. Ik zat in een kart in een computerspel, toen gleed ik uit ofzo omdat ik dacht dat ik allemaal verkeerde keuzes had gemaakt. Ik voelde mensen om me heen die allemaal tegen mij waren en boos omdat ik alles fout had gedaan. Daarna begon ik die vieze smaak van de ballon te voelen in mijn vingers en tenen

ik kon dus proeven met mijn tenen en vingers. Daarna kwamen er allemaal punten tellingen die aftelden tot ik dood zou gaan. Toen hoorde ik de stem van iemand die zei lekker gedaan joh en toen werd ik wakker en dacht ik dat die andere mensen naast mij ballonnen moesten inhaleren om punten te scoren voor mij om mij in leven te houden, maar dat lukte niet dus ik had echt een soort dood ervaring.

Het meest bizarre is is dat ik tijdens die trip al wist wat er ging komen, soort voorspelling, dus echt alles klopte gewoon en daarom voelde ik me zo stom dat ik die verkeerde keuze had gemaakt

daarna kwam ik weer uit de trip en heb ik nog echt minutenlang zitten denken van: WTF heb ik meegemaakt, ik vond het echt eng

maar een tijdje later vond ik het toch wel geniaal... toen bij de volgende ballon maakte ik weer een deel van die vorige trip opnieuw mee, te bizar gewoon