Oftewel pepwrote:Caffeine te koop!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tegenwoordig is pep caffeine.wrote:Nee.. Caffeine! Pep is amfetamine..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd daaromwrote:Tegenwoordig is pep caffeine.wrote:Nee.. Caffeine! Pep is amfetamine..
Voor pep moeten jullie naar de pepdrive... Voor caffeine kun je bij mij een bakkie pleur halen 
Klinkt goed, waar is die pepdrive, wil die graag voor zaterdag gevonden hebben 
Wat ga jij zaterdag doen dan? Schavuit!wrote:Klinkt goed, waar is die pepdrive, wil die graag voor zaterdag gevonden hebben
Sander is los hoor mensen... Moeders, houdt uw dochters binnen!
Altijd al is pep caff + amf.wrote:Tegenwoordig is pep caffeine.wrote:Nee.. Caffeine! Pep is amfetamine..
Maar het overgrote deel hoort amfetamine te zijn. Dat was in dit bepaalde verhaal niet het gevalwrote: Altijd al is pep caff + amf.
Lachwekkend is het eerder.. En zielig dat men dit soort troep de straat op brengt.
Hehe, overdrijven is ook een vakwrote:Wat ga jij zaterdag doen dan? Schavuit!wrote:Klinkt goed, waar is die pepdrive, wil die graag voor zaterdag gevonden hebben
Sander is los hoor mensen... Moeders, houdt uw dochters binnen!
Maar als je pep verwacht, verwacht je toch echt dat het meerendeel amfetamine zijn en niet het meerendeel caffeïne..
Klopt.. Er zijn nou eenmaal trieste figuren die dit niet door hebben en daardoor dus bagger verkopen.
Ff de namen doorgeven, dan laten ze het wel om troep te verkopen 
Al is de leugen nog zo snel, het testcentrum achterhaalt je wel! 
-
D
Hmmm
Ff heeeeeeeeeel snel laten testen dan en dan die dealer in een slecht daglicht zetten!!! 
-
G
wat moet ik me daar nou bij voorstellen...wrote:Je hebt toch zeker wel een spelletje regenboogpijpen gedaan met de dames?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Heerlijk dit.... Na energy echt helemaal verknipt op maandag en dinsdag maar heb vandaag gewoon veel energie en geen depressief gevoel
dus morgen zal het ook wel meevallen 
Misschien komt het omdat ik gewoon vroeg op ben gegaan voor school ipv tot laat in de middag op bed blijven
Misschien komt het omdat ik gewoon vroeg op ben gegaan voor school ipv tot laat in de middag op bed blijven
Beter is dit een trollwrote:Ik voel de dip alweer aankomen![]()
Daan.. Ga je mee? Eerst naar een feestje... En daarna zo goed afteren dat we het feest niet meer herinneren? 
wrote:Beter is dit een trollwrote:Ik voel de dip alweer aankomen![]()