Echt?? Na een flinke nacht zuipen kom je thuis, ga je slapen en word je 8 uur later weer redelijk fit wakker, dat kan ik met zooi op absoluut niet zeggenwrote: Ik voel me meer verot na een nachtje zuipen dan als ik wat heb gebruikt, niks mis mee dus. Zolang je maar je grens weet natuurlijk
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ja serieus, weet niet hoe het komt, laatste keer duurde het wel lang voordat ik in slaap viel maar dat kwam omdat de rest nog vol zat te afteren en ik er naast op een matrasje lag
, als ik wakker word heb ik hooguit nog beetje last van me rug en spierpijn in me benen maar geen pijn aan me kaken of bakkes en al dat soort dingen. En ik kan vervolgens ook altijd goed eten, vorige week 2 uur nadat ik me laatste kwartje had gepakt nog 4 sultana' naar binnen zitten kanen 
-
D
Interesting.wrote:Zelf (nog) niet gedaan. Het schijnt wel zo te zijn dat door alcohol de effecten van 2c-b behoorlijk versterkt worden. Verhalen van mensen gehoord die klein beetje 2c-b op hadden en een drankje of 6/7 en hem de pan uit tripten.. Klinkt als een leuke combi duswrote:Hoe is de combinatie 2C-B + alcohol? Of is dat niet aan te raden?
Verrekte mongol!wrote:Of we stoppen gewoon allemaal met de chemische bende en gaan weer lekker ouderwets biertjes drinkenwrote: En liever dat het nergens naar smaakt dan dat het bijna goor is omdat je bek nog helemaal chemisch is haha.![]()
![]()
Stelletje sjunkies hier allemaal
Als ik een avondje drink, kan ik minstens twee dagen niet fatsoenlijk eten, omdat alles naar boven komt!
Ja als je er nog allemaal andere shit bij doet terwijl je drinkt wel ja 
-
C
Pff, avondje eerste keer mdma wordt in de ijskast gezet. Waarschijnlijk wordt het pas ergens herfstvakantie dat het gedaan wordt.
Blugh, jammer, maar als zij niet wil ga ik niet in mijn eentje doen
Blugh, jammer, maar als zij niet wil ga ik niet in mijn eentje doen
Koekwaus!!wrote: Verrekte mongol!
Als ik een avondje drink, kan ik minstens twee dagen niet fatsoenlijk eten, omdat alles naar boven komt!
Als ik een avond aan de limonade zit, DAN gaat het pas fout. Badass mf
Heujjj, da's ook een keer voorgekomen.wrote:Ja als je er nog allemaal andere shit bij doet terwijl je drinkt wel ja
De andere keren kon ik een dag niet eten na drank, omdat mijn maag zo van slag was.
Geef mij maar gewoon alle drugs behalve drank.
Die kan ik allemaal wel prima handelen.
Aan de limonade zitten, doe ik dagelijks.wrote: Koekwaus!!
Dat is wel fokt op.
Ik kan gewoon nog steeds niet begrijpen hoe mensen die drankkater erger vinden dan de drugskater.
Ik kan gewoon nog steeds niet begrijpen hoe mensen die drankkater erger vinden dan de drugskater.
wrote: Aan de limonade zitten, doe ik dagelijks.

wrote:Koekwaus!!wrote: Verrekte mongol!
Ik weet nog wel meer wanneer het fout gaat
Tja, ik drink gewoon niet vaak ofzo..wrote:Dat is wel fokt op.
Hooguit een keer in de drie maanden en daar zit het hem in...
In die ene keer drink ik voor drie maanden,
wrote:wrote: Aan de limonade zitten, doe ik dagelijks.
Dat krijg je als je continu porren krijgt op facebookwrote:
Haha oké, dat kan wel een oorzaak zijn jawrote:Tja, ik drink gewoon niet vaak ofzo..wrote:Dat is wel fokt op.
Bij drugs calculeer ik tegenwoordig altijd wel in dat ik een hele dag zwaar verkenkerd ben. Maar misschien komt dat ook omdat ik de laatste tijd vaak een nachtje oversla...
Like a boss, yo.wrote:Dat krijg je als je continu porren krijgt op facebookwrote:
Bij mij is het echt anders.wrote: Haha oké, dat kan wel een oorzaak zijn jaMaar dan alsnog. Meestal is de ochtend klote, maar na een paar uur ben je toch wel weer redelijk hersteld.
Bij drugs calculeer ik tegenwoordig altijd wel in dat ik een hele dag zwaar verkenkerd ben. Maar misschien komt dat ook omdat ik de laatste tijd vaak een nachtje oversla...
Meestal calculeer ik in dat ik op de maandag een verlaagd energieniveau heb en dan is op woensdag de verwachting dat ik mij opeens keigoed voel.
Voor de rest maak ik mij nergens druk om?
Bij MDMA is echter wel een ander verhaal.
Je overdrijft man
Tuurlijk de eerste paar dagen na MDMA ben je een beetje braindead, maar daarna kan je weer prima functioneren.
Ja of je moet fucking overdrijven met gebruik en combineren...
Ja of je moet fucking overdrijven met gebruik en combineren...
Je eigen kiplekker voelen op de zondag na een nuchter feestje. Volgende week nog eens op Loudness. 
Of je gaat gewoon zoals ik tegenwoordig alle feesten nuchter af.wrote:Of we stoppen gewoon allemaal met de chemische bende en gaan weer lekker ouderwets biertjes drinkenwrote: En liever dat het nergens naar smaakt dan dat het bijna goor is omdat je bek nog helemaal chemisch is haha.![]()
![]()
Stelletje sjunkies hier allemaal
Wacht maar tot het Spacibel weekend. Dan sla je 3 nachten over!wrote:Bij drugs calculeer ik tegenwoordig altijd wel in dat ik een hele dag zwaar verkenkerd ben. Maar misschien komt dat ook omdat ik de laatste tijd vaak een nachtje oversla...wrote:Tja, ik drink gewoon niet vaak ofzo..wrote:Dat is wel fokt op.
Bij mij hebben ze het vorig jaar ook geprobeerd, maar zonder succes Daan. Dus als ik het kan, moet jij het ook kunnen
.
Uhuh...wrote:Bij mij hebben ze het vorig jaar ook geprobeerd, maar zonder succes Daan. Dus als ik het kan, moet jij het ook kunnen.
Wat? De nacht na de pre heb ik geslapen, de nacht na Decibel zelf heb ik geslapen. Alleen na de after ben ik goed door gegaan
.
-
G
hoezo helse pijn?wrote:Ik gebruik Listerine...wrote:moet ik ook eens aan beginnen dan...wrote:Met mondwater spoelen is slimmer.
heb je een merk om aan te raden?
Wel 20 seconden van helse pijn, but it's worth it.
Last edited by Guest on , edited 2 times in total.
Kaakschaatsen > Wondjes in je mond > Listerine brand als hell!
-
G
ik heb 0 wondjes in de mond 
heb ook al heeeel lang niet meer gekaakschaatst
gister overigens 4fmp gedaan, heerlijk stofje is dat
om 12 uur (toen waren we pas binnen...
) een cap van ong 130mg gedropt, en een uurtje/anderhalf uur later begon het op te komen:
ineens dikke energie, tintelende armen (en kaak, lol) en ik voelde me geweldig
toen na 2 uur een halve speaker erbij geknalt, man wat een genot! heerlijk spacen zonder fucking vaag te zijn, echt nice
ook nog hulde aan een van de vriendinnen van onze hoofdcoach, want wat kon zij lekker knuffelen
Echt. Vet.
wat ook wel grappig was, ik had best laat (5 uur) nog bijgepakt, en liep daardoor nog een beetje te spacen in de trein (ging prima eigenlijk), maar ik was met iemand aant praten, en af en toe vielen me ogen dicht, en als hij dan gepraat had, wist ik soms niet of hij het echt gezegd had, of dat ik dacht dat hij het had gezegd
lekker wazig dus 
heb ook al heeeel lang niet meer gekaakschaatst
gister overigens 4fmp gedaan, heerlijk stofje is dat
ineens dikke energie, tintelende armen (en kaak, lol) en ik voelde me geweldig
toen na 2 uur een halve speaker erbij geknalt, man wat een genot! heerlijk spacen zonder fucking vaag te zijn, echt nice
ook nog hulde aan een van de vriendinnen van onze hoofdcoach, want wat kon zij lekker knuffelen
Echt. Vet.
wat ook wel grappig was, ik had best laat (5 uur) nog bijgepakt, en liep daardoor nog een beetje te spacen in de trein (ging prima eigenlijk), maar ik was met iemand aant praten, en af en toe vielen me ogen dicht, en als hij dan gepraat had, wist ik soms niet of hij het echt gezegd had, of dat ik dacht dat hij het had gezegd