Correct.wrote:- 1-2 mg per kg van je lichaam (dan kan ik 75-150mg doen)
Correct.wrote:- Eet gezond van te voren (dus wokgerecht met veel groente)
Het hoeft niet persee gezond te zijn hoor, maar gewoon een goede bodem is niet verkeerd, omdat je natuurlijk geen voedsel naar binnen krijgt tijdens de avond, moet je wel wat energie reserves hebben
Possible. Beter voor je lichaam dat je aanvullende vitaminen krijgt.wrote:- Eet gezond daarna (dus fruitontbijt met verse jus d'orange, yoghurt met aardbei en boterham met kaas?)
Aan te raden, maar niet verplicht imo.wrote:- Pauze van 4 tot 6 weken
Het is beter voor herstel, maar naar eigen ervaring ga ik altijd lekkerder als de pauze korter is.
So true. Het is heel erg stemmingsafhankelijk. Het maakt een kut avond niet geweldig.wrote:- Gebruik alleen wanneer je lichamelijk en psylogisch goed voelt
Jep. Vooral de dagen erna gewoon netjes op tijd naar bed gaan, dan heb je geen last van een dip of iets dergelijks.wrote:- Rust goed uit
Correct.wrote:- Drink genoeg water, maar niet teveel tegen vergiftiging (aangezien je lever minder werkt en je minder naar toilet moet)
De kauwgom raad ik af. Daardoor ga ik meestal alleen maar erger kauwen. Lollystokjes of ijsstokjes vind ik veeeel fijner.wrote:- Pak kauwgom om je tanden te beschermen tegen knarsen en laat MDMA niet met je tanden in aanraking komen
En MDMA is idd lava voor je tanden.
Correct.wrote:- Geen warme kleren dragen of petje ivm. warme gloed (oververhitting)
Correct.wrote:- Effect neemt na 2 uur af en is na 4-6 uur uitgewerkt
Niet correct. Bijpakken werkt wel, om de euforie aan te houden. Maar de 1e piek zal je idd niet bereiken.wrote:- Bijpakken helpt niet, je tipt nooit aan je 1e roes