Chris Two schreef:
- 1-2 mg per kg van je lichaam (dan kan ik 75-150mg doen)
Correct.
Chris Two schreef:
- Eet gezond van te voren (dus wokgerecht met veel groente)
Correct.
Het hoeft niet persee gezond te zijn hoor, maar gewoon een goede bodem is niet verkeerd, omdat je natuurlijk geen voedsel naar binnen krijgt tijdens de avond, moet je wel wat energie reserves hebben

Chris Two schreef:
- Eet gezond daarna (dus fruitontbijt met verse jus d'orange, yoghurt met aardbei en boterham met kaas?)
Possible. Beter voor je lichaam dat je aanvullende vitaminen krijgt.
Chris Two schreef:
- Pauze van 4 tot 6 weken
Aan te raden, maar niet verplicht imo.
Het is beter voor herstel, maar naar eigen ervaring ga ik altijd lekkerder als de pauze korter is.
Chris Two schreef:
- Gebruik alleen wanneer je lichamelijk en psylogisch goed voelt
So true. Het is heel erg stemmingsafhankelijk. Het maakt een kut avond niet geweldig.
Chris Two schreef:
- Rust goed uit
Jep. Vooral de dagen erna gewoon netjes op tijd naar bed gaan, dan heb je geen last van een dip of iets dergelijks.
Chris Two schreef:
- Drink genoeg water, maar niet teveel tegen vergiftiging (aangezien je lever minder werkt en je minder naar toilet moet)
Correct.
Chris Two schreef:
- Pak kauwgom om je tanden te beschermen tegen knarsen en laat MDMA niet met je tanden in aanraking komen
De kauwgom raad ik af. Daardoor ga ik meestal alleen maar erger kauwen. Lollystokjes of ijsstokjes vind ik veeeel fijner.
En MDMA is idd lava voor je tanden.
Chris Two schreef:
- Geen warme kleren dragen of petje ivm. warme gloed (oververhitting)
Correct.
Chris Two schreef:
- Effect neemt na 2 uur af en is na 4-6 uur uitgewerkt
Correct.
Chris Two schreef:
- Bijpakken helpt niet, je tipt nooit aan je 1e roes
Niet correct. Bijpakken werkt wel, om de euforie aan te houden. Maar de 1e piek zal je idd niet bereiken.