Dan belt Julian je eens op uit t niets, middenacht! 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hij is he-le-maal de weg kwijt..wrote:Hahaha.. Istie dronken? of vdk?
Net zoals jij aan het eind van de avondwrote:Hij is he-le-maal de weg kwijt..wrote:Hahaha.. Istie dronken? of vdk?
-
C
En dat is zelfs ook al geregeld vannacht nogwrote:Het regelen is geen probleem, indien je de juiste mensen contact.
Degene die het regelt adviseerde 100mg voor mij (beginnend) en 150mg voor haar (omdat ze al x gedaan had)
Wat is het, kristal of poeder?
100 mg lijkt me wel goed ja
-
C
Mdmawrote:Wat is het, kristal of poeder?
bommetje maken natuurlijk
-
C
Oh hell no, dat brandwrote:Snuiveng man.. Gaat véél harder
-
G
sinds wanneer ben jij zon drugs expertwrote:Oh hell no, dat brandwrote:Snuiveng man.. Gaat véél harder
-
C
Sommige dingen laat ik me goed door informeren door ervaren gebruikers. Beetje info kan nooit weg toch?wrote:sinds wanneer ben jij zon drugs expertwrote:Oh hell no, dat brandwrote:Snuiveng man.. Gaat véél harderjij was toch zo anti drugs?
-
D
Wat dit topic al niet teweeg brengt. Iedereen aan de drugs. 
-
D
Ik ben clean! 
-
G
wrote:Wie zit er hier aan de drugs?! HOERA!!![]()
-
C
ik zit er ook nog niet aan hoor 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik drink bier hihihiwrote:Wie zit er hier aan de drugs?! FOEI!!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Net voor t eerst lachgas gedaan
geniaal 
-
G
wrote:Net voor t eerst lachgas gedaangeniaal
-
C
Okee, als ik het allemaal goed begrijp moet ik met dit allemaal rekening houden als MDMA pak
Correct me if im wrong
- 1-2 mg per kg van je lichaam (dan kan ik 75-150mg doen)
- Eet gezond van te voren (dus wokgerecht met veel groente)
- Eet gezond daarna (dus fruitontbijt met verse jus d'orange, yoghurt met aardbei en boterham met kaas?)
- Pauze van 4 tot 6 weken
- Gebruik alleen wanneer je lichamelijk en psylogisch goed voelt
- Rust goed uit
- Drink genoeg water, maar niet teveel tegen vergiftiging (aangezien je lever minder werkt en je minder naar toilet moet)
- Pak kauwgom om je tanden te beschermen tegen knarsen en laat MDMA niet met je tanden in aanraking komen
- Geen warme kleren dragen of petje ivm. warme gloed (oververhitting)
- Effect neemt na 2 uur af en is na 4-6 uur uitgewerkt
- Bijpakken helpt niet, je tipt nooit aan je 1e roes
Mis ik nog iets?
Correct me if im wrong
- 1-2 mg per kg van je lichaam (dan kan ik 75-150mg doen)
- Eet gezond van te voren (dus wokgerecht met veel groente)
- Eet gezond daarna (dus fruitontbijt met verse jus d'orange, yoghurt met aardbei en boterham met kaas?)
- Pauze van 4 tot 6 weken
- Gebruik alleen wanneer je lichamelijk en psylogisch goed voelt
- Rust goed uit
- Drink genoeg water, maar niet teveel tegen vergiftiging (aangezien je lever minder werkt en je minder naar toilet moet)
- Pak kauwgom om je tanden te beschermen tegen knarsen en laat MDMA niet met je tanden in aanraking komen
- Geen warme kleren dragen of petje ivm. warme gloed (oververhitting)
- Effect neemt na 2 uur af en is na 4-6 uur uitgewerkt
- Bijpakken helpt niet, je tipt nooit aan je 1e roes
Mis ik nog iets?
Hahahaha ja ik las op facebook dat jorG ook in eindhoven was, maar ik las jorN met de dronken kop, dus daarom belde ik je. Wonder boven wonder was je zelf ook nog wakkerwrote:Dan belt Julian je eens op uit t niets, middenacht!
Haha, ja was heel toevallig. Ik was nog een beetje aan het nadraaien in bed, alleen m'n ouders sliepen al dus kon ook niet echt hard gaan praten!wrote:Hahahaha ja ik las op facebook dat jorG ook in eindhoven was, maar ik las jorN met de dronken kop, dus daarom belde ik je. Wonder boven wonder was je zelf ook nog wakkerwrote:Dan belt Julian je eens op uit t niets, middenacht!![]()
Mooie avond gehad dus?
Kan ik me voorstellenwrote: Mooie avond gehad dus?
Ja was echt een vette avond, het begon kut omdat het in Stratum vrij rustig was, maar rond een uur of 1 naar Thomas (of hoe je het schrijft) gegaan en daar echt optimaal vermaakt
En echt eens heerlijk een avond ZONDER bende, ik voelde me gewoon zo chill toen ik wakker werd
Jij ook een mooie avond gehad??
-
G
vanavond 4fmp proberen, ik ben benieuwd!
mn cap is 140-150 (weegschaal is niet zo mega nauwkeurig), dus het wordt wel nice denk ik
mn cap is 140-150 (weegschaal is niet zo mega nauwkeurig), dus het wordt wel nice denk ik