Over 9000mgwrote:20 kilo jonguhwrote:Zwaar zat.
Vanmiddag nog wat speakers en de nieuwe triforce ontvangen![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:heb jij een zusjewrote:Iedereen: blijf van mijn zusje af!!!!!!!!!!![]()
![]()
En wat voor 1!
Ik moet ook maar weer eens nieuwe halen. Mijn eerste batch speakers zijn inmiddels ook ook bijna op. De nieuwe triforces zijn wel net wat hoger gedoseerd dan de laatste speakers toch?
-
D
Zou iemand me wat kunnen vertellen over zijn of haar (eerste) ervaring met 2C-B?
Vind het altijd wel interessant om te lezen en het is vaak nog leerzaam ook, bijvoorbeeld dingen die ik juist wel of niet moet doen...
Vind het altijd wel interessant om te lezen en het is vaak nog leerzaam ook, bijvoorbeeld dingen die ik juist wel of niet moet doen...
-
B
Mijn eerste keer heb ik het gesnoven samen met nog iemand en toen hebben we daarna allebei gekotst. Was wel leuk.wrote:Zou iemand me wat kunnen vertellen over zijn of haar (eerste) ervaring met 2C-B?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha dat was echt een bizarre en wazige dagwrote:Mijn eerste keer heb ik het gesnoven samen met nog iemand en toen hebben we daarna allebei gekotst. Was wel leuk.wrote:Zou iemand me wat kunnen vertellen over zijn of haar (eerste) ervaring met 2C-B?
Ik vond 2cb niet zo chill, jah ik voelde me opzich wel heel lekker maar het is meer iets voor thuis dan op een feest denk ik. Je wordt er echt heel vaag van en ik had ook amper energie.
-
D
Lekker positieve verhalen hier! 
Weet iemand toevallig of je dingen als Benzo's zo kunt kopen, of dat je die via doktersrecept moet verkrijgen?
-
B
We staken elkaar aanwrote:Kotsen van 2c?
Wtf
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Doktersrecept of illegale circuitwrote:Weet iemand toevallig of je dingen als Benzo's zo kunt kopen, of dat je die via doktersrecept moet verkrijgen?
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Had ik ook van T2 maar dat was een behoorlijke dosiswrote:Kotsen van 2c?
Wtf
Ok, thx voor je infowrote:Doktersrecept of illegale circuitwrote:Weet iemand toevallig of je dingen als Benzo's zo kunt kopen, of dat je die via doktersrecept moet verkrijgen?
-
D
Is er iemand hier die wel een positieve ervaring met 2C-B heeft gehad? 
Ik heb t meerdere keren gedaan. Indien je gewoon normaal doseert is het gewoon hartstikke leuk
.
-
B
Kotsen was bij de inslag, daarna was het geweldig.wrote:Is er iemand hier die wel een positieve ervaring met 2C-B heeft gehad?
-
D
Wat is volgens een beetje een normale dosis als je het snuift?wrote:Ik heb t meerdere keren gedaan. Indien je gewoon normaal doseert is het gewoon hartstikke leuk.
Woeiiii! Dit zijn de betere verhalen!wrote:Kotsen was bij de inslag, daarna was het geweldig.wrote:Is er iemand hier die wel een positieve ervaring met 2C-B heeft gehad?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Kotsen lag aan mij, had de avond ervoor flinks gezopeng dus had nog een beste kater, alhoewel het wel heerlijk opluchtte 
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen May 2012
Mensen die info hebben over de nieuwe triforces? en toevallig ook al getest?
-
SHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2011
- last seen Sep 2013
Eerste resultaten zijn 175 tot 205mg!wrote:Mensen die info hebben over de nieuwe triforces? en toevallig ook al getest?
Uhhh... Ik heb 2cb in pilvorm. En mijn snuifervaring was gewoon vrij intensief, vooral voor de 1e keer (Was 27-28mg). Ik geloof dat je aan 10mg ofzo al genoeg hebt met snuiven. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Chukkels of Olijfboompje weten dat wel.wrote: Wat is volgens een beetje een normale dosis als je het snuift?
10 mg en je zit goed voor een eerste keer.wrote:Uhhh... Ik heb 2cb in pilvorm. En mijn snuifervaring was gewoon vrij intensief, vooral voor de 1e keer (Was 27-28mg). Ik geloof dat je aan 10mg ofzo al genoeg hebt met snuiven. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Chukkels of Olijfboompje weten dat wel.wrote: Wat is volgens een beetje een normale dosis als je het snuift?
Ik heb mijn eerste 100 mg in 20 lijntjes verdeeld. Toen twee of drie keer gepakt en het ging hard genoeg. Later ook nog mephedrone erbij gepakt en toen ging het nog wat harder.