Grendiner schreef:
Geachte gebruikers!
Hier volgt een hele brandende vraag!
Blablablabla
Zal dan ook nog even mijn bijdragen doen.
Wat ik heb gemerkt is dat het bij mij echt heel erg van de situatie afhangt, ik heb het nu 3 keer X gebruikt en de eerste 2 keer was gelijk in één maand (Qountdown en XQ NC) daarna een pauze gehouden die afgelopen zaterdag ten einde kwam, toen ook weer gepakt, echter had ik op Qountdown totaal geen love feeling omdat het gewoon Hardcore en Raw Hardstyle was. De tweede keer. 3 weken later op XQ had ik wel die love-feeling en die space, kwam gewoon doordat er veel meer mainstream en euforische platen werden gedraaid.
Afgelopen zaterdag dus ook weer gebruikt en die love feeling was er maar heel zwak, liep op gegeven moment wel met een ontiegelijk blije bakkes rond en kon de hele wereld wel aan maar het was niet echt dat spacende.
En uiteraad maakt het ook uit welke pillen je hebt, die eerste die ik had waren veel beter, die ik zaterdag had en ook voor volgende week heb slaan pas heel laat in, en fluctueren echt heel erg, ene moment niet vooruit de branden, daarna echt keiveel energie en daarna ben je weer een blij kind.
Denk dat ik op Loudness ook totaal geen lovefeeling ga krijgen door de muziek en de setting, het is wel heel lekker maar ik kan me daarna echt geen fuck meer voor de geest halen, weet van afgelopen zaterdag nog heeeel veel en dat is toch ook wel lekker

Vind het altijd beetje dubbel gevoel, wil aan de ene kant gewoon lekker love/space hebben en aan de andere kant ook gewoon een overdose aan energie.