Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
2e keer deed ik het met 4 anderen die het nog nooit op hadden en ook nog iemand die nog nooit drugs op had xd toen op het oog gedoseerd maar ik gok rond de 20 mg... Nasaal.
Ze vonden het allemaal supervet :thumbsup: en in zijn huis hingen allemaal leipe schilderijen en kunstwerken, was echt episch, een schilderij met een boom kwam tot leven op de hele muur en de ambilight tv verlichtte de hele kamer

Binnenkort zijn zn ouders weg dus dan weer genieten daar (L)
D
Olijfboompje wrote:Ik heb mijn eerste 100 mg in 20 lijntjes verdeeld. Toen twee of drie keer gepakt en het ging hard genoeg. Later ook nog mephedrone erbij gepakt en toen ging het nog wat harder.
10mg is dus wel genoeg. :)
Hoofdcoach wrote:2e keer deed ik het met 4 anderen die het nog nooit op hadden en ook nog iemand die nog nooit drugs op had xd toen op het oog gedoseerd maar ik gok rond de 20 mg... Nasaal.
Ze vonden het allemaal supervet :thumbsup: en in zijn huis hingen allemaal leipe schilderijen en kunstwerken, was echt episch, een schilderij met een boom kwam tot leven op de hele muur en de ambilight tv verlichtte de hele kamer
Haha, vet! Maar is 20mg niet wat veel? :p
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dysphoria wrote: Haha, vet! Maar is 20mg niet wat veel? :p
Nee joh, gewoon full gas :thumbsup:
D
Chukkels wrote:Report eerste keer 2C-B: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=31096
Even lezen!
Hoofdcoach wrote:
Dysphoria wrote: Haha, vet! Maar is 20mg niet wat veel? :p
Nee joh, gewoon full gas :thumbsup:
Straks ga ik nog rare dingen doen! :$
C
Chukkels wrote:Report eerste keer 2C-B: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=31096
Lekker leesvoer... wat een avond heb je gehad dus!
D
:worship:

Wat een verhaal! Heel mooi omschreven. Krijg er nu alleen nog maar meer zin in! :loving:
G
mooi verhaaltje Mr. Ranko :P die visuals klinken wel erg bekend met truffels btw
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wie zegt dat ik Ranko ben :whistle:

Binnenkort weer even lachgas patronen halen. Wat een lachen spul is dat toch, zelfs met alcohol! :D
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik ben helemaal klaar voor Hardshock! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
hardcoresjors wrote:Ik ben helemaal klaar voor Hardshock! :loving:
Ik heb helemaal nog geen idee OF ik wat ga nuttigen :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hehe, was een mooie!

Bijna weer man :loving:
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Ander halve week geleden had k 10 gram 4fmp besteld. Zeiden ze dat je het binnen 3 dagen in huis zou hebben. Afgelopen maandag nog steeds niet, dus we hadden steeds mails gestuurd. Krijgt die vriend vandaag 2 pakketjes binnen(20 gram 4fmp). En wss krijgen we nog een pakketje binnen. Leuk die site sense-aromaticw xd
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Hahaha lekker dan :worship:

Las op een andere site ook dat er wel is wat mis ging daar en dat ze dan ook het dubbele kregen :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Morgen nog eens ouderwets op biertjes naar Daydream. Is al weer tijdje geleden, moet ook af en toe gebeuren hé. :P
D
Nu maar even hopen dat het ook zo mooi is zonder het Mephedrone gedeelte. :P
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
De combi mephedrone-2cb heb ik nog niet gedaan. Ook maar eens gaan proberen dan. En laat ik beide middelen toevallig hier hebben liggen... Verleiding, verleiding.. Maar nee.. Ik blijf er weer even vanaf. MXE/2cb wil ik wel graag proberen. Lijkt me ook wel mooi.
D
Je kan het altijd even proberen om te kijken hoe het uitpakt. :P
Hardtraxx Elite
Hahah! Ja... Alles kan :P. Maar blijf er verstandig even vanaf. Zit momenteel niet echt helemaal lekker in mn vel. En om dan in mn uppie aan een tripmiddel te beginnen vind ik niet bepaald verstandig.
D
Je zou me ook een kleine test sample kunnen sturen. Dan probeer ik het wel even voor je uit en dan laat ik wel weten hoe het was!

:whistle:
Hardtraxx Elite
Hahah! Zullen we het niet doen :P

Beter kom je dan gewoon gezellig trippen xd
D
Dan moet jij natuurlijk ook meedoen hè? :P
Hardtraxx Elite
Ik heb nog nooit iemand alleen naar de klote laten gaan. Ben een gezelligheidsgebruiker :P.
Of een gelegenheidsgebruiker.. En ja.. Ik zorg nou eenmaal graag voor de gelegenheid. En is ie er niet, dan zorg ik dat de gelegenheid er is. Ik ben geen junk, maar een liefhebber xd .
D
Dus je hebt toch wel zin? :D

En hoe was Buphedrone?
Hardtraxx Elite
Ja, het was vrij apart spul. Maar moet het nog maar eens een keer proberen met wat mensen erbij. En in een hogere dosering ook. Hield het nu zeer bescheiden. Er was een lekkere euforie aanwezig die zo'n 3 uur ongeveer duurde. Was wel fijn. Zodra het wat uitgebreider getest is. Zal ik er een mooi report over schrijven.