Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Maar wat ik dus graag van jullie wil weten is hoe jullie dat ervaren met XTC/MDMA?

Mijn eerste ervaring en de laatste keer (ook op Rebirth toevallig, na 4 maanden pauze) waren mijn mooiste ervaringen waar ik hét gevoel waar jij het over hebt het langst en fijnst heb kunnen vasthouden. Kan dus wel bevestigen dat fatsoenlijke pauzes wel degelijk positieve invloeden hebben op je space. Maar in het verleden ben ik ook gewoon eens 4 weken (feesten) achter elkaar lekker gegaan, was wel iets minder intens maar toch. Kan dat in ieder geval niet aanraden.

Hou het gewoon leuk, 2 maanden pauze is een mooi streven, en feestjes tussendoor nuchter/op biertjes doen kan zeker geen kwaad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:53 

Hardtraxxer

Heb zelf een aantal feesten gepland voor de komende tijd, komende vrijdag bijvoorbeeld. Had eigelijk afgesproken om met een maat van me die het graag wil proberen mee te doen. Maar het lijkt me wat minder verstandig aangezien ik de week ervoor (Rebirth dus) ook wat gevat heb, en twee weken daarvoor ookal. En daar komt nog eens bij dat ik over 4 weken ook nog eens naar Bassleader ga, en de maand erop weer naar Intents! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:59 

Donateur

Ik doe nu al meer dan 2,5 jaar MDMA. Hou toch meestal wel pauzes van 6-8 weken (met eens in de 4 maanden en de zomer ofzo een uitzondering, dan doe ik wel eens na 2/3 weken ofzo weer) en zelfs de 25ste keer vond ik het nog steeds geweldig. Het enige wat ik wél een beetje merk is dat het effect minder lang aan houdt. Vroeger kon ik gerust 2 a 3 uur genieten, nu is de piek na anderhalf uur wel voorbij en het speciale er van af. Dan moet ik bijpakken om weer lekker te gaan.

Heb nu om verschillende reden een lange pauze tot ongeveer de zomer ingelast (laatste keer was eind februari), voor mn gezondheid en in de hoop om straks weer meer te kunnen genieten van het effect.

Het probleem dat jij omschrijft ken ik. In het begin had ik daar ook moeite mee, omdat ik niet vaak naar feesten ging (eens in de 6 weken ofzo) en dan best op elk feest kon gebruiken. Maar t is niet verstandig om ook altijd wat te pakken als je om de 2/3 weken gaat. Pak ook een keer een feest met alcohol of helemaal nuchter, zal je goed doen en je houdt het zo leuker voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Misschien komt het omdat jij een al wat meer ervaren gebruiker bent en dat je daardoor minder pijn ervaart. :P

Het enigste wat ik ooit is in me neus heb gestopt is een strijkkraaltje.

De pijn is echt overdreven beschreven met hete messen >.< ik vond het echt meevallen, maar dat kan ook komen omdat ik hete messen verwachtte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Dysphoria schreef:
Misschien komt het omdat jij een al wat meer ervaren gebruiker bent en dat je daardoor minder pijn ervaart. :P

De pijn is echt overdreven beschreven met hete messen >.< ik vond het echt meevallen, maar dat kan ook komen omdat ik hete messen verwachtte :D

Gewoon jezelf voorhouden dat je koffiemelk snuift. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:37 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ik doe nu al meer dan 2,5 jaar MDMA. Hou toch meestal wel pauzes van 6-8 weken (met eens in de 4 maanden en de zomer ofzo een uitzondering, dan doe ik wel eens na 2/3 weken ofzo weer) en zelfs de 25ste keer vond ik het nog steeds geweldig. Het enige wat ik wél een beetje merk is dat het effect minder lang aan houdt. Vroeger kon ik gerust 2 a 3 uur genieten, nu is de piek na anderhalf uur wel voorbij en het speciale er van af. Dan moet ik bijpakken om weer lekker te gaan.

Heb nu om verschillende reden een lange pauze tot ongeveer de zomer ingelast (laatste keer was eind februari), voor mn gezondheid en in de hoop om straks weer meer te kunnen genieten van het effect.

Het probleem dat jij omschrijft ken ik. In het begin had ik daar ook moeite mee, omdat ik niet vaak naar feesten ging (eens in de 6 weken ofzo) en dan best op elk feest kon gebruiken. Maar t is niet verstandig om ook altijd wat te pakken als je om de 2/3 weken gaat. Pak ook een keer een feest met alcohol of helemaal nuchter, zal je goed doen en je houdt het zo leuker voor jezelf.

ja de 29e is er in mn dorp ook een klein gezellig feestje. Dan ga ik gwoon lekker weer klemzuipen, zou dat graag komende vrijdag weer doen hoor ipv snoepen. Het enige wat me daarvan weerhoud is dat een meisje die ik ken van Masters vrijdag naar hetzelfde feest komt zodat we elkaar weer kunne ontmoete, is gwoon te chill om de hele nacht lekker hard te gaan met een leuke meid aan je zeide! ;)

Was trouwes ook op masters haha. Echt zo'n typisch aftermovie wijf, jeweetwel lekkere tette, knap gezichtje, jaar of 18. Ging beetje met haar praten en na 2 minuten zocht ik het niet meer om te wachten, dus ik pak der op der bek. Eerste keer pillen en dan ook nog eens met zo'n schoonheid zoenen, kon niet beter haha :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:38 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
Ik ga 2C-B niet snuiven hoor na al die horror verhalen. Kan het toch ook gewoon in wat drinken gooien of in zo'n capsule? :P

Jawel.. Gewoon doen... Net als mijn 1e keer met de Defqon pre party... 27mg in 1x.. HOPPAAAA! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:25 

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dysphoria schreef:

Gewoon jezelf voorhouden dat je koffiemelk snuift. :cool:

Zal het onthouden! :P

Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:
Ik ga 2C-B niet snuiven hoor na al die horror verhalen. Kan het toch ook gewoon in wat drinken gooien of in zo'n capsule? :P

Jawel.. Gewoon doen... Net als mijn 1e keer met de Defqon pre party... 27mg in 1x.. HOPPAAAA! xd

Na alle reacties en de voordelen die Chukkels benoemde is de kogel door de kerk; snuiven it is! Alleen 27mg lijkt me wat veel voor een eerste keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:39 

Hardtraxx Elite

Nee joh.. Dat kan best! Geloof dat Chukkels zelfs het filmpje nog op zn laptop heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:33 

Donateur

Dat jullie die filmpjes bewaren joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:37 

Hardtraxx Elite

De meest epische momenten zijn helaas niet gefilmd.

- Ik die de kamer niet meer indurfde omdat t 1 grote spiegel leek
- Iemand die die roept : Tzoooo... T gaat hard!
- Iemand die roept : Wow.. Ja.. Met een lachgasballon is t nog zoveel mooier.. Alles gaat in golfjes.. Echt.. Heel rustgevend!
- Ik die inene oog in oog met iemand z'n zusje staat, die eigenlijk niet thuis zou zijn... Terwijl de 2cb keihard aan t inslaan was.

En nog veel meer epische momentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:43 

Jeff3rd schreef:

Doe je ervaring is vertellen!

Ben wel benieuwd en dan weet ik ook gelijk wat ik kan verwachten als ik per ongeluk wat teveel neem! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:45 

Donateur

Jeff3rd schreef:
- Ik die inene oog in oog met iemand z'n zusje staat, die eigenlijk niet thuis zou zijn... Terwijl de 2cb keihard aan t inslaan was.

En wat voor een zusje :loving: :loving: :loving: hahahaha
Degene die dit aangaat, we all love your sistaaah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Volpompuh dat zussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:06 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Volpompuh dat zussie

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:23 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Volpompuh dat zussie

Leuk karakter heeft ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:25 

Grendiner schreef:
verhaal

ik wil jou wel es in het echt tegen komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:59 

Oké Jeff3rd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:03 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
Oké Jeff3rd. :P

Denk dat Chukkels er een betere omschrijving van kan geven trouwens :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:08 

Jij weet er niks meer van? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:22 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Grendiner schreef:
verhaal

Is goed jonge, als er toevalig een meeting komt voor Bassleader, of Intents. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:23 

Grendiner schreef:
KSwoosh schreef:
Grendiner schreef:
verhaal

Is goed jonge, als er toevalig een meeting komt voor Bassleader, of Intents. :thumbup:

Intents, sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:29 

Donateur

Aan de Meph, Aan de Meph, ik ben zo blij, dat ik het heb :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:37 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:

Mwa... Dat weekend staat me niet zo bizar goed meer bij. Ik denk dat Chukkels zn gebeugen beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:45 

Jeff3rd schreef:
Dysphoria schreef:

Mwa... Dat weekend staat me niet zo bizar goed meer bij. Ik denk dat Chukkels zn gebeugen beter is.

Excuus, ik dacht dat je door de hoeveelheid 2C-B niks meer kon herinneren, maar het kan natuurlijk ook gewoon aan je geheugen liggen. :)
Vorige  1 ... 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic