Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
2c-b snuiven :)

Idd het meest pijnlijke wat er bestaat :yes:

Valt nog wel mee joh :D het is zo over en daarna..... :love: :woot:

Het is inderdaad snel over. Maar dat moment dat het pijn doet, doet wel verschrikkelijk pijn :P

M-arijn schreef:
2CT2 op Qontinent? :lol: Gvd zo'n brandend gevoel nog nooit gehad

Ik vind T2 nog wel meevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Als je Chukkels kent, is dat binnenkort niet meer het geval. :cool:

True dat. Hoe vaak heb jij me wel niet een likje aangeboden, maar dat ik uit toen tot jouw verbazing uit het sealtje snoof? :lol:

:/

Volgens mij was ik toch echt diegene die destijds zei dat MDMA snuiven baas was en dat jullie dat toen ook gingen doen :P

Maja, snuiven is sowieso baas.

2C zelf snuiven vind ik meevallen, maar die afterdrip is het meest dramatische wat er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Snuiven is het leukste aan de drugs :P

En ik bedoelde meer van dat het niet de bedoeling was dat ik snoof maar moest likken van jou, omdat ik er teveel uit snoof xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 13:33 

Hardtraxx Veteran

Aaaah zo!

Ik voelde mij al in mijn eer aangetast.. :(

Daar heb je helemaal gelijk in xd
Snuifduif.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:17 

Ik ga 2C-B niet snuiven hoor na al die horror verhalen. Kan het toch ook gewoon in wat drinken gooien of in zo'n capsule? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:18 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Ik ga 2C-B niet snuiven hoor na al die horror verhalen. Kan het toch ook gewoon in wat drinken gooien of in zo'n capsule? :P

Snuiven geeft wel het ultieme effect. Tis het meer dan waard imo! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Drugsphoria! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:25 

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

De eerste keer moet ik het natuurlijk wel gelijk goed doen hè? xd

hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:

Leuke naam voor een name change. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

De eerste keer moet ik het natuurlijk wel gelijk goed doen hè? xd

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:

Leuke naam voor een name change. :P

Dan ben ik Harddrugssjors! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:34 

Waar is het mee te vergelijk dan? Of overdrijft iedereen gewoon heel hard? Had ergens gelezen dat het voelde als een scheermesje in je neus. :D

We hebben het nu constant over de negatieve effecten van het snuiven, maar wat zijn de positieve effecten dan? Moet natuurlijk wel wat moois tegen overstaan hè? Ik ga niet voor niks onnodig pijn lijden. :P

hardcoresjors schreef:
Dan ben ik Harddrugssjors! :cool:

Als het heel erg bevalt ben ik voor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Waar is het mee te vergelijk dan? Of overdrijft iedereen gewoon heel hard? Had ergens gelezen dat het voelde als een scheermesje in je neus. :D

We hebben het nu constant over de negatieve effecten van het snuiven, maar wat zijn de positieve effecten dan? Moet natuurlijk wel wat moois tegen overstaan hè? Ik ga niet voor niks onnodig pijn lijden. :P

Pluspunten:

Het werkt direct
De rush is hoger
Het complete effect ervaar je beter
Je hebt minder nodig
Je lever en maag gaat niet naar de tyfus
Geen misselijkheid vanwege droppen

Genoeg pluspunten lijkt me ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:48 

Klinkt goed! :woot:

Hoelang blijf je die pijn eigenlijk voelen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:50 

Donateur

Dysphoria schreef:

20 seconden denk ik ofzo? Tenminste dat is bij de meeste shit die pijn doet in je neus :P
Maar je kan ook eerst wat sos in je neus smeren, dan voel je er niks van xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Dysphoria schreef:

20 seconden denk ik ofzo? Tenminste dat is bij de meeste shit die pijn doet in je neus :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:54 

Black Sunrise schreef:

Met 2C-B niet zo kort toch? Lees hier net dat het wel tot 20 minuten kan duren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

Nee, dat is 4-FMP. Dat brandt zo tyfuslang. 2C-B is even heel erg hevig, maar daarna kriebelt het een beetje en valt het wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:05 

Hoelang is ''even'' voor jou? :P

Want ik lees ook andere dingen;

Citaat:
Individuals who snort 2C-B report extreme pain in their nasal passages and sinuses for up to 30 minutes after ingestion.

Citaat:
However, when it gets up your nose it hurts. This is probably an understatement. It's really amazingly painful. You'll be suprised that you would actually do this to yourself. It has been described as having red hot knives shoved up your nose, or being kicked in the face by a psychedelic horse. You may briefly entertain notions of dying. This all dies down after about twenty minutes,

Haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:12 

Hardtraxx Veteran

De piek van de pijn neemt wel snel af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:25 

Hardtraxxer

Geachte gebruikers!

Hier volgt een hele brandende vraag! :$

Het gaat om MDMA gebruik, ikzelf doe het sinds Masters of Hardcore, en heb het op Rebirth afgelopen weekend ook gevat. En ik zat dus beetje op een ander forum te kijken die helemaal gericht is op drugs en ik zag allemaal topics over het overheerlijke ''Love-gevoel''.

Op dat forum zei iedereen dat je er steeds 3 maanden mee moest wachten voordat je het volgende pilletje, bommetje of likje pakt. Als je dat niet doet, verzwakt het love effect dus of erger nog: Verdwijnt het voorgoed... Maar toen dacht ik (en jullie waarschijnlijk ook), ik ga vrijwel maandelijks naar een dik feest! Dan wil ik graag lekker hard gaan.

Maar wat ik dus graag van jullie wil weten is hoe jullie dat ervaren met XTC/MDMA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:26 

Misschien komt het omdat jij een al wat meer ervaren gebruiker bent en dat je daardoor minder pijn ervaart. :P

Het enigste wat ik ooit is in me neus heb gestopt is een strijkkraaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:26 

Donateur

Grendiner schreef:
Maar wat ik dus graag van jullie wil weten is hoe jullie dat ervaren met XTC/MDMA?

Hoe vaker je gebruikt, hoe minder het love gevoel word inderdaad :)

Dysphoria schreef:
Het enigste wat ik ooit is in me neus heb gestopt is een strijkkraaltje.

Onderschriftwaardig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:

Hihi :$

Verder, is het niet aan te raken om elke maand MDMA te gebruiken. Hoewel het wel kan, kom je daar later gewoon mee in de problemen. Of nou ja, het zou kunnen. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen van mensen die na veelvoudig gebruik het love-gevoel niet meer ervaren. Je hebt ook mazzelaars ertussen zitten die tweewekelijks gebruiken en het nog steeds voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:39 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Grendiner schreef:

Verder, is het niet aan te raken om elke maand MDMA te gebruiken. Hoewel het wel kan, kom je daar later gewoon mee in de problemen. Of nou ja, het zou kunnen. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen van mensen die na veelvoudig gebruik het love-gevoel niet meer ervaren. Je hebt ook mazzelaars ertussen zitten die tweewekelijks gebruiken en het nog steeds voelen.

Hoe vaak pakken jullie ongeveer een pilletje dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Chukkels schreef:
Grendiner schreef:

Hoe vaak pakken jullie ongeveer een pilletje dan?

Sinds Decibel heb ik er telkens minimaal 6 weken tussen gelaten, met 2 uitzondering ertussen van respectievelijk 3 en 2 weken. Daarvoor in de zomer was het wel iets vaker. Merk het verschil op zich wel. Het is niet extreem, maar je merkt dat je met een pauze van 6 weken wel lekkerder gaat als een pauze van 1 of 2 weken. Die keer dat ik er 3 weken tussen hield ging ik overigens wel lekkerder als de keer daarvoor toen ik er 7 weken tussen hield, maar dat zijn momentopnames. Veel hangt ook af van de setting en je gevoel zelf, alsmede je instelling. Maar het verstandigst is gewoon om de pauzes zo groot mogelijk te houden, dan heb je de minste kans op beschadiging en de meeste kans op lekker gaan. :)
Vorige  1 ... 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic