Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:10 

Crashee schreef:
kaboem schreef:
nutteloze comment

Want er worden hier alleen maar zinnige dingen gezegd? :P
Bull shit.

@Chukkels; Denk dat je daar zeker gelijk in hebt ;)

Wat jij doet is gewoon puur uithalen naar de junks :$ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:21 

Hardtraxxer

kaboem schreef:

Nee man :) Ik herken het alleen dat is het punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:24 

Donateur

Crashee schreef:
kaboem schreef:

Wat je hebt het zelf ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:24 

It's Tuesday, Tuesday, Tuesday
Always fun on Tuesday :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:28 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Crashee schreef:
kaboem schreef:

Wat je hebt het zelf ook?

Hij kan zelf ook niet feesten zonder droegs denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:32 

Hardtraxx Veteran

Let the beatings begin! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:41 

Donateur

Maar even om een onderwerp hier heen te halen, het trip reports schrijven.. Ik heb dat vroeger een aantal keer gedaan maar daar waren we mee gestopt.. Want er lezen toch meer mensen mee dan je denkt :lol:

Wil best wel is een tripreportje schrijven, maar dan moet ik eerst namechange doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar even om een onderwerp hier heen te halen, het trip reports schrijven.. Ik heb dat vroeger een aantal keer gedaan maar daar waren we mee gestopt.. Want er lezen toch meer mensen mee dan je denkt :lol:

Wil best wel is een tripreportje schrijven, maar dan moet ik eerst namechange doen xd

Daarom, ik denk ook niet dat jullie begin mei een tripreportje kunnen verwachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:44 

Hardtraxx Elite

Dinsdag dipdag. Wie word er vandaag een depressie aangepraat?

De vorige persoon heeft zichzelf van een brug af gegooid denk ik. Ik zie die persoon in elk geval niet meer posten.... Woej! Mission complete!

Over het tripreport dilemma : Maak een account : Tripreports, en maak die toegankelijk voor meerdere mensen. Zo kan je toch anoniem je tripreport posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:46 

Ik zeg.... Jrn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:47 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ik heb mij plezierig op bier vermaakt bij XXlerator!
Ik ben hartstikke blij hoor jongens!

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:48 

Pff, verdomme, geen kater ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:49 

Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Pff, verdomme, geen kater ofzo?

Nee, een beetje vermoeidheid en wat last van m'n verstandskies.. Maar behalve dat ben ik zo fris als een hoentje, dus nu tijd voor de sportschool! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:52 

Doe je goed.. verstandkies... hou er over op..
zit weer aan de paracetamol en alles, nu begint rechterkies door te komen ipv links :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:53 

Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Doe je goed.. verstandkies... hou er over op..
zit weer aan de paracetamol en alles, nu begint rechterkies door te komen ipv links :/

Woensdag links onder laten wegsnijden. Rechtsonder heb ik al een andere keer weg laten snijden.
Het is een paar dagen klote, maar Zaterdag stond ik al weer op een feestje, dus het is goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:56 

Hardtraxx Veteran

Jongens, ga hier eens ontopic! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Dat account om anoniem te blijven is wel grappig haha! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:08 

Donateur

Tripreport van het Qountdown weekend schrijven ^^ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:13 

Hardtraxx Elite

Zo Awakenings Weekender erop zitten :loving: Zaterdag 5 bier en vol gehouden tot 7u30 en zondag 2 bier en ook tot 7u15 uit mijn dak gegaan. Beviel me aardig goed! (Alhoewel tot 9u sochtends doorgaan me toch wat teveel van het goede was...) Scheelde dat ik zaterdag lekker tot 15u heb in mijn bed gelegen en ook zondag van 10u tot 17u heb kunnen slapen. Heerlijke dat nuchter aapjes kijken in de Gashouder, en daar lopen wat aapjes bij... Daar kan menig vergevorderde hardtraxxer nog wat van leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:26 

Hardtraxx Elite

Wij hebben gewoon nog nooit echt bijzonder goed ons best gedaan John.... Als we zouden willen, liepen we er ook zo bij als die figuren die jij gezien hebt op Awakenings... We willen het alleen niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Nee. -.-

DarkBeatz schreef:
Zo Awakenings Weekender erop zitten :loving: Zaterdag 5 bier en vol gehouden tot 7u30 en zondag 2 bier en ook tot 7u15 uit mijn dak gegaan. Beviel me aardig goed! (Alhoewel tot 9u sochtends doorgaan me toch wat teveel van het goede was...) Scheelde dat ik zaterdag lekker tot 15u heb in mijn bed gelegen en ook zondag van 10u tot 17u heb kunnen slapen. Heerlijke dat nuchter aapjes kijken in de Gashouder, en daar lopen wat aapjes bij... Daar kan menig vergevorderde hardtraxxer nog wat van leren :P

Hoezo zou ik willen leren (en uitvoeren) hoe ik er zo vercracked mogelijk bij moet lopen? Eén keer gedaan tijdens de wereldbeker Kaakschaatsen in het Gelredome vorig jaar, hoeft van mij niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:31 

Jeff3rd schreef:
Wij hebben gewoon nog nooit echt bijzonder goed ons best gedaan John.... Als we zouden willen, liepen we er ook zo bij als die figuren die jij gezien hebt op Awakenings... We willen het alleen niet....

Kan jij echt wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:33 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee. -.-

DarkBeatz schreef:

Hoezo zou ik willen leren (en uitvoeren) hoe ik er zo vercracked mogelijk bij moet lopen? Eén keer gedaan tijdens de wereldbeker Kaakschaatsen in het Gelredome vorig jaar, hoeft van mij niet meer xd

En ik won :yay: :yay: :yay: :lol: te slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Op Masters heb ik gewonnen aan de foto's te zien! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee. -.-

DarkBeatz schreef:

En ik won :yay: :yay: :yay: :lol: te slecht

Maar ik won het algemeen klassement :P
Vorige  1 ... 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic