wrote:Shag roken op feesten
Dikke chill.
Alleen het draaien gaat op een gegeven moment kut
wrote:Shag roken op feesten
Dikke chill.
Haha het was niet zo dat ik je dwong die dingen op te eten hoorwrote:Ik had op rebirth in het begin ook alleen bier, was ook de planning omdat alleen te doen.. tot Realtom langs kwam
Was niet goed voor m'n keel, dus ik sloeg het beleefd afwrote:Shag roken op feesten
Dikke chill.
Na een feest is mijn keel ook altijd een zwart teergat!wrote:Was niet goed voor m'n keel, dus ik sloeg het beleefd afwrote:Shag roken op feesten
Dikke chill.
Maar ik had ook keelontsteking afgelopen week, dus het was voor mij niet echt motiverend om te rokenwrote:Na een feest is mijn keel ook altijd een zwart teergat!wrote:Was niet goed voor m'n keel, dus ik sloeg het beleefd afwrote:Shag roken op feesten
Dikke chill.![]()
Normaal rook ik ook niet!
Pak een dip, 1 of 2wrote:Het is dinsdag !
tijd om te dippen
Hahaha dat was mijn bedoeling ook.. Zit nu weer lekker fris en fruitig op stage 'not'.. Verlang wel weer naar me bedwrote:Hoop het ook niet, tot nu toe nog nooit last van gehad, en het zou nu helemaal niet goed uitkomen, had besloten om tijdens stageperiode geen drugs te gebruiken, dat is niet helemaal gelukt en moet dit laatste weekje stage wel een beetje goed afsluiten
Lol, chill dat je effe mijn drinken steeds leeg drinkt.wrote:Maar ik had ook keelontsteking afgelopen week, dus het was voor mij niet echt motiverend om te rokenwrote:Was niet goed voor m'n keel, dus ik sloeg het beleefd afwrote:Shag roken op feesten
Dikke chill.
Na een feest is mijn keel ook altijd een zwart teergat!![]()
Normaal rook ik ook niet!
En een verlengde dipdag kan ook nog, voor de mensen die van zondag op maandag gefeest hebbenwrote:Het is dinsdag !
tijd om te dippen
Gister nog in de nageniet fase en nu een klein beetje down.wrote:Het is dinsdag !
tijd om te dippen
wrote:Gister nog in de nageniet fase en nu een klein beetje down.wrote:Het is dinsdag !
tijd om te dippen
Life goes on.
wrote:Hahahaha. Als je drugs als een vereiste op een feest ziet, dan zou ik maar eens goed gaan na denken als ik diegene was![]()
(En nee, ik ben geen anti of een moraalridder, maar shit. Get yourself together )
Ik denk dat het meer met de 'feestopvoeding' heeft te maken. Iemand die met feesten begint en meteen op z'n eerste feestje al aan de snoep gaat, heeft nooit leren te waarderen hoe nuchter feesten is. Ik denk dat men het daarom ook niet 'wil' proberen. Ik ben zelf het eerste anderhalf jaar van mijn partycarrière nuchter wezen feesten en kan daarom mezelf ook prima vermaken als ik nuchter ben op een feest. Ik denk dat daar het verschil in ligt.wrote:Hahahaha. Als je drugs als een vereiste op een feest ziet, dan zou ik maar eens goed gaan na denken als ik diegene was![]()
(En nee, ik ben geen anti of een moraalridder, maar shit. Get yourself together )
Nope, freestyle maniacs waren ze ook 2,75 en op Re:Set ook, dus ik gok dat dit de standaard word voor 2012.wrote:Dat was alleen op MoH volgens mij.wrote:Nee hoor, bij de matrixx gewoon €2,50, wel 30 cent duurder dan vorig jaar.wrote:dus overal zijn de muntjes 2,75 geworden?
Ik heb vanaf me 15e tot 16,5 ook alle feestjes nuchter gedaan, maar toen ik eenmaal de droekz ontdekte wist ik niet wat me overkwam. Het maakt je feest op zoveel vlakken zoveel vetter. Het is niet dat ik zonder kan op een feest, maar MET is wel veel en veel leukerwrote:Ik ben zelf het eerste anderhalf jaar van mijn partycarrière nuchter wezen feesten en kan daarom mezelf ook prima vermaken als ik nuchter ben op een feest. Ik denk dat daar het verschil in ligt.
Art of Dance is standaard 2,75wrote:wrote: Nope, freestyle maniacs waren ze ook 2,75 en op Re:Set ook, dus ik gok dat dit de standaard word voor 2012.
Op Re:Set betaalde je overigens voor een Vodka - Red Bull 4 muntjes, dus 11 euro, dus 24 gulden. Dat is toch niet normaal meer??![]()
Want er worden hier alleen maar zinnige dingen gezegd?wrote: nutteloze comment