Nou Thunderdome dan :') Dat was gewoon te triest voor woordenwrote:Op Masters heb ik gewonnen aan de foto's te zien!
Die heb jij gewonnen!wrote:Nou Thunderdome dan :') Dat was gewoon te triest voor woordenwrote:Op Masters heb ik gewonnen aan de foto's te zien!
Fucking held die je bent!
Vind je? Ik weet nog wel een persoon die het gemak van jullie wint hoor.
Dat was nou niet bepaald de bedoelingwrote:Die heb jij gewonnen!wrote:Nou Thunderdome dan :') Dat was gewoon te triest voor woordenwrote:Op Masters heb ik gewonnen aan de foto's te zien!![]()
Fucking held die je bent!
Op Thunderdome was ik heel niet erg haha, op Masters wel...wrote:Vind je? Ik weet nog wel een persoon die het gemak van jullie wint hoor.
Denk dat ik ook al weet wie jij bedoelt
C
Jup, same herewrote:Vind je? Ik weet nog wel een persoon die het gemak van jullie wint hoor.
Tell uswrote:Jup, same herewrote:Vind je? Ik weet nog wel een persoon die het gemak van jullie wint hoor.
Het is weer dinsdag en het begint hier alweer...
Als mijn vermoedens in ieder geval kloppen.
Als mijn vermoedens in ieder geval kloppen.
wrote: Als mijn vermoedens in ieder geval kloppen.
Geen dip dinsdag hier aanwezig met rebirth en awakenings achter de rug 
Alleen een beetje moe
Best grappig om mee te maken 1ste keer awakenings.
Qua aapjes daar vond ik het nog wel mee vallen hoor
Alleen een beetje moe
Best grappig om mee te maken 1ste keer awakenings.
Qua aapjes daar vond ik het nog wel mee vallen hoor
Hard Bass 2011 won ik toch echt hoor.
Mensen vroegen zich eerder af wat ik niet genuttigd had dan wel.
Die vraag heb ik ook vaak over me heen gekregen. Was eigenlijk ook schandalig, al dat combinerenwrote:Hard Bass 2011 won ik toch echt hoor.
wrote:Het is niet dat ik zonder kan op een feest,
Maar Sjorsie, wat staat er aankomende zaterdag op het programma? 
Ho oepswrote:wrote:Het is niet dat ik zonder kan op een feest,
Moest natuurlijk: "Het is niet dat ik niet zonder kan op een feest" zijn.
Jij bent ook echt een vuile junk met je paracetamol zeg, ongezonde meuk is datwrote:Doe je goed.. verstandkies... hou er over op..
zit weer aan de paracetamol en alles, nu begint rechterkies door te komen ipv links
Waardeer je deze grap
C
Tis idd ongezonde meuk, want per keer dat je er een neemt werkt ie minder goed
Dus ook paracetamol moet je met mate nemen, want ik heb hem dit de laatste tijd vaker zien zeggen 
Zelfde met pillen... Daar kan je op een geven moment ook 'te' goed tegen.. En dan helpen pauzes van 3 maanden niet eens meerwrote:Dus ook paracetamol moet je met mate nemen, want ik heb hem dit de laatste tijd vaker zien zeggen
Kut drugs, vieze bende.. BAH BAH BAH maakt je kapot. Maar toch is het leuk
Droekz is nice!wrote:Zelfde met pillen... Daar kan je op een geven moment ook 'te' goed tegen.. En dan helpen pauzes van 3 maanden niet eens meerwrote:Dus ook paracetamol moet je met mate nemen, want ik heb hem dit de laatste tijd vaker zien zeggen![]()
wrote:Ben blij dat ik nu ook met jullie mee kan praten
wrote: Zelfde met pillen... Daar kan je op een geven moment ook 'te' goed tegen.. En dan helpen pauzes van 3 maanden niet eens meer![]()
Haha trueee
Het is als een ongelooflijk lekker wijf met een bijzonder kut karakter
Het maakt je kapot alleen je wilt toch niks van dat lekkers missen!
Robert is kampioen bekken trekken en verschrikkelijk uit z'n dak zijn. Daar wint echt niemand het van, ook niet degene die jij bedoeltwrote:Vind je? Ik weet nog wel een persoon die het gemak van jullie wint hoor.