Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Project 141 schreef:
El Mare schreef:
Ja, ik verspreid ze altijd over de avond, maar ik vind dat gewoon niet fijn :P Bier is voor de kroeg imo en niet op feesten waar je je helemaal de vermoeidheid in werkt ;) Maar goed, dat ben ik, zoals hooli al aangeeft xd

Sluit me hierbij aan ;)

Bij feesten hoort gewoon drugs, nuchter of op bier tsja.... nie zoveel aan

Er horen imo geen drugs op feesten hoor, het is een leuke toevoeging, daar geef je 100 % gelijk in, maar het is (voor mij althans) geen must.
Bijpakkeng dus, dat geldt ook voor bier, zoals ik het hier lees :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:16 

El Mare schreef:
Bijpakkeng
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:17 

Donateur

dawasiknie schreef:
Zijn wel meer mensen die dat niet fijn vinden op alcohol/bier.
Zelf heb ik het altijd uitstekend vol kunnen houden met alleen pils :) Soms moet je gewoon doordrinken, dan kom je er vanzelf weer bovenop :D

Ik vind het even leuk op bier... maar er zijn teveel nadelen aan nuchter feesten of bier op feesten..

1) je bent veel geld kwijt aan bier
2) je moet eten, ook duur
3) je moet pauzes nemen
4) je mist gewoon een lekker gevoel :P
en vast nog wel meer xd

geef mij maar snoepje of wat dan ook, nuchter of bier ga ik nie meer doen.. ja in het begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:18 

El Mare schreef:
Bier op feesten, Nando, nu zeg jij het hoor, maar de volgende keer is het iemand anders owja en Daan zegt het ook, maar ik heb gisteren ook een paar biertjes op bij XXL, ik kan je vertellen, ik heb weer de bevestiging gehad dat ik met bier op maar heel moeilijk uit mn dak kan gaan. Het lijkt net alsof mn darmen in mn keel zitten als ik even flink gas geef :/

Gewoon baco'tjes doen... heb je nergens last van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Zelf heb ik het altijd uitstekend vol kunnen houden met alleen pils :) Soms moet je gewoon doordrinken, dan kom je er vanzelf weer bovenop :D

Ik vind het even leuk op bier... maar er zijn teveel nadelen aan nuchter feesten of bier op feesten..

3) je moet pauzes nemen
en vast nog wel meer xd

geef mij maar snoepje of wat dan ook, nuchter of bier ga ik nie meer doen.. ja in het begin

Waar ging het fout, Robertttttt? :lol:

Chris Two schreef:
El Mare schreef:
Bier op feesten, Nando, nu zeg jij het hoor, maar de volgende keer is het iemand anders owja en Daan zegt het ook, maar ik heb gisteren ook een paar biertjes op bij XXL, ik kan je vertellen, ik heb weer de bevestiging gehad dat ik met bier op maar heel moeilijk uit mn dak kan gaan. Het lijkt net alsof mn darmen in mn keel zitten als ik even flink gas geef :/

Gewoon baco'tjes doen... heb je nergens last van!

Als ik een geldboom in de tuin had staan he, oei oei :D

Project 141 schreef:
Kosten maar 5 euro!

Ja, dat dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:22 

Ik pak meestal 2-3 baco'tjes begin van feest en dan zit ik wel lekker in dat los-gaan-stukje. Dat je zin hebt om te djensen enzo.
Maar soms is 4-5 bier ook goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:31 

Donateur

El Mare schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

3) je moet pauzes nemen
en vast nog wel meer xd

Waar ging het fout, Robertttttt? :lol:

Nergens, maar ik vind het gewoon niet zoveel veel aan nuchter :) Pilletje of lijntje of wat dan ook hoort er gewoon bij, het maakt het plaatje compleet :)

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:36 

Donateur

Dat mag jij vinden natuurlijk. Ik vind het persoonlijk ook wel lekker om een keer met m'n volle verstand op een feest te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:38 

Donateur

dawasiknie schreef:
Dat mag jij vinden natuurlijk. Ik vind het persoonlijk ook wel lekker om een keer met m'n volle verstand op een feest te zijn :P

Ja ik ook de eerste paar uurtjes, maar dan ga ik me toch wel snel vervelen.. Vooral als iedereen om me heen wel vdk is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Hmm, dus doe je het er dan om, als ik het goed begrijp? :P
Ik heb dan juist zoiets van dat ik er dus absoluut niet zo bij wil lopen, want ik kan me daar zelfs gewoon aan ergeren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:42 

Donateur

ooh nee hoor, daarom ik doe ik het niet :p Ik doe het gewoon omdat IK het leuk vind.. :) Net zoals wanneer je naar de kroeg gaat daar hoort een biertje erbij en zo hoort bij een feestje een pilletje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik snap je punt op zich wel.
Alleen als ik voor mezelf praat hoef ik ook niet per se aan het bier. Is dus eigenlijk een beetje hetzelfde als met drugs voor mij. Ik heb dat nu 1 keer gedaan en ik ga het ook zeker vaker doen, alleen wel omdat het een toevoeging is en niet omdat het een must is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:48 

Donateur

Tsja dat is mooi voor jou dat jij het wel kan zonder :p Ik verveel me echt dood op een geven moment, vooral omdat ik dan ook snel ga haten op de muziek.. En dan ga ik een beetje geïrriteerd kijken, ook niks aan :lol:

Maarja iedereen zo zijn ding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:50 

heerlijk om dit laatst in de spits tegen te komen:
Afbeelding
ging helaas wel over een andere pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:52 

Hardtraxxer

Ik vind alcohol ook echt leuk, alleen als ik na de tijd in mijn portemonnee en mijn bankrekening kijk kan ik wel huilen.

Op een normale zaterdagavond op stap ben ik zomaar een 50 euro kwijt aan drank. Dat duurt dan ook maar een uurtje of 4. Moet je na gaan op een festival van 12 uur, entree van 50 euro of meer, vervoer van 30 euro en eten lust ik dan ook wel erg graag. Dus voor een festival zou ik wel 200 euro op zij mogen leggen. Met drugs vermaak ik me meer en ben misschien maar de helft qua geld kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Toch nog een prima reden om drugs te gebruiken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:03 

Hardtraxx Addict

Ik was vorig jaar op Defqon gewoon 70 euro aan eten en drinken kwijt, wordt me beetje te gek, en dan zeggen ze dat de kaartjes zo duur zijn..

Ik ben meestal op een feest van 9 uur zo'n 25/30 euro aan drinken kwijt en dat vind ik wel netjes, vaak begint het met 3/4 biertjes (neem nooit droekz voor 12) daarna koop ik 1 flesjes water en dan neem ik mijn 2/3e halfje met een RedBull en voor in de pauzes een lekker colaatje. Vind ik opzich wel prima :)

Vind het ideaal die druks, spaart me een hoop geld uit, allhoewel ik zaterdagnacht wel relatief veel heb gedronken (30) terwijl ik maar van 12 tot half 6 op het feest was, komt vast doordat je glazen flesjes water kreeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:07 

Hardtraxxer

Laatst met hardstyle rockers moest je betalen voor elke keer dat je naar de wc ging. Dat is dan wel weer een nadeel, maar alsnog betaal je dan maar 50 cent per glas water terwijl het bij de bar gewoon 2,50 kostte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:11 

Donateur

Berenburg schreef:
Laatst met hardstyle rockers moest je betalen voor elke keer dat je naar de wc ging. Dat is dan wel weer een nadeel, maar alsnog betaal je dan maar 50 cent per glas water terwijl het bij de bar gewoon 2,50 kostte...

Gewoon pillen nemen hoef je ook nie naar de wc xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:11 

Hardtraxxer

Ik hoefde ook niet te pissen xd

Maar heb liever een glas water voor 50 cent dan voor 2,50 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:12 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Berenburg schreef:

Gewoon pillen nemen hoef je ook nie naar de wc xd

Tot mijn grote verbazing zaterdagnacht tot 3 keer naar de wc gemoeten toen ik aan de pillekes zat, ging echt te makkelijk :worship:

Gewoon dopjes meenemen joh :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Nummertjes terug luisteren die zaterdag voorbij kwamen in de hogere sferen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:19 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Nummertjes terug luisteren die zaterdag voorbij kwamen in de hogere sferen. :loving:

Jij voelde je wel lekker he :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ik pak meestal 2-3 baco'tjes begin van feest en dan zit ik wel lekker in dat los-gaan-stukje. Dat je zin hebt om te djensen enzo.
Maar soms is 4-5 bier ook goed

Idd. Gewoon in de eerste 2 uur ofso 5 bier naar binnen en dan rest van de avond op cola of redbull.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:56 

ben je al wel wat losser en ga je toch lekker! :D
Vorige  1 ... 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic