Dussss. Op Rebirth na 4 maanden pauze me nog eens vergrepen aan enkele snoepjes (Rode Defqons). En kan nog steeds niet verklaren wat mij overkwam.

Ik weet dat ik meer heb genoten dan ooit tevoren en ter plekke een mooi feestje heb gehad, de "love-feeling" die misschien zelfs langer aanhield dan mijn allereerste ervaring met XTC en voor de verandering eens geen zware beentjes kreeg tot het feest zowat voor bij was. Klinkt allemaal heel mooi..

Echter is mij het gehele feest grotendeels een zwart gat, en zal dit mij er toe besluiten om minimaal nog eens heel wat maandjes pauze te houden..

Dat je delen kwijt raakt oké, maar als ik spreek van dat ik van de inslag tot de come down (18:00 tot 23:30) enkel alleen wat schimmen voor de geest kan halen is dit natuurlijk een beetje te veel van het goede.

Haha jij ookal defqons op rebirth? Maar ff een vraagje, het was dus mn tweede keer op Rebirth, de eerste keer was MOH 2 of 3 weken terug. Scheelt dat echt veel dat je na meerdere malen gebruik die Love-feeling niet meer krijgt of dat ie minder lang aanhoud?