Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Precies. En helemaal geen kater niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme! Ik ben er sinds dit weekend achter gekomen dat ik raw hardstyle gewoon de vetste muzieksoort vind voor op feesten als ik nuchter ben. Hmm... Volgende week dus maar mezelf vol gaan snuiven om te voorkomen dat ik de hele dag op de Raw Hardstyle stage sta bij Hardshock? Ik kom daar eigenlijk voor de hardcore. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Haha, door Rebirth ziet iedereen die ineens geobsedeerd was door melodie'tjes toch maar weer in dat raw hardstyle gewoon het lekkerste is om op los te gaan. Niet zo gek met die euforie overload op dat feest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:15 

weet iemand of je 4fmp ook in de vriezer moet bewaren of kan et gewoon op ee donkere plek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:53 

Hardtraxx Elite

Bedankt voor het fixen van mephedrone voor mijn vriendjes Chukkels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:

Graag gedaan hoor. Zat zelf ook nog te denken om te nemen, omdat ik mij doodergerde aan de opbouw van bepaalde artiesten, maar toen eindelijk de beuk er in werd gezet had ik er al geen behoefte meer aan. 4 feestjes op rij nuchter nu! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:57 

KSwoosh schreef:
weet iemand of je 4fmp ook in de vriezer moet bewaren of kan et gewoon op ee donkere plek?

Ik heb het gewoon in mijn kast liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:19 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
jRn schreef:

Graag gedaan hoor. Zat zelf ook nog te denken om te nemen, omdat ik mij doodergerde aan de opbouw van bepaalde artiesten, maar toen eindelijk de beuk er in werd gezet had ik er al geen behoefte meer aan. 4 feestjes op rij nuchter nu! :yay:

Dat had ik dus ook een beetje, maar ik twijfelde sowieso omdat ik woensdag m'n verstandskies heb laten trekken en ik vorige week op Masters ook al wat gedaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:32 

Donateur

KSwoosh schreef:

Gewoon op een donkere plek is genoeg. En luchtdicht uiteraard. Mijn 4fmp zit al een tijdje veilig opgeborgen in een DVD hoesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Godverdomme! Ik ben er sinds dit weekend achter gekomen dat ik raw hardstyle gewoon de vetste muzieksoort vind voor op feesten als ik nuchter ben. Hmm... Volgende week dus maar mezelf vol gaan snuiven om te voorkomen dat ik de hele dag op de Raw Hardstyle stage sta bij Hardshock? Ik kom daar eigenlijk voor de hardcore. :$

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 18:55 

Donateur

Die niet maar een plastic sealtje wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:38 

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:

Gewoon op een donkere plek is genoeg. En luchtdicht uiteraard. Mijn 4fmp zit al een tijdje veilig opgeborgen in een DVD hoesje.

Ah ok, thx :D
en pep moet je wel altijd in de vriezer doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
1) je bent veel geld kwijt aan bier
2) je moet eten, ook duur
3) je moet pauzes nemen

Dat is dus allemaal onzin he, je hoeft jezelf niet naar de klote zuipen om het leuk te hebben. En ook als je van te voren gewoon een 6-packje bier naar binnen giet hoef je ook minder te drinken op het feest zelf. Je moet eten? Ik kan me het laatste feest waar ik heb gegeten (toen ik aan het bier zat) niet meer herinneren. Pauzes nemen? Man man dan moet je echt een conditie van 0.0 hebben, ik zelf sport nauwelijks en hou het ook gewoon vol om constant door te rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:43 

ergens wel beetje gelijk.
Mbt. Eten...

Ik wil altijd eten op feestje, krijg hoe dan ook honger
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Nou af en toe even 5 minuutjes zitten om ff tot adem te komen is toch wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:51 

Donateur

Op een feest 's avonds hoef je ook niet echt te eten vind ik, maar op een festival moet het gewoon hoe dan ook. Maar ik eet dan ook als ik iets ga gebruiken, dus dat maakt geen verschil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
En ook als je van te voren gewoon een 6-packje bier naar binnen giet hoef je ook minder te drinken op het feest zelf.

Dit is een hele goeie tip!!!

Voor de rest gewoon alleen nog maar cola drinken op t feest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ik moet echt wel eten hoor.. Heb op MoH 2 broodjes frikandel op, anders sterf ik van de honger.

edit:
Draidy schreef:
Jurheinen schreef:
En ook als je van te voren gewoon een 6-packje bier naar binnen giet hoef je ook minder te drinken op het feest zelf.

Dit is een hele goeie tip!!!

Voor de rest gewoon alleen nog maar cola drinken op t feest zelf.

Doe jij dat ook bij schoolfeesten? :P

:lol: Daar verveel ik me hoe dan ook.

Maar had vrijdag weer een feestje en ik heb me echt super vermaakt. Geniet nog steeds na :D
En dat was met 4 biertjes en cola voor de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 19:59 

Project 141 schreef:
Doe jij dat ook bij schoolfeesten? :P

indrinken jwz das cool
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:18 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Dussss. Op Rebirth na 4 maanden pauze me nog eens vergrepen aan enkele snoepjes (Rode Defqons). En kan nog steeds niet verklaren wat mij overkwam. xd Ik weet dat ik meer heb genoten dan ooit tevoren en ter plekke een mooi feestje heb gehad, de "love-feeling" die misschien zelfs langer aanhield dan mijn allereerste ervaring met XTC en voor de verandering eens geen zware beentjes kreeg tot het feest zowat voor bij was. Klinkt allemaal heel mooi.. :D

Echter is mij het gehele feest grotendeels een zwart gat, en zal dit mij er toe besluiten om minimaal nog eens heel wat maandjes pauze te houden.. ^^ Dat je delen kwijt raakt oké, maar als ik spreek van dat ik van de inslag tot de come down (18:00 tot 23:30) enkel alleen wat schimmen voor de geest kan halen is dit natuurlijk een beetje te veel van het goede. :P

Haha jij ookal defqons op rebirth? Maar ff een vraagje, het was dus mn tweede keer op Rebirth, de eerste keer was MOH 2 of 3 weken terug. Scheelt dat echt veel dat je na meerdere malen gebruik die Love-feeling niet meer krijgt of dat ie minder lang aanhoud? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Zelfs als je nuchter gaat, hoef je geen eens zo veel geld kwijt te zijn. Gisteren 20 euro aan muntjes gehaald bij XXlerator, aan het einde had ik er nog 6 over. :') Weer eens onnodig geld verspilt dus. Op Rebirth had ik voor 11 euro aan munten en op Reset voor 15 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Het gaat helemaal offtopic, maar die muntjes moet je gewoon bewaren tot de volgende keer Matrixx :) Dus zoveel geld verspelen heb je niet gedaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Het gaat helemaal offtopic, maar die muntjes moet je gewoon bewaren tot de volgende keer Matrixx :) Dus zoveel geld verspelen heb je niet gedaan ^^

I know :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

I know :P

Volgende keer voelt het alsof je feest qua drinken gratis was. Vind dat altijd juist chill ^^
Vorige  1 ... 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic