Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:57 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
Er is zojuist een foto uitgelekt van sjors' zijn afterparty na MOH
Afbeelding

Epic hahahahahahaha

Ik ben er trouwens vannacht achter gekomen dat ik een keer pure mdma op heb in combinatie met heel veel drank en een halve eekhoorn. Ik ben die avond ergens helemaal vdk in een steegje beland samen met een maat en ik dacht al die tijd dat het door die ene halve eekhoorn en de vele alcohol kwam, maar het was dus voor een groot deel door de mdma. Was gewoom bijna alles vergeten van die avond maar we hadden vannacht dus een openbaring opeens haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:19 

Hardtraxx Elite

witte speaker is geloof ik 220/240

maja dus mijn lichaam reageert tot 110 ofzo niet op die trekjes daarna wel denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:19 

hdhessel schreef:

maja dus mijn lichaam reageert tot 110 ofzo niet op die trekjes daarna wel denk ik

Speakers zijn heul niet 220-240, maar wat bedoel je met 'trekjes'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:23 

Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
hdhessel schreef:

ja gek met je mond doen als je snap wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:26 

Hardtraxx Addict

Maar dat heeft toch niks specifieks met speakers te maken, is met elke pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:

Ja idd je hersenen hebben een rekenmachine en gaan jou trekjes geven zodra je boven die dosis komt :lol:
Negatieve effecten hoort gewoon bij meer. Drink jij alcohol zullen bij meer alcohol steeds meer negatieve effecten komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Banaanslak schreef:
hdhessel schreef:

ja gek met je mond doen als je snap wat ik bedoel

Speakers van nu zijn sowieso niet hoger dan 200, laat staan 220-240 xd
Gewoon 1x een halfje pakken dan en zorgen dat je daarmee genoeg hebt voor het hele feest. Als je meer gaat bijpakken ga je dat toch wel doen met je mond, part of the game. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:34 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Maar dat heeft toch niks specifieks met speakers te maken, is met elke pil.

jaja dat weet ik

ik ga nooit meer bij paken als hij nog niet werkt slechte ervaring mee op hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Ja daar ging ik afgelopen nacht dus bijna de fout mee in met die Sonic's (Niet zo zwaar als speakers) voelde na 50 minuten nog niks dus wou weer een halve pakken, toen zei iemand met wie ik was dat maar even moest wachten en 10 minuten daarna knalde hij er opeens in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 10:18 

Hardtraxx Veteran

Dussss. Op Rebirth na 4 maanden pauze me nog eens vergrepen aan enkele snoepjes (Rode Defqons). En kan nog steeds niet verklaren wat mij overkwam. xd Ik weet dat ik meer heb genoten dan ooit tevoren en ter plekke een mooi feestje heb gehad, de "love-feeling" die misschien zelfs langer aanhield dan mijn allereerste ervaring met XTC en voor de verandering eens geen zware beentjes kreeg tot het feest zowat voor bij was. Klinkt allemaal heel mooi.. :D

Echter is mij het gehele feest grotendeels een zwart gat, en zal dit mij er toe besluiten om minimaal nog eens heel wat maandjes pauze te houden.. ^^ Dat je delen kwijt raakt oké, maar als ik spreek van dat ik van de inslag tot de come down (18:00 tot 23:30) enkel alleen wat schimmen voor de geest kan halen is dit natuurlijk een beetje te veel van het goede. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:14 

doet me denken aan QBase hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 12:09 

Donateur

93Wesley93 schreef:
....vergrepen aan enkele snoepjes....
......enkel alleen wat schimmen voor de geest kan halen

Gek he dat je niks meer weet als je je aan 'enkele' snoepjes vergrijpt binnen een paar uur? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 12:30 

Hardtraxxer

Lekker op loudness alleen aan de 4-fmp.

Heb de pillen voor een tijdje wel weer gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:52 

Donateur

Heb t met pillen ook wel gehad.. had zaterdag voor t eerst sinds 2.5 maand weer gebruikt en ze werkten totaal niet goed xd
Heb me er nog wel op vermaakt, maar miste de love feeling..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:56 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Dussss. Op Rebirth na 4 maanden pauze me nog eens vergrepen aan enkele snoepjes (Rode Defqons). En kan nog steeds niet verklaren wat mij overkwam. xd Ik weet dat ik meer heb genoten dan ooit tevoren en ter plekke een mooi feestje heb gehad, de "love-feeling" die misschien zelfs langer aanhield dan mijn allereerste ervaring met XTC en voor de verandering eens geen zware beentjes kreeg tot het feest zowat voor bij was. Klinkt allemaal heel mooi.. :D

Echter is mij het gehele feest grotendeels een zwart gat, en zal dit mij er toe besluiten om minimaal nog eens heel wat maandjes pauze te houden.. ^^ Dat je delen kwijt raakt oké, maar als ik spreek van dat ik van de inslag tot de come down (18:00 tot 23:30) enkel alleen wat schimmen voor de geest kan halen is dit natuurlijk een beetje te veel van het goede. :P

Ach je hebt iig genoten. Dit verhaal motiveert me wel om m'n pauze door te trekken :)

Denk dat ik Loudness maar gewoon weer ouderwets aan het bier ga. Ik heb de laatste 5 feesten allemaal gedrogeerd gedaan. Misschien leuk om weer eens te ervaren hoe een feestje is als je dat niet bent. Ben een beetje uitgekeken geraakt op het feesten en ergens denk ik ook dat één van de redenen daarvan is dat ik alleen maar onder invloed ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Dit verhaal motiveert me wel om m'n pauze door te trekken :)

Inderdaad haha. Ook al weet ik niet of ik ooit nog MDMA zal gaan gebruiken. Wil sowieso nog een keertje 4-FMP weer proberen, maar dan met een cap van rond de 180mg of zo, 150 was in ieder geval te weinig.

Anyway, ik heb me afgelopen weekend heerlijk vermaakt op een stuk of 10 bier. Aangezien ik nooit meer drink was ik redelijk aangeschoten en normaal krijg ik dan zo'n volle maag, maar dit keer had ik nergens last van. :D Heb ook de hele avond veel energie gehad. Komt misschien ook wel omdat het maar 6 uurtjes duurde, maar ben echt geen enkel moment moe geweest. Dusss, op Loudness lekker weer aan het bier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Bier op feesten, Nando, nu zeg jij het hoor, maar de volgende keer is het iemand anders owja en Daan zegt het ook, maar ik heb gisteren ook een paar biertjes op bij XXL, ik kan je vertellen, ik heb weer de bevestiging gehad dat ik met bier op maar heel moeilijk uit mn dak kan gaan. Het lijkt net alsof mn darmen in mn keel zitten als ik even flink gas geef :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

In het begin 4 biertjes erin en voor de rest de hele avond op cola en redbull en ik vermaak me optimaal en kan helemaal losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:37 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Bier op feesten, Nando, nu zeg jij het hoor, maar de volgende keer is het iemand anders owja en Daan zegt het ook, maar ik heb gisteren ook een paar biertjes op bij XXL, ik kan je vertellen, ik heb weer de bevestiging gehad dat ik met bier op maar heel moeilijk uit mn dak kan gaan. Het lijkt net alsof mn darmen in mn keel zitten als ik even flink gas geef :/

Ligt gewoon aan jou man :cool:

Zaterdag op rebirth ook alleen maar biertjes gedronken ging helemaal top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:45 

Donateur

Ik had op rebirth in het begin ook alleen bier, was ook de planning omdat alleen te doen.. tot Realtom langs kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:45 

Donateur

El Mare schreef:

Je moet ze ook niet achter mekaar naar binnen werken, dat vind je maag ook niet fijn. Daarbij is bier net een pil, vaak begin je de alcohol een half uur later pas te merken. Dus als jij in het 1e half uur al begint te tanken, dan gaat dat niet lekker in je lichaam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik verspreid ze altijd over de avond, maar ik vind dat gewoon niet fijn :P Bier is voor de kroeg imo en niet op feesten waar je je helemaal de vermoeidheid in werkt ;) Maar goed, dat ben ik, zoals hooli al aangeeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:58 

Hardtraxx Addict

Wil op loudness wel eens pep proberen maarja is hier niet te krijgen helaas. Wil tot defqon sowieso van snoep afblijven. Alleen op alcohol heb ik niet zo een zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:08 

Donateur

Project 141 schreef:
El Mare schreef:
Ja, ik verspreid ze altijd over de avond, maar ik vind dat gewoon niet fijn :P Bier is voor de kroeg imo en niet op feesten waar je je helemaal de vermoeidheid in werkt ;) Maar goed, dat ben ik, zoals hooli al aangeeft xd

Sluit me hierbij aan ;)

Bij feesten hoort gewoon drugs, nuchter of op bier tsja.... nie zoveel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:13 

Donateur

Zijn wel meer mensen die dat niet fijn vinden op alcohol/bier.
Zelf heb ik het altijd uitstekend vol kunnen houden met alleen pils :) Soms moet je gewoon doordrinken, dan kom je er vanzelf weer bovenop :D
Vorige  1 ... 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic