Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

D
Probeer er is één! :D
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
4-fmp :worship:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote: Volgens mij moeten we de maand april maar omdopen tot de Chukkels & Olijfboompje Sober Partymonth. Vorig jaar ook al! :D
Haha, ja, dat klopt xd

Vorig jaar BTB alleen nuchter? xd
G
Realtom wrote:Bommetjes 4-fmp zijn klaar. Ben erg benieuwd hoe het is! Heb goeie verwachtingen.
hoeveel mg?
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Gisteren de combi alcohol-mdma uitgetest :lol:. Best veel bier gezopen en maat vroeg of ik nog snoepjes had en was best slaperig. Ieder halve speaker erin en ik heb nog een geniale nacht gehad niet meer slaperig eerder wasted :P. wel mega kater vandaag maar die heb ik er ondertussen al weer uit gesport. Best chill voor een keer in de lokale discotheek :P.
D
Want iedereen is de weg kwijt! (L)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lowrenz wrote:Gisteren de combi alcohol-mdma uitgetest :lol:. Best veel bier gezopen en maat vroeg of ik nog snoepjes had en was best slaperig. Ieder halve speaker erin en ik heb nog een geniale nacht gehad niet meer slaperig eerder wasted :P. wel mega kater vandaag maar die heb ik er ondertussen al weer uit gesport. Best chill voor een keer in de lokale discotheek :P.
Alcohol + iets erbij is voor mij een no go meer, altijd hele erge kater en hartkloppingen de volgende dag, angststoornis ofzo
S
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2009
last seen Mar 2013
iemand ervaring met ritalin als party drug??
Wat zijn de effecten tijdens en na gebruik ervan
D
stuart9 wrote:iemand ervaring met ritalin als party drug??
Stelt volgens mij niet zo heel veel voor. :p
A
gisteren weer is een keertje 3x halve witte speaker :worship: :worship: :love: :love:

wel meer space dan energie, maar was wel heeel gezellig :loving:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Pfff ik had me gister toch rare pillen joh >.< , dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren :) Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness :)

Verder valt de kater wel mee zoals altijd, alleen last van me rug verder prima :thumbsup:
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Ritsurt wrote:Pfff ik had me gister toch rare pillen joh >.< , dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren :) Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness :)

Verder valt de kater wel mee zoals altijd, alleen last van me rug verder prima :thumbsup:
wat voor pillen waren het?
G
toevallig veel gegeten vantevoren?
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Nee gewoon om half 7 oid avondeten verder helemaal niks, weet net precies hoe ze heten zal zo even vragen.
C
stuart9 wrote:iemand ervaring met ritalin als party drug??
Heb adhd en gebruik ritalin
Maat heeft geprobeerd maar is niet aan te raden, merkt er weinig van.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
suikerklontje wrote:
Ritsurt wrote:Pfff ik had me gister toch rare pillen joh >.< , dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren :) Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness :)

wat voor pillen waren het?
Even gevraagd, blijken Sonic's te zijn.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes :mad:
K
Bijna weer dinsdag jongens, nationale dip dag :)
A
kaboem wrote:Bijna weer dinsdag jongens, nationale dip dag :)
hoop het toch niet, 2 herkansingen :oh:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
hdhessel wrote:gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes :mad:
Vind je t gek? Dat zijn effecten van de stof
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Gisteren lekker rode defqons op bij Rebirth! Lekker snel bijvatte en ik ging me toch hard :P
Was mn tweede keertje, toevallig meer mensen hier ervaring met alles wat je van dichtbij ziet heel erg schokt en dat je af en toe dubbelziet? :$
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wel wat dubbel zien, maar dan vooral de lichten en dat schokkende herken ik niet.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Hoofdcoach wrote:
hdhessel wrote:gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes :mad:
maar bij de eerste helft had ik helemaal nergens last van
B
Er is zojuist een foto uitgelekt van sjors' zijn afterparty na MOH
Drugs offtopic
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
hdhessel wrote:
Hoofdcoach wrote:
maar bij de eerste helft had ik helemaal nergens last van
Dat wil niks zeggen. Een speaker is 180 volgens mij toch?
Als je een halfje pakt, heb je dus ongeveer 90 daarvan in je bloed. De effecten van mdma houden zo'n 4-6 uur aan. Dan is de stof echter nog niet verdwenen uit je lichaam! Wanneer je daarna die tweede helft pakt heb je dus niet weer 'maar' 90 mg in je lichaam,zoals jij redeneert volgens mij. ;)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago