Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 01:06 

Probeer er is één! :D
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 01:48 

Hardtraxx Elite

4-fmp :worship:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 09:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Volgens mij moeten we de maand april maar omdopen tot de Chukkels & Olijfboompje Sober Partymonth. Vorig jaar ook al! :D

Haha, ja, dat klopt xd

Vorig jaar BTB alleen nuchter? xd
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 13:16 

Realtom schreef:
Bommetjes 4-fmp zijn klaar. Ben erg benieuwd hoe het is! Heb goeie verwachtingen.

hoeveel mg?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:21 

Donateur

Gisteren de combi alcohol-mdma uitgetest :lol:. Best veel bier gezopen en maat vroeg of ik nog snoepjes had en was best slaperig. Ieder halve speaker erin en ik heb nog een geniale nacht gehad niet meer slaperig eerder wasted :P. wel mega kater vandaag maar die heb ik er ondertussen al weer uit gesport. Best chill voor een keer in de lokale discotheek :P.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 21:07 

Want iedereen is de weg kwijt! (L)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Gisteren de combi alcohol-mdma uitgetest :lol:. Best veel bier gezopen en maat vroeg of ik nog snoepjes had en was best slaperig. Ieder halve speaker erin en ik heb nog een geniale nacht gehad niet meer slaperig eerder wasted :P. wel mega kater vandaag maar die heb ik er ondertussen al weer uit gesport. Best chill voor een keer in de lokale discotheek :P.

Alcohol + iets erbij is voor mij een no go meer, altijd hele erge kater en hartkloppingen de volgende dag, angststoornis ofzo
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 23:01 

Hardtraxx Newbie

iemand ervaring met ritalin als party drug??
Wat zijn de effecten tijdens en na gebruik ervan
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 23:34 

stuart9 schreef:

Stelt volgens mij niet zo heel veel voor. :p
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:34 

gisteren weer is een keertje 3x halve witte speaker :worship: :worship: :love: :love:

wel meer space dan energie, maar was wel heeel gezellig :loving:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:44 

Hardtraxx Addict

Pfff ik had me gister toch rare pillen joh >.< , dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren :) Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness :)

Verder valt de kater wel mee zoals altijd, alleen last van me rug verder prima :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:50 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Pfff ik had me gister toch rare pillen joh >.< , dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren :) Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness :)

Verder valt de kater wel mee zoals altijd, alleen last van me rug verder prima :thumbsup:

wat voor pillen waren het?
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:53 

toevallig veel gegeten vantevoren?
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:56 

Hardtraxx Addict

Nee gewoon om half 7 oid avondeten verder helemaal niks, weet net precies hoe ze heten zal zo even vragen.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 18:29 

stuart9 schreef:

Heb adhd en gebruik ritalin
Maat heeft geprobeerd maar is niet aan te raden, merkt er weinig van.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 18:38 

Hardtraxx Addict

suikerklontje schreef:
Ritsurt schreef:

wat voor pillen waren het?

Even gevraagd, blijken Sonic's te zijn.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 18:53 

Hardtraxx Elite

gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes :mad:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:09 

Bijna weer dinsdag jongens, nationale dip dag :)
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:40 

kaboem schreef:
Bijna weer dinsdag jongens, nationale dip dag :)

hoop het toch niet, 2 herkansingen :oh:
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:42 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes :mad:

Vind je t gek? Dat zijn effecten van de stof
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:28 

Hardtraxxer

Gisteren lekker rode defqons op bij Rebirth! Lekker snel bijvatte en ik ging me toch hard :P
Was mn tweede keertje, toevallig meer mensen hier ervaring met alles wat je van dichtbij ziet heel erg schokt en dat je af en toe dubbelziet? :$
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Wel wat dubbel zien, maar dan vooral de lichten en dat schokkende herken ik niet.
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:26 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
hdhessel schreef:

maar bij de eerste helft had ik helemaal nergens last van
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:31 

Er is zojuist een foto uitgelekt van sjors' zijn afterparty na MOH
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Hoofdcoach schreef:
hdhessel schreef:

maar bij de eerste helft had ik helemaal nergens last van

Dat wil niks zeggen. Een speaker is 180 volgens mij toch?
Als je een halfje pakt, heb je dus ongeveer 90 daarvan in je bloed. De effecten van mdma houden zo'n 4-6 uur aan. Dan is de stof echter nog niet verdwenen uit je lichaam! Wanneer je daarna die tweede helft pakt heb je dus niet weer 'maar' 90 mg in je lichaam,zoals jij redeneert volgens mij. ;)
Vorige  1 ... 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic