Probeer er is één! 
D
Haha, ja, dat kloptwrote: Volgens mij moeten we de maand april maar omdopen tot de Chukkels & Olijfboompje Sober Partymonth. Vorig jaar ook al!
Vorig jaar BTB alleen nuchter?
G
hoeveel mg?wrote:Bommetjes 4-fmp zijn klaar. Ben erg benieuwd hoe het is! Heb goeie verwachtingen.
Gisteren de combi alcohol-mdma uitgetest
. Best veel bier gezopen en maat vroeg of ik nog snoepjes had en was best slaperig. Ieder halve speaker erin en ik heb nog een geniale nacht gehad niet meer slaperig eerder wasted
. wel mega kater vandaag maar die heb ik er ondertussen al weer uit gesport. Best chill voor een keer in de lokale discotheek
.
D
Want iedereen is de weg kwijt! 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Alcohol + iets erbij is voor mij een no go meer, altijd hele erge kater en hartkloppingen de volgende dag, angststoornis ofzowrote:Gisteren de combi alcohol-mdma uitgetest. Best veel bier gezopen en maat vroeg of ik nog snoepjes had en was best slaperig. Ieder halve speaker erin en ik heb nog een geniale nacht gehad niet meer slaperig eerder wasted
. wel mega kater vandaag maar die heb ik er ondertussen al weer uit gesport. Best chill voor een keer in de lokale discotheek
.
S
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2009
last seen Mar 2013
iemand ervaring met ritalin als party drug??
Wat zijn de effecten tijdens en na gebruik ervan
D
Stelt volgens mij niet zo heel veel voor. :pwrote:iemand ervaring met ritalin als party drug??
A
gisteren weer is een keertje 3x halve witte speaker
wel meer space dan energie, maar was wel heeel gezellig
wel meer space dan energie, maar was wel heeel gezellig
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Pfff ik had me gister toch rare pillen joh
, dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren
Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness 
Verder valt de kater wel mee zoals altijd, alleen last van me rug verder prima
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
wat voor pillen waren het?wrote:Pfff ik had me gister toch rare pillen joh, dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren
Moet dus beetje oppassen met deze want als je he na een uur nog niet voelt kan hij zo opeens inklappen dus even opletten met bijpakken op Loudness
G
toevallig veel gegeten vantevoren?
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Nee gewoon om half 7 oid avondeten verder helemaal niks, weet net precies hoe ze heten zal zo even vragen.
C
Heb adhd en gebruik ritalinwrote:iemand ervaring met ritalin als party drug??
Maat heeft geprobeerd maar is niet aan te raden, merkt er weinig van.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Even gevraagd, blijken Sonic's te zijn.wrote:wat voor pillen waren het?wrote:Pfff ik had me gister toch rare pillen joh, dingen gingen op en neer en na uur uur begon hij pas goed zijn werk te doen. Had 1,25 op maar het laatste kwartje voelde ik niet eens meer echt. Werd er ook meer sloom van, en niet eens echt een space ofzo, soms werd ik even heel blij en daarna was ik weer niet vooruit te branden. Wat wel een groot voordeel was is dat ik er aardig helder van bleef, dus gelukkig kan ik me de boel nog goed herinneren
gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes 
K
Bijna weer dinsdag jongens, nationale dip dag 
A
hoop het toch niet, 2 herkansingenwrote:Bijna weer dinsdag jongens, nationale dip dag
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Vind je t gek? Dat zijn effecten van de stofwrote:gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes
Gisteren lekker rode defqons op bij Rebirth! Lekker snel bijvatte en ik ging me toch hard 
Was mn tweede keertje, toevallig meer mensen hier ervaring met alles wat je van dichtbij ziet heel erg schokt en dat je af en toe dubbelziet?
Was mn tweede keertje, toevallig meer mensen hier ervaring met alles wat je van dichtbij ziet heel erg schokt en dat je af en toe dubbelziet?
Wel wat dubbel zien, maar dan vooral de lichten en dat schokkende herken ik niet.
maar bij de eerste helft had ik helemaal nergens last vanwrote:Vind je t gek? Dat zijn effecten van de stofwrote:gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes
B
Er is zojuist een foto uitgelekt van sjors' zijn afterparty na MOH

Dat wil niks zeggen. Een speaker is 180 volgens mij toch?wrote:maar bij de eerste helft had ik helemaal nergens last vanwrote:Vind je t gek? Dat zijn effecten van de stofwrote:gister eerst halve witte speaker ging heel lekker geen trekjes pak ik 3 uur later andere helft krijg ik weer kut trekjes
Als je een halfje pakt, heb je dus ongeveer 90 daarvan in je bloed. De effecten van mdma houden zo'n 4-6 uur aan. Dan is de stof echter nog niet verdwenen uit je lichaam! Wanneer je daarna die tweede helft pakt heb je dus niet weer 'maar' 90 mg in je lichaam,zoals jij redeneert volgens mij.