Jongens, gaan nu niet weer beginnen..
*pakt een salontafel met popcorn erbij
*
*pakt een salontafel met popcorn erbij
Haha ja dat verhaal heb je me nog verteld, echt ik MOET daar gewoon foto's van zienwrote:Toen was ik ook nog onwetend enzo. (xQlu dbstf)
Jij loopt er elk feest zwaar vercrackt bij.
Dachten we van die eekhoorns ook. Die groene waren hele fijne krengen. Die rode daarentegen vond ik waardeloos...wrote:Triforce staat gewoon in mijn top 3 van 2011. Dus ik verwacht geen problemen met deze dingetjes.wrote:200, hmm vraag me af of ze tegen de speaker kunnen concurreren!
En daar gaan wewrote:Great job! Over job gesproken? Hoe zit het me de sollicitaties Jeff?
Ik vond die rode juist wel goed, heb op 1,5 heel q-base kunnen doen en toch echt rond 9 uur savonds begonnenwrote:Die rode daarentegen vond ik waardeloos...
wrote:Like some old wise guy said: Gelukkig hebben we de herinneringen nog!Zag er goed uit jeff, na MOH!
wrote:Ach ja, wie begint er wederom over "neem ff een overdosis ofzo" ? slam it, get it !
Gelukkig weet ik dat het anders zit! Met het hele Nikki verhaaltje van Jeffurd! Pak ff bij Jeff, je bent niet zo gezellig meer als op MOH en erna! Nouja, toen je helemaal inzakte was je ook niet zoveel meer aan hoor!![]()
Hou jij ook je mond dicht, vieze stoker.wrote:Trolololol.. 2 rake klappen vanuit Jeff z'n hoek
Jij bent ook niet de slimste he?wrote:Trolololol.. 2 rake klappen vanuit Jeff z'n hoek
wrote:Jullie laten je allebei wel heel erg kennen.. Erg laag, en het doet er niet toe wie er begon en wie wat zegt, hou de eer aan jezelf alsjeblieft.
Kinderen zijn het.wrote:Jullie laten je allebei wel heel erg kennen.. Erg laag, en het doet er niet toe wie er begon en wie wat zegt, hou de eer aan jezelf alsjeblieft.
Niks stoken. Heb laatst al een doodsbedreiging gehad van dhr. Ruben...wrote:Hou jij ook je mond dicht, vieze stoker.wrote:Trolololol.. 2 rake klappen vanuit Jeff z'n hoek
Das ook weer net iets té enthousiastwrote:Jij bent ook niet de slimste he?wrote:Trolololol.. 2 rake klappen vanuit Jeff z'n hoek
Maar vecht het liever privé uit met elkaar en niet op een forum, kom op...
Onder deze streep dus gewoon weer over DRUUUUUUGGSSS praten

Omdat jij het heerlijk vind om bij mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Een hoofdpersoon aanmoedigen is nog triester dan de daden van de hoofdpersoon zelf, dat geeft toch een klein beetje je persoonlijkheid aan. Ik laat dit verder over aan de Mods.....wrote:Niks stoken. Heb laatst al een doodsbedreiging gehad van dhr. Ruben...wrote:Hou jij ook je mond dicht, vieze stoker.wrote:Trolololol.. 2 rake klappen vanuit Jeff z'n hoek
Dus geef me groot gelijk dat ik Jeff aanmoedig
wrote:Drie permbans aub.
Bende ge ervan af.
Juist dat is de juiste instelling. Ik kom nu richting jou om eens volledig naar de klote te gaan, fuck die 'nuchterblijvenperiode' maarwrote: En nu is het genoeg geweest. Ik wil vanaf nu alleen nog maar liefde zien!![]()
![]()
![]()
![]()