Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
El Mare wrote:
jRn wrote:
El Mare wrote:Met 4fmp, kun je daar ook het WK schaatsen mee winnen? Ben toch wel benieuwd naar dat spulletje :P
Ik had het op bij Masters, weet niet of je dat nog kan herinneren. Maar ik had nergens last van de dag daarna. Alleen veel kauwen met kauwgom, maar schaatsen niet.
Ok, nja, ik blijf voorlopig weer gewoon lekker nuchter gaan, want ik realiseer me, zoals ik al 2 x gezegd heb in bovenstaande posts dat ik té geïnteresseerd ben en daar laat ik het bij voor nu ;)
Houd het speciaal :)

Die tip gaf ik je geloof ik ook @ Masters :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja klopt ja ;) En die tips hebben mensen me meer gegeven de afgelopen tijd ;)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Olijfboompje wrote: Houd het speciaal :)
En dat is de beste tip die je kunt geven. Heb zelf gemerkt dat het routine/standaard werd om iets te nemen op een feest. Daarom besloten de komende tijd ook niks meer te nemen, ben er ff klaar mee :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Black Sunrise wrote: En dat is de beste tip die je kunt geven. Heb zelf gemerkt dat het routine/standaard werd om iets te nemen op een feest. Daarom besloten de komende tijd ook niks meer te nemen, ben er ff klaar mee :)
El Mare wrote:Ja klopt ja ;) En die tips hebben mensen me meer gegeven de afgelopen tijd ;)
Wijsheid uit de grond van mijn hart na mijn ervaringen met drugs. :)
Hardtraxx Veteran
Ja, ik volg ze wel op, jij weet meer dan ik, dat is 1 ding dat 100 % zeker is :) Maar goed, mijn verstand zegt hetzelfde eigenlijk xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
El Mare wrote:Ja, ik volg ze wel op, jij weet meer dan ik, dat is 1 ding dat 100 % zeker is :) Maar goed, mijn verstand zegt hetzelfde eigenlijk xd
Dan is jouw verstand zijn tijd ver vooruit :P
Hardtraxx Veteran
Hoe zeg je? :P
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Bijpakken dan maar :D
Hardtraxx Veteran
Nee, Jeff, probeer nou niet weer mn gedachte de andere kant op te krijgen :P
Donateur
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote:Bijpakken dan maar :D
Kom je brengen dan?
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Black Sunrise wrote:
En dat is de beste tip die je kunt geven. Heb zelf gemerkt dat het routine/standaard werd om iets te nemen op een feest. Daarom besloten de komende tijd ook niks meer te nemen, ben er ff klaar mee :)
Pas op met wat je zegt, het is namelijk dinsdag, en zulke teksten kunnen altijd anders overkomen.. Voor je het weet heb je weer een stel betweters om je nek + een discussie waar je niks aan hebt! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:
Black Sunrise wrote:
Pas op met wat je zegt, het is namelijk dinsdag, en zulke teksten kunnen altijd anders overkomen.. Voor je het weet heb je weer een stel betweters om je nek + een discussie waar je niks aan hebt! :thumbup:
We weten dat hij niet gebruikt heeft afgelopen weekend en dus niet kan dippen. ;)
C
En anders is het gewoon bijpakken!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Zag vanmiddag ook al zoiets als een hele week lang dippen voorbij komen @twitter.. So make my day! :thumbup:
C
Ruubiie wrote:Zag vanmiddag ook al zoiets als een hele week lang dippen voorbij komen @twitter.. So make my day! :thumbup:
hele week lang dippen.. pff, heeft ie veel dipsaus zeg...
Donateur
last seen Oct 2014
Ruubiie wrote:Zag vanmiddag ook al zoiets als een hele week lang dippen voorbij komen @twitter.. So make my day! :thumbup:
Van mij of van jou?? Ik heb vorige week inderdaad gedipt en goed ook, dat zal ik niet onder stoelen of banken steken :P

En inderdaad dit weekend volledig nuchter en aankomende weekenden ook zeker, tot aan 26 mei Emporium denk ik, maar zelfs die weet ik niet zeker of ik wat neem ^^

Chris Two wrote: hele week lang dippen.. pff, heeft ie veel dipsaus zeg...
Draaien, dippen, likken en opeten :cool:
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Jij begint echt op dysphoria te lijken gast.. Echt totaal niks toevoegend aan de topics..
Hardtraxx Elite
@ Ruben : Neem een overdosis ofzo ok?

Black Sunrise wrote:
Jeff3rd wrote:Bijpakken dan maar :D
Kom je brengen dan?
Kom maar halen! :D
El Mare wrote:Nee, Jeff, probeer nou niet weer mn gedachte de andere kant op te krijgen :P
Je weet dat ik je plaag (L)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Black Sunrise wrote:
Van mij of van jou?? Ik heb vorige week inderdaad gedipt en goed ook, dat zal ik niet onder stoelen of banken steken :P

En inderdaad dit weekend volledig nuchter en aankomende weekenden ook zeker, tot aan 26 mei Emporium denk ik, maar zelfs die weet ik niet zeker of ik wat neem ^^

Chris Two wrote: hele week lang dippen.. pff, heeft ie veel dipsaus zeg...
Draaien, dippen, likken en opeten :cool:
Ze hadden het o.a. over mij ook, maar ik sta nog steeds vast tegenover mijn besluit om minimaal tot aan intents niks te gebruiken, en zelfs op intents moet ik nog kijken of ik überhaupt wel zin heb om iets te doen! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Jeff3rd wrote:@ Ruben : Neem een overdosis ofzo ok?
Hoe moet dat? Daar ben jij expert in toch?
Hardtraxx Veteran
Jeff3rd wrote:
El Mare wrote:Nee, Jeff, probeer nou niet weer mn gedachte de andere kant op te krijgen :P
Je weet dat ik je plaag (L)
Ja natuurlijk, maatje :D
C
Ruubiie wrote:Jij begint echt op dysphoria te lijken gast.. Echt totaal niks toevoegend aan de topics..
View on YouTube
Hardtraxx Elite
Ruubiie wrote:
Jeff3rd wrote:@ Ruben : Neem een overdosis ofzo ok?
Hoe moet dat? Daar ben jij expert in toch?

Drugs offtopic

Ik heb er nog nooit zo vercrackt bijgelopen als jou hoor. Nee, sorry. 1x. Toen was ik ook nog onwetend enzo. (xQlu dbstf)
Jij loopt er elk feest zwaar vercrackt bij.

Verder ga ik ook niet meer op je in. Want ik ben klaar met jou.
Last edited by Jeff3rd on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Like some old wise guy said: Gelukkig hebben we de herinneringen nog! :thumbsup: Zag er goed uit jeff, na MOH!
Hardtraxx Veteran
Jongens, rustig 1 (L)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago