Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Drie permbans aub.

Bende ge ervan af.

Een negeerlijstfunctie voor dit forum zou ook prima werken hoor :).

En nu is het genoeg geweest. Ik wil vanaf nu alleen nog maar liefde zien! (L) (L) (L) (L) (L)

Ik vertel je dit;

Er zijn een bepaald soort mensen aan wie ik een tyfus hekel heb.
Dit is een van die soorten.
Hier scoor je geen punten mee.

Zeker niet, omdat ik in redelijke lijnen weet hoe het met sommige mensen gaat en hoe zij zich bij bepaalde dingen voelen.

Niet dat dat ertoe doet.
Ik hoop alleen dat de personen hierin in zien hoe triest ze bezig zijn en zoals Mike al zegt;

De eer aan zichzelf houden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:08 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
En nu is het genoeg geweest. Ik wil vanaf nu alleen nog maar liefde zien! (L) (L) (L) (L) (L)

Juist dat is de juiste instelling. Ik kom nu richting jou om eens volledig naar de klote te gaan, fuck die 'nuchterblijvenperiode' maar :P
Ik ga wel aan het bier haha

Bij jou dan? :x

@ Daan : Ik doe lief tegen mensen die ik mag. Ik ben een pleurisjong tegen mensen die het bij me verkloot hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

De dinsdagen worden alsmaar leuker! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Dat is een kut instelling.
Succes ermee verder.
Hopelijk kom je er ver mee in het leven.

Ik ga er niet meer op in. Laten we maar net doen alsof we elkaar mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Op zich wel, maar absoluut niet bevorderlijk voor de fijne sfeer die ik hier over het algemeen heerst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Vind ik ook! :cool: . Vandaag weer lekker in t zonnetje gezeten. Heerlijke tosti gemaakt, stukje gefietst.. Goodlife :thumbup:

Ik mag je wel gewoon hoor Daniel, en dat weet je. Ik heb die jongen telkens geholpen toen ie in de put zat, dan wijs je m ergens op, en moet je inene je muil houden en nergens mee bemoeien en weet ik veel wat nog meer. Nouja, prima. Maar dan ben ik ook klaar met die persoon. Hell, hij heeft mn halve Thunderdome verneukt door alleen maar te mekkeren over alles. En toch bleef ik er voor die jongen zijn. En dan komt ie nu zo doen.

Verder ga ik er niet meer op in oid. Want ik ben gewoon totaal klaar met die jongen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:13 

Donateur

Jeff3rd schreef:

Okee tot zo dan haha, ik ben nu nog alleen thuis :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:13 

Chukkels schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:14 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:

Serieus? Nog steeds?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:

Serieus? Nog steeds?! :oh:

Als het over drugs gaat is de mogelijk beste DJ van Nederland altijd serieus! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:16 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als het over drugs gaat is de mogelijk beste DJ van Nederland altijd serieus! :cool:

Ga je mee dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:18 

Bierkoning

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Vind ik ook! :cool: . Vandaag weer lekker in t zonnetje gezeten. Heerlijke tosti gemaakt, stukje gefietst.. Goodlife :thumbup:

Ik mag je wel gewoon hoor Daniel, en dat weet je. Ik heb die jongen telkens geholpen toen ie in de put zat, dan wijs je m ergens op, en moet je inene je muil houden en nergens mee bemoeien en weet ik veel wat nog meer. Nouja, prima. Maar dan ben ik ook klaar met die persoon. Hell, hij heeft mn halve Thunderdome verneukt door alleen maar te mekkeren over alles. En toch bleef ik er voor die jongen zijn. En dan komt ie nu zo doen.

Verder ga ik er niet meer op in oid. Want ik ben gewoon totaal klaar met die jongen :).

Dat heb je ook al 100 x gezegd.
Vecht het ff lekker onderling uit ofzo ipv al dat gezeik en gebitch op een forum. Het niveau ligt al niet drastisch hoog de laatste tijd maar dit is nog wel het dieptepunt.

En het ergste is nog dat jullie elkaar van alles lopen te beschuldigen terwijl je eerst eens goed naar jezelf moet kijken. Iemand een beetje verwijten dat ie te veel drugs gebruikt terwijl je jezelf ook helemaal de vernieling in helpt, ja dat is de juiste instelling! En dat de een dan tegen de ander zegt dat hij zich MINDER de vernieling in helpt dan de ander, alsof je goedpraat waar jezelf mee bezig bent en verwijt waar de ander mee bezig is xd

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Ga je mee dan? :$

Ik kom deze week wel een keertje langs als ik in de buurt ben ^^

Hardtraxx Elite

Neem nog even een biertje Pommer! :beer:

@ Chris : Je zal wel moeten wil je die mega order ophalen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:19 

:corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:20 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Vecht het ff lekker onderling uit ofzo ipv al dat gezeik en gebitch op een forum. Het niveau ligt al niet drastisch hoog de laatste tijd maar dit is nog wel het dieptepunt.

En het ergste is nog dat jullie elkaar van alles lopen te beschuldigen terwijl je eerst eens goed naar jezelf moet kijken. Iemand een beetje verwijten dat ie te veel drugs gebruikt terwijl je jezelf ook helemaal de vernieling in helpt, ja dat is de juiste instelling! En dat de een dan tegen de ander zegt dat hij zich MINDER de vernieling in helpt dan de ander, alsof je goedpraat waar jezelf mee bezig bent en verwijt waar de ander mee bezig is xd

Laat ze toch, genieten weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Mag dit topic niet gewoon dicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:22 

Bierkoning

Jeff3rd schreef:

Origineel :D

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:

Origineel :D

(L) :loving:

Jongens je komt er pas uit tot je elkaar allebij op het laagst hebt gekregen en dan een dikke knuffel en excuus geeft.

maar wel een verrekes goed idee, die zoute popcorn is vies
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Iemand moet die drugs toch opmaken? Anders maakt de ander het wel op. Dus ze houden toch nog van elkaar door elkaar te behoeden voor ergere dingen. Das pas liefde! :loving:
Vorige  1 ... 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic