Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:41 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet, ik heb al snel dat ik te hard ga met MDMA dus wilde rustig beginnen. Julian zijn caps zijn meestal 140, ik had denk ik 130 zo. Ik had hem rond kwart voor 12 ingenomen en toen om kwart over 1.. :worship:
Heerlijk, en dat gevoel tot een uur of 4 en toen uitwerkend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

Oke :) :) heb nu een cap met 127mg maar ga er dan nog een beetje bij doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:46 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:

Ik weet niet hoeveel je weegt? Ik weeg ~75 en ging echt prima, ging 3 uur echt goed hard en bij de inwerking moest ik wel even een paar minuutjes zwaar ademen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:47 

Donateur

Hoofdcoach schreef:

Iemand had gisteren een cap van 220 en die vond het ook wel aardig leuk, kun je misschien ook proberen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Hahah eerste keer he dus niet te ruig xd
Weeg ongeveer 70 dus komt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:57 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Hoofdcoach schreef:

Iemand had gisteren een cap van 220 en die vond het ook wel aardig leuk, kun je misschien ook proberen? :P

Jeffrey de raket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:02 

Hardtraxxer

Zo ik ging vannacht fijn. Ik had eerst 4fmp op waar ik heerlijke tintelingen en kippenvel van kreeg. Toen ik over de piek heen was heb ik er ongeveer een kwart speaker bij gedaan en dat voelde echt hemels. Heb continu met een smile op mijn gezicht rond gelopen. Iets meer dan een uurtje na inslaan heb ik nog een kwartje er bij gepakt, maar dat was eigenlijk net iets te vroeg. Ik werd er een beetje vaag van en begon wat raar met mijn ogen te doen. Maar het fijne gevoel bleef de hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:07 

Donateur

Anderhalf uur lang naar de klote geweest van de MDPV. Avond begon goed met wat pep, maar daarna begon de boel helaas een beetje uit te werken. Nog wat pep en MDPV erbij, ging 2 uurtjes prima maar daarna voelde ik me ongelofelijk beroerd en energieloos. Zoiets hoop ik dan ook niet nog een keer mee te maken op een feest.

Daarna mn hand volgepleurd met de rest van de pep, door de neus gejaagd en toen konden we wel weer vooruit :D Maar MDPV is voor mij eens maar nooit meer. Dan maar gewoon pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

En toch heb ik het gevoel, dat als je 6apb hebt, en er dan een defqon bijgooit, toch aardig richting de mephedrone piek gaat werken!
Gister gedaan, en ik ging ala de malle! :jay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Jurheinen schreef:
Wat heb je genomen dan als ik het vragen mag?

Halve rode defqon

en dat meteen voor je eerste keer :P geen wonder dat je op gegeven moment eventjes wat minder ging :P

Haha en dan vertel jij me dat ik moet bijpakken, omdat dan het misselijke gevoel weer verdwijnt :lol: Ben blij dat ik dat toch maar niet gedaan heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Haha en dan vertel jij me dat ik moet bijpakken, omdat dan het misselijke gevoel weer verdwijnt :lol: Ben blij dat ik dat toch maar niet gedaan heb ;)

Is maar beter dat je dat niet gedaan heb haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Ik ga nu maar is nog flink wat slaap in halen, want het was weer een kansloze missie om in slaap te komen na MOH.. Ben wel klaar met de plafonddiensten eigenlijk, Rebirth ga ik nuchter doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:25 

mrazura schreef:
El Mare schreef:

tbh had ik ook geen idee wanneer je had gepakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Oké, dit geweldige weekend mijn grenzen zwaaaaaar verlegd! En voorlopig ook maar eens tijd voor een fatsoenlijke pauze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
mrazura schreef:
El Mare schreef:

tbh had ik ook geen idee wanneer je had gepakt xd

Volgens mij rond 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:14 

Ruubiie schreef:
Oké, dit geweldige weekend mijn grenzen zwaaaaaar verlegd! En voorlopig ook maar eens tijd voor een fatsoenlijke pauze!

heb je die dan? :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:02 

Donateur

Ruubiie schreef:

Idd is weer eens tijd voor een fatsoenlijke pauze van 2 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:15 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ruubiie schreef:

Idd is weer eens tijd voor een fatsoenlijke pauze van 2 weken.

haha idd. Voor mij was het een weekend wat compleet anders verliep dan verwacht. Vol aan de 6-apb gezeten en uiteindelijk rond de halve gram op. Nou zal dat waarschijnlijk net zo hard op m.n serotonine als pillen, maar ik vond dit denk ik beter. Volgende week mijn eerste trance feest buiten Sensation om en daar wordt waarschijnlijk de heldige combi MDMA + Mephedrone genuttigd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:26 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
haha idd. Voor mij was het een weekend wat compleet anders verliep dan verwacht. Vol aan de 6-apb gezeten en uiteindelijk rond de halve gram op. Nou zal dat waarschijnlijk net zo hard op m.n serotonine als pillen, maar ik vond dit denk ik beter. Volgende week mijn eerste trance feest buiten Sensation om en daar wordt waarschijnlijk de heldige combi MDMA + Mephedrone genuttigd :loving:

Echt ziek is dat haha, ik ken 2 mensen wat 100mg oraal al niet konden handelen op een feest :P En ik moet er ook niet denken om een dosering van hoger als 100mg te nemen alhoewel ik dat wel heerlijk vond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:44 

Donateur

Masters praktisch nuchter moeten doen, ondanks de vele verschillende drugs die ik mee had :(
Jammer, maar toch prima kunnen vermaken wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:50 

Hardtraxx Elite

Pff, nog nagenietend van het weekend. Wat is 4-FMP echt heldig! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

Welke drugs zijn allemaal serotonine zorgen er allemaal voor dat je serotonine vrijkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:54 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Welke drugs zijn allemaal serotonine zorgen er allemaal voor dat je serotonine vrijkomt?

Baas Sander!
Wanneer samen spaceng? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

XXlerator Easter? Maar dan geen X, denk dan pep ofzo, iig iets wat niet je serotonine gehalte helemaal door de war schopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Zo meneer heeft ff een halfje gedaan, batst ie gelijk z'n neus ook maar vol, als we toch bezig zijn :lol: .

Nee join the junk-club Sander!
Vorige  1 ... 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic