Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
join the junk-club Sander!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Zo meneer heeft ff een halfje gedaan, batst ie gelijk z'n neus ook maar vol, als we toch bezig zijn :lol: .

Nee join the junk-club Sander!

:lol: :lol:
Maar daarna is het wel echt weer even genoeg geweest :P

Alhoewel, denk niet dat ik op XX Easter iets neem, er gaat dan misschien iemand mee, die ik niet mee dit wereldje in wil helpen, dus doe ik die sowieso nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Zo meneer heeft ff een halfje gedaan, batst ie gelijk z'n neus ook maar vol, als we toch bezig zijn :lol: .

haha idd, mooi om te zien toch :D

net even wat extra 4fmp in de capsule gedaan, 14 april gaan we hem verorberen :innocent:
ga hem solo doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

@ Hardshock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
@ Hardshock?

scantraxx jonge :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Hardshock :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Hardshock :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Scantraxx 10 years :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:01 

Hardtraxxer

Jezus wat een euforie en zieke rush qua energie krijg je van mephredrone.
Echt niet normaal. Vond wel vaag dat ik ook idee had dat ik met mn ogen rolde en die zieke krampen in mn armen had.
Had net idee dat mn 1ste keer mdma weer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:12 

Hardtraxx Elite

Jongens, Zaterdag. Nogmaals bedankt voor alles ik heb echt intens genoten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:45 

Hoofdcoach schreef:
Ruubiie schreef:

net even wat extra 4fmp in de capsule gedaan, 14 april gaan we hem verorberen :innocent:

hoveel mg doe je nu dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ruubiie schreef:

hoveel mg doe je nu dan?

Geen idee xd heb zelf geen weegschaal maar iemand had voor mij ongeveer 127 mg afgewogen. Heb er nu zelf een paar kleine schepjes bij gedaan. Ik gok max 10mg erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels is verslaafd aan mijn mephedrone. Moehahahah!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:01 

Hardtraxx Veteran

Zelden zo'n kater gehad. xd

Niet eens van de pep, maar ik gok van dat nieuwe goedje wat ik afgelopen zaterdag probeerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:54 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Niet eens van de pep, maar ik gok van dat nieuwe goedje wat ik afgelopen zaterdag probeerde.

Lijkt me sterk xd Ik heb nl helemaal nergens last van ;) (of heb je nog wat anders geprobeerd..) Wat Daan vertelde van die comedown vond ik trouwens ook bizar, de comedown is wel degelijk a bitch erop en niet zozeer dat je je kut voelt maar meer dat je hart blijft racen terwijl je brein wilt rusten :P Maar dit is normaal echt pas 4u na inname. (niet sneller ofzo, toch niet bij de mensen die ik ken wat het gedaan hebben..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:27 

Donateur

Ik had verder ook niet echt een kater gisteren, behalve dat ik nog behoorlijk vermoeid was en als gevolg daarvan een beetje snel aangebrand.
En dat ik me toen kut voelde kan natuurlijk ook van iets anders zijn geweest dan de MDPV. Maar goed ik hoef het niet meer :P

Ben nu nog steeds aardig kaputt trouwens, maar zo ff sporten en dan gaat t wel weer goed met me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:28 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels is verslaafd aan mijn mephedrone. Moehahahah!!

Ja hond! Ik was er net vanaf en had zondagmiddag min of meer besloten dat ik mephedrone niet veel meer zou nemen, omdat 6-APB wellicht toch beter zou zijn, maar na dat kwaliteitsspul van jou ben ik weer helemaal om. >.<

Maar toch hou ik van je hoor! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Lijkt me sterk xd Ik heb nl helemaal nergens last van ;) (of heb je nog wat anders geprobeerd..) Wat Daan vertelde van die comedown vond ik trouwens ook bizar, de comedown is wel degelijk a bitch erop en niet zozeer dat je je kut voelt maar meer dat je hart blijft racen terwijl je brein wilt rusten :P Maar dit is normaal echt pas 4u na inname. (niet sneller ofzo, toch niet bij de mensen die ik ken wat het gedaan hebben..)

Ik formuleerde het wat verkeerd. Ik doelde meer op toen het spul uitwerkte xd
Ik formuleerde het echt als totale faal zelfs xd

Afgelopen zaterdag toen die shit uitwerkte, heb ik echt drama vdk rondgelopen xd geen last gehad van mijn hart ofzo, maar gewoon totaal de weg kwijt. Ik heb echt een uur lang in de main gelopen waar ik mij echt niet kan hebben vermaakt xd Geen last gehad van dat racende hart ofzo. :P

Ik heb er verder niks bij genomen ofzo :P ik ben een brave knul jonguh!

Ja, later heel de dag zondag aan de G gezeten. xd Gisteren voelde ik mij niet echt geroepen tot nuttige dingen op stage xd Kheb nu ook geen last van een kater. Geen ideeeeee waarom the fuck ik dat postte? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:19 

Donateur

Niks bijgenomen? Nadat die MDPV was uitgewerkt hebben we nog een hele berg pep erdoorheen zitten snatsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Niks bijgenomen? Nadat die MDPV was uitgewerkt hebben we nog een hele berg pep erdoorheen zitten snatsen :P

Had je nog die dex genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:28 

Donateur

Ja die had ik ook met Daniël gedeeld. Maar vrij weinig van gemerkt :( Wss te weinig van gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja die had ik ook met Daniël gedeeld. Maar vrij weinig van gemerkt :( Wss te weinig van gepakt.

Ik had precies hetzelfde. Ben er niet zo enorm van onder de indruk. Kreeg meer energie van de 6-APB, waar ik zondagavond nog steeds energie van had. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:40 

Hardtraxx Elite

Ik ben aan het inkakken.... Dus ik ga even bijpakken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:06 

Hardtraxx Elite

Iemand vertelde mij dat ik dex kon krijgen van 55% :woot: Nouja, eerst maar eens zelf een sample binnenbrengen, maar wat zou dit HELDIG zijn :loving:

Olijfboompje schreef:
Afgelopen zaterdag toen die shit uitwerkte, heb ik echt drama vdk rondgelopen xd geen last gehad van mijn hart ofzo, maar gewoon totaal de weg kwijt. Ik heb echt een uur lang in de main gelopen waar ik mij echt niet kan hebben vermaakt xd Geen last gehad van dat racende hart ofzo. :P

Een horror comedown is wel iets wat ik op internet al heb gelezen :P Maar zelf eigenlijk totaal niet ervaren erop buiten wat ik je dus meldde, ik heb er ook geen sterke drang bij om te redosen terwijl dit eigenlijk ook een kenmerk er van is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:21 

Hardtraxxer

Ik had gisterenavond mijn mdma dipje al. Ik heb nu.gelukkig nergens geen last meer van, maar gisteren zat ik er wel een beetje doorheen. Begon mezelf helemaal wijs te maken dat ik hardstyle rockers helemaal verknalt had doordat ik vrijwel alleen maar aan het spacen was. Nu ik me weer wat beter voel herinner ik me alleen maar een heldig weekend :)
Vorige  1 ... 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic