De kogel is door de kerk gegaan 
Niemand geraakt?wrote:De kogel is door de kerk gegaan
Niemand geraakt?wrote:De kogel is door de kerk gegaan
Jawel, echt een wereldrampwrote:Niemand geraakt?wrote:De kogel is door de kerk gegaan
en mooi dat je het vond!wrote:De kogel is door de kerk gegaan
Een knappe vrouw.wrote:Wat heb je genomen dan als ik het vragen mag?
Halve rode defqonwrote:Wat heb je genomen dan als ik het vragen mag?
En wie bedoel jij?wrote:Heb gisteren 2 paracetamol gehaald... dus ook nog wat op![]()
![]()
![]()
Weinig last gehad van drugsmensjes gisteren... Jammer genoeg stonden er wel een aantal echt flink waus te gaan (vooral 1 bij industrial)
Serieus?? Ik ergerde me kapot aan al die mensen die van de kaart waren. Ik heb nog nooit zoveel mensen op een feest vdk gezien, de een nog erger dan de ander. Het was gewoon beschamendwrote: Weinig last gehad van drugsmensjes gisteren...
Ik heb serieus nog een half uur met een meidje op de EHBO zitten buurten, ze had haar 4e halfje gepakt maar pakte verkeerd uit dus ze wou even de rust opzoeken. Leuk gesprek gehad en dus ook een ander opzicht van drugs.wrote:Serieus?? Ik ergerde me kapot aan al die mensen die van de kaart waren. Ik heb nog nooit zoveel mensen op een feest vdk gezien, de een nog erger dan de ander. Het was gewoon beschamendwrote: Weinig last gehad van drugsmensjes gisteren...![]()
Ik zelf kon de weg ook niet echt meer vinden, de oriëntatie was nadat ik weer beter ging helemaal nergens meer. Ik snapte er geen zak meer van, uiteindelijk na 10 minuten naar de djdeck gestaard te hebben, wist ik weer dat Lady Kate draaide in de Industrial zaal.wrote:Los van jullie, ik en stijn hebben er een aantal zien lopen die denk van linksvoor niet meer wissen dat ze in hun linkerhersencel nog leefden...
Hallucineerende mensen (achteraan in de Industrial)
Denken dat je heel breed bent met een schaats van hier tot tokio (richting talent area)
ik liep op gegeven moment ook ergens en toen kwamen er ook 2 schaatsers voorbijwrote:Denken dat je heel breed bent met een schaats van hier tot tokio (richting talent area)
Geen dank, was mooi om jou te zien genietenwrote: Thanks Julian
Volgende keer herhaling en dan samen.wrote:Geen dank, was mooi om jou te zien genietenwrote: Thanks Julian
en dat meteen voor je eerste keerwrote:Halve rode defqonwrote:Wat heb je genomen dan als ik het vragen mag?
Kan niet wachten tot ik 4FMP ga nemen @ scantraxx 10ywrote:Jezus, dat 4-FMP is echt heldig.
Hele lekkere tintelingen de hele tijd, kippenvel gevoel en zo'n warm gevoel over je lichaam. Veel energie en veel praten. Ik heb me er echt goed op vermaakt!
Kon wel moeilijk slapen, maar uiteindelijk voor paar uurtjes in slaap gevallen.
Nu geen kater, alleen beetje eetlust gebrek!
Thanks Julian