Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Jullie zijn mij een stel grappenmakers xd

Het is algemeen bekend dat het meeste van pep snuiven met een sleutel niet volledig je slijmvlies bereikt, maar ook een deel in je neus terecht komt.

Het is een beetje een kwestie van geluk of je er geen last van krijgt. Ik doe dat voortaan niet meer iig. Teveel rotzooi en irritatie in mijn neus nu.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Aldus de ex-ProJunk Takje
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote:Ik ga Masters gewoon nuchter doen jonguh... BAMMM!
Mag jij liegen van je mama?? :nono: :nono:

Meteen vanmiddag maar even nieuwe pep ophalen, want als ik hoor dat die 55% nu getest is op 7% word ik niet heel vrolijk van :/ :/ :mad: :mad:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Het is een beetje een kwestie van geluk of je er geen last van krijgt. Ik doe dat voortaan niet meer iig. Teveel rotzooi en irritatie in mijn neus nu.
Als ik nou eens terug onversneden zooi heb zal ik je tactiek van lijntjes op de hand testen, wat ook een leuke is om van een meid haar billen/borsten een lijntje te snuiven, alleen weet ik niet of je daar veel meiden voor vind die op een feest daarvoor in zijn xd
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
DarkBeatz wrote:wat ook een leuke is om van een meid haar billen/borsten een lijntje te snuiven, alleen weet ik niet of je daar veel meiden voor vind die op een feest daarvoor in zijn xd
Als zij vervolgens ergens op een plek op jouw lichaam mogen nemen vast wel :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:Het is een beetje een kwestie van geluk of je er geen last van krijgt. Ik doe dat voortaan niet meer iig. Teveel rotzooi en irritatie in mijn neus nu.
Als ik nou eens terug onversneden zooi heb zal ik je tactiek van lijntjes op de hand testen, wat ook een leuke is om van een meid haar billen/borsten een lijntje te snuiven, alleen weet ik niet of je daar veel meiden voor vind die op een feest daarvoor in zijn xd

Dat is inderdaad een zeer leuke bezigheid :innocent:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Morgen capsule 4FMP droppen op Hardstyle rockers.. Hele week mezelf kapot zitten leren, 50 arresten uit mijn hoofd moeten leren (gaat, ondanks alle chemische zooi, nog altijd even makkelijk als eerst) dus heb het wel verdiend.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ik ook 4FMP op MOH!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
leuk hé die fluor! Het zou ook in die tandpasta moeten zitten tbh :$
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Daar komen de tandpasta met drugs geruchten weer! :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Chukkels wrote:leuk hé die fluor! Het zou ook in die tandpasta moeten zitten tbh :$
Weet ik niet, ik ga het morgen na een week uitstel ondervinden.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
jRn wrote:
Chukkels wrote:leuk hé die fluor! Het zou ook in die tandpasta moeten zitten tbh :$
Weet ik niet, ik ga het morgen na een week uitstel ondervinden.
Ik 14 april na 6 weken uitstel :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Braaf jongetje ben je, zo lang wachten!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Leuke avond gaan jullie tegemoet :D

Al 6 weken clean van alles, op paar biertjes na. Nog 4 weken volhouden tot loudness met HS Rockers en Rebirth er nog tussen oei oei :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Gotta love Diazepam! Gisterenavond geslapen van half 8 tot 11. Zag de bui alweer hangen om niet in slaap te komen voor 3 uur. Dus 10mg pammetje gepakt en ben vanochtend wakker geworden om 8 uur als nooit tevoren. Damn, dat spul is episch! Vanavond vol gas in de Brabanthallen! :loving:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Hooli wrote:Leuke avond gaan jullie tegemoet :D

Al 6 weken clean van alles, op paar biertjes na. Nog 4 weken volhouden tot loudness met HS Rockers en Rebirth er nog tussen oei oei :P
Ik ook al 6 weken, maar vandaag komt daar verandering in. :x
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
jRn wrote:
Hooli wrote:Leuke avond gaan jullie tegemoet :D

Ik ook al 6 weken, maar vandaag komt daar verandering in. :x
Slechte zaak!
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Mwua, vorige week tentamens gehad. Allemaal gehaald op 1 na, die ik volgende week vrijdag moet herkansen. Vorige week op Reverze had ik last van een ontstoken verstandskies dus dit lijkt me een prima rematch!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Pff ik ga die pep hard nodig hebben vannacht, ik pleur nu al van ellende in slaap...
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
dawasiknie wrote:Pff ik ga die pep hard nodig hebben vannacht, ik pleur nu al van ellende in slaap...
Ik ook.. Duurt me alweer veel te lang deze dag.. :huh:
Donateur
last seen Mar 2017
Ja maar jij gaat lekker huppelen bij B-Front. Wij moeten weer flinks het gaspedaal intrappengg vanaaf :(
G
dawasiknie wrote:Pff ik ga die pep hard nodig hebben vannacht, ik pleur nu al van ellende in slaap...
lol hoe dat dan?
Donateur
last seen Mar 2017
Maar 3,5 uurtjes slaap en al wakker sinds 6 uur. Zo dan.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
dawasiknie wrote:Ja maar jij gaat lekker huppelen bij B-Front. Wij moeten weer flinks het gaspedaal intrappengg vanaaf :(
Maar ik ga op hardstyle harder los dan op hardcore.. :P
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Weet iemand bij hoeveel mg mephredrone je de kans hebt dat je zondagavond nog steeds niet slaapt?
(Verspreid over de.hele aaf dan.)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago