Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Doe wel ff in PM :P

Je moet je gewoon niet te druk maken man! :thumbup: Het komt vanzelf wel!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Olijfboompje schreef:
Je slaapt standaard slecht door MDMA, omdat er serotonine verbruikt. Serotonine heeft invloed op de intensiteit van je slaap.

Slaap na MDMA is altijd slechter dan normaal. De hoeveelheid maakt dan weinig verschil totdat je lichaam weer genoeg serotonine heeft opgebouwd waardoor de normale intensiteit qua slaap weer kan worden bereikt.

Hoe kan het dan, dat ik dus gewoon altijd in slaap val, sterker nog: hoe meer ik nuttig, hoe makkelijker ik slaap. No offence verder, maar gewoon een vraag :thumbup: .

De kwaliteit van je slaap heeft niks te maken met de snelheid waarmee je in slaap valt.

Overigens zou het kunnen liggen aan het feit dat je lichaam dan uitgeput is en rust wilt. Dat heeft echter niks te maken met bovengenoemde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:04 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Overigens zou het kunnen liggen aan het feit dat je lichaam dan uitgeput is en rust wilt. Dat heeft echter niks te maken met bovengenoemde.

Klopt, ik kan ook altijd snel in slaap vallen, maar de slaap die je hebt is niet bepaald aangenaam/kwalitatief hoogstaand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:10 

Hardtraxx Elite

Pff, geen dip niks. Lekker frisjess!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:28 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Klopt, ik kan ook altijd snel in slaap vallen, maar de slaap die je hebt is niet bepaald aangenaam/kwalitatief hoogstaand ;)

Nop. Echt zo'n half-wakker-slaap. Dan blijf ik liever wakker haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:33 

Donateur

dawasiknie schreef:
Nop. Echt zo'n half-wakker-slaap. Dan blijf ik liever wakker haha.

Dat doe ik nu dus tegenwoordig ook. Stap ff onder de douche en duik pas zondagavond me bed in. Dan maak ik gewoon een goede en lange nachtrust en voel ik me maandag weer 85% fit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Ik ga alleen slapen als ik een benzo heb en anders wacht ik tot ik niet meer wakker kan zitten, zodat ik in slaap val.

Ik slaap anders zo fucked en dan word ik na een uurtje alweer wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik sliep anders als een roos heur! Bij jou toen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Heb jij hier geslapen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:12 

Donateur

Ruubiie schreef:

Ja jij samen met chris de halve dag geslapen hahaha :P
Maar dat kwam gewoon door het waterbed, daarin valt iedereen in slaap :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Woeii, waterbed - ontnuchtering mdma+4fmp + een heldige dosis keta, is :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Woeii, waterbed - ontnuchtering mdma+4fmp + een heldige dosis keta, is :worship: :worship: :worship: :worship:

Dat kan ik dan voor je verklaren.

Keta is een narcoticum. Zo, dat was dat.

Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Next!

Heerlijk dit soort antwoorden op de dinsdagavond :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Next!

Ik heb een skaitprobleem, heb je daar ook tips voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Next!

Keta is toch een dissociatief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Next!

Keta is toch een dissociatief?

Keta is een narcoticum met dissociatieve eigenschappen. Keta wordt ook wel gebruikt voor kortstondige reddingsacties waarbij mensen een dosis krijgen geïnjecteerd waardoor zij tijdelijk verdoofd worden (tijdelijke k-hole) en tijdens dit gebeuren zijn zij zich niet bewust van een mogelijke kettingzaag die rakelings langs hun gaat of dergelijke.

Correct!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:41 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Keta is een narcoticum met dissociatieve eigenschappen. Keta wordt ook wel gebruikt voor kortstondige reddingsacties waarbij mensen een dosis krijgen geïnjecteerd waardoor zij tijdelijk verdoofd worden (tijdelijke k-hole) en tijdens dit gebeuren zijn zij zich niet bewust van een mogelijke kettingzaag die rakelings langs hun gaat of dergelijke.

Correct!

Kun je met MXE ook in een k-hole (m-hole) komen, en welke dosis moet ik daarvoor weg snatsen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Next!

Ik heb een skaitprobleem, heb je daar ook tips voor?

Mint sigaretten, kauwgom en druivensap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:46 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Correct!

Kun je met MXE ook in een k-hole (m-hole) komen, en welke dosis moet ik daarvoor weg snatsen? :innocent:

Goede vraag. xd

Don't know eigenlijk. Ik heb daar nog niet naar gezocht. Ik heb op het moment iets te weinig tijd.

Misschien heb je hier wat aan;
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=90865
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=152135

Waren even vlugge searches, maar ze leken raakvlak te hebben met dosissen waarin het voor hun gevoel extreem eraan toe ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Correct!

Goede vraag. xd

Don't know eigenlijk. Ik heb daar nog niet naar gezocht. Ik heb op het moment iets te weinig tijd.

Misschien heb je hier wat aan;
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=90865
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=152135

Waren even vlugge searches, maar ze leken raakvlak te hebben met dosissen waarin het voor hun gevoel extreem eraan toe ging.

Ik zie mogelijkheden voor eind april! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Als je er vanuit gaat dat MXE een meer potente versie van ketamine is, dan kan je er in theorie vanuit gaan dat je ook een m-hole in kan bij een dosis die hoog genoeg is.

Of het in de praktijk zo is, weet ik helaas niet.

Ik vond 46 mg in een keer al heftig genoeg met MXE. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:31 

Hemelvaart niet nee, moet ik 's avonds gewoon werken, niet echt slim

Misschien in die week erna, maar heb gewoon les die dagen maar weet niet welke...
Weet wel dat het niet meteen een echte instap is, maar als ik het doe is het wel met iemand die er veel ervaring mee heeft en mij dus begeleid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:34 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Misschien in die week erna, maar heb gewoon les die dagen maar weet niet welke...
Weet wel dat het niet meteen een echte instap is, maar als ik het doe is het wel met iemand die er veel ervaring mee heeft en mij dus begeleid..

Wat een verschil met 8 maanden geleden op WiSH :woot:

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:

Wat een verschil met 8 maanden geleden op WiSH :woot:

hmm? wat dan?

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Ik ben vooral benieuwd naar wat voor drug.
Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic