Afgelopen zaterdag op Reverze eerste keer 4-FMP. Wat een geweldige ervaring! De inslag vanaf de tribune meegemaakt, deze kwam echt heel geleidelijk maar echt super heerlijk op, kwam zelfs een beetje in de buurt van het inslaan van XTC. Zoals ik al gehoord had was de euforie piek echt heel constant inderdaad, verbaasde me erg hoelang ik de euforie goed kan vast houden. Hield zeker 3-4 uur aan. Echt heerlijk hoe je bij dit spul zwaar kunt genieten én toch ook nog eens lekker kunt losgaan zonder met allerlei andere dingen bezig te zijn. Toen de top voorbij was verdween het fijne gevoel wel heel snel. Omdat ik mijn benen al weer een stuk zwaarder begon te voelen en het nog 2 uurtjes te gaan was besloot ik nog wat puntjes pep te nemen. Helaas leek dat een beetje nutteloos, kreeg mijn energie maar niet terug. Vond dit maar vreemd, want heb op korte tijd toch aardig wat puntjes gepakt omdat ik niet het gewenste effect kreeg.. Blijkbaar was het ook geen kut pep maarja, misschien heeft dat na 4-FMP niet zo veel zin?
In ieder geval was de 4-FMP ervaring geweldig, zeker voor herhaling vatbaar. Maar ik ga het wel speciaal houden.

Achteraf gezien wel wat spijt dat ik er per se nog pep achteraan moest doen, toch een klein dipje te pakken daardoor nu.

En jezus wat blijft de day-after van pep toch verschrikkelijk, had weer bijna mijn restant door de wc gespoeld uit ellende.

Gelukkig valt het na een goede nachtrust allemaal wel mee.

jRn schreef:
Lowrenz heeft hem aan Wesley gegeven, en die zou hem bewaren tot Beat the Bridge aangezien niemadn een zakje had, en toen kwam ik Wesley later tegen op de avond, is zijn capsule gebroken.

Toen ik mijn cap wilde gaan droppen zag ik al klein scheurtje zitten in een van de capsules. Maar had ze gewoon netjes apart in een gripzakje gedaan dus alles wat er in zat zit kan ik nog altijd zelf in een bommetje ofzo doen. Don't worry

Ik wist dat jij geen 4-FMP meer moest op Reverze dus had ik de 3 andere caps naar mijn maten gegeven zoals ik ze ook had belooft.