Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag op Reverze eerste keer 4-FMP. Wat een geweldige ervaring! De inslag vanaf de tribune meegemaakt, deze kwam echt heel geleidelijk maar echt super heerlijk op, kwam zelfs een beetje in de buurt van het inslaan van XTC. Zoals ik al gehoord had was de euforie piek echt heel constant inderdaad, verbaasde me erg hoelang ik de euforie goed kan vast houden. Hield zeker 3-4 uur aan. Echt heerlijk hoe je bij dit spul zwaar kunt genieten én toch ook nog eens lekker kunt losgaan zonder met allerlei andere dingen bezig te zijn. Toen de top voorbij was verdween het fijne gevoel wel heel snel. Omdat ik mijn benen al weer een stuk zwaarder begon te voelen en het nog 2 uurtjes te gaan was besloot ik nog wat puntjes pep te nemen. Helaas leek dat een beetje nutteloos, kreeg mijn energie maar niet terug. Vond dit maar vreemd, want heb op korte tijd toch aardig wat puntjes gepakt omdat ik niet het gewenste effect kreeg.. Blijkbaar was het ook geen kut pep maarja, misschien heeft dat na 4-FMP niet zo veel zin?

In ieder geval was de 4-FMP ervaring geweldig, zeker voor herhaling vatbaar. Maar ik ga het wel speciaal houden. :) Achteraf gezien wel wat spijt dat ik er per se nog pep achteraan moest doen, toch een klein dipje te pakken daardoor nu. >.< En jezus wat blijft de day-after van pep toch verschrikkelijk, had weer bijna mijn restant door de wc gespoeld uit ellende. xd Gelukkig valt het na een goede nachtrust allemaal wel mee. :)

jRn schreef:
Lowrenz heeft hem aan Wesley gegeven, en die zou hem bewaren tot Beat the Bridge aangezien niemadn een zakje had, en toen kwam ik Wesley later tegen op de avond, is zijn capsule gebroken. :whistle:

Toen ik mijn cap wilde gaan droppen zag ik al klein scheurtje zitten in een van de capsules. Maar had ze gewoon netjes apart in een gripzakje gedaan dus alles wat er in zat zit kan ik nog altijd zelf in een bommetje ofzo doen. Don't worry ;) Ik wist dat jij geen 4-FMP meer moest op Reverze dus had ik de 3 andere caps naar mijn maten gegeven zoals ik ze ook had belooft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:00 

Hardtraxx Elite

Nee joh, neem het je ook niet kwalijk hoor ;) Kan gebeuren! Ik zou toch niks meer nemen dus is prima zo!
Die pep was zeker geen troep, m'n maten gingen er zelf heerlijk op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:16 

Donateur

Zo dan nu mijn verhaal maar :P. Rond een uur of 12 die capsule 4fmp ingenomen. Kreeg na een weet ik veel een half uur ofzo wel een hoop energie. Stampen ging echt zoo lekker. Maar het kwam niet op een piek moment ofzo. Soms was het gewoon weer weg en even later weer terug, maar niet helemaal lekker. Rond een uur of 2 besloten om maar een halfje te droppen. Beetje later de space mode in maar wel wat met een nuchtere kop. Veel meer energie dan solo x. Beetje later weer bijgepakt maar die sloeg niet zo lekker in. Daarom ook een dipje halverwegen B-Front wat ik wel jammer vond. Toen de hardcore begon was het toch genoeg geweest. Vrienden kwijt geraakt met naar de lockers lopen :lol:. Heb ik nog 2x het sportpaleis rond gelopen voor ik bij de lotto arena was haha :). Al bij al een geniale ervaring. Jammer van de dip op het einde.

Thuisgekomen een slaap pilletje ingenomen. Gelijk in slaap vallen rond een uur of 8 en geslapen tot 4uur. Was wel helemaal naar de klote. Rond een uur of 10 weer gaan slapen tot vannocht tot 6uur. Vandaag gaan werken en weer helemaal fris :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

Wat hoor ik toch allemaal voor verhalen over dipje 4fmp dit 4fmp dat :P , ik had persoonlijk nergens last van op penoze, na penoze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:30 

Hardtraxxer

bij mij sloeg hij wel lekker in :love:
ik heb om 12u een half speakertje genomen en na een dik half uurtje kwam hij lekker op, tegen een uur of 2 was hij echt lekker bezig en ik kon niet stoppen met losgaan. rond 3u heb ik heel even een kleine dip gehad maar toen ben ik even gaan zitten en een cola gedronken en ik voelde me gelijk terug goed!! ik was aan het twijfelen om nog bij te nemen maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan. ik heb heel de avond nog lekker los kunnen gaan zonder enkel probleem. tegen het einde van b-front werd ik wat moe maar nog kon ik niet stil staan (nu door de muziek). het begin van AOF heb ik meegemaakt vanaf een trapje en daarna vertrokken we weer naar huis. wat een feest was dit!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Je moet ook 180mg nemen. Dan ga je heerlijk. Bepaalde mensen kunnen dat beamen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Wat hoor ik toch allemaal voor verhalen over dipje 4fmp dit 4fmp dat :P , ik had persoonlijk nergens last van op penoze, na penoze :P

Ze nemen er allemaal ook wat bij hé, vriend van me heeft ook nergens last van gehad die alleen 4-FMP deed, en heeft zelfs bijna een hele nachtrust overgeslagen. Daar zit het hem in denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:05 

Donateur

Ik had heldenpep op Hardcore 4 Life, maar na 2 uur lang als een idioot losgaan hield het bij mij ook een keer op met alles :P Dan heeft je lichaam soort van niks meer wat als brandstof kan dienen voor de werking van drugs. Vind het al knap zat dat je 4 uur lang superlekker gaat op 4-fmp. Na een uur ben ik altijd rijp voor een halve pil haha.

Day-after kut met pep? De zondag? Die is juist altijd wel oké, de maandag is ff afzien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:06 

Hardtraxx Addict

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
rond 3u heb ik heel even een kleine dip gehad maar toen ben ik even gaan zitten en een cola gedronken en ik voelde me gelijk terug goed!!

Een colaatje doet het altijd zo lekker, knap je weer helemaal van op, cola smaakt dan ook gewoon nog 10 keer zo lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:16 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Ruubiie schreef:

Ze nemen er allemaal ook wat bij hé, vriend van me heeft ook nergens last van gehad die alleen 4-FMP deed, en heeft zelfs bijna een hele nachtrust overgeslagen. Daar zit het hem in denk ik.

2 speakers, 2x een halve, en een hele als dosering :P , is dat genoeg? Niet, nou ook nog 2 brokjes pep ( was nog nat) :lol: ja heb me weer misdragen op penoze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:49 

Donateur

Ruubiie schreef:
2 speakers, 2x een halve, en een hele als dosering :P , is dat genoeg? Niet, nou ook nog 2 brokjes pep ( was nog nat) :lol: ja heb me weer misdragen op penoze..

Ja maar wat jij van die 4-FMP deed was abnormaal. Dat kan ook alleen jij :P :P
Meerdere mensen kunnen dat beamen xd

93Wesley93 schreef:
In ieder geval was de 4-FMP ervaring geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Lowrenz schreef:
Rond een uur of 12 die capsule 4fmp ingenomen. Kreeg na een weet ik veel een half uur ofzo wel een hoop energie. Stampen ging echt zoo lekker.

Blij om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad dankzij een zeker persoon :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik had heldenpep op Hardcore 4 Life, maar na 2 uur lang als een idioot losgaan hield het bij mij ook een keer op met alles :P Dan heeft je lichaam soort van niks meer wat als brandstof kan dienen voor de werking van drugs. Vind het al knap zat dat je 4 uur lang superlekker gaat op 4-fmp. Na een uur ben ik altijd rijp voor een halve pil haha.

Day-after kut met pep? De zondag? Die is juist altijd wel oké, de maandag is ff afzien haha.

Daar heb je benzo's voor!

180mg 4-FMP + halve speaker 3e batch 2 uur later voelt als een hele speaker eerste batch. Godver, dat spul versterkt alles echt gigantisch! In tegenstelling tot mephedrone, wat alles een beetje overruled :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 01:53 

Donateur

Chukkels schreef:

Nee daar heb JIJ benzo's voor :P
Niet iedereen heeft dat zo voorhanden (zoals ik bijv :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 04:38 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Haha, als je het een beetje timed kunt je sowieso wel gemakkelijk slapen op zondag in de vroege avond, als je dan 12u slaap kunt meenemen ervaar ik meestal geen enkel negatief effect van speed. Ik begrijp dan ook totaal niet hoe ik zo vaak mensen hoor praten over een speed kater? Volgens mij hebben de meesten dan speed en xtc gecombineerd ofzo en denken ze dat hun dan opeens sterkere kater als alleen van xtc enkel door speed komt. Als je na amfetamine gebruik een kater hebt is dit of wel omdat je je niet goed verzorgd hebt (onvoldoende voeding/drinking voor, tijdens en na gebruik), eten op speed is perfect mogelijk als je jezelf verplicht. Of komt door een slaapgebrek, en ja daar kunnen benzo's in bijstaan (ik gebruik ze zelf ook na amfetamines). Maar ik raad wel iedereen heel erg voorzichtig te zijn met benzo's. Het is namelijk wel zo dat het 1 van de oorzaken van de kater weg neemt (slaapgebrek) en dus ook je kater sterk kan verminderen waardoor je eigen grens om vaker speed te gaan gebruiken makkelijker kan gaan vervagen, en natuurlijk zijn benzo's ook nog eens hardstikke verslavend en levensgevaarlijk in combinatie met sommige middelen of in hoge doseringen.

dawasiknie schreef:
Ik had heldenpep op Hardcore 4 Life, maar na 2 uur lang als een idioot losgaan hield het bij mij ook een keer op met alles :P Dan heeft je lichaam soort van niks meer wat als brandstof kan dienen voor de werking van drugs.

Dit snap ik totaal niet, met echt goede pep (of zelfs 4fa) ben ik echt niet op na 2u, en you know that ik ook als een idioot sta te stuiteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 08:12 

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Haha, als je het een beetje timed kunt je sowieso wel gemakkelijk slapen op zondag in de vroege avond, als je dan 12u slaap kunt meenemen ervaar ik meestal geen enkel negatief effect van speed. Ik begrijp dan ook totaal niet hoe ik zo vaak mensen hoor praten over een speed kater? Volgens mij hebben de meesten dan speed en xtc gecombineerd ofzo en denken ze dat hun dan opeens sterkere kater als alleen van xtc enkel door speed komt. Als je na amfetamine gebruik een kater hebt is dit of wel omdat je je niet goed verzorgd hebt (onvoldoende voeding/drinking voor, tijdens en na gebruik), eten op speed is perfect mogelijk als je jezelf verplicht. Of komt door een slaapgebrek, en ja daar kunnen benzo's in bijstaan (ik gebruik ze zelf ook na amfetamines). Maar ik raad wel iedereen heel erg voorzichtig te zijn met benzo's. Het is namelijk wel zo dat het 1 van de oorzaken van de kater weg neemt (slaapgebrek) en dus ook je kater sterk kan verminderen waardoor je eigen grens om vaker speed te gaan gebruiken makkelijker kan gaan vervagen, en natuurlijk zijn benzo's ook nog eens hardstikke verslavend en levensgevaarlijk in combinatie met sommige middelen of in hoge doseringen.

dawasiknie schreef:
Ik had heldenpep op Hardcore 4 Life, maar na 2 uur lang als een idioot losgaan hield het bij mij ook een keer op met alles :P Dan heeft je lichaam soort van niks meer wat als brandstof kan dienen voor de werking van drugs.

Dit snap ik totaal niet, met echt goede pep (of zelfs 4fa) ben ik echt niet op na 2u, en you know that ik ook als een idioot sta te stuiteren xd

denk dat goed slapen ook helpt tegen de MDMA kater/dip... Had voor nieuwjaar 5 dagen amper/bezopen geslapen en daarna op vakantie met de ouders waar ik niet kon slapen, nog nooit zo depressief geweest :P Ging naar een film met allemaal grappen maar had gewoon geen zin om te lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 11:10 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
denk dat goed slapen ook helpt tegen de MDMA kater/dip... Had voor nieuwjaar 5 dagen amper/bezopen geslapen en daarna op vakantie met de ouders waar ik niet kon slapen, nog nooit zo depressief geweest :P Ging naar een film met allemaal grappen maar had gewoon geen zin om te lachen xd

Een mdma dip heeft niets met slaapgebrek te maken, alhoewel een slaapgebrek natuurlijk er ook voor kan zorgen dat je je slecht of lusteloos voelt. Maar een dip afkomstig van xtc gebruik is door een serotonine tekort. Goed slapen is dus wel belangrijk na xtc gebruik, maar volkomen nutteloos in het bestrijden van een mdma dip/kater.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 11:15 

Donateur

Nou als ik genoeg nachtrust heb gehad na MDMA-gebruik dan heb ik de dagen daarop vrijwel nergens last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:49 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Anonymous schreef:

Een mdma dip heeft niets met slaapgebrek te maken, alhoewel een slaapgebrek natuurlijk er ook voor kan zorgen dat je je slecht of lusteloos voelt. Maar een dip afkomstig van xtc gebruik is door een serotonine tekort. Goed slapen is dus wel belangrijk na xtc gebruik, maar volkomen nutteloos in het bestrijden van een mdma dip/kater.

Volgens mij bedoelt Anonymous dat die dus geen goede nachtrust heeft gehad, voordien gebruik. En dat beïnvloed by my heel erg hoe ik me voel tijdens en na gebruik! Maar 't zal misschien wel geen direct verband hebben, maar indirect zeker wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:29 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Nou als ik genoeg nachtrust heb gehad na MDMA-gebruik dan heb ik de dagen daarop vrijwel nergens last van :)

Nou, zal er ook vast mee te maken hebben dat de keren dat wanneer je niet gaat slapen na mdma dat je dan of geaftered hebt met andere drugs, of gecombineerd hebt op het feest en dergelijke. Slaapgebrek op zichzelf kan voor een kater/dip/lusteloos gevoel zorgen, net zoals mdma dit ook kan. Logisch dat beide elkaar versterken dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:09 

Donateur

Kan, maar heb het ook vaak genoeg meegemaakt de keren dat ik alleen MDMA heb gebruikt en bijv. op maandagochtend weer vroeg eruit moest terwijl ik pas later ging slapen ;) Veel slapen helpt echt al zoveel. Niet dat dat dé oplossing is, maar het helpt. Eet verder nog een beetje goed en je bent al een heel eind als je het niet hebt overdreven qua doseringen en combinaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:31 

Ja precies, je lichaam krijgt wel een dreun van de drugs, als je dan niet slaapt heb je (denk ik) ook nog lage weerstand, voel je je echt wel kutter dan als je goed slaapt :P was iig mijn enige dip ooit terwijl ik 8 weken pauze had en maar 1 pil droeks op de hele avond :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Je slaapt standaard slecht door MDMA, omdat er serotonine verbruikt. Serotonine heeft invloed op de intensiteit van je slaap.

Slaap na MDMA is altijd slechter dan normaal. De hoeveelheid maakt dan weinig verschil totdat je lichaam weer genoeg serotonine heeft opgebouwd waardoor de normale intensiteit qua slaap weer kan worden bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:21 

Olijfboompje schreef:
Je slaapt standaard slecht door MDMA, omdat er serotonine verbruikt. Serotonine heeft invloed op de intensiteit van je slaap.

Slaap na MDMA is altijd slechter dan normaal. De hoeveelheid maakt dan weinig verschil totdat je lichaam weer genoeg serotonine heeft opgebouwd waardoor de normale intensiteit qua slaap weer kan worden bereikt.

Dat begrijp ik opzich wel, maar als je 3 dagen achter elkaar niet kan slapen door omstandigheden is het echt wel zuur, daarbij haat ik het om naar Engeland te gaan(zat ik daar vercrackt bij me familie die ik 2 jaar niet gezien had) dat hielp natuurlijk ook niet mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Hoe kan het dan, dat ik dus gewoon altijd in slaap val, sterker nog: hoe meer ik nuttig, hoe makkelijker ik slaap. No offence verder, maar gewoon een vraag :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Doe wel ff in PM :P
Vorige  1 ... 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic