Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:35 

Laten we zo zeggen, ik heb echt 0,0 ervaring met alles, op ritalin na dan..
Heb zelfs nog nooit gerookt dusja, je mag het zelf invullen wat we gaan doen, tis niet een voordehand liggend iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Laten we zo zeggen, ik heb echt 0,0 ervaring met alles, op ritalin na dan..
Heb zelfs nog nooit gerookt dusja, je mag het zelf invullen wat we gaan doen, tis niet een voordehand liggend iets

Niet voor de hand liggend iets, koelkast. Ik gok truffels of paddo's, maar het kan zijn dat ik er gruwelijk naast zit en dat het speed is of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:37 

Het in de ijskast/koelkast zetten is meer om het af te laten koelen als in tijd, niet als in drugsproduct
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Het in de ijskast/koelkast zetten is meer om het af te laten koelen als in tijd, niet als in drugsproduct

Af te koelen in tijd?

Ben je zelf GHB aant stoken ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:39 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Chukkels schreef:
Chris Two schreef:
Hemelvaart niet nee, moet ik 's avonds gewoon werken, niet echt slim

Misschien in die week erna, maar heb gewoon les die dagen maar weet niet welke...
Weet wel dat het niet meteen een echte instap is, maar als ik het doe is het wel met iemand die er veel ervaring mee heeft en mij dus begeleid..

Wat een verschil met 8 maanden geleden op WiSH :woot:

hmm? wat dan?

Toen zei je nog tegen me dat je er nooit aan wou beginnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:40 

Donateur

Ik gok heroïne. Als je begint met harddrugs dan maar gelijk goed.

Hardtraxx Veteran

Wat gaat ie doen dan?

Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:

Af te koelen in tijd?

Ben je zelf GHB aant stoken ofzo? xd

nee man, zo gek ben ik ook weer niet..

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:
hmm? wat dan?

Toen zei je nog tegen me dat je er nooit aan wou beginnen :P

When the ouders are van home de muis dancing on the tafel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik gok heroïne. Als je begint met harddrugs dan maar gelijk goed.

Dat zou wel een epische start zijn ja.

Alles wat erna komt, valt dan alleen maar tegen en mee. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:42 

Nouja, het meisje dat me zover brengt zegt altijd... Waarom X nemen als je ook puur M kan nemen.. in X zit toch M..
Dusja, ze gaat me dan ook net genoeg voeren voor effect maar ook net genoeg dat het niet te zwaar wordt dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Nouja, het meisje dat me zover brengt zegt altijd... Waarom X nemen als je ook puur M kan nemen.. in X zit toch M..
Dusja, ze gaat me dan ook net genoeg voeren voor effect maar ook net genoeg dat het niet te zwaar wordt dan

Wel het slabbertje om dan eh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Aaah, pure M?
Dat hoef je niet eens te koelen. xd

MDMA is idd het actieve bestanddeel in pillen, maar M komt voor de meeste (per individu verschillend) mensen geleidelijker op. Waarschijnlijk iets te maken met de verwerking en de verspreiding in het bloed.

MDMA kristallen is niet zo heel apart ofzo hoor, maar wel leuk spul. Zeker een leuke instapper. Hopelijk weet ze wat ze doet en voert ze je niet per ongeluk 200 mg ofzo, want dan ga je alsnog hard. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:48 

Nee, joh, het gaat ook niet de koelkast in... gek..
Spreekwoordelijk iets in de ijskast zetten betekent dat je het over een tijdje nog een keer herziet... ;)

Ze gebruikt zelf al aantal jaren en gaat me dus ook die avond begeleiden. Ze waakt over me als het bijv fout gaat en weet er veel van.
Ik vind het dan al veel vertrouwder dan alleen zelf doen. Als het mis gaat is er tenminste nog iemand die me helpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:48 

Hardtraxx Veteran

Woeii, vind Pure M altijd zo lekker fijn, en dat spul moet ik ook niet in grote getalen in bezit hebben :P , dan gaat het heulemaal fout met me denk ik :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:49 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Spreekwoordelijk iets in de ijskast zetten betekent dat je het over een tijdje nog een keer herziet... ;)

Ze gebruikt zelf al aantal jaren en gaat me dus ook die avond begeleiden. Ze waakt over me als het bijv fout gaat en weet er veel van.
Ik vind het dan al veel vertrouwder dan alleen zelf doen. Als het mis gaat is er tenminste nog iemand die me helpt

Aaah zo, dat spreekwoord kende ik niet. xd

Maarre, dat is wel mooi dan!
Het gaat niet fout als ze een beetje kan wegen en je moet wel bizar veel nemen als je er net zo als Chukkels bij wilt lopen. Doe dat trouwens maar niet. Dat is meer werk voor gevorderde.

Pure M is baas ja. Lekker fucking smerig, maar net zo leuk om bij te pakken als pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:53 

ah joh, ze heeft weegschaal en alles... ze maakt regelmatig zakjes met echt minimale hoeveelheden tot 200mg en meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:54 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
ah joh, ze heeft weegschaal en alles... ze maakt regelmatig zakjes met echt minimale hoeveelheden tot 200mg en meer

Aaah, dan komt het wel goed.
Klinkt alsof je iemand kent met enig verstand ervan.

Mooi!
Have funny ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

Chris, wat was mijn dosis :lol: , je liet me dus gewoon bijna K-hole gaan :lol: xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:57 

Donateur

Fucking smerige shit. T is dat ik me door puur doorzettingsvermogen te goed voelde om voor lul te staan voor half Defqon dat ik mn al overgegeven maaginhoud nog net weer terug kon spoelen met wat water. Enige keer dat ik zo kotsmisselijk ben geworden van harddrugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Fucking smerige shit. T is dat ik me door puur doorzettingsvermogen te goed voelde om voor lul te staan voor half Defqon dat ik mn al overgegeven maaginhoud nog net weer terug kon spoelen met wat water. Enige keer dat ik zo kotsmisselijk ben geworden van harddrugs.

Epic spul he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:00 

Donateur

Nee want het werkte niet :( Had te weinig, was kut doseren met dat gelik en ik wilde niet te hard gaan.
Pas toen ik een halve triforce erbij gooide ging ik me een partij godsgruwelijk lekker. Dat heb jij toen ook geweten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nee want het werkte niet :( Had te weinig, was kut doseren met dat gelik en ik wilde niet te hard gaan.
Pas toen ik een halve triforce erbij gooide ging ik me een partij godsgruwelijk lekker. Dat heb jij toen ook geweten xd

Ja, dat was epic.

Ik ging toen ook goedjes. Fast Forwards. :loving:

Ik vind likken wel leuk. Extra dimensie geeft het aan MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:05 

Donateur

Ik ga t nog wel een keer herkansen. Misschien dit jaar op Defqon :) Eerst maar even die 4 maanden zonder vol houden. Zo hatelijk dat ik na een paar weekjes toch weer teveel zin krijg in M haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:06 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik ga t nog wel een keer herkansen. Misschien dit jaar op Defqon :) Eerst maar even die 4 maanden zonder vol houden. Zo hatelijk dat ik na een paar weekjes toch weer teveel zin krijg in M haha.

Ik plan het niet meer in voor feestjes :P

Ik vind het veel leuker om te doen buiten feestjes om in combi met LSD of tijdens een avondje stappen/chillen @ home.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:

Aaah zo, dat spreekwoord kende ik niet. xd

Maarre, dat is wel mooi dan!
Het gaat niet fout als ze een beetje kan wegen en je moet wel bizar veel nemen als je er net zo als Chukkels bij wilt lopen. Doe dat trouwens maar niet. Dat is meer werk voor gevorderde.

Pure M is baas ja. Lekker fucking smerig, maar net zo leuk om bij te pakken als pep.

Hehe, met MDMA blijven mijn dosissen behoorlijk laag hoor op feesten sinds de zomervakantie voorbij is (QD uitgezonderd :$ ). Ik pak echter alleen veel in één keer zodat ik niet hoef (eerder WIL) bij te pakken om het uur, zoals ik eerder deed xd Maar ja, met die hoge dosissen ineens ga je er juist vercracked uitzien :P

Ruubiie schreef:
Chris, wat was mijn dosis :lol: , je liet me dus gewoon bijna K-hole gaan :lol: xd ?

Zeg ik lekker niet :P 2e dosis was echter aanzienlijk hoger dan de eerste :P Wat wou je als startersdosis eigenlijk? Want ik weet wel hoeveel ik daarbovenop heb gedaan :P

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Epic spul he :loving:

Zeker epic spul! Maar je moet het wel snuiven ^_^

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Ja, dat was epic.

Ik ging toen ook goedjes. Fast Forwards. :loving:

Ik vind pluggen wel leuk. Extra dimensie geeft het aan MDMA.

Dat hoef ik dus echt niet te proberen! :x

dawasiknie schreef:

Ik ken het :P Daarom ook beter om eigenlijk iets alternatiefs in huis te hebben en dan doel ik niet op 4-FMP. Want als ik daaraan begin kan ik mezelf ook niet meer inhouden om van de M af te blijven heb ik wel gemerkt xd

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Ik plan het niet meer in voor feestjes :P

Ik vind het veel leuker om te doen buiten feestjes om in combi met LSD of tijdens een avondje stappen/chillen @ home.

CANDYFLIP!!! :love: :love: :love:

EDIT: STOP EENS MET REAGEREN! IK KAN NIET POSTEN OMDAT IK ELKE KEER EEN NIEUWE POST VAN JULLIE MOET QUOTEN!!! :@:@:@:@:@

EDIT2: Pfiew, het is gelukt! :yay:
Vorige  1 ... 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic