Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:
Nee, joh, het gaat ook niet de koelkast in... gek..
Spreekwoordelijk iets in de ijskast zetten betekent dat je het over een tijdje nog een keer herziet...

Ze gebruikt zelf al aantal jaren en gaat me dus ook die avond begeleiden. Ze waakt over me als het bijv fout gaat en weet er veel van.
Ik vind het dan al veel vertrouwder dan alleen zelf doen. Als het mis gaat is er tenminste nog iemand die me helpt
Aaah zo, dat spreekwoord kende ik niet.

Maarre, dat is wel mooi dan!
Het gaat niet fout als ze een beetje kan wegen en je moet wel bizar veel nemen als je er net zo als Chukkels bij wilt lopen. Doe dat trouwens maar niet. Dat is meer werk voor gevorderde.
Pure M is baas ja. Lekker fucking smerig, maar net zo leuk om bij te pakken als pep.
Hehe, met MDMA blijven mijn dosissen behoorlijk laag hoor op feesten sinds de zomervakantie voorbij is (QD uitgezonderd

). Ik pak echter alleen veel in één keer zodat ik niet hoef (eerder WIL) bij te pakken om het uur, zoals ik eerder deed

Maar ja, met die hoge dosissen ineens ga je er juist vercracked uitzien

Ruubiie schreef:
Chris, wat was mijn dosis

, je liet me dus gewoon bijna K-hole gaan

?
Zeg ik lekker niet

2e dosis was echter aanzienlijk hoger dan de eerste

Wat wou je als startersdosis eigenlijk? Want ik weet wel hoeveel ik daarbovenop heb gedaan

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Fucking smerige shit. T is dat ik me door puur doorzettingsvermogen te goed voelde om voor lul te staan voor half Defqon dat ik mn al overgegeven maaginhoud nog net weer terug kon spoelen met wat water. Enige keer dat ik zo kotsmisselijk ben geworden van harddrugs.
Epic spul he

Zeker epic spul! Maar je moet het wel snuiven ^_^
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Nee want het werkte niet

Had te weinig, was kut doseren met dat gelik en ik wilde niet te hard gaan.
Pas toen ik een halve triforce erbij gooide ging ik me een partij godsgruwelijk lekker. Dat heb jij toen ook geweten

Ja, dat was epic.
Ik ging toen ook goedjes. Fast Forwards.
Ik vind pluggen wel leuk. Extra dimensie geeft het aan MDMA.Dat hoef ik dus echt niet te proberen!

dawasiknie schreef:
Ik ga t nog wel een keer herkansen. Misschien dit jaar op Defqon

Eerst maar even die 4 maanden zonder vol houden. Zo hatelijk dat ik na een paar weekjes toch weer teveel zin krijg in M haha.
Ik ken het

Daarom ook beter om eigenlijk iets alternatiefs in huis te hebben en dan doel ik niet op 4-FMP. Want als ik daaraan begin kan ik mezelf ook niet meer inhouden om van de M af te blijven heb ik wel gemerkt

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ga t nog wel een keer herkansen. Misschien dit jaar op Defqon

Eerst maar even die 4 maanden zonder vol houden. Zo hatelijk dat ik na een paar weekjes toch weer teveel zin krijg in M haha.
Ik plan het niet meer in voor feestjes

Ik vind het veel leuker om te doen buiten feestjes om in combi met LSD of tijdens een avondje stappen/chillen @ home.
CANDYFLIP!!!
EDIT: STOP EENS MET REAGEREN! IK KAN NIET POSTEN OMDAT IK ELKE KEER EEN NIEUWE POST VAN JULLIE MOET QUOTEN!!! :@:@:@:@:@
EDIT2: Pfiew, het is gelukt!