Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!

Ik wel.. Compleet nuchter.. Moet niet gekker worden... Jeff3rd en een drugsloos weekend... Maar het weekend is nog niet om... xd. Neuh.. Ik blijf dr mooi even vanaf voorlopig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:20 

Hardtraxx Elite

Niks genomen, verstandskies nog steeds dik en wilde het risico niet nemen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!

Jep en het beviel me wel! Vanaf begin tot het eind kunnen stampen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Elite

Haha, ik ook! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:07 

Donateur

jRn schreef:

De 4-fmp toch niet genomen?? :( :oh:

dawasiknie schreef:

En ja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:15 

Hardtraxx Elite

Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..

Neem dan gewoon mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:38 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Rampestamper schreef:

Neem dan gewoon mee :P

Kan, maar k blow bijna nooit.. Soms na het stappen heb ik er wel is trek in, verder niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:47 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
jRn schreef:

De 4-fmp toch niet genomen?? :( :oh:

Nee, helaas. m'n verstandskies is knoertedik en het doet alleen maar pijn, ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:58 

Donateur

jRn schreef:
ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag :loving:

Als dat mag?? Je hebt je capsule toch al?? Van Lowrenz gehad??
En MoH lijkt me dan goed, daar ben ik zelf ook bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 22:01 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
jRn schreef:
ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag :loving:

Als dat mag?? Je hebt je capsule toch al?? Van Lowrenz gehad??
En MoH lijkt me dan goed, daar ben ik zelf ook bij :D

Lowrenz heeft hem aan Wesley gegeven, en die zou hem bewaren tot Beat the Bridge aangezien niemadn een zakje had, en toen kwam ik Wesley later tegen op de avond, is zijn capsule gebroken. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugs xd heerlijk aan t nagenieten nu
Voor herhaling vatbaar... Een heerlijke avond en geen vieze kater of plafonddienst.. I like :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugs xd heerlijk aan t nagenieten nu
Voor herhaling vatbaar... Een heerlijke avond en geen vieze kater of plafonddienst.. I like :thumbsup:

De leukste feestjes zijn juist de gezellige en kwalitatief goede feestjes waar je geen drugs gebruikt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:07 

Hardtraxx Elite

En de tijd gaat meteen een stuk slomer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:13 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:

Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:14 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:
jRn schreef:

Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaakt :thumbup:

Wat is er genuttigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:16 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.

Ja, maar gevoelsmatig klopt het dus wel wat ik zeg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:38 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Squid schreef:
jRn schreef:

Wat is er genuttigd?

Ik had een halve MDMA meegenomen, die ik ongeveer voor 3/4 heb opgemaakt. Moet zeggen was ander spul als ik aantal malen voorheen heb gehad. Ik was veel minder liefdevol en ben zeker 3 keer alleen een rondje moeten gaan lopen omdat ik me kapot aan het ergeren was aan een persoon die met mij mee was. Vandaag had ik een gesprek met mn moeder over een persoonlijke kwestie en ik ben gewoon spontaan in tranen uitgebarsten, terwijl dat normaal never zou gebeuren. Maargoed heb me achteraf gezien wel goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:04 

Hardtraxx Elite

Als je spontaan moet huilen betekent het in ieder geval dat je serotonine is gebruikt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ja idd.. Nu non stop staan stampen. Onder invloed is het meer rondjes lopen, praten, enz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:30 

Hardtraxx Addict

Dat betreft wou ik dat ik me op elk feest zo voelde als ik op het einde (laatste uur/anderhalfuur vaak) van een feest altijd doe als de MDMA is uitgewerkt, nog echt mega veel energie om te stampen en heb dan weer de nodige mensen leren kennen maar ben dan wel lekker helder en kan alles nog herinneren en ook gewoon geen behoefte aan bijpakken, wel rugpijn maar daar bijt ik altijd maar doorheen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:39 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Heerlijk is dat hè! Had ik na X-Qlusive NC, voelde me echt super de dag erna. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

I :love: benzo's! Ben nog nooit zo fit uit een weekend gekomen, zelfs niet in een nuchter weekendje. Damn, dit had ik al moeten hebben toen ik 12 was. :loving:

En ff wat anders. :lol: @ de mensen die beweren dat ze pep van 80% hebben (gehad). xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 16:53 

Donateur

Chukkels schreef:
En ff wat anders. :lol: @ de mensen die beweren dat ze pep van 80% hebben (gehad). xd

Ik beweerde niks, werd mij verteld dat iemand dat had xd
Dusssss.......
Vorige  1 ... 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic