Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
dawasiknie wrote:Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!

Ik wel.. Compleet nuchter.. Moet niet gekker worden... Jeff3rd en een drugsloos weekend... Maar het weekend is nog niet om... xd. Neuh.. Ik blijf dr mooi even vanaf voorlopig :)
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Niks genomen, verstandskies nog steeds dik en wilde het risico niet nemen. :(
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
dawasiknie wrote:Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!
Jep en het beviel me wel! Vanaf begin tot het eind kunnen stampen :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Haha, ik ook! :P
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
jRn wrote:Niks genomen, verstandskies nog steeds dik en wilde het risico niet nemen. :(
De 4-fmp toch niet genomen?? :( :oh:

En ja haha
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Rampestamper wrote:Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..
Neem dan gewoon mee :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
mrazura wrote:
Rampestamper wrote:Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..
Neem dan gewoon mee :P
Kan, maar k blow bijna nooit.. Soms na het stappen heb ik er wel is trek in, verder niet.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Black Sunrise wrote:
jRn wrote:Niks genomen, verstandskies nog steeds dik en wilde het risico niet nemen. :(
De 4-fmp toch niet genomen?? :( :oh:

Nee, helaas. m'n verstandskies is knoertedik en het doet alleen maar pijn, ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag :loving:
Donateur
last seen Oct 2014
jRn wrote:ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag :loving:
Als dat mag?? Je hebt je capsule toch al?? Van Lowrenz gehad??
En MoH lijkt me dan goed, daar ben ik zelf ook bij :D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Black Sunrise wrote:
jRn wrote:ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag :loving:
Als dat mag?? Je hebt je capsule toch al?? Van Lowrenz gehad??
En MoH lijkt me dan goed, daar ben ik zelf ook bij :D
Lowrenz heeft hem aan Wesley gegeven, en die zou hem bewaren tot Beat the Bridge aangezien niemadn een zakje had, en toen kwam ik Wesley later tegen op de avond, is zijn capsule gebroken. :whistle:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugs xd heerlijk aan t nagenieten nu
Voor herhaling vatbaar... Een heerlijke avond en geen vieze kater of plafonddienst.. I like :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugs xd heerlijk aan t nagenieten nu
Voor herhaling vatbaar... Een heerlijke avond en geen vieze kater of plafonddienst.. I like :thumbsup:
De leukste feestjes zijn juist de gezellige en kwalitatief goede feestjes waar je geen drugs gebruikt. ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
En de tijd gaat meteen een stuk slomer! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
jRn wrote:En de tijd gaat meteen een stuk slomer! :thumbsup:
Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaakt :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Squid wrote:
Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaakt :thumbup:
Wat is er genuttigd?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Chukkels wrote:Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.
Ja, maar gevoelsmatig klopt het dus wel wat ik zeg. :)
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
jRn wrote:
Squid wrote:
Wat is er genuttigd?
Ik had een halve MDMA meegenomen, die ik ongeveer voor 3/4 heb opgemaakt. Moet zeggen was ander spul als ik aantal malen voorheen heb gehad. Ik was veel minder liefdevol en ben zeker 3 keer alleen een rondje moeten gaan lopen omdat ik me kapot aan het ergeren was aan een persoon die met mij mee was. Vandaag had ik een gesprek met mn moeder over een persoonlijke kwestie en ik ben gewoon spontaan in tranen uitgebarsten, terwijl dat normaal never zou gebeuren. Maargoed heb me achteraf gezien wel goed vermaakt.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Als je spontaan moet huilen betekent het in ieder geval dat je serotonine is gebruikt. xd
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.
Ja idd.. Nu non stop staan stampen. Onder invloed is het meer rondjes lopen, praten, enz xd
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dat betreft wou ik dat ik me op elk feest zo voelde als ik op het einde (laatste uur/anderhalfuur vaak) van een feest altijd doe als de MDMA is uitgewerkt, nog echt mega veel energie om te stampen en heb dan weer de nodige mensen leren kennen maar ben dan wel lekker helder en kan alles nog herinneren en ook gewoon geen behoefte aan bijpakken, wel rugpijn maar daar bijt ik altijd maar doorheen :P .
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hoofdcoach wrote:Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugs xd heerlijk aan t nagenieten nu
Heerlijk is dat hè! Had ik na X-Qlusive NC, voelde me echt super de dag erna. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
I :love: benzo's! Ben nog nooit zo fit uit een weekend gekomen, zelfs niet in een nuchter weekendje. Damn, dit had ik al moeten hebben toen ik 12 was. :loving:

En ff wat anders. :lol: @ de mensen die beweren dat ze pep van 80% hebben (gehad). xd
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: En ff wat anders. :lol: @ de mensen die beweren dat ze pep van 80% hebben (gehad). xd
Ik beweerde niks, werd mij verteld dat iemand dat had xd
Dusssss.......

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago