wrote:Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!
Ik wel.. Compleet nuchter.. Moet niet gekker worden... Jeff3rd en een drugsloos weekend... Maar het weekend is nog niet om...
wrote:Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!
Jep en het beviel me wel! Vanaf begin tot het eind kunnen stampenwrote:Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!
De 4-fmp toch niet genomen??wrote:Niks genomen, verstandskies nog steeds dik en wilde het risico niet nemen.
En ja hahawrote:Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!
Neem dan gewoon meewrote:Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..
Kan, maar k blow bijna nooit.. Soms na het stappen heb ik er wel is trek in, verder niet.wrote:Neem dan gewoon meewrote:Gister weer veel te veel drugs gedronken. Helaas was de coffeeshop dicht na het stappen..
De 4-fmp toch niet genomen??wrote:wrote:Niks genomen, verstandskies nog steeds dik en wilde het risico niet nemen.
Als dat mag?? Je hebt je capsule toch al?? Van Lowrenz gehad??wrote:ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag
Lowrenz heeft hem aan Wesley gegeven, en die zou hem bewaren tot Beat the Bridge aangezien niemadn een zakje had, en toen kwam ik Wesley later tegen op de avond, is zijn capsule gebroken.wrote:Als dat mag?? Je hebt je capsule toch al?? Van Lowrenz gehad??wrote:ik wil wel optimaal de eerste beleving kunnen hebben. Dus bij MoH (?) of Beat the Bridge dan maar. Als dat mag
En MoH lijkt me dan goed, daar ben ik zelf ook bij
De leukste feestjes zijn juist de gezellige en kwalitatief goede feestjes waar je geen drugs gebruikt.wrote:Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugsheerlijk aan t nagenieten nu
Voor herhaling vatbaar... Een heerlijke avond en geen vieze kater of plafonddienst.. I like
Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaaktwrote:En de tijd gaat meteen een stuk slomer!
Wat is er genuttigd?wrote:Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaaktwrote:En de tijd gaat meteen een stuk slomer!
Ja, maar gevoelsmatig klopt het dus wel wat ik zeg.wrote:Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.
Ik had een halve MDMA meegenomen, die ik ongeveer voor 3/4 heb opgemaakt. Moet zeggen was ander spul als ik aantal malen voorheen heb gehad. Ik was veel minder liefdevol en ben zeker 3 keer alleen een rondje moeten gaan lopen omdat ik me kapot aan het ergeren was aan een persoon die met mij mee was. Vandaag had ik een gesprek met mn moeder over een persoonlijke kwestie en ik ben gewoon spontaan in tranen uitgebarsten, terwijl dat normaal never zou gebeuren. Maargoed heb me achteraf gezien wel goed vermaakt.wrote:Wat is er genuttigd?wrote:Ja dat sowieso. Vorig jaar Reverze leek het een eeuwigheid te duren voordat het feest was afgelopen en nu gisteren was het echt binnen no time afgelopen. Achja heb me zeker goed vermaaktwrote:En de tijd gaat meteen een stuk slomer!
Ja idd.. Nu non stop staan stampen. Onder invloed is het meer rondjes lopen, praten, enzwrote:Het is meer omdat je als je nuchter bent je puur en alleen op het feest focust. Onder invloed ben je meer met je space bezig dan op te letten wat het feest echt inhoudt.
Heerlijk is dat hè! Had ik na X-Qlusive NC, voelde me echt super de dag erna.wrote:Echt bizar hoeveel ik heb genoten vannacht zonder drugsheerlijk aan t nagenieten nu
Voor herhaling vatbaar... Een heerlijke avond en geen vieze kater of plafonddienst.. I like