Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Ik ga mezelf definitief naar de tyfus helpen op MOH.. FOR ONCE AND FOR ALL!!

Gelukkig maar. Zijn we daar ook eindelijk vanaf! :corn:

Gelukkig ben jij niet vies van de goedjes die ik tot m'n beschikking heb, dus jij doet 100% zeker weten mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 22:52 

Donateur

Ruubiie schreef:

Waarom zou je dat doen :P

Met zo'n voornemen ben ik ook wel eens naar een feest gegaan (Q-base). Zelden zoveel spijt gehad de dagen erna...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:09 

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Gelukkig maar. Zijn we daar ook eindelijk vanaf! :corn:

En dan gaat ie vanaf dinsdag na MoH klagen hoe verrot ie is, let maar op :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:13 

Hardtraxx Veteran

Wil jij je alsjeblieft buiten deze discussie houden.. Want jij hebt er toch geen idee van hoe en wat.. En ik heb eigenlijk zelden dipjes, behalve maandag.. Maar dat weekend heb ik geen droegs genuttigd :thumbup: . En was meer een samenloop van catastrofes in m'n leventje op dat moment :thumbup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:15 

Dude, zie je deze :corn: ? Ik was juist bezig om een reactie bij je uit te lokken... :lol:

Ik vind alles best wat je doet op MoH, daar niet van, zolang je maar niet gepakt wordt of we je ergens naar toe moeten brengen omdat je niet meer kunt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Nah nah nah, van mij heb je geen last.. Mijn plan is weer ouderwets genieten, en ondertussen de vluchten tussen Chicago en Amsterdam bekijken, en eventueel een retourtje Barcelona :loving: :whistle: :innocent: :bomb: :lol: :thumbsup: :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:37 

Donateur

3:26 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Woeii.. That's my kinda video! Die ga ik opslaan, en als we oooooit nog eens afteren bij iemand, wil ik dat filmpje zien! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 01:02 

Hardtraxxer

Iemand trouwens net pauw en witteman gezien? Iemand die een boek geschreven had over pubers. Een van de onderwerpen waar het over ging was harddrugs. De beste manier voor de ouders was volgens die schrijvers keihard verbieden en ze meteen een drugstest te laten doen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 10:38 

Donateur

Dan gaan de puberz juist nog meer drukz nuttigen als het ze verboden word. Vinden ze leuk xd.

Vanavond aan de 4fmp :D. Hopelijk was het dat eind rijden waard :thumbsup:. Ben benieuwd! En als het niet super feeling is nuttig ik gewoon een speakertje achterop :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:08 

Donateur

Jij gaat je wel vermaken, hoe dan ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:07 

Hardtraxx Elite

Pff, opeens een dikke mond van m'n verstandskies. Begint lekker te irriteren en beetje dik te worden, maarja vanavond gaan we er gewoon voor!

Ik heb wel een ibuprofen net genomen, maakt dat heel veel uit als ik vanavond 23:00 4-FMP ga nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:41 

jRn schreef:
Pff, opeens een dikke mond van m'n verstandskies. Begint lekker te irriteren en beetje dik te worden, maarja vanavond gaan we er gewoon voor!

Ik heb wel een ibuprofen net genomen, maakt dat heel veel uit als ik vanavond 23:00 4-FMP ga nemen?

Is het je eerste keer 4-FMP?? veel plezier gozer ga ik op Rebirth ook voor het eerst doen :slow: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

En ook voor mij vanavond eerste keer 4-FMP, zeer benieuwd! Echt leuk om weer wat kriebels te hebben voor iets nieuws te nuttigen. :P

Ik ga het wel bij solo 4-FMP houden. Kan iemand mij bevestigen als ik om 02.00 een cap drop van 140 mg dat ik dan tot 07.00 daarop door kan gaan, of zit ik al wat eerder in de come down? Zolang ik nog maar los kan gaan vind ik het goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:15 

Hardtraxx Elite

Denken jullie dat hdet kwaad kan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:04 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
En ook voor mij vanavond eerste keer 4-FMP, zeer benieuwd! Echt leuk om weer wat kriebels te hebben voor iets nieuws te nuttigen. :P

Ik ga het wel bij solo 4-FMP houden. Kan iemand mij bevestigen als ik om 02.00 een cap drop van 140 mg dat ik dan tot 07.00 daarop door kan gaan, of zit ik al wat eerder in de come down? Zolang ik nog maar los kan gaan vind ik het goed..

Daar heb ik nooit een probleem mee (je merkt tegen dan wel dat de energie al een stuk minder is, maar kunt door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:08 

93Wesley93 schreef:

klinkt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:19 

jRn schreef:
Denken jullie dat hdet kwaad kan? :/

weet niet mwoin :( denk dat het niet elkaar versterkt/ dat het fout kan gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:21 

Vanavond weer aan de alcohol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:22 

Donateur

93Wesley93 schreef:

jRn schreef:
4-FMP ga nemen?

Lowrenz schreef:
Vanavond aan de 4fmp :D. Hopelijk was het dat eind rijden waard :thumbsup:. Ben benieuwd! En als het niet super feeling is nuttig ik gewoon een speakertje achterop :P.

Ik weet wel zeker dat het dat ritje waard was. Veel plezier kinders en ik lees morgen wel hoe het was :clap:

stefaneke schreef:
Vanavond niks op de planning staan, iemand ook niks te doen?? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 04:07 

Hardtraxx Addict

Ultieme tripvideo.
Echt heel erg vet gemaakt!

Wie ziet nog meer die draak en goudvis op het eind ? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:59 

Donateur

iSenSe` schreef:
Ultieme tripvideo.
Wie ziet nog meer die draak en goudvis op het eind ? xD

Je was zeker op dat moment zelf aan het trippen?? Ik zie het namelijk niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:12 

Donateur

Zet maar op pauze, dan zie je het wel.
En ja ik ben wel een beetje uit mn dak van de drank nog haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:32 

Donateur

Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Zo hallo waren jullie allemaal nuchter dit weekend ofzo? Kom op ik wil drugsverhalen op zondag!

Je zou bijna zelf een halfje droppen voor het gevoel :P .
Vorige  1 ... 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic