Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:20 

Hardtraxx Elite

Was niet eens mijn idee he xd. Ik kan niet toekijken hoe mn maatje zichzelf alleen verschrikkelijk uit zn dak laat gaan. En op zich viel t best mee hoor. Heb het zeer bescheiden gehouden dit keer.
Heb vanmiddag op het terras wel goed mn best gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:25 

Donateur

Het was niet jou idee maar jij vond het wel een heel leuk idee. Junk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:28 

Hardtraxx Elite

Ik heb geleerd van mn ouders dat nee zeggen onbeleefd is. :P.

Heb t echt zeer bescheiden gehouden.. Mn maatje daarintegen heeft goed z'n best gedaan. Vanochtend rond 05:00 was ik t zat en heb ik heerlijk geslapen tot 11:00. Wakker worden door t zonnetje.. Gedoucht, maat uit zn bed getrapt, en naar het terras. Daar in het zonnetje lekker wat gegeten en flink aan het bier gehesen. Goed leven toch! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:34 

Donateur

@ chukkels, jullie zouden gaan zwemmen toch? Ik heb geen idee waar er in antwerpen een zwembad is maar daar kan ik snel achterkomen. Wat een geniaalheid moet dat zijn na zo'n feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:21 

Hardtraxx Elite

Mwa... Ik vond het na Q-Base 2010 vies tegenvallen hoor.. Haha! Had t gevoel dat ik verzoop elke keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:28 

Hardtraxxer

Haha het idee klinkt geniaal, maar in de praktijk zal het wel tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

Afteren in een jacuzzi lijkt me toch wel aardig geniaal.
Een groot zwembed op zondagochtend met allemaal kinders die met papa en mama gaan zwemmen nou weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Tikibad + mdma lijkt me wel geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:33 

Donateur

Lowrenz schreef:
@ chukkels, jullie zouden gaan zwemmen toch? Ik heb geen idee waar er in antwerpen een zwembad is maar daar kan ik snel achterkomen. Wat een geniaalheid moet dat zijn na zo'n feest xd

Het idee was om inderdaad naar een zwembad te gaan, maar aangezien Chukkelien niet meer met mij meerijd, weet ik niet of hij dat nog gaat.
Overigens afgelopen zondag gezwommen onder invloed, was wel heel relaxed, maar wel heel vaag haha :P
Het bubbelbad was veels te lekker xd

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Toch nog de mensjes die wat hadden besteld voor Reverze kunnen voorzien van wat leuke goedjes :loving:

Ik had vervoer, een kaartje en een after besteld, maar dat is nooit aangekomen...

Deze zijn wat vertraagd en komen de 24e binnen. Alleen het kaartje dan niet, de rest wel :) :) :) ^^ ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 00:52 

Donateur

Als het net zo boeiend is als douchen onder invloed (bijna niet dus) dan hoeft t van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 08:58 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Tikibad + mdma lijkt me wel geniaal

Was idd van plan om naar Tikibad te gaan. Met 2C-B op, misschien of anders 4-fmp. Zware benen tijdens het zwemmen zie ik namelijk niet zo zitten :lol:

Lowrenz schreef:

Nah, ik ga geen achteruit meer :( Als het feest nou snel vooruit heette, dan was ik sowieso gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:29 

Is het nou leuk om GHB op een (normaal) feest te doen? Zonder alcohol... Of kan je dan beter paar pilsjes? Of allebei :P

Mag op m'n schoolfeest niet zuipe(overal alcoholcontroles), maar we willen er wel een feest van maken ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:37 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Is het nou leuk om GHB op een (normaal) feest te doen? Zonder alcohol... Of kan je dan beter paar pilsjes? Of allebei :P

Mag op m'n schoolfeest niet zuipe(overal alcoholcontroles), maar we willen er wel een feest van maken ;) :P

Haha held :P

Het kan wel, ik ben wel eens met GHB op naar binnen gegaan. Echt hartstikke vet op zich, maar je moet enorm oppassen met de dosering, want je kan maar minder hebben dan normaal. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:45 

Chukkels schreef:
Anonymous schreef:

Het kan wel, ik ben wel eens met GHB op naar binnen gegaan. Echt hartstikke vet op zich, maar je moet enorm oppassen met de dosering, want je kan maar minder hebben dan normaal. ;)

Ok wat bedoel je met normaal dan? Ben een keer semi-gedrogeerd(schijnt dat ik het wel heel graag wilde maar kan niet herinneren :P) en toen hadden we een half buisje per persoon, was volgens mij 5ml in een buisje? Maar dat kan ik dus niet echt herrineren dus vroeg me af hoe het nuchter was :P

Maar die andere vent ging toen ook op straat slapen toen, maar als je nuchter neemt is het wel beter dus... Gaan we overwegen :D Wat raadt je aan als begin hoeveelheid en bijpakken enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:49 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:

Hahahahaha, schaaaaaaaaaam je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:54 

jRn schreef:
Anonymous schreef:

Hahahahaha, schaaaaaaaaaam je!

:$ :$

haha Dit heb jij niet gelezen :x :P

Je zou eens moete weten wat mijn school opeens allemaal uithaalt, gaan ook ouders bellen als je te dronken bent xd Maak me straks echt zorge dat straks me ouders denken dat ik zuip, op me 19e :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Chukkels schreef:
Anonymous schreef:

Ok wat bedoel je met normaal dan? Ben een keer semi-gedrogeerd(schijnt dat ik het wel heel graag wilde maar kan niet herinneren :P) en toen hadden we een half buisje per persoon, was volgens mij 5ml in een buisje? Maar dat kan ik dus niet echt herrineren dus vroeg me af hoe het nuchter was :P

Maar die andere vent ging toen ook op straat slapen toen, maar als je nuchter neemt is het wel beter dus... Gaan we overwegen :D Wat raadt je aan als begin hoeveelheid en bijpakken enzo?

Nuchter is het ook beter om GHB te nemen. In ieder geval niet met alcohol op. Met pep op is het ook gevaarlijk, want dan weet je niet hoeveel je kan hebben, aangezien je er minder van voelt. Dat is dus tricky.

Ik kan niet echt aanraden hoeveel je aan kan. Dat verschilt per persoon en hangt ook af van de kwaliteit. Wat wel 'safe' zou moeten zijn is 1,5ml met 1ml re-dose na anderhalf uur. Zelf begin ik op feesten nooit boven de 2,5, terwijl ik in een thuissetting begin met minimaal 3. Dus ja, het ligt echt aan jezelf, maar ik zou sowieso op safe spelen en niet boven de 2ml komen om mee te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Je zou eens moete weten wat mijn school opeens allemaal uithaalt, gaan ook ouders bellen als je te dronken bent xd Maak me straks echt zorge dat straks me ouders denken dat ik zuip, op me 19e :nono:

Haha pas maar op dat de juf niet op dr bek pakt omdat je zo geil bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:10 

Chukkels schreef:
Nuchter is het ook beter om GHB te nemen. In ieder geval niet met alcohol op. Met pep op is het ook gevaarlijk, want dan weet je niet hoeveel je kan hebben, aangezien je er minder van voelt. Dat is dus tricky.

Ik kan niet echt aanraden hoeveel je aan kan. Dat verschilt per persoon en hangt ook af van de kwaliteit. Wat wel 'safe' zou moeten zijn is 1,5ml met 1ml re-dose na anderhalf uur. Zelf begin ik op feesten nooit boven de 2,5, terwijl ik in een thuissetting begin met minimaal 3. Dus ja, het ligt echt aan jezelf, maar ik zou sowieso op safe spelen en niet boven de 2ml komen om mee te beginnen.

Oke :thumbup: neem zoiezo geen pep dus dat gaat niet fout, maar lees dat het dan 3 uur duurt dus beetje op het eind nemen? En dan bijpakken voor als we erna nog uitgaan?

mrazura schreef:
Anonymous schreef:

Haha pas maar op dat de juf niet op dr bek pakt omdat je zo geil bent :P

Haha, zitten toch wel een paar tussen waar dat niet heel verkeerd zou zijn xd

Wordt je er zo opgewonde van, dat zou idd nog wel maf uit kunnen lopen... :D Zie je uberhaupt iets aan je hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:13 

Hardtraxx Veteran

Nee je ziet het niet echt maar ook iedereen reageert er anders op volgens mij. Ik persoonlijk word er moe van terwijl andere mensen er juist weer opgewekt op reageren. Maar ja je wordt er net zo geil van als van drank denk ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:18 

Hardtraxx Veteran

Je wordt er wel geil van hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ga mezelf definitief naar de tyfus helpen op MOH.. FOR ONCE AND FOR ALL!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:22 

Haha juist, vind bijwerkingen mooi :P Als ik maar niet maf doe en de lerare blaascontrole doen en ik eruit zie als een of andere mongool/junkie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Gelukkig maar. Zijn we daar ook eindelijk vanaf! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:26 

Ruubiie schreef:

Haha klinkt goed, kan echt niet wachten op m'n volgende keer :love: kut exames:mad:
Vorige  1 ... 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic