Jij krijgt anderhalf, niet hebberig worden jij!wrote:Aah, dat gekke wezen..
Naja, 6.25 is meer dan genoeg..
2 voor mij, dan komt het voor mij goed.
Jij en die andere junk vechten het maar uit!
Haha was ook een grapje, alsof ik erbij zou gaan zitten en alleen maar filmen. Never gonna happenwrote: Nope.
Private party.
Je bent sowieso niet uitgenodigd, ook al zou Daniël 'ja' zeggen.wrote:Haha was ook een grapje, alsof ik erbij zou gaan zitten en alleen maar filmen. Never gonna happenwrote: Nope.
Private party.
Met Dank aan Black Sunrise en Lowrenz ga ik mij plausibel vermaken op Reverze! 
Die komt niet meer.wrote:Met Dank aan Black Sunrise en Lowrenz ga ik mij plausibel vermaken op Reverze!
Dat weet ik, maar deze twee heren hebben een ultiem plan de la campagne uitgestempeld!wrote:Die komt niet meer.wrote:Met Dank aan Black Sunrise en Lowrenz ga ik mij plausibel vermaken op Reverze!
Waardoor ik alsnog profiteer!
Lucky you!wrote:Dat weet ik, maar deze twee heren hebben een ultiem plan de la campagne uitgestempeld!wrote:Die komt niet meer.wrote:Met Dank aan Black Sunrise en Lowrenz ga ik mij plausibel vermaken op Reverze!
Waardoor ik alsnog profiteer!![]()
Kom jij nou nog? Afteren kon bij Lowrenz zei die toch tegen je? Dan reis je gewoon met mij mee, met de trein kost geen ruk!
Ik geloof dat er een beetje spanning is tussen black sunrise en Chukkels 
Godver, je maakt het me lastigwrote:Kom jij nou nog? Afteren kon bij Lowrenz zei die toch tegen je? Dan reis je gewoon met mij mee, met de trein kost geen ruk!
You think so?wrote:Ik geloof dat er een beetje spanning is tussen black sunrise en Chukkels
Not anymorewrote: You think so?
Spoiler
Althans, dat zegt die...
I'll be the judge of that.wrote:Not anymorewrote: You think so?![]()
Wat is deze?wrote:Jij krijgt anderhalf, niet hebberig worden jij!wrote:Aah, dat gekke wezen..
Naja, 6.25 is meer dan genoeg..
2 voor mij, dan komt het voor mij goed.
Jij en die andere junk vechten het maar uit!
Het zal wel gayboy
Niet op je takje getrapt zijn hé? 
Gaan we nu weer lopen fucken??wrote:I'll be the judge of that.wrote:Not anymorewrote: You think so?![]()
OT:
Toch nog de mensjes die wat hadden besteld voor Reverze kunnen voorzien van wat leuke goedjes
Ik had vervoer, een kaartje en een after besteld, maar dat is nooit aangekomen...wrote:Toch nog de mensjes die wat hadden besteld voor Reverze kunnen voorzien van wat leuke goedjes
Is iedereen aan het bijpakken vanwege het mooie weer ofzo? Wat een rust hier! 
Tentamens leren.wrote:Is iedereen aan het bijpakken vanwege het mooie weer ofzo? Wat een rust hier!
Leren doe je beter met pep op! Of Ritalin. Of Concerta.wrote:Tentamens leren.wrote:Is iedereen aan het bijpakken vanwege het mooie weer ofzo? Wat een rust hier!
Haha, met Ritalin heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkt niet echt goed. In plaats van goed leren begon ik te stuiteren.. 
Hehe, Ritalin schijnt goed te werken, heb het nog niet geprobeerd. Snuiven is het beste, je kan dan aan één stuk door. Concerta is echter wel heldig.wrote:Haha, met Ritalin heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkt niet echt goed. In plaats van goed leren begon ik te stuiteren..
LOL @ dit:
Die zijn er vroeg bijDe politie heeft woensdag een 14-jarige jongen uit het Brabantse Zundert aangehouden voor betrokkenheid bij drugshandel. Ook zijn 11-jarige broertje is verdachte, meldt de politie donderdag.
Vorige week werden hun 54-jarige vader en 23-jarige broer al gearresteerd. Zij zitten nog vast. Bij het doorzoeken van hun woning werden verschillende soorten soft- en harddrugs gevonden. Daar werd ook een onbekende hoeveelheid contant geld aangetroffen. De 14-jarige is in een cel gezet. Zijn broertje is niet gearresteerd, maar wordt wel verhoord.
wrote:Is iedereen aan het bijpakken vanwege het mooie weer ofzo? Wat een rust hier!
Niet iedereen is 24/7 drugs minded zoals jij he