DarkBeatz schreef:
Ik vind xtc op een hardstyle/hardcore feest niet eens een leuke drug

Ik begrijp het dus echt niet dat sommigen zoals jij er dan bijna elk weekend aan gaan.. Zowiezo hou ik niet van de bij effecten zoals wazigheid en hoe je ervan gaat uitzien, ik merk ook gewoon dat ik een nog socialer persoon ben op amfetamine als op xtc en het zorgt ervoor dat ik gecoördineerder kan dansen als xtc. En dan heb ik het nog niet eens over de kater die xtc 'kan' opleveren.
Helemaal mee eens! Sinds ik pep goed heb ontdekt is dit toch wel steeds meer mijn partydrug gaan worden op hardstyle/hardcore feesten. XTC geniet ik altijd wel ongelooflijk van voor die enkele uurtjes dat het aanhoud bij mij, maar eenmaal in me come down kan ik totaal niet meer losgaan en wordt mijn feestje altijd een beetje verneukt daardoor omdat ik dan een beetje het schijt van zware benen krijg.. Dus ik ben eigenlijk gedwongen om pas heel laat te beginnen op feestjes met XTC. En ik was er ook een beetje klaar met die wazigheid en dat eruit zien als een zombie, bovendien is de pep kater (mocht die er zijn) ook veel makkelijker te handelen dan een kater van XTC.

En dan heb ik nog niet eens gesproken over die ongelooflijke zwarte gaten die ik er van krijg, op Decibel heb ik blijbkaar 3 uur op de main gestaan bij B-Front, Zany vs Max Enforcer, Heady volgens mij vrienden. Ik weet hier enkel een paar schimmen van.. Heel erg zonde achteraf.
Op Reverze ga ik wel eens 4-FMP proberen voor het eerst, maar dan hou ik het beschaafd bij één cap van 140 mg en ik ga pas rond 2 uur droppen zodat ik zeker tot het einde (7 uur) vrolijk door kan stuiteren.

Kater zal dan ook minimaal zijn met die hoeveelheid heb ik mij laten inlezen.

Ga sowieso ook aan de supplementjes ed. Week erna waarschijnlijk pep op MOH als ik het zaterdag beetje beschaafd kan houden.