Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Vandaag ook maar 1 hele sigaret gerookt.. Zelfs daar heb ik geen behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:14 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
Was het maar zo'n feest. Nee dat heeft totaal geen enkele nut, en heb ook echt totaal geen behoefte om ook maar iets in de vorm van drugs aan te raken..

Lul niet.. Een lijn mephedrone en een lachgasballonnetje vrolijkt je altijd wel op! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:
Was het maar zo'n feest. Nee dat heeft totaal geen enkele nut, en heb ook echt totaal geen behoefte om ook maar iets in de vorm van drugs aan te raken..

Lul niet.. Een lijn mephedrone en een lachgasballonnetje vrolijkt je altijd wel op! (L)

That reminds me... Vandaag ff m'n dealer een berichtje doen dat ik weer nieuwe nodig heb. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Nah, Nah nahh. Een flinke scheut slaapmiddel zou me misschien iets beter laten voelen daarna, maar echt man-o-man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Nah, Nah nahh. Een flinke scheut slaapmiddel zou me misschien iets beter laten voelen daarna, maar echt man-o-man..

Ik kan je wel wat GHB komen brengen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:17 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:

I know you want it Ruubje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

Ik doe niet aan GHB.. En nee, ook geen enkel ander middeltje hoef ik op dit moment.. Exclusief een slaapmiddel, waarvan ik de aankomende 1,5 week minstens in coma lig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

En dan staat de politie in je nek te hijgen terwijl je je vol aan 't snuiven bent xd

Mooie avonden te Breda die altijd verkeerd aflopen xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:22 

Hardtraxx Elite

Wut te fuk.... Vertel ons Oh Machtige Olijfboom over uw geniale weekend!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 20:54 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
En dan staat de politie in je nek te hijgen terwijl je je vol aan 't snuiven bent xd

Tell me more :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:33 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
En kun je bier zuipen! :beer:

Kan dat met mdma niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:34 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Voed ons met leuke verhaaltjes :cool:

Chukkels schreef:
That reminds me... Vandaag ff m'n dealer een berichtje doen dat ik weer nieuwe nodig heb. ^^

En we moeten nog ff lachgas halen voor Reverze/Masters. Dan zal ik deze keer niet m'n cracker vergeten ^^

Ruubiie schreef:

Het komt wel goed, schatje :love:

Juupie schreef:

Kan wel, alleen niet verstandig. Daarbij mix ik drank en drugs liever niet, behalve met pep, dan kan het wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:38 

Hardtraxxer

Juupie schreef:

Kan wel, alleen niet verstandig. Daarbij mix ik drank en drugs liever niet, behalve met pep, dan kan het wel :D[/quote]

Dan ben ik maar wat blij dat het goed is gegaan zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:42 

Donateur

Ruubiie schreef:
Ik heb dus op dit moment volgens mij een GIGANTISCHE dip, van buitenproportionele porties, en dat al op maandag, terwijl ik afgelopen weekend niet gebruikt heb.. Heeft wel het een en ander aan bijgedragen.. Maar my life sucks @ this moment.. :(

Bereid je maar voor op minstens een week vreselijke ellende. Probeer iig een beetje goed te eten en sporten helpt ook wel, maar als je er echt heel erg aan toe bent (leeggezogen, energieloos, depressief, geen zin meer hebben) dan is het enige wat je kan doen wachten tot het voorbij gaat mocht het echt een drugsgerelateerd probleem zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Stel nou dat er bij de ingang van een feest drugs die je bij hebt gevonden worden.
Bellen ze dan de politie?
Mag je niet binnen?
Moet je het wegdoen en mag je wel binnen?

Hoe gaat het daar?

Ben zelf op Q-base 2009 opgepakt, ik moest eerst mee naar achter de hekken waar ze van die barrakken hebben staan (had op dat moment nog 3 pillen bij me). Daar binnenin zaten politiemannen wie me gingen ondervragen, daarna moest ik mee naar een politiestation daar in de buurt. Daar werden me nogmaals een aantal vragen gesteld en of ik 300 wou betalen, of een nachtje wou slapen. Uiteindelijk niks hoeven te betalen en gewoon vrijuit gegaan, maar ik zou een boete thuis krijgen. Mocht daarna het feest ook niet meer naar binnen, overal nog geprobeerd maar tevergeefs :P

(boete nooit thuis gekregen overigens :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:54 

Wat heb je toen gedaan dan? Naar huis gewandeld, of ergens in de bosjes gaan slapen tot je vrienden klaar waren met feesten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Wat heb je toen gedaan dan? Naar huis gewandeld, of ergens in de bosjes gaan slapen tot je vrienden klaar waren met feesten? :P

Je mocht gewoon bij de ingang wachten, dus daar ongeveer 6 uur gezeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:03 

Jurheinen schreef:
Banaanslak schreef:

Je mocht gewoon bij de ingang wachten, dus daar ongeveer 6 uur gezeten :P

Fucking zuur lijkt me dat hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Dat was het ook! En het was koud! Had alleen maar een T-shirt aan :P
Hou het ook nooit meer bij me op een feest, neem het ook nooit meer mee naar binnen :P echt een trauma aan overgehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:05 

Jurheinen schreef:
Hou het ook nooit meer bij me op een feest, neem het ook nooit meer mee naar binnen :P echt een trauma aan overgehouden

Hoe doe je dat nu dan? Binnen proberen te kopen? Of vrienden mee naar binnen laten nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Hoe werd je gepakt?? Waar had je t gestopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Jurheinen schreef:

Hoe doe je dat nu dan? Binnen proberen te kopen? Of vrienden mee naar binnen laten nemen?

Binnen kopen of een maat neemt het mee :) ben niet zon grote gebruiker, dus aan 2 heb ik genoeg. Scheelt weer hehe

@Hoofdcoach, werd gepakt midden in het publiek toen ik bij wou pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Ik vind xtc op een hardstyle/hardcore feest niet eens een leuke drug :x Ik begrijp het dus echt niet dat sommigen zoals jij er dan bijna elk weekend aan gaan.. Zowiezo hou ik niet van de bij effecten zoals wazigheid en hoe je ervan gaat uitzien, ik merk ook gewoon dat ik een nog socialer persoon ben op amfetamine als op xtc en het zorgt ervoor dat ik gecoördineerder kan dansen als xtc. En dan heb ik het nog niet eens over de kater die xtc 'kan' opleveren.

Helemaal mee eens! Sinds ik pep goed heb ontdekt is dit toch wel steeds meer mijn partydrug gaan worden op hardstyle/hardcore feesten. XTC geniet ik altijd wel ongelooflijk van voor die enkele uurtjes dat het aanhoud bij mij, maar eenmaal in me come down kan ik totaal niet meer losgaan en wordt mijn feestje altijd een beetje verneukt daardoor omdat ik dan een beetje het schijt van zware benen krijg.. Dus ik ben eigenlijk gedwongen om pas heel laat te beginnen op feestjes met XTC. En ik was er ook een beetje klaar met die wazigheid en dat eruit zien als een zombie, bovendien is de pep kater (mocht die er zijn) ook veel makkelijker te handelen dan een kater van XTC. :P En dan heb ik nog niet eens gesproken over die ongelooflijke zwarte gaten die ik er van krijg, op Decibel heb ik blijbkaar 3 uur op de main gestaan bij B-Front, Zany vs Max Enforcer, Heady volgens mij vrienden. Ik weet hier enkel een paar schimmen van.. Heel erg zonde achteraf.

Op Reverze ga ik wel eens 4-FMP proberen voor het eerst, maar dan hou ik het beschaafd bij één cap van 140 mg en ik ga pas rond 2 uur droppen zodat ik zeker tot het einde (7 uur) vrolijk door kan stuiteren. :) Kater zal dan ook minimaal zijn met die hoeveelheid heb ik mij laten inlezen. :P Ga sowieso ook aan de supplementjes ed. Week erna waarschijnlijk pep op MOH als ik het zaterdag beetje beschaafd kan houden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:04 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Zo, het is dan eens even tijd voor een report van dit weeken. Damn, wat een heldig weekend was dit! Ik zal beginnen met de vrijdag.
blablabla... Helaas was niemand thuis dus gingen we op weg naar het spacepark van Wijchen..blabla

Welk park :P ? En van Wijchen naar Nijmegen CS is echt een grafeind, nondeju >.< .

Even vraagje.

Hoe zit het met je lichaam/gezicht tijdens het gebruik van Pep en 4FMP, omdat je gewoon keiveel energie hebt e.d, van MDMA krijg ik dat ook wel, vooral op Raw en Hardcore kan ik goed hard gaan en dan heb ik er maar 1,5/2 op maar natuurlijk wel met de soms dip momentjes/vaagheid enz. Maar als ik sneller en met grotere hoeveelheden bij ga pakken wordt ik alleen maar meer waus dan dat ik energie krijg. Opzich waus worden vind ik niet erg, ook wel lekker maar wil er gewoon niet als zo'n dikke mongool bij gaan lopen doordat ik wankelend ga dansen/lopen en mensen echt lastig ga vallen..

Heb dus echt geen zin om er bij te gaan lopen als sommige op Qountdown, maar wil wel veel energie en er dan nog enigsinds normaal uit zien en nog wat kunnen herinneren. Blijf je bij de pep nog ''enigsinds'' normaal uitzien bij normaal gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Lol, jawel, want bij Pep.. Blijf je ook helder in je kop.. Of je moet onnoemelijke hoeveelheden weg gaan snuiven.
Van pep krijg je ook geen grote "doppen".
Vorige  1 ... 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic