Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Chukkels schreef:
Zo, het is dan eens even tijd voor een report van dit weeken. Damn, wat een heldig weekend was dit! Ik zal beginnen met de vrijdag.
blablabla... Helaas was niemand thuis dus gingen we op weg naar het spacepark van Wijchen..blabla

Welk park :P ? En van Wijchen naar Nijmegen CS is echt een grafeind, nondeju >.< .

Het parkje tegenover het Emporium-terrein. Was trouwens 16,9km in totaal wat we gelopen hebben. Gekkenwerk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:10 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ritsurt schreef:
Chukkels schreef:
Zo, het is dan eens even tijd voor een report van dit weeken. Damn, wat een heldig weekend was dit! Ik zal beginnen met de vrijdag.
blablabla... Helaas was niemand thuis dus gingen we op weg naar het spacepark van Wijchen..blabla

Welk park :P ? En van Wijchen naar Nijmegen CS is echt een grafeind, nondeju >.< .

Het parkje tegenover het Emporium-terrein. Was trouwens 16,9km in totaal wat we gelopen hebben. Gekkenwerk. :lol:

Haha held.

Wat doe je trouwens zo vaak in Wijchen, niet alsof er echt veel te beleven is hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

Zijn toffe mensjes te vinden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:12 

Ruubiie schreef:
Van pep krijg je ook geen grote "doppen".

Dat verschilt per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

In malden niet dAn? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Chukkels schreef:

In malden niet dAn? :cry:

Maar ik ga niet met 15-jarigen afteren. :$

echte_oostzaner schreef:
Ruubiie schreef:

Ik krijg grotere doppen van pep dan van MDMA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:18 

Donateur

echte_oostzaner schreef:
Ruubiie schreef:

Inderdaad, ik krijg het namelijk wel altijd, maar zodra het feest is afgelopen en ik loop een tijdje in de buitenlucht zijn ze al snel weer normaal :)

Van 4-fmp / Pep word je niet echt wazig, eigenlijk blijf je er best helder onder vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:24 

Wat is echt een middel dat je geen grote doppen krijgt?
of bestaat dat dan weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Slaapmiddel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:29 

Donateur

Tenzij je enorm veel pep achter je kiezen hebt ga je er absoluut normaler van rondlopen dan van MDMA.

Middel waar je geen grote doppen van krijgt? Uhm alcohol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:32 

Van alles krijg je grote doppeng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:33 

Hardtraxx Elite

Hey Wessie, jij ook al voor het eerst 4-FMP zaterdag! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:40 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:

Dat zal zaterdag wel een fijn meetinkje worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:43 

Donateur

Squid schreef:
jRn schreef:

Dat zal zaterdag wel een fijn meetinkje worden :$

Haha en dat komt allemaal van 1 en dezelfde persoon :whistle:
Wat is diegene toch lievv voor z'n mede HT'ers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

Ja eerst moet ik het in me handen geduwd krijgen en dan zal ik die persoonlijk eeuwig dankbaar zijn en rijkelijk belonen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:57 

Hardtraxx Elite

Als ik het in mijn handen heb, slik ik het in. Dan krijgt één persoon een cadeautje van mij, en vervolgens tijdens de werking een knuffeltje. (L)

En natuurlijkw il ik andere vrijwilligers ook wel een knuffeltje geven hoor :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:01 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Als ik het in mijn handen heb, slik ik het in. Dan krijgt één persoon een cadeautje van mij, en vervolgens tijdens de werking een knuffeltje. (L)

En natuurlijkw il ik andere vrijwilligers ook wel een knuffeltje geven hoor :aww:

Dan biedt ik mij deze alvast aan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

Zullen we er maar een 4-FMP avondje van maken dan met alle Spacetraxxers? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zullen we er maar een 4-FMP avondje van maken dan met alle Spacetraxxers? :loving:

Ga je toch nog dan? Net zoals vorig jaar kunnen we weer een dansje zetten op Reverze. ^^ En dit jaar ga ik geen last krijgen van een blessure, en niet 3 uur op de tribune door moeten brengen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:33 

Hardtraxx Elite

Squid krijgt een knuffeltje van mij (L)

En Chris, dat lijkt mij zeer vermakelijk.

Quoten werkt niet op deze kut iPhone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:09 

Donateur

jRn schreef:
Quoten werkt niet op deze kut iPhone.

Werkt bij mij altijd wel goed hoor :P

Chukkels schreef:

Dat kijk ik daar wel haha, denk dat ik toch gewoon nuchter blijf, maar wie weet verandert mijn mening daar wel als 4 mensen allemaal een capsule innemen xd xd

jRn schreef:

Oeh ik kan niet wachten, groepsknuffel doen?? :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 09:55 

Hardtraxx Veteran

Nou, wat is er gebeurd die bewuste zaterdagavond?

Ik had zin om te stappen en we deden dus ons ding. Na een halve fles wodka per persoon en een flesje pisang ambon voor mezelf begon het avontuur. We hadden afgesproken in het park van Breda om weer nuchter te worden en we deden ons ding. Daar ging alles prima!

Hij gaf aan dat hij ook nog wat speakerts bij had en de pret kon beginnen. Ik nam toen overigens geen speaker, maar sleutelde mezelf weer zoals altijd vol. Toen kwam opeens een leipe marokkaan langs die zei dat we stonden te snuiven, maar dat we ook vast wel deden smoken! Jazeker, deden wij dat, alleen nu niet. Ik had echter nog wat vloei over en zo cool als ik ben, gaf ik hem mijn vloei. Hij gaf een boks en ik gaf er een terug, like a real G. Hierop gingen we Breda in.

Na wat fun in Breda besloten we naar een ander tentje te gaan, maar de heren wilde eerst nog nuchterder worden dan ze al waren. Ik was opgepept, maar ook zwaar tilt, dus ik liet het maar even hangen. Ik stond te kijken hoe ze stonden te sleutelen en opeens stonden er twee fietsen naast mij. I was like wtfux. Ik kijk om en meneer zegt ''Stop maar even''. Zo slim als ik ben zeg ik; ''Jongens, stop maar even!''

Trolololololo, politieagenten! :D Episch haha, ik dacht wtfux overkomt ons nou. Gelukkig zijn wij niet van weinig pep en het sealtje was al leeg. Ze konden ons dus lekkah niks maken. Behalve degene die ze betrapten tijdens het snuiven. Die kreeg namelijk een aantekening. Bij de ander maakte ze nog de opmerkingen dat hij flink strak stond en mij vroegen ze of ik ook had gebruikt. Zo'n slimme jongen als ik ben zei ik gewoon ''Nee, zo ben ik niet.'' Moehaha, dacht ik. Lekker liegen tegen oom agent. Hij geloofde mij nog ook. Sukkelllllllllllllllllll xd Maarre, toen werden we gefouilleerd. Had die balhaar zijn pillen in zijn kontzak gehouden ipv ergens anders te stoppen. Gelukje dat oom agent niet zo goed kon fouilleren en deze niet voelde.

That was my evening. De rest van de avond ga ik niet vertellen, omdat een;

Ik kan hem mij niet herinneren.

Twee;

Ik ging weer te furrrr

Drie;

Ik wilde de herinnering dat het gezellig en leuk was in stand houden ipv dat ik mezelf ga preken dat ik domme dingen heb gedaan!

That's my weekend boys ^^
How was your weekend? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 10:23 

Hardtraxx Elite

Zo te lezen heb jij een heldig weekend gehad lekker Takje van me (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 12:07 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Twee;

Ik ging weer te furrrr

Drie;

Ik wilde de herinnering dat het gezellig en leuk was in stand houden ipv dat ik mezelf ga preken dat ik domme dingen heb gedaan!

Prachtig verhaal (L) Maar nu maak je me nog nieuwsgieriger naar de vervolgverhalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Twee;

Ik ging weer te furrrr

Drie;

Prachtig verhaal (L) Maar nu maak je me nog nieuwsgieriger naar de vervolgverhalen :lol:

Nouja, de ingrediënten ervoor staan in het verhaal en ik ben er niet trots op, dus ik gok dat je de optelsom kan maken. xd

Uiteindelijk kwamen we ook nog een ''wilde'' bong tegen waarvan we gretig gebruik hebben gemaakt xd
Vorige  1 ... 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic