Nou, wat is er gebeurd die bewuste zaterdagavond?
Ik had zin om te stappen en we deden dus ons ding. Na een halve fles wodka per persoon en een flesje pisang ambon voor mezelf begon het avontuur. We hadden afgesproken in het park van Breda om weer nuchter te worden en we deden ons ding. Daar ging alles prima!
Hij gaf aan dat hij ook nog wat speakerts bij had en de pret kon beginnen. Ik nam toen overigens geen speaker, maar sleutelde mezelf weer zoals altijd vol. Toen kwam opeens een leipe marokkaan langs die zei dat we stonden te snuiven, maar dat we ook vast wel deden smoken! Jazeker, deden wij dat, alleen nu niet. Ik had echter nog wat vloei over en zo cool als ik ben, gaf ik hem mijn vloei. Hij gaf een boks en ik gaf er een terug, like a real G. Hierop gingen we Breda in.
Na wat fun in Breda besloten we naar een ander tentje te gaan, maar de heren wilde eerst nog nuchterder worden dan ze al waren. Ik was opgepept, maar ook zwaar tilt, dus ik liet het maar even hangen. Ik stond te kijken hoe ze stonden te sleutelen en opeens stonden er twee fietsen naast mij. I was like wtfux. Ik kijk om en meneer zegt ''Stop maar even''. Zo slim als ik ben zeg ik; ''Jongens, stop maar even!''
Trolololololo, politieagenten!

Episch haha, ik dacht wtfux overkomt ons nou. Gelukkig zijn wij niet van weinig pep en het sealtje was al leeg. Ze konden ons dus lekkah niks maken. Behalve degene die ze betrapten tijdens het snuiven. Die kreeg namelijk een aantekening. Bij de ander maakte ze nog de opmerkingen dat hij flink strak stond en mij vroegen ze of ik ook had gebruikt. Zo'n slimme jongen als ik ben zei ik gewoon ''Nee, zo ben ik niet.'' Moehaha, dacht ik. Lekker liegen tegen oom agent. Hij geloofde mij nog ook. Sukkelllllllllllllllllll

Maarre, toen werden we gefouilleerd. Had die balhaar zijn pillen in zijn kontzak gehouden ipv ergens anders te stoppen. Gelukje dat oom agent niet zo goed kon fouilleren en deze niet voelde.
That was my evening. De rest van de avond ga ik niet vertellen, omdat een;
Ik kan hem mij niet herinneren.
Twee;
Ik ging weer te furrrr
Drie;
Ik wilde de herinnering dat het gezellig en leuk was in stand houden ipv dat ik mezelf ga preken dat ik domme dingen heb gedaan!
That's my weekend boys

How was your weekend?