Zo, het is dan eens even tijd voor een report van dit weeken. Damn, wat een heldig weekend was dit! Ik zal beginnen met de vrijdag.
Vrijdag: MatrixxVrijdag was het tijd voor de Hard Dance Awards. Met in het achterhoofd dat ik zaterdagochtend om 10 uur op het voetbalveld moest staan, zou ik me inhouden met drinken. Dat pakte echter compleet anders uit dan gepland. Er is deze avond zoveel bier doorheen gegaan dat er bijna Loudness-taferelen aan te pas kwamen. Vanwege m'n epilepsie-medicijnen sloeg het ook nog 2x zo snel in, ik was na een biertje of 4-5 al behoorlijk aangeschoten. En toen moest ik nog een uur of 5. Uiteindelijk heb ik voor 70 euro aan munten uitgegeven aan bier en een Apfelkorn 7-up voor de afwisseling en dat was niet geheel de bedoeling, maar goed. M'n motoriek was dan ook compleet naar de kloten en ben zelfs nog bijna van de trap gedonderd na mijn zoveelste onhandige actie en ook nog behoorlijk vaak op m'n bek gegaan. Gelukkig dat het rustig was, want ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer het druk was mensen zich behoorlijk aan mij konden ergeren haha.

Van de laatste paar uur kan ik me nauwelijks wat herinneren, ik kan zelfs niet meer herinneren dat ik m'n shirt heb uitgedaan op een gegeven moment. Daar kwam ik achter na het zien van de foto's.
Na afloop van het feest had ik 3 kwartier om naar het centraal station te komen, want daar vertrok mijn trein. Vonk zou me brengen op de fiets, maar dit pakte ook duidelijk verkeerd uit. Hij was zelf ook gigantisch lam en waar je er normaal een klein kwartier over doet, deden we er nu een ruim uur over. Aantal keer gevallen, fiets kapot gekregen en verdwalen, het overkwam ons weer. Uiteindelijk nog een tijdje gelegen in de bosjes waarna er een taxi stopte en zich afvroeg of het eigenlijk wel goed ging met ons om vervolgens de trein in te stappen en richting huis te gaan. Klein beetje slaap meegekregen, maar werd wakker door die kut-conducteur die zo nodig door de megafoon moest schreeuwen waar we waren, maar goed. Thuis ook nog half uurtje in bed gelegen en toen moest ik alweer richting het voetbalveld.
Zaterdag: RodenburgDe zaterdag zou ik anders aanpakken. Ik was eigenlijk best wel fit, op een behoorlijke koppijn na, maar ik neem aan dat de paar shotjes Red Bull z'n werk deed. 's Avonds had ik hier nog steeds last van, dus het was tijd voor andere maatregelen: pep. Heb nieuwe pep binnengekregen en het was zaak om deze vanavond eens grondig te testen. Dat werd iets te grondig eigenlijk. In de NS-bus van Geldermalsen naar Beesd zat de partystemming er al goed in en voelde ik me ook op m'n gemak om hier alvast even een paar puntjes te pakken. Paar leuke lui ontmoet in de bus en de praatkick kwam eigenlijk meteen al op gang. Eenmaal binnen was het ff met hun losgaan en daarna wachten op de groep uit Wijchen. Die kwam ook aardig snel en toen werd het zuipfestijn weer voortgezet. In tegenstelling tot de vrijdag, wist ik nu precies waar ik mee bezig was en was er ook geen enkele mogelijkheid om weer dronken te worden. Alleen kwam ik er wel achter dat ik niet een half biertje moest adten, want toen ik dat deed in het begin kreeg ik al meteen kotsneigingen. Maar de snelheid waarmee het bier naar binnen ging was behoorlijk snel. In het begin pakte ik op het uur een paar puntjes bij op de WC, maar later op de avond kon dat gewoon in de zaal. Beveiliging was toch nergens te bekennen. Dat was eigenlijk alleen maar slecht, want ik had ook een paar keer puntjes uitgedeeld aan (ook onbekende) mensen en uit sociaal oogpunt besloot ik dat ik toen iedere keer ook maar weer telkens een puntje moest meepakken. Toen ging het behoorlijk snel met het spul. Maar ik had me wel een flinke dosis energie en vermaakte me uitstekend.
Tegen half 5 gingen we met de auto weer weg en werd ik samen met Vonk gedropt in Wijchen iets over 5. Hier zaten we met een dilemma. We konden niet bij Vonk thuis zitten en de eerste trein reed pas om kwart over 9 vanuit Wijchen. Maar dit leverde wel het meest memorabele moment op van het weekend. We hadden energie te over dus besloten maar om een tocht te maken langs een paar mogelijke afterplekken. Helaas was niemand thuis dus gingen we op weg naar het spacepark van Wijchen. Een geweldige plek om heerlijk te trippen, helaas had ik niks meegenomen, maar sowieso dat ik daar nog eens terug kom om eens lekker tekeer te gaan haha. Eenmaal in het park gingen we op een heuvel liggen en muziek luisteren en filmpjes kijken om de tijd te doden. Na 3 kwartier liggen werd het toch echt wel een beetje koud door de ondergrond en besloten we om maar richting Dukenburg te lopen, aangezien we toch wat te doen moesten hebben. Dit was me toch een lange tocht, maar we hadden het tempo er flink inzitten en het was ook totaal niet vermoeiend, maar dat had een reden. De pep deed z'n werking nog goed. Eenmaal bij Dukenburg aangekomen zagen we dat de bussen pas om half 10 gingen richting centraal, dus besloten we maar om door te lopen richting het centraal station van Nijmegen waar de trein richting Zwolle om kwart over 8 vertrok. Nog even langs de Matrixx gelopen en toen nog die lange rit naar het station. Uiteindelijk kwamen we om 10 over aan bij het station en hadden we een enorme wandeltocht van wel 15 kilometer achter de rug. Leuk weetje: lopend deden we er aanzienlijk minder lang over om van de Matrixx naar het station te komen dan met de fiets. Het was in ieder geval een geweldige wandeltocht, zo maak je nog eens wat mee.
Tegen 10 uur was ik thuis en was ik van plan om in slaap te vallen, maar ik wist dat dat een onmogelijke opgave zou zijn zonder hulpmiddeltje. Dus was wakker blijven de enige oplossing. Want ik had alleen GHB en daar had ik geen zin in. Het werd dus een voetbalmiddagje, waarbij ik tegen 6 uur 's avonds nog steeds geen enkele vorm van vermoeidheid voelde. Ik werd wel een beetje ongerust, want ik wou wel in slaap kunnen vallen, maar gelukkig lukte dat 's avonds ook. Nu best wel vermoeid, maar ik heb op zich wel een goede nachtrust gehad. Ik kan in ieder geval terugkijken op een enorm geslaagd weekend, waarin ik weer een aantal nieuwe ervaringen heb meegemaakt die ik niet van te voren had kunnen bedenken. Enig minpunt is dat het wel gigantisch duur is geweest (130 euro aan bier in 2 dagen kun je gewoon Decibel weekend voor doen!

), maar het was het waard voor deze ene keer.