Ik zou er een trilogie over kunnen schrijven 
Jij zou er een hele encyclopedie over kunnen maken van 50 boekenwrote:Ik zou er een trilogie over kunnen schrijven
Jij zou er een hele encyclopedie over kunnen maken van 50 boekenwrote:Ik zou er een trilogie over kunnen schrijven
doe je vaak spacen in breda dan? anders moeten we eens een keer samen gaan hehewrote:Breda was onwijs![]()
Nu mijn hersens proberen terug te vinden..
Bij mij kon je een heleboel paartjes maken van die biertjeswrote:Heb vrijdagavond mezelf prima weten te vermaken op enkel een paar biertjes! Voorlopig maar is even volhouden.
Masters ga je sowieso niet nuchter reddenwrote:Dit weekend weer veels te gek gedaan, maar was wel een enorm chill weekend
Wel voor mezelf besloten om Reverze nuchter te doen en masters ook (misschien 1 a 2 nakkies pep). Ben er wel beetje klaar mee...
Hoezo niet? Heb wel vaker HC feestjes nuchter gedaanwrote: Masters ga je sowieso niet nuchter redden, voorderest prima voorstel voor jezelf
.
Niet lievvwrote:Vind je t raar, jij bent bijna elk weekend verschrikkelijk uit je dak
Ligt aan de hoeveelheid en aan het beleid van de organisator. Bij een kleine hoeveelheid wordt je meestal gewoon eruitgekegeld en de drugs word in beslag genomen of ze nemen het je af en laten je alsnog binnen. Bij grote hoeveelheden wordt meestal de politie ingelicht en kun je meekomen.wrote:Stel nou dat er bij de ingang van een feest drugs die je bij hebt gevonden worden.
Bellen ze dan de politie?
Mag je niet binnen?
Moet je het wegdoen en mag je wel binnen?
Hoe gaat het daar?
Klopt, maar als je elk weekend weer eraan zit is de lol er ook een beetje vanaf. Ik wil nu gewoon weer eens nuchter naar een groot feest (sinds 1,5 jaar ofzo). En misschien heb ik dan wel een wat minder leuke avond, maar kan ik wel 'trots' zijn op mezelfwrote:@Black Sunrise
ik vind het zelf zonde om nuchter naar een feest te gaan.
ben nog nooit nuchter gegaan naar een feest.
de beleving van het feest is heel anders.
veel prettiger als je het mij vraagt
Tot nu toe in 2012 9 feestjes gehad, waarvan 2 niet gebruikt (waren kleine feestjes waar ik onder andere zelf moest draaien). En als ik dan naar een feest ga wil ik het ook wel ultiem naar me zin hebben en dat is vaak met wat drugs op. Maar JUIST omdat het nu 'normaal' is geworden ga ik de komende tijd eens wat rustiger aandoenwrote:ja precies, ik heb zelf het budget niet om elk weekend flink te snoeien
ik ga dan ook niet elk weekend naar een feest, maar als je vaak gaat kan ik het wel begrijpen idd
Hoe weet je dat als je het nog nooit zonder heb geprobeerd?wrote:@Black Sunrise
ik vind het zelf zonde om nuchter naar een feest te gaan.
ben nog nooit nuchter gegaan naar een feest.
de beleving van het feest is heel anders.
veel prettiger als je het mij vraagt