Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Was dat de combi van de afgelopen Hardbass en is dat de reden waarom je ff niet meer gebruikt? :P

Nee, dat was de combi van vorig jaar Hard bass, al was de combi van dit jaar Hard Bass ook flinks hard gaan met de nodige gevolgen nadien xd

De reden dat ik even niet meer gebruik is mijn toetsenspree.
Ik ben namelijk cum laude aan het afstuderen en daarnaast zijn er even andere prioriteiten waar ik meer waarde aan hecht.

Wappie worden kan altijd. Je leven tot een succes brengen krijg je maar een paar kansen voor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:49 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Wappie worden kan altijd. Je leven tot een succes brengen krijg je maar een paar kansen voor. :thumbup:

Zeer wijs gezegde mijn beste man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Zeer wijs gezegde mijn beste man :P

Komt door die acid waarmee ik nu mijn leven aan het beteren ben enseauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:50 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Eerder het praatje van een nieuwe dealer die mij geen mephedrone wil verkopen doordat hij hele erge dingen heeft gemerkt, pas na een enorme tijd van intensief gebruik (1 tot 2 jaar). Klopt ook wel met beetje, 1 tot 2 gram mephedrone naar binnen werken is gewoon niet goed voor je, en ook al merk je er op korte termijn niks van (behalve vermoeidheid), op lange termijn is het erg gevaarlijk. Vandaar dat ik ook op zoek ben naar alternatieven. Ik heb namelijk geen zin in dat mijn vingers er over een jaar vanaf vallen. xd

Doe dat praatje ook eens tegen mij, heb vrienden wat er minstens 2gr op een weekend van weg werken als ze aan de meph gaan (geregeld...), tot blauwe plekken aan toen. Maar weet niet goed hoe ik tot hun kan doordringen dat het echt link is. Wat verhalen uit de praktijk bij excessief gebruik wil ik dus wel horen.

Citaat:
Komt door die acid waarmee ik nu mijn leven aan het beteren ben enseauw.

The perfect tool :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Precies. :cool:

Als je wilt dat mensen zich bewust worden, is het de kunst ze in te laten zien wat ze doen. Vraag of zij het normaal vinden, maak het expliciet, licht het eruit, trek het uit de context, maar bovenal, maak ze bewust van hun ''over''matige gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:56 

Donateur

Is meph op lange termijn zo'n gevaarlijke drugs dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

De lange termijn effecten zijn niet bekend, maar de korte termijn effecten liegen er niet om en daarom kan je eventueel aannemen dat de lange termijn effecten er ook niet om liegen.

Als je er vanuit gaat dat Mephedrone extreem vaatvernauwend is, waarbij vasculaire constrictie geen onbekend verschijnsel is, dan mag je een conclusie trekken dat dit over langere tijd nog extremer kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:58 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Was dat de combi van de afgelopen Hardbass en is dat de reden waarom je ff niet meer gebruikt? :P

Nee, dat was de combi van vorig jaar Hard bass, al was de combi van dit jaar Hard Bass ook flinks hard gaan met de nodige gevolgen nadien xd

Ik ben namelijk cum laude aan het afstuderen en daarnaast zijn er even andere prioriteiten waar ik meer waarde aan hecht.

Wappie worden kan niet altijd. Dat kan alleen nu. Want denk maar niet dat jij nog verschrikkelijk hard uit je dak gaat van alle troep als je fulltime werkt :P Ik zou dat echt niet trekken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Wappie worden kan niet altijd. Dat kan alleen nu. Want denk maar niet dat jij nog verschrikkelijk hard uit je dak gaat van alle troep als je fulltime werkt :P Ik zou dat echt niet trekken haha.

Nou, ik heb het voor mijn gevoel nu zwaarder dan wanneer ik fulltime werk. Werk wordt routine, vakken leren gebeurt vaak eenmalig. xd

Ik trek het eerder om eens gek te doen wanneer ik werk, dan wanneer ik in een intensieve periode van afstuderen/vakken afsluiten en tentamens zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Eerder het praatje van een nieuwe dealer die mij geen mephedrone wil verkopen doordat hij hele erge dingen heeft gemerkt, pas na een enorme tijd van intensief gebruik (1 tot 2 jaar). Klopt ook wel met beetje, 1 tot 2 gram mephedrone naar binnen werken is gewoon niet goed voor je, en ook al merk je er op korte termijn niks van (behalve vermoeidheid), op lange termijn is het erg gevaarlijk. Vandaar dat ik ook op zoek ben naar alternatieven. Ik heb namelijk geen zin in dat mijn vingers er over een jaar vanaf vallen. xd

Doe dat praatje ook eens tegen mij, heb vrienden wat er minstens 2gr op een weekend van weg werken als ze aan de meph gaan (geregeld...), tot blauwe plekken aan toen. Maar weet niet goed hoe ik tot hun kan doordringen dat het echt link is. Wat verhalen uit de praktijk bij excessief gebruik wil ik dus wel horen.

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

De lange termijn effecten zijn niet bekend, maar de korte termijn effecten liegen er niet om en daarom kan je eventueel aannemen dat de lange termijn effecten er ook niet om liegen.

Als je er vanuit gaat dat Mephedrone extreem vaatvernauwend is, waarbij vasculaire constrictie geen onbekend verschijnsel is, dan mag je een conclusie trekken dat dit over langere tijd nog extremer kan zijn.

Ik heb het zelf niet meegemaakt, ik heb zelfs nog nooit ergens een blauwe plek gekregen na gebruik (en ja, ik check mijn lichaam helemaal de dag na gebruik!) en ik heb ook nog nooit last van verlamde spieren gekregen de dagen erna of enig ander mankement, maar ik besef ook dat ik mezelf daarmee enorm gelukkig mag prijzen, want dit is lang niet voor iedereen weggelegd. Maar ik heb ook ingezien in reports en verhalen van anderen die dit ook niet ervaarden, maar een jaar later is hun gebruik hetzelfde gebleven qua frequentie en is hun dosis niet of nauwelijks omhoog gegaan, maar hebben ze wel de nare bijwerkingen ervaren die ik heb beschreven.

Kijk, mephedrone gebruik ik al sowieso minder als voorheen en ik heb het ook niet zo dat ik het vaker doe dan 1 keer per week (op een uitzondering na), maar hoewel ik minder gebruik ten opzichte van vorig jaar, merk ik wel dat mijn totaal dosis hoger aan het worden was. De enige redenen dat ik soms onder de halve gram blijf zitten, is omdat het op is. Ik kan er wel makkelijk van afblijven, maar als ik er eenmaal aan begin, wil ik ook niet stoppen na 3 uurtjes, dan wil ik het liefst een uur of 8 door. En daar schuilt het gevaar juist in, de craving is belachelijk hoog. Soms kan ik me daarmee wel inhouden, maar soms ook niet en dan kom je tegen de 2 gram aan. En juist bij die hoge dosissen krijg je het gevaar dat je op termijn ook extreem nare bijwerkingen krijgt, die je absoluut niet wil hebben.

Ik zal trouwens ook even een paar reports en verslagen opzoeken van mensen die de effecten op lange termijn hebben ondervonden. Wetenschappelijk is het inderdaad niet bekend, maar dat hoeft ook niet echt wil je een beeld krijgen over wat het kan doen, want dan ben je meestal al te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:22 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Keta + Meph + 2-CB + Lachgas ook

:x

Ik had nergens last van.... Vond t prachtig... Haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 13:43 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Nou, ik heb het voor mijn gevoel nu zwaarder dan wanneer ik fulltime werk. Werk wordt routine, vakken leren gebeurt vaak eenmalig. xd

Ik trek het eerder om eens gek te doen wanneer ik werk, dan wanneer ik in een intensieve periode van afstuderen/vakken afsluiten en tentamens zit.

Fulltime werk in een supermarkt misschien wel, dat kan elke hersendooie uitvoeren omdat dat duffe routine is xd
Ik zie mezelf met mn huidige gedrag echt niet een fulltime baan bedrijven in de journalistiek of communicatie-sector. Bovendien heb je dan ook meer verantwoordelijkheid. Maar misschien denk ik wel te moeilijk en serieus over mn toekomstige baan haha.

Merk iig dat ik op school totaal waardeloos ben na zoiets als vorige week en dat ik nog steeds het gevoel heb dat mijn hersenen nog niet 100% hersteld zijn. Gelukkig haal ik het meeste vrij eenvoudig, daarom dat ik mezelf regelmatig een weekend de getver in snuif en slik :D

Citaat:

Terecht :P was een zieke ervaring. De week erna vond ik een stuk minder prachtig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 16:55 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Citaat:

Terecht :P was een zieke ervaring. De week erna vond ik een stuk minder prachtig :x

En jij was de meest normale toch xd

T weekje erna viel op zich wel mee.. Ik was alleen ziekjes... Ik zou het in elk geval zo weer doen! xd
Alleen dit keer niet zo bizar lang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 17:09 

Donateur

Alleen tijdens de 2C-B, die was bij mij niet zo heftig terwijl jij allemaal vage shizzle zag gebeuren.
Voor de rest onthou ik me van verder commentaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 17:22 

Donateur

dawasiknie schreef:

Het begint net leuk te worden :( :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:10 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Alleen tijdens de 2C-B, die was bij mij niet zo heftig terwijl jij allemaal vage shizzle zag gebeuren.

Het werd bij mij best intensief ja! Best grappig! Hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:04 

Donateur

Black Sunrise schreef:
dawasiknie schreef:

Het begint net leuk te worden :( :corn: :corn:

Dat werd het ook. Tot ik ineens op de bank uit een coma ontwaakte en een half uur nodig had om te beseffen hoe ik er uberhaupt terecht was gekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:59 

Donateur

dawasiknie schreef:
een half uur nodig had om te beseffen hoe ik er uberhaupt terecht was gekomen xd

Dat je je afvroeg. Wasikdanouwel of wasikdanie.
Hahaha dat je denkt bij jezelf: dawasiknie, da was een neger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:09 

Hardtraxxer

ik dacht 1 keer dat ik op stage met banden van een auto bezig was en van het een op het andere moment zat ik weer in de voorkamer xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:56 

Donateur

The_Trial schreef:
ik dacht 1 keer dat ik op stage met banden van een auto bezig was en van het een op het andere moment zat ik weer in de voorkamer xD

Haha ja dat had ik dus ook zondag. Ene moment was ik echt helemaal in me eigen wereld en andere moment was ik weer back to earth en zat ik op de bank in de woonkamer. Heel vet is dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:59 

Hardtraxxer

idd, en dat je er dan helemaal geen kut meer van snapt is nog mooier :P
ik heb al heel veel van dat soort rare dingen mee gemaakt
ik zou er zowat een boek over kunnen schrijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 13:12 

Donateur

The_Trial schreef:
idd, en dat je er dan helemaal geen kut meer van snapt is nog mooier :P
ik heb al heel veel van dat soort rare dingen mee gemaakt
ik zou er zowat een boek over kunnen schrijven :P

Drugs: The mindfucks and me
hahaha, ik zeg doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 13:13 

Hardtraxxer

hoofdstuk 1 blz 9 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 13:17 

Donateur

Geschreven in het Zweeds van Swedish Chef. Té vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 13:26 

Hardtraxxer

als iedereen van HT dan even een bladzijde schrijft, zou mooi zijn :P
ik denk namelijk dat bijna iedereen hier wel van dat soort momenten beleefd heeft
Vorige  1 ... 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic