Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Ben het ook van plan op ASOT om aan de MDMA te gaan. Lijkt me geweldig, maar kijk totaal nog niet uit naar het feest, dus ook niet het naar het nuttigen van stofjes. MoH hetzelfde, wil eigenlijk gaan peppen daar, maar misschien zo tegen het einde ook wel een paar snufjes (of bommetjes) mephedrone. Hoewel ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met het spul, moet ik het nog wel eenmalig halen, aangezien ik wat mensjes beloftes heb gedaan. Nou ja, klaar zijn met het spul is ook wel weer wat overdreven, het blijft een heldig goedje, maar ik wil het toch een beetje exclusiever houden met de verhalen die over en weer gaan over veelvoudig gebruik. Vandaar dat ik ook een beetje op zoek ben naar alternatieven, zoals 4-MEC. :)

Heeft ons kleine praatje van gister ook je ogen een beetje geopend? :$

Eerder het praatje van een nieuwe dealer die mij geen mephedrone wil verkopen doordat hij hele erge dingen heeft gemerkt, pas na een enorme tijd van intensief gebruik (1 tot 2 jaar). Klopt ook wel met beetje, 1 tot 2 gram mephedrone naar binnen werken is gewoon niet goed voor je, en ook al merk je er op korte termijn niks van (behalve vermoeidheid), op lange termijn is het erg gevaarlijk. Vandaar dat ik ook op zoek ben naar alternatieven. Ik heb namelijk geen zin in dat mijn vingers er over een jaar vanaf vallen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:12 

Hardtraxx Elite

Mhmm.. Das wel pittig.. Gelukkig doe ik het niet zo bizar vaak als jij gedaan hebt xd

Ik herinner me een bepaald weekend met de Sjeemster dat het wel een beetje erg was met jullie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:17 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
MoH hetzelfde, wil eigenlijk gaan peppen daar

Ik ook maar ik heb geen fatsoenlijk spul :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Mhmm.. Das wel pittig.. Gelukkig doe ik het niet zo bizar vaak als jij gedaan hebt xd

Ik herinner me een bepaald weekend met de Sjeemster dat het wel een beetje erg was met jullie xd

Ik weet ook wel een weekend met de Robster dat het tegen die hoeveelheid aanzat :P

Maar ja, meestal wil ik gewoon met dat spul rond de 800mg tot 1 gram zitten op een avond, maar je zit zo zonder dat je het zelf doorhebt daar ver boven. Zeker als je zulke kleine foutjes maakt als op Hard Bass en je meer dan een halve gram in een keer wegsnuift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:21 

Hardtraxx Elite

Ach... Je voelde je denk ik na ruim een halve gram weg snatsen wel ENORM fijn denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ach... Je voelde je denk ik na ruim een halve gram weg snatsen wel ENORM fijn denk ik :D

Ja, normaal wordt je wel wat nuchterder na het snuiven van mephedrone, dat was ook eerst mijn intentie. Maar ik werd nog vager dan vaag toen en hoe ik me voelde? Geen idee, maar zal vast wel ENORM fijn geweest zijn idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:24 

Hardtraxx Elite

Dit keer wel in het goede sealtje gekeken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Dit keer wel in het goede sealtje gekeken? xd

Dat was ik door mijn vaagheid dus vergeten. Ik had 2 sealtjes mee, 1-tje was kapot gegaan, dus die had ik toen in het andere sealtje gedaan. Maar ik had dus daaruit gesnoven (dus eigenlijk uit 2 sealtjes ineens) en daar zat dus nog zeker minimaal een halve gram in, waarschijnlijk nog wel veel meer, want ik had 2 gram mee. Maar daar kwam ik dus pas een paar dagen na het feest achter. Daarom was ik dus ook zo verbaasd dat ik Daan een leeg sealtje gaf, want ik kon er met mijn kop niet bij dat alle mephedrone al op was, want zoveel had ik niet uitgedeeld. Maar ik ging toen zo ontiegelijk hard, dat ik ook niet meer bij durfde te pakken. En dat heb ik nog nooit gehad met mephedrone, dus moet je nagaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:29 

Hardtraxx Elite

Oh oh oh oh.... Ach.. Dat heb ik met Keta.. Das echt mn nieuwe vinding... Heerlijk spul.. Vooral samen met mn meisje... Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:38 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Oh oh oh oh.... Ach.. Dat heb ik met Keta.. Das echt mn nieuwe vinding... Heerlijk spul.. Vooral samen met mn meisje...

Moet je eens MXE met je vriendin samen doen.... :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:47 

Hardtraxx Elite

Leg eens uit.. Wat is dat? :P

Je weet t.. Visuals en dat soort dingen hoeft voor die draak van mij allemaal niet he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Leg eens uit.. Wat is dat? :P

Je weet t.. Visuals en dat soort dingen hoeft voor die draak van mij allemaal niet he :P

Duurt 3x zo lang, is 3x zo heftig en 10000x zo vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:03 

Hardtraxx Elite

Eerst zelf maar eens ervaring mee opdoen voor ik het aan haar voer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:06 

Donateur

Ik vond dat gevoel dat ik in mn knieën kreeg na iets meer dan een halve gram Mep iig heel erg vaag en alles behalve prettig, ook dat een paar gebieden rond je knieën en vingers helemaal blauw werden.

Jammer want op zich is het wel leuk spul met een fijne euforie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

http://drugsforum.info/viewtopic.php?f= ... &hilit=MXE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik vond dat gevoel dat ik in mn knieën kreeg na iets meer dan een halve gram Mep iig heel erg vaag en alles behalve prettig, ook dat een paar gebieden rond je knieën en vingers helemaal blauw werden.

Jammer want op zich is het wel leuk spul met een fijne euforie...

Ben ik blij dat ik dat probleem niet heb, anders zou ik nu bont en blauw zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:14 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=6&t=181&hilit=MXE

Thx :)

Eerst maar gewoon zelfs eens bij iemand thuis ervaren. Misschien dat iemand nog iets heeft liggen.
Ach.. We zien het wel.. Voorlopig ben ik nog blij met mn keta :).

Keta en Mephedrone is trouwens een prachtige combinatie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:03 

Donateur

Keta + Meph + 2-CB + Lachgas ook

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:42 

Donateur

dawasiknie schreef:
Keta + Meph + 2-CB + Lachgas ook

:x

Daan de combiman :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:08 

Donateur

Ja je moet het maar een keer geprobeerd hebben :P Bij die ene keer ga ik het ook laten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:25 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ja je moet het maar een keer geprobeerd hebben :P Bij die ene keer ga ik het ook laten...

Oow dat was de keer waarvan je ongeveer het gehele weekend kwijt was?
Mooi die combi ga ik dus NIET proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
dawasiknie schreef:

Ik heb nog wel een combi waarbij je het gehele weekend en de week ervoor kwijt bent en de week erna niet meer kan douchen, omdat je bij de hete dampen buiten adem raakt.

Wilt ge dat?
Leuke combi hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

Vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:05 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Black Sunrise schreef:
dawasiknie schreef:

Ik heb nog wel een combi waarbij je het gehele weekend en de week ervoor kwijt bent en de week erna niet meer kan douchen, omdat je bij de hete dampen buiten adem raakt.

Wilt ge dat?
Leuke combi hoor.

Was dat de combi van de afgelopen Hardbass en is dat de reden waarom je ff niet meer gebruikt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:41 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Duurt 3x zo lang, is 3x zo heftig en 10000x zo vet :D

Dit! En sex erop is ook niet verkeerd :P 10mg ben je al in een lekkere milde dissociatieve space :love:
(Heb er trouwens wel nog wat van liggen, zal het je wel een keer voederen xd)
Vorige  1 ... 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic