Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Olijfboompje wrote: Mooi, *tonglebber*
Weer vrolijk!.
Oeh Daniel, beehaaaaveeee :$ :$
Drugs offtopic
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
Chukkels wrote: Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij :$
Volgens mij heb jij dat sealtje toen met Syndicate (die 4 gr :P) wat we bij jou thuis kwijt zijn geraakt gewoon leeg gesnoven xd :loving:
Haha, ja met die 8% kwaliteit kon dat makkelijk :P

Nee, maar ik heb volgens mij ooit eens tegen de 3 kwart gram gesnoven en verder kan ik me niet heugen dat ik echt vaak boven de halve gram heb gezeten met pep. Meestal als ik pep neem, neem ik thuis een beetje om wat extra energie te krijgen en gebruik ik het op een feest niet echt.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Dan is het om nuchter te worden... :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Chukkels wrote:
Jeff3rd wrote:
Chukkels wrote: Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij :$
Volgens mij heb jij dat sealtje toen met Syndicate (die 4 gr :P) wat we bij jou thuis kwijt zijn geraakt gewoon leeg gesnoven xd :loving:
Haha, ja met die 8% kwaliteit kon dat makkelijk :P

Nee, maar ik heb volgens mij ooit eens tegen de 3 kwart gram gesnoven en verder kan ik me niet heugen dat ik echt vaak boven de halve gram heb gezeten met pep. Meestal als ik pep neem, neem ik thuis een beetje om wat extra energie te krijgen en gebruik ik het op een feest niet echt.

Dat was niet die 8%. Die hadden we toen met spoed gehaald bij die gasten in Hoorn. Voor Bass Academy\Dat vage feest in Heerhugowaard op vrijdagavond.

Met Syndicate had ik 4 gr voor jou en 4 voor mij. Uiteindelijk zijn we toen een dus een zak pep van 4gr kwijt geraakt....
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote:Mag pep dan wel? :$
Met mate wel he.

Blijkt dat dat meer effect heb op je ruimtelijk inzicht enzo. Dus geen toetsjes met betrekking tot driehoeken maak onder invloed van pep.
Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd
Ja, daar heb je wel gelijk in..

Jij bent meer van de kinderhoeveelheden pep.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ben toch wel benieuwd naar die 6-APB. Vandaag maar bestelt, als het mee zit dit weekend nog gebruiken.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote:Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd

Soms voel ik mij ook nog een klein kind hoor! :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote:Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd

Soms voel ik mij ook nog een klein kind hoor! :innocent:
Alleen maar beter...
Ik heb geen grenzen met pep. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
En toch zeg je het af xd
Zelfbescherming? :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:En toch zeg je het af xd
Zelfbescherming? :whistle:
Moneyloos :(

Ik zei net al tegen monsieur pep dat ik er min of meer op terug wilde komen, mocht het deze maand veranderen. xd
Hardtraxx Elite
Monsieur Ketamine roept mij ook.. Maar ik heb m net effe gezegd dat het doordeweeks is. En ik doordeweeks niet van mezelf met hem spelen mag.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Jeff3rd wrote:Monsieur Ketamine roept mij ook.. Maar ik heb m net effe gezegd dat het doordeweeks is. En ik doordeweeks niet van mezelf met hem spelen mag.
Ik zou het gewoon doen.
Hardtraxx Elite
Neuh.. Ik blijf er netjes vanaf :)
Donateur
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote:Monsieur Ketamine roept mij ook.. Maar ik heb m net effe gezegd dat het doordeweeks is. En ik doordeweeks niet van mezelf met hem spelen mag.
Gewoon doen, tis toch dinsdagavond, dan mag dat... :yay:
Hardtraxx Elite
Jonguuuh.... Ik ben geen doordeweeksgebruikert.... En dat ben ik ook niet van plan te worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Wat een wilskracht :cool:
Hardtraxx Elite
Al is het voor mij natuurlijk nog steeds weekend..... Maar nee.. Ik ben niet van plan op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag te gebruiken... Vrijdag-zaterdag-zondag telt als weekend...

En er zijn natuurlijk buitengewone redenen dat het wel op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag kan. Maar dat is met hoge uitzondering. En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Jeff3rd wrote:Al is het voor mij natuurlijk nog steeds weekend..... Maar nee.. Ik ben niet van plan op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag te gebruiken... Vrijdag-zaterdag-zondag telt als weekend...

En er zijn natuurlijk buitengewone redenen dat het wel op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag kan. Maar dat is met hoge uitzondering. En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken. xd
Meneer keta roept je?
Donateur
last seen Oct 2014
Olijfboompje wrote:
Jeff3rd wrote:En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken. xd
Meneer keta roept je?
En mevrouw pep roept jou? :whistle:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Een vraagje:
Hoelang blijft MDMA werken, met bijpakken uiteraard? Of blijft het gewoon ten alle tijden even heftig werken?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Black Sunrise wrote:
Olijfboompje wrote:
Jeff3rd wrote:En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken. xd
Meneer keta roept je?
Pep roept mij altijd.

Als ik nu pep zou hebben, dan zou ik sowieso een lijntje niet pakken.
Squid wrote:Een vraagje:
Hoelang blijft MDMA werken, met bijpakken uiteraard? Of blijft het gewoon ten alle tijden even heftig werken?
MDMA werkt normaliter 4-6 uur of heeft iig effect op die tijdsspanne.

Mensen met tolerantie ervaren echter anders en met bijpakken is er sprake van tolerantie waarbij je startdosis op den duur niet meer voldoet voor hetzelfde effect.
Donateur
last seen Oct 2014
Olijfboompje wrote:
Black Sunrise wrote:
Olijfboompje wrote: Meneer keta roept je?
Pep roept mij altijd.
Maar roept u de pep ook wel eens dan?? :P
Kansloos dit, ik weet het haha
Hardtraxx Elite
Olijfboompje wrote:
Jeff3rd wrote:Al is het voor mij natuurlijk nog steeds weekend..... Maar nee.. Ik ben niet van plan op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag te gebruiken... Vrijdag-zaterdag-zondag telt als weekend...

Meneer keta roept je?

Oh.. Nee.. Dat niet hoor! De doordeweekse uitzonderingen zijn meer dat mochten mn meisje en ik niet samen geweest zijn in het "normale" weekend. Dan vieren we ons eigen weekend. Meestal zondag-maandag, of maandag-dinsdag (Horeca-weekend). Dan is het wel geoorloofd als ze zin heeft om vdk te gaan. Maar anders niet. Of als ik gewoon zou moeten werken doordeweeks.. Maar die vlieger gaat nu niet op...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Black Sunrise wrote: Maar roept u de pep ook wel eens dan?? :P
Kansloos dit, ik weet het haha
Het zou zomaar kunnen.
Ik weet wel dat die keta op mijn kamer mij al een tijdje roept en ook de benzo's die ik heb liggen.
Jeff3rd wrote:

Oh.. Nee.. Dat niet hoor! De doordeweekse uitzonderingen zijn meer dat mochten mn meisje en ik niet samen geweest zijn in het "normale" weekend. Dan vieren we ons eigen weekend. Meestal zondag-maandag, of maandag-dinsdag (Horeca-weekend). Dan is het wel geoorloofd als ze zin heeft om vdk te gaan. Maar anders niet. Of als ik gewoon zou moeten werken doordeweeks.. Maar die vlieger gaat nu niet op...
Wat maakt het dan dat je de behoefte voelde om hier te posten dat je keta je roept, maar dat je het niet doet? xd
Hardtraxx Elite
De Keta riep me gewoon... Je weet wel.. Vanne : Eeij.. Jeff3rd!

Zat ook even terug in gedachten in mijn epische after met H4L (L)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago