Oeh Daniel, beehaaaaveeeewrote: Mooi, *tonglebber*
Weer vrolijk!.

Oeh Daniel, beehaaaaveeeewrote: Mooi, *tonglebber*
Weer vrolijk!.

Haha, ja met die 8% kwaliteit kon dat makkelijkwrote:Volgens mij heb jij dat sealtje toen met Syndicate (die 4 grwrote: Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan?
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij) wat we bij jou thuis kwijt zijn geraakt gewoon leeg gesnoven
![]()
wrote:Haha, ja met die 8% kwaliteit kon dat makkelijkwrote:Volgens mij heb jij dat sealtje toen met Syndicate (die 4 grwrote: Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan?
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij) wat we bij jou thuis kwijt zijn geraakt gewoon leeg gesnoven
![]()
Nee, maar ik heb volgens mij ooit eens tegen de 3 kwart gram gesnoven en verder kan ik me niet heugen dat ik echt vaak boven de halve gram heb gezeten met pep. Meestal als ik pep neem, neem ik thuis een beetje om wat extra energie te krijgen en gebruik ik het op een feest niet echt.
Ja, daar heb je wel gelijk in..wrote:Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan?wrote:Met mate wel he.wrote:Mag pep dan wel?
Blijkt dat dat meer effect heb op je ruimtelijk inzicht enzo. Dus geen toetsjes met betrekking tot driehoeken maak onder invloed van pep.
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij
Soms voel ik mij ook nog een klein kind hoor!wrote:Ja, daar heb je wel gelijk in..wrote:Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan?
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij
Jij bent meer van de kinderhoeveelheden pep.
Alleen maar beter...wrote:Soms voel ik mij ook nog een klein kind hoor!wrote:Ja, daar heb je wel gelijk in..wrote:Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan?
Jij bent meer van de kinderhoeveelheden pep.
Moneylooswrote:En toch zeg je het af
Zelfbescherming?
Ik zou het gewoon doen.wrote:Monsieur Ketamine roept mij ook.. Maar ik heb m net effe gezegd dat het doordeweeks is. En ik doordeweeks niet van mezelf met hem spelen mag.
Gewoon doen, tis toch dinsdagavond, dan mag dat...wrote:Monsieur Ketamine roept mij ook.. Maar ik heb m net effe gezegd dat het doordeweeks is. En ik doordeweeks niet van mezelf met hem spelen mag.
Meneer keta roept je?wrote:Al is het voor mij natuurlijk nog steeds weekend..... Maar nee.. Ik ben niet van plan op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag te gebruiken... Vrijdag-zaterdag-zondag telt als weekend...
En er zijn natuurlijk buitengewone redenen dat het wel op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag kan. Maar dat is met hoge uitzondering. En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
En mevrouw pep roept jou?wrote:Meneer keta roept je?wrote:En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
Pep roept mij altijd.wrote:En mevrouw pep roept jou?wrote:Meneer keta roept je?wrote:En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
MDMA werkt normaliter 4-6 uur of heeft iig effect op die tijdsspanne.wrote:Een vraagje:
Hoelang blijft MDMA werken, met bijpakken uiteraard? Of blijft het gewoon ten alle tijden even heftig werken?
Maar roept u de pep ook wel eens dan??wrote:Pep roept mij altijd.wrote:En mevrouw pep roept jou?wrote: Meneer keta roept je?
wrote:Meneer keta roept je?wrote:Al is het voor mij natuurlijk nog steeds weekend..... Maar nee.. Ik ben niet van plan op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag te gebruiken... Vrijdag-zaterdag-zondag telt als weekend...
En er zijn natuurlijk buitengewone redenen dat het wel op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag kan. Maar dat is met hoge uitzondering. En die hoge uitzondering kan ik zo 1,2,3 niet bedenken.
Het zou zomaar kunnen.wrote: Maar roept u de pep ook wel eens dan??
Kansloos dit, ik weet het haha
Wat maakt het dan dat je de behoefte voelde om hier te posten dat je keta je roept, maar dat je het niet doet?wrote:
Oh.. Nee.. Dat niet hoor! De doordeweekse uitzonderingen zijn meer dat mochten mn meisje en ik niet samen geweest zijn in het "normale" weekend. Dan vieren we ons eigen weekend. Meestal zondag-maandag, of maandag-dinsdag (Horeca-weekend). Dan is het wel geoorloofd als ze zin heeft om vdk te gaan. Maar anders niet. Of als ik gewoon zou moeten werken doordeweeks.. Maar die vlieger gaat nu niet op...