Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik geef de uitleg niet eens meer, maar ik ben het zat om alsmaar te lezen hoe mensen denken het beter te weten, omdat hun belevingswereld toevallig zo is.
Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn Olijf, het is helemaal niets persoonlijks, geef gewoon mijn mening hoe ik denk dat het is en hoor graag als het anders is. Vandaar dat ik me ook afvroeg hoe het zelfs na 1 of 2 keer gebruiken geen kater meer was. En met kater bedoel ik echt: beroerd voelen, nergens zin in hebben. Gewoon compleet als een hoop stront zijn. Tuurlijk zijn er bijwerkingen, maar dat is ook na een avondje flink gezopen te hebben toch?
So, enlighten me please, i want your opinion

Ik ben niet snel op mijn teentjes getrapt, maar dat verhaal is nu denk al wel ruim 10 keer neergegooid en ik heb daar gewoon niet opnieuw zin in.
Het enige wat je toch terugkrijgt, is dat anderen beweren dat het niet zo is. Daar word je zo langzamerhand wel een klein beetje moe van.
Ik kan je iig wel vertellen dat een kater niet hoeft te betekenen dat je een zak stront bent, maar dat het ook de kleine dingetjes in het leven kunnen zijn zoals meer vergeten, minder snel op zaken komen, minder snel kunnen hoofdrekenen, minder snel conclusies trekken, zaken verkeerd interpreteren en andere taken waarbij je cognitie nodig hebt.
Olijfboompje schreef:
Zo, dan hoop ik dat ik je nu aan het nadenken heb gezet.
Fijn dat je jezelf zo verdedigt.
Ik hoop zeker dat je in ziet dat ik het goed bedoel.
Het zou gewoon zo zonde zijn.