Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Ik vind dat Christian voor de grap is een maand lang van drugs af moet blijven en niet over drugs mag praten. :P

Sorry, ik kan niet zonder nicotine :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:25 

Hardtraxx Elite

Mission Impossible V ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Ik vind dat Christian voor de grap is een maand lang van drugs af moet blijven en niet over drugs mag praten. :P

Niet deze maand want dan ga ik deze nek eens een keer erg zien wezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:29 

Hardtraxx Addict

Wie heeft er ervaring met Benzo Fury?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat er op zometeen iemand reageert, wat de bovengaande discussie weer ernstig gaat aanwakkeren.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:

Ik, maar ik denk dat je beter aan iemand anders kan vragen, want ik ben te onervaren ermee :P Het is wel een stof met potentie van wat ik ervan heb gemerkt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:50 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
MacMichael schreef:

Ik, maar ik denk dat je beter aan iemand anders kan vragen, want ik ben te onervaren ermee :P Het is wel een stof met potentie van wat ik ervan heb gemerkt. :)

Waarmee is het vergelijkbaar? Meer de XTC kant of pep kant op? En ga je er lang hard op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:59 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Chukkels schreef:
MacMichael schreef:

Waarmee is het vergelijkbaar? Meer de XTC kant of pep kant op? En ga je er lang hard op?

Het schijnt dat het tot 6 uur duurt, een langdurige inslag (pas op met bijdoseren), je er enorm praterig van wordt (dat heb ik ECHT gemerkt, overtreft pep-praatkick imo), het schijnt een soort hallucinerende werking te hebben (heb ik niet gemerkt), je krijgt tintelingen en kippenvel (wel gemerkt) en plafonddiensten zijn ook niet ongewoon (weet ik niet echt, aangezien we lang door zijn gegaan met wat anders na 100mg en 30mg re-dose).

M'n eerste en tot nu toe enige ervaring met dit stofje heeft mij dus nog niet helemaal overtuigt, maar ik heb reports gelezen waarin men het helemaal geweldig vonden, waardoor ik dit stofje totaal niet afgeschreven heb. Hoop het binnenkort nog een keer een herkansing te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik geef de uitleg niet eens meer, maar ik ben het zat om alsmaar te lezen hoe mensen denken het beter te weten, omdat hun belevingswereld toevallig zo is.

Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn Olijf, het is helemaal niets persoonlijks, geef gewoon mijn mening hoe ik denk dat het is en hoor graag als het anders is. Vandaar dat ik me ook afvroeg hoe het zelfs na 1 of 2 keer gebruiken geen kater meer was. En met kater bedoel ik echt: beroerd voelen, nergens zin in hebben. Gewoon compleet als een hoop stront zijn. Tuurlijk zijn er bijwerkingen, maar dat is ook na een avondje flink gezopen te hebben toch?
So, enlighten me please, i want your opinion :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:

Niet deze maand want dan ga ik deze nek eens een keer erg zien wezen ^^

Haha too bad for you, ik spaar mezelf voor ASOT :P
Ik wil gewoon los gaan op MoH :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 08:46 

Hardtraxx Veteran

Dan ga ik je nek iig een keer zien! :P
Maar losgaan = pep dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:09 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Maar 4-FMP solo is kut, zeker op een Scantraxx feestje. Waarom heb je energie nodig met die happy Scantraxx meuk, dan wil je juist toch extra euforie lijkt me? :huh:

4fmp is sowieso kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 10:44 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik geef de uitleg niet eens meer, maar ik ben het zat om alsmaar te lezen hoe mensen denken het beter te weten, omdat hun belevingswereld toevallig zo is.

Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn Olijf, het is helemaal niets persoonlijks, geef gewoon mijn mening hoe ik denk dat het is en hoor graag als het anders is. Vandaar dat ik me ook afvroeg hoe het zelfs na 1 of 2 keer gebruiken geen kater meer was. En met kater bedoel ik echt: beroerd voelen, nergens zin in hebben. Gewoon compleet als een hoop stront zijn. Tuurlijk zijn er bijwerkingen, maar dat is ook na een avondje flink gezopen te hebben toch?
So, enlighten me please, i want your opinion :innocent: (L)

Ik ben niet snel op mijn teentjes getrapt, maar dat verhaal is nu denk al wel ruim 10 keer neergegooid en ik heb daar gewoon niet opnieuw zin in.

Het enige wat je toch terugkrijgt, is dat anderen beweren dat het niet zo is. Daar word je zo langzamerhand wel een klein beetje moe van.

Ik kan je iig wel vertellen dat een kater niet hoeft te betekenen dat je een zak stront bent, maar dat het ook de kleine dingetjes in het leven kunnen zijn zoals meer vergeten, minder snel op zaken komen, minder snel kunnen hoofdrekenen, minder snel conclusies trekken, zaken verkeerd interpreteren en andere taken waarbij je cognitie nodig hebt.
Olijfboompje schreef:
Zo, dan hoop ik dat ik je nu aan het nadenken heb gezet.

Fijn dat je jezelf zo verdedigt.
Ik hoop zeker dat je in ziet dat ik het goed bedoel.

Het zou gewoon zo zonde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 11:41 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Ik ben nu precies hetzelfde aan het doen trouwens. Ik durf ook te zeggen dat ik nooit een kater heb, maar gewoon een wat mindere dag. Echter het feit dat ik op de woensdag mij opeens top voel zegt genoeg. Jezelf durven voorspiegelen hoe het staat met je is een kunst die je moet kunnen. Helaas doen te weinig mensen dat.

Drugs is leuk, maar houd het recreatief. Je leven laten beheersen door stofjes is diep zakken.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:42 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik ben niet snel op mijn teentjes getrapt, maar dat verhaal is nu denk al wel ruim 10 keer neergegooid en ik heb daar gewoon niet opnieuw zin in.

Het enige wat je toch terugkrijgt, is dat anderen beweren dat het niet zo is. Daar word je zo langzamerhand wel een klein beetje moe van.

Ik kan je iig wel vertellen dat een kater niet hoeft te betekenen dat je een zak stront bent, maar dat het ook de kleine dingetjes in het leven kunnen zijn zoals meer vergeten, minder snel op zaken komen, minder snel kunnen hoofdrekenen, minder snel conclusies trekken, zaken verkeerd interpreteren en andere taken waarbij je cognitie nodig hebt.

True that niggah... Ook een reden waarom ik klaar ben met de mdma. Lekker peppen, veel fijner.. En ik herinner me tenminste eens een feest volledig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:47 

Donateur

Ik kan me anders nog heel Hardcore 4 Life herinneren!

Oh nee niet xd "Huh was er nog een feest?" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 14:18 

Hardtraxx Elite

Hardcore4Life? Zijn we daar geweest dan? Dacht dat gewoon een party bij de KFC gehad hadden in Rotterdam en daarna naar Zaandam zijn gegaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:26 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Snap ik ook en ben het met dit verhaal ook met je eens. Zijn we weer 'vriendjes'?? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

:loving:

Wanneer zie ik jou trouwens weer eens op een feestje? :P

Ook alweer veel te lang geleden!

*Komt overigens door mijn geldtekort*
Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Snap ik ook en ben het met dit verhaal ook met je eens. Zijn we weer 'vriendjes'?? :loving:

Mooi, *tonglebber*

Weer vrolijk!
Jeff3rd schreef:

True that niggah... Ook een reden waarom ik klaar ben met de mdma. Lekker peppen, veel fijner.. En ik herinner me tenminste eens een feest volledig :love:

Geluksi, pep is ook een middel van god zoals je weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Mag pep dan wel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:16 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Hihih! Idd.. Al vind ik dat punten in de zaal dan weer f*cked up... Dus lekker een capsule vol proppen en goannnn! Pep.... #MeGusta

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:

Hihih! Idd.. Al vind ik dat punten in de zaal dan weer f*cked up... Dus lekker een capsule vol proppen en goannnn! Pep.... #MeGusta

Afbeelding

Zo fucked voor mijn maag...

Bommetjes pep, nooit van mijn leven. Daarnaast is het ongezonder dan door de neus.
Chukkels schreef:

Met mate wel he.

Blijkt dat dat meer effect heb op je ruimtelijk inzicht enzo. Dus geen toetsjes met betrekking tot driehoeken maak onder invloed van pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:32 

Donateur

Gewoon snuiven, is veel stoerder :cool:
Niet dat ik er echt last van heb, maar na bommetjes pep maken m'n darmen nog hardere geluiden dan de bassen op een goed feest xd Liever niet zegmaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Met mate wel he.

Blijkt dat dat meer effect heb op je ruimtelijk inzicht enzo. Dus geen toetsjes met betrekking tot driehoeken maak onder invloed van pep.

Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:41 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Gewoon snuiven, is veel stoerder :cool:
Niet dat ik er echt last van heb, maar na bommetjes pep maken m'n darmen nog hardere geluiden dan de bassen op een goed feest xd Liever niet zegmaar...

Geen last van... Loperamide ftw xd

Ik vind een bommetje veel fijner dan moeten snuiven op een feest. Dat gedoe met een sealtje pakken, buisje/schepje/sleutel mikken richting je neus.. Pff.. Mij teveel werk.. T lukt me ook niet op een feest.
Op H4L en Tdome heb ik wel gesnoven op een feest. Paar keer in de zaal met wat hulp van iemand. Maar als ik dat allemaal alleen moet doen.. Och dat gaat gewoon niet xd

Chukkels schreef:
Heb je mij ooit een abnormale hoeveelheid pep naar binnen zien snuiven dan? xd
En toetsen onder invloed maken doe ik sowieso niet aan. Al heb ik er wel altijd een blikje Bullit bij :$

Volgens mij heb jij dat sealtje toen met Syndicate (die 4 gr :P) wat we bij jou thuis kwijt zijn geraakt gewoon leeg gesnoven xd :loving:
Vorige  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic