Olijfboompje schreef:
Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik kan het wel gaan uitleggen mbt tot gewenning, verneuking van je receptoren en het verschil tussen junks en niet junks, maar waarschijnlijk dringt dat niet bij mensen door die minstens 3 maal per maand xtc gebruiken.
Zolang de mensen, die nog daadwerkelijk objectief naar zichzelf kunnen kijken, het maar begrijpen.
Dan ben ik maar een Junk, ik geniet op een feest, ben niet helemaal van de kaart, heb nooit/nauwelijks een kater en kan gewoon eten en maandags weer me ding doen. Vind het wel prima

Moet jij weten.
Alleen je moet mensen niet proberen wijs te maken dat het normaal is dat je geen kater hebt. Als je ontkent dat je een kater hebt, dan ben je trouwens even slim bezig. Een kater hoeft niet perse depressieve gevoelens te zijn. Een kater is altijd aanwezig. Op wat voor wamnier dan ook.
Zeggen dat het niet zo is, is jezelf voorliegen.
Dat pro zijn om geen kater te hebben was trouwens met een knipoog.

Laat ik nog een stapje verder gaan. Ik durf zelfs te beweren dat ik op een maandag en dinsdag mezelf fitter voel, zowel fysiek als mentaal, na een avondje MDMA of mephedrone dan een avondje pep, bier of nuchter zijn. Reden: de combinatie met van afterglows die mij gewoon het gevoel van de avond teruggeven in mentaal opzicht en het feit dat ik me fysiek niet optimaal heb ingespannen waardoor mijn spieren niet veel te verduren hebben gekregen. Een dip zit allemaal tussen je oren, sta je mentaal sterk in je schoenen, ja of nee. En ook of je mentaal intensieve dingen te doen hebt de dagen erna. Zo werkt een zeurende moeder of lerares ook niet mee. Je bent namelijk altijd wel wat sneller aangebrand. Maar zolang je deze belemmeringen niet hebt, is er dus eigenlijk niks aan de hand en ben je niet echt aan het dippen.
Natuurlijk ben je de zondag zelf niet echt vooruit te branden. Energie is op, maar dat is standaard na een avondje doorhalen en niet slapen. Dus dat laat ik even buiten beschouwing.
En ja, dit meen ik 100% serieus, hoe gek het ook klinkt.
dawasiknie schreef:
Niemand zal zich de dag nadat ie heeft gebruikt topfit voelen, dus ja "een kater" heb je altijd wel in de vorm van energietekort, droge smoel, beetje vreemde stemming etc.
Dingen om de kater te vermijden naast supplementen zijn voldoende slaap, rust en goed eten. Je zal zien dat je daar heel ver mee komt. Serotonine-supplementen kap ik voorlopig even mee. Van die 5-htp word ik overdag heel erg vermoeid en ik slaap er heel vreemd van (word door alle dromen om het uur weer wakker en slaap dan gelijk weer verder). Bovendien helpt het geen fuck wat betreft het dippen.
Helemaal mee eens, hoewel ik de supplementen in twijfel trek. Natuurlijk zal het vast helpen bij bepaalde dingen, maar ik hal mijn ADH vitaminen wel uit goed eten. Slapen probeer ik wel op een redelijk moment, ik heb eigenlijk normaal de gewoonte om de zondag gewoon door te halen op 1-2 uur slaap na, waardoor ik om 10 uur 's avonds in een goede slaap val en het klokje rond slaap, waarna mijn slaapritme niet te erg van streek is.
Olijfboompje schreef:
Ik geef de uitleg niet eens meer, maar ik ben het zat om alsmaar te lezen hoe mensen denken het beter te weten, omdat hun belevingswereld toevallig zo is.
Ik ben nu precies hetzelfde aan het doen trouwens. Ik durf ook te zeggen dat ik nooit een kater heb, maar gewoon een wat mindere dag. Echter het feit dat ik op de woensdag mij opeens top voel zegt genoeg. Jezelf durven voorspiegelen hoe het staat met je is een kunst die je moet kunnen. Helaas doen te weinig mensen dat.
Drugs is leuk, maar houd het recreatief. Je leven laten beheersen door stofjes is diep zakken.
I just love the Unity propaganda!