Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Geen kater hebben is een van de volgende opties;

Je hersens zijn fucking ver heen of je gebruikt supplementen.

Bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:25 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Voedingsupplementen gebruiken scheelt echt zoveel. Vooral 5htp nemen na mdma gebruik of vitamine c1000 om de boel weer op niveau te rekken :)
(In mijn ogen dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Inderdaad bullshit. Je bent er gewoon aan gewend geraakt en besteed er geen aandacht meer aan. Dat wil niet zeggen dat je hersens dan helemaal fucked zijn, want als je gewoon rustig doet met de drugs en geen kater hebt, heb je je hersenen toch ook niet verpest??

Ruubiie schreef:
Heldig Verhaal :love: :love: :love: :woot: :woot:

Ja echt mega geniaal. Alles kantelde en met ze 3en elkaars hand vasthouden omdat de hoek om te komen, anders zouden we omvallen xd xd
Ook nog zo'n 3x gevraagd of we dood waren, zo van de wereld was ik, maar wel epische ervaring :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:33 

Crashee schreef:
Olijfboompje schreef:

Voedingsupplementen gebruiken scheelt echt zoveel. Vooral 5htp nemen na mdma gebruik of vitamine c1000 om de boel weer op niveau te rekken :)
(In mijn ogen dan)

Ik zorg er meestal voor dat ik wat zout binnen krijg als ik thuis kom na een avond drugs, en ik eet daarnaast een shitload fruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:07 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ik hoorde ergens dat het verspilling was als je meer dan 75% wiet in je joint deed. klopt dit? en zoja, hoe dan?

ben ik het dus niet mee eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het wel gaan uitleggen mbt tot gewenning, verneuking van je receptoren en het verschil tussen junks en niet junks, maar waarschijnlijk dringt dat niet bij mensen door die minstens 3 maal per maand xtc gebruiken.

Zolang de mensen, die nog daadwerkelijk objectief naar zichzelf kunnen kijken, het maar begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:35 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik kan het wel gaan uitleggen mbt tot gewenning, verneuking van je receptoren en het verschil tussen junks en niet junks, maar waarschijnlijk dringt dat niet bij mensen door die minstens 3 maal per maand xtc gebruiken.
Zolang de mensen, die nog daadwerkelijk objectief naar zichzelf kunnen kijken, het maar begrijpen.

Dan ben ik maar een Junk, ik geniet op een feest, ben niet helemaal van de kaart, heb nooit/nauwelijks een kater en kan gewoon eten en maandags weer me ding doen. Vind het wel prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:38 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Dan ben ik maar een Junk, ik geniet op een feest, ben niet helemaal van de kaart, heb nooit/nauwelijks een kater en kan gewoon eten en maandags weer me ding doen. Vind het wel prima :P

Ik heb wel 't idee als ik hier zo je posts enzo lees dat je best vaak mdma in je systeem hebt toch? Hoe vaak denk je ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Moet jij weten.

Alleen je moet mensen niet proberen wijs te maken dat het normaal is dat je geen kater hebt. Als je ontkent dat je een kater hebt, dan ben je trouwens even slim bezig. Een kater hoeft niet perse depressieve gevoelens te zijn. Een kater is altijd aanwezig. Op wat voor wamnier dan ook.

Zeggen dat het niet zo is, is jezelf voorliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:54 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Laat ik het anders zeggen: ik heb er eigenlijk geen last van. Het enige wat ik heb is dat ik me wat sloompjes voel, maar dat is ook na een avondje stappen of wanneer ik nuchter blijf.
En sommige mensen kunnen er gewoon wat beter tegen. Heb 2x een kater gehad van Droegz en toen had ik ook gewoon echt veel genomen. Explain that my friend....

mr_vertigo schreef:
Ik heb wel 't idee als ik hier zo je posts enzo lees dat je best vaak mdma in je systeem hebt toch? Hoe vaak denk je ongeveer?

Klopt, bijna elk weekend wel. Ook omdat de nasleep bij mij dus niet lang duurt. Ik probeer het wel vaak af te wisselen of gewoon niet veel te nemen op kleine feestjes tussendoor. Daarnaast wil ik de komende tijd wat langere tijd ertussen hebben, omdat het niet meer speciaal is en meer een gewoonte. Dit weekend was voor mij ook voorlopig even het laatste weekend drugs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:56 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
mr_vertigo schreef:

Klopt, bijna elk weekend wel. Ook omdat de nasleep bij mij dus niet lang duurt. Ik probeer het wel vaak af te wisselen of gewoon niet veel te nemen op kleine feestjes tussendoor. Daarnaast wil ik de komende tijd wat langere tijd ertussen hebben, omdat het niet meer speciaal is en meer een gewoonte. Dit weekend was voor mij ook voorlopig even het laatste weekend drugs :)

Ok, nou... dan gaat Olijf een heel mooi verhaal voor je vertellen straks, of je een link geven over hoe je receptoren schijnen te werken, en waarom jij weinig tot geen last hebt van een 'kater'. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:17 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Bullshit.

Geen bullshit :). Toen ik eerst zowat wekelijks aan de pillen zat had ik geen kater. Nu heb ik t een tijdje niet gehad. Op H4L weer eens geprobeerd en ik had een bizarre kater... Says enough. Ben overigens ook gewoon helemaal klaar met de mdma. Werd er bizar traag van.. Niks voor mij.. Ik snap ook niet van mezelf dat ik het al die tijd leuk gevonden heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

wouzer schreef:
Draidy schreef:
Ik hoorde ergens dat het verspilling was als je meer dan 75% wiet in je joint deed. klopt dit? en zoja, hoe dan?

ben ik het dus niet mee eens..

Ik heb al gevonden wat de reden zou zijn:
De reden zou zijn dat je longen per hijs maar een bepaalde hoeveelheid THC opnemen. En met meer dan 75% wiet zouden je longen dus niet alles opnemen.

Of het echt klopt weet ik niet. Maar dit heb ik gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:44 

Donateur

Niemand zal zich de dag nadat ie heeft gebruikt topfit voelen, dus ja "een kater" heb je altijd wel in de vorm van energietekort, droge smoel, beetje vreemde stemming etc.

Maar een dip op maandag of dinsdag (of nog later) kan heel erg per persoon verschillen. Ik had hem in het begin werkelijk nooit, zelfs niet die paar keer dat ik echt bizar veel heb gebruikt of met 4-fmp heb gecombineerd. Of ik had wel eens een mindere dag maar kon dat altijd verwijten aan andere dingen. Vanaf het moment dat ik mn pa kwijt ben geraakt merk ik wel overduidelijk dat ik dips te verwerken krijg, ik had altijd wel een half dagje ofzo dat ik me klote voelde. Soms duurde het wel eens 3 dagen.

Dingen om de kater te vermijden naast supplementen zijn voldoende slaap, rust en goed eten. Je zal zien dat je daar heel ver mee komt. Serotonine-supplementen kap ik voorlopig even mee. Van die 5-htp word ik overdag heel erg vermoeid en ik slaap er heel vreemd van (word door alle dromen om het uur weer wakker en slaap dan gelijk weer verder). Bovendien helpt het geen fuck wat betreft het dippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:05 

Donateur

Ik heb eig nog nooit met zo'n dip te maken gekregen... Wel de dag erna wat tam en een rare smoel enz. Zo'n dippen mogen wel weg blijven ook. Wel heb ik na mdma gebruik, door de week wel momenten dat ik over iets simpel probeer na te denken op het werk en dat dat gewoon niet lukt. Of misschien is dit maar een gedacht dat dit van de mdma afkomstig is? Is soms wel bizar :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:06 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Ok, nou... dan gaat Olijf een heel mooi verhaal voor je vertellen straks, of je een link geven over hoe je receptoren schijnen te werken, en waarom jij weinig tot geen last hebt van een 'kater'. :)

Ongetwijfeld :P Maar daar sta ik ook voor open. Ik weet dat Daan veel kennis heeft en dat laat ik graag tot mij komen. Ik weet ook dat ik mijzelf mag rekenen tot veelgebruiker en dat daardoor ook de kleine/geen kater komt. Maar ook in het begin heb ik dat niet/nauwelijks gehad. Dus dan zou ik van onze Olijf ook graag weten waar dat door komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ik geef de uitleg niet eens meer, maar ik ben het zat om alsmaar te lezen hoe mensen denken het beter te weten, omdat hun belevingswereld toevallig zo is.

Ik ben nu precies hetzelfde aan het doen trouwens. Ik durf ook te zeggen dat ik nooit een kater heb, maar gewoon een wat mindere dag. Echter het feit dat ik op de woensdag mij opeens top voel zegt genoeg. Jezelf durven voorspiegelen hoe het staat met je is een kunst die je moet kunnen. Helaas doen te weinig mensen dat.

Drugs is leuk, maar houd het recreatief. Je leven laten beheersen door stofjes is diep zakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Ik had vandaag wel ff een grote dip... Ene moment blij en het andere moment weer down. Ook best moe.
Ff 5km gewandeld buiten en vitamines/fruit op, werkte wel :D maar ik ga ff een lange mdma pauze houden, weinig zin in weer zo'n dag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Moet jij weten.

Alleen je moet mensen niet proberen wijs te maken dat het normaal is dat je geen kater hebt. Als je ontkent dat je een kater hebt, dan ben je trouwens even slim bezig. Een kater hoeft niet perse depressieve gevoelens te zijn. Een kater is altijd aanwezig. Op wat voor wamnier dan ook.

Dat pro zijn om geen kater te hebben was trouwens met een knipoog. ;)
Laat ik nog een stapje verder gaan. Ik durf zelfs te beweren dat ik op een maandag en dinsdag mezelf fitter voel, zowel fysiek als mentaal, na een avondje MDMA of mephedrone dan een avondje pep, bier of nuchter zijn. Reden: de combinatie met van afterglows die mij gewoon het gevoel van de avond teruggeven in mentaal opzicht en het feit dat ik me fysiek niet optimaal heb ingespannen waardoor mijn spieren niet veel te verduren hebben gekregen. Een dip zit allemaal tussen je oren, sta je mentaal sterk in je schoenen, ja of nee. En ook of je mentaal intensieve dingen te doen hebt de dagen erna. Zo werkt een zeurende moeder of lerares ook niet mee. Je bent namelijk altijd wel wat sneller aangebrand. Maar zolang je deze belemmeringen niet hebt, is er dus eigenlijk niks aan de hand en ben je niet echt aan het dippen.

Natuurlijk ben je de zondag zelf niet echt vooruit te branden. Energie is op, maar dat is standaard na een avondje doorhalen en niet slapen. Dus dat laat ik even buiten beschouwing.

En ja, dit meen ik 100% serieus, hoe gek het ook klinkt.

dawasiknie schreef:
Niemand zal zich de dag nadat ie heeft gebruikt topfit voelen, dus ja "een kater" heb je altijd wel in de vorm van energietekort, droge smoel, beetje vreemde stemming etc.

Dingen om de kater te vermijden naast supplementen zijn voldoende slaap, rust en goed eten. Je zal zien dat je daar heel ver mee komt. Serotonine-supplementen kap ik voorlopig even mee. Van die 5-htp word ik overdag heel erg vermoeid en ik slaap er heel vreemd van (word door alle dromen om het uur weer wakker en slaap dan gelijk weer verder). Bovendien helpt het geen fuck wat betreft het dippen.

Helemaal mee eens, hoewel ik de supplementen in twijfel trek. Natuurlijk zal het vast helpen bij bepaalde dingen, maar ik hal mijn ADH vitaminen wel uit goed eten. Slapen probeer ik wel op een redelijk moment, ik heb eigenlijk normaal de gewoonte om de zondag gewoon door te halen op 1-2 uur slaap na, waardoor ik om 10 uur 's avonds in een goede slaap val en het klokje rond slaap, waarna mijn slaapritme niet te erg van streek is.

Olijfboompje schreef:
Ik geef de uitleg niet eens meer, maar ik ben het zat om alsmaar te lezen hoe mensen denken het beter te weten, omdat hun belevingswereld toevallig zo is.

Ik ben nu precies hetzelfde aan het doen trouwens. Ik durf ook te zeggen dat ik nooit een kater heb, maar gewoon een wat mindere dag. Echter het feit dat ik op de woensdag mij opeens top voel zegt genoeg. Jezelf durven voorspiegelen hoe het staat met je is een kunst die je moet kunnen. Helaas doen te weinig mensen dat.

Drugs is leuk, maar houd het recreatief. Je leven laten beheersen door stofjes is diep zakken.

I just love the Unity propaganda! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Zo, dan hoop ik dat ik je nu aan het nadenken heb gezet.

Fijn dat je jezelf zo verdedigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk verdedig ik me, want dit komt eigenlijk neer op smaad als je het zo bekijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vind wel dat Chris veranderd is sinds zijn epileptische aanval, in ieder geval al een stuk geminderd. Verder oordeel ik helemaal nergens over, omdat ik zelf geen haar beter ben af en toe. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:03 

Hardtraxx Addict

Wat een haat in een altijd zo met liefde gevuld topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Wat een haat in een altijd zo met liefde gevuld topic.

Bijpakken dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:24 

Hardtraxx Elite

Ik vind dat Christian voor de grap is een maand lang van drugs af moet blijven en niet over drugs mag praten. :P
Vorige  1 ... 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic