Zo, afgelopen zaterdag op Awake weer eens heerlijk van de pilletjes genoten zoals vanouds. Na wat tegenvallende ervaringen vorig jaar (Remember, ILT en in enige mate Hard Bass), is het vrij duidelijk dat ik gewoon hogere begindosissen moet nemen om het echte gevoel te krijgen. De omstandigheden spelen ook een steeds grotere rol bij mij. Een goede groep en goed geluid wegen toch echt sterk mee.
Ik begon dus samen met een vriend pas rond half 1 omdat het feest tot 8 door zou gaan - paar anderen die meededen begonnen pas een uur later ofzo. Zou bij Gui Boratto opkomen, die echt geniaal is, maar het was er nogal druk en het geluid stond erg zacht (2e zaal maassilo

). Was zelfs met een kleine halve speaker (2e batch) begonnen, dus 80mg oid. Voelde er amper wat van, veel minder dan normaal van 60mg zelfs - mogelijk zat het slecht verspreid over de pil, maar ik kwam er gewoon niet in door het geluid. Werd wat ongeduldig en pakte iets minder dan 2 uur later vrijwel een halve speaker bij - voelde me meteen al beter omdat ik wist dat het nu wel moest gaan komen.
Toen Gui afgelopen was naar de 1e zaal waar het geluid veel beter was en het minder druk was - en dat gaf ook meteen een dikke boost, begon er goed in te komen. Begon me wel een beetje zorgen te maken om dat halfje dat ik net gedropt had, aangezien ik eigenlijk wel voor ff lekker genoeg ging. Gelukkig nergens te hard gegaan, maar gewoon heel erg lang extreem goed gevoeld. Tegen het eind nog kleine beetjes bijpakt, waardoor ik in totaal op 1,3 zat ofzo, zo'n 250mg dus. Is dus ongeveer dezelfde hoeveelheid die ik normaal neem, maar die grote hoeveelheid in het begin bleef maar gaan en gaan. Ga het sowieso hetzelfde aanpakken in de toekomst, want dit werkte gewoon TE goed

Oja, heb ook voor het eerst klapperkaken gehad, maar dat was eigenlijk alleen maar grappig. Verder niks van de 'te hard' effecten. Ook geen hallucinaties, op 1tje na toen we naar buiten waren. Dacht dat een vriend die tegen een hek aan leunde op een step stond

Maar dat was maar 1 flits, toen ik terugkeek was het wel duidelijk een hek. En ja, die stond er echt...