Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:29 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha ja maar is best irritant als je wilt slapen :P

Dat sowieso.. 4-fmp is trouwens echt kut spul als je wilt slapen, geen minuut geslapen tot gisteravond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:33 

Hardtraxxer

Vraagie aan de pro's hier. Hoeveel mg mephrodrone te droppen(caps) als je flink uit je pan wilt gaan, maar niet zondag aaf nog wakker wilt zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dat sowieso.. 4-fmp is trouwens echt kut spul als je wilt slapen, geen minuut geslapen tot gisteravond.

Moet je keta nemen, kom je in een te vette droom terecht :P

Crashee schreef:
Vraagie aan de pro's hier. Hoeveel mg mephrodrone te droppen(caps) als je flink uit je pan wilt gaan, maar niet zondag aaf nog wakker wilt zijn? :D

En wanneer neem je dat? Zaterdagnacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:37 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Niet slapen is niet echt een probleem, zolang m'n pupillen maar normaal zijn thuis... Na MDMA worden ze alleen door slapen normaal bij mij :P
Maar van pep krijg ik geen grote doppen. Hoe zit het met 4fmp? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Niet slapen is niet echt een probleem, zolang m'n pupillen maar normaal zijn thuis... Na MDMA worden ze alleen door slapen normaal bij mij :P

Doppen zijn verwaarloosbaar. Je krijgt in ieder geval lang niet zulke grote kijkers als met MDMA of mephedrone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:46 

Donateur

Crashee schreef:

500mg bom, ga je flink uit je dak :cool:

Maareh, ik heb geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Crashee schreef:

500mg bom, ga je flink uit je dak :cool:

Maareh, ik heb geen idee

Dat was episch, net als 500+mg ineens snuiven op Hard Bass. Vaagheid ten top! xd

Als je zaterdagnacht mephedrone wil 'bommen' en het feest duurt tot ongeveer 6 uur, zou ik het als beginner denk ik zo aangepakt hebben:

01.00: 160mg mephedrone
02.45: 140mg mephedrone
04.00: 120mg mephedrone

Maar ja, snuiven is vele malen makkelijker en doe je ook beter op gevoel. Plus midden in de zaal is het echt niet moeilijk of riskant om te sleutelen ^^

Overigens dit zijn wel redelijk normale dosissen en aangezien ik hier altijd ver boven zit en het goedje meestal snuif, weet ik niet of je hiermee aan de term 'flink uit je dak gaan' komt :P Maar je kan altijd een extra cap meenemen of toch beslissen om te snuiven terwijl je bezig bent met je feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Volgens mij had ik van de 4-fmp solo niet echt grote doppen, maar dat was ook maar een uurtje. Met MDMA erbij zag ik weer als vanouds belabberd uit en zo voelde ik me ook, aangezien ik al een tijdje niet had gebruikt.. En omdat ik dus niet had geslapen zat ik met flinke ogen op m'n verjaardag met visite. xd

Chukkels schreef:
Overigens dit zijn wel redelijk normale dosissen en aangezien ik hier altijd ver boven zit en het goedje meestal snuif, weet ik niet of je hiermee aan de term 'flink uit je dak gaan' komt :P Maar je kan altijd een extra cap meenemen of toch beslissen om te snuiven terwijl je bezig bent met je feestje :)

Of beginnen met 200 en dan afbouwen naar 160..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:16 

Donateur

Waarom afbouwen :p Lijkt me logischer als je met minder begint en dan steeds meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:

Doppen zijn verwaarloosbaar. Je krijgt in ieder geval lang niet zulke grote kijkers als met MDMA of mephedrone.

Mooi :thumbsup: dan lekker solo 4fmp :cool: Geen zin om boven te blijven vanwege m'n grote kijkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:23 

Hardtraxx Veteran

Maar 4-FMP solo is kut, zeker op een Scantraxx feestje. Waarom heb je energie nodig met die happy Scantraxx meuk, dan wil je juist toch extra euforie lijkt me? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:25 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar 4-FMP solo is kut, zeker op een Scantraxx feestje. Waarom heb je energie nodig met die happy Scantraxx meuk, dan wil je juist toch extra euforie lijkt me? :huh:

Of het kut is kan ik pas na t feest zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:35 

Hardtraxxer

@Chukkels
Aight thanks moet wel goed komen. Plan de campagne voor Loudness is gezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:56 

Chukkels schreef:

4-FMP solo is heul niet kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:

Wel als je intens wil genieten van de happy meuk in plaats van keihard te beuken op Adaro, The R3bels en G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:02 

True, true :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:41 

Donateur

Banaanslak schreef:

Dat heb ik gemerkt zaterdag. Jij hebt wel 10x tegen me gezegd dat je je heeeeuuul chill voelde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

Kan misschien combineren met methylone, geen idee, blijf sowieso ff van mdma af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:45 

Hardtraxx Veteran

Zo, afgelopen zaterdag op Awake weer eens heerlijk van de pilletjes genoten zoals vanouds. Na wat tegenvallende ervaringen vorig jaar (Remember, ILT en in enige mate Hard Bass), is het vrij duidelijk dat ik gewoon hogere begindosissen moet nemen om het echte gevoel te krijgen. De omstandigheden spelen ook een steeds grotere rol bij mij. Een goede groep en goed geluid wegen toch echt sterk mee.

Ik begon dus samen met een vriend pas rond half 1 omdat het feest tot 8 door zou gaan - paar anderen die meededen begonnen pas een uur later ofzo. Zou bij Gui Boratto opkomen, die echt geniaal is, maar het was er nogal druk en het geluid stond erg zacht (2e zaal maassilo :/ ). Was zelfs met een kleine halve speaker (2e batch) begonnen, dus 80mg oid. Voelde er amper wat van, veel minder dan normaal van 60mg zelfs - mogelijk zat het slecht verspreid over de pil, maar ik kwam er gewoon niet in door het geluid. Werd wat ongeduldig en pakte iets minder dan 2 uur later vrijwel een halve speaker bij - voelde me meteen al beter omdat ik wist dat het nu wel moest gaan komen.

Toen Gui afgelopen was naar de 1e zaal waar het geluid veel beter was en het minder druk was - en dat gaf ook meteen een dikke boost, begon er goed in te komen. Begon me wel een beetje zorgen te maken om dat halfje dat ik net gedropt had, aangezien ik eigenlijk wel voor ff lekker genoeg ging. Gelukkig nergens te hard gegaan, maar gewoon heel erg lang extreem goed gevoeld. Tegen het eind nog kleine beetjes bijpakt, waardoor ik in totaal op 1,3 zat ofzo, zo'n 250mg dus. Is dus ongeveer dezelfde hoeveelheid die ik normaal neem, maar die grote hoeveelheid in het begin bleef maar gaan en gaan. Ga het sowieso hetzelfde aanpakken in de toekomst, want dit werkte gewoon TE goed :)

Oja, heb ook voor het eerst klapperkaken gehad, maar dat was eigenlijk alleen maar grappig. Verder niks van de 'te hard' effecten. Ook geen hallucinaties, op 1tje na toen we naar buiten waren. Dacht dat een vriend die tegen een hek aan leunde op een step stond xd Maar dat was maar 1 flits, toen ik terugkeek was het wel duidelijk een hek. En ja, die stond er echt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Qetaboy was ook op dreef trouwens gisteren xd

En HOE hahaha. Echt geniaaaaal was dat zondag xd

Tip: Ga niet eerst snuiven en dan een sigaret roken.. Dan kom je noooooooooooooit van z'n levensdagen meer binnen xd als je buiten rookt, jeeeeemig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:20 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Ja joh, Christian, weet je hoe epic?

Vrouwke snoof gewoon een bergje van die keta weg ipv een lijntje voor der eerste keer xd

Zo gek zijn wij nog niet eens geweest xd

Zelfs een lijntje is nog teveel voor dat spul. Een puntje was al genoeg om goed leip te worden en met kleine 2 puntjes zat ik al in een totaal andere wereld, had geen controle meer over m'n eigen lichaam en kraamde alleen maar totale onzin uit.

Ik heb dan ook volledig in een scheur gelegen om je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Qetaboy was ook op dreef trouwens gisteren xd

En HOE hahaha. Echt geniaaaaal was dat zondag xd

Tip: Ga niet eerst snuiven en dan een sigaret roken.. Dan kom je noooooooooooooit van z'n levensdagen meer binnen xd als je buiten rookt, jeeeeemig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Zullen we gaan roken?"
"Uh, laten we eerst deze lijnen opsnuiven, dan kan niemand ze vinden!"

*na gevoelsmatig 30 minuten in de buitenkou te staan*

"WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
"Nog nooit zo gedaan over een peuk!"
"Ik ben op Mars"

:lol:

@James

2e batch speakers zijn 180-220mg, met uitschieters naar 230mg. Gewogen gemiddelde ligt zelfs nog wat hoger dan de eerste batch, ze zijn alleen veel onvoorspelbaarder (zoals je al aangaf met ongelijke spreiding) en smaken viezer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Tsooooo, buiten was echt episch.. Eerst denken dat ik ergens in de middle of the sahara ben beland. Vervolgens duitse vliegtuigen over horen vliegen, denken dat er een tornado mijn kant op kwam.. Toen ik ergens *voor mijn gevoel halverwege* binnen was, het hele huis om zien vallen, en vervolgens alles muren scheef en 3 kwart rond zien worden, jullie in schapen zien veranderen, die gek genoeg over de 3 kwart ronde muren heen sprongen..

Maar de allerheldigste ervaring tot nu toe heb ik meegemaakt in het waterbed van Juul :love: .
Had in totaal een dosis van +-191mg, voor Juul en mij, had geen zin namelijk om nog een x af te wegen!
Lijntjes redelijk evenredig gedeeld, en toen maar naar binnen gewerkt, ben gaan liggen op het bed, Juul zette een set van de Noisecontrollers op. Ik wachtte even rustig af tot het in begon te werken. Eenmaal bij inslag van de keta, heb ik eerst even naar het plafond gestaard. Dat begon rustig heen en weer te dansen. Toen kwam So High voorbij, en heb ik mijn ogen dichtgedaan, vrijwel gelijk nam de track me mee naar de HMH, alsof ik er live bij was.. Geweldig, de sfeer daar, de lichten, het publiek. Was echt zo vreselijk echt! Echt een epische ervaring. Tijdens de set 1x onbewust m'n ogen opengedaan, toen draaide het plafond heen en weer, de klok was een soort rad van fortuin, snel m'n ogen weer dichtgedaan, en the fantasy goes on! Ditmaal nam de muziek me mee naar Qlimax, en wederom een geweldige epische levensechte ervaring. Toen ben ik in slaap gevallen.

Kortom: Keta did me fell in love again. :loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:47 

Hardtraxx Elite

Bij Reverze dus 4-FA. 140 mg in een capsule en gaan!
Ben benieuwd naar het goedje, en hopelijk doet het hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Geen kater hebben is een van de volgende opties;

Je hersens zijn fucking ver heen of je gebruikt supplementen.
Vorige  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic