Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:34 

Hardtraxx Elite

Pff, wat zal ik met Reverze eens tot mij gaan nemen? Examens zijn dan immers toch geweest. 4-fmp wil ik wel proberen maar dat heb ik niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:39 

Hardtraxx Addict

MDMA, doet het altijd goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:43 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
MDMA, doet het altijd goed :loving:

Ik heb 5 weken geleden al MDMA genomen dus wil even een pauze inlassen, moet wel gezond blijven in hoeverre dat kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:53 

Hardtraxx Addict

Maar als ik het nu goed begrijp is dat 4-FMP tegenonver MDMA meer energie geeft en dus harder gaat, langer werkt waardoor je minder hoeft bij te pakken en je de volgende dag minder brak bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Maar als ik het nu goed begrijp is dat 4-FMP tegenonver MDMA meer energie geeft en dus harder gaat, langer werkt waardoor je minder hoeft bij te pakken en je de volgende dag minder brak bent?

Ja, alleen het XTC gevoel wordt niet geëvenaard. Het laat minder serotonine los en lijkt daarom dus meer op speed dan xtc.

Ben ook wel benieuwd naar het goedje, dus moet toch echt iets fixen voor reverzeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:12 

Hardtraxx Addict

Hmm, klinkt goed, iets voor Loudness misschien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:12 

Hardtraxx Elite

Heeft iedereen zich weer lekker scheel gevreten aan de pillen dit weekend? :)

Nogmaals... De combi 4fmp/xtc is overrated.... 4fmp/mephedrone is vele malen fijner!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Heeft iedereen zich weer lekker scheel gevreten aan de pillen dit weekend? :)

Lekker alleen biertjes gedronken! :D Overigens best veel.. Zit nu op een punt dat ik mijn alcoholgebruik tijdens het uitgaan ook wil gaan minderen. Zoveel drinken dat je er niets meer aan hebt vind ik altijd een beetje zonde achteraf..:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:10 

Donateur

Nou ik heb het ook maar bij een paar biertjes gehouden.
Ik heb echt een heuse depressie overgehouden aan het weekend van HC4L, want een dip kan je het niet echt meer noemen zo lang en intensief duurde dat. Gelukkig ben ik al van het lege gevoel af, wat nu nog rest zijn regelmatig paniekaanvallen en het gevoel dat ik elk moment kan janken, maar verder voel ik me stabiel en kan ik het allemaal negeren omdat ik toch weet dat het onzin is en over gaat. Er is namelijk totaal geen reden om me depressief te voelen, gezien ik me voor dat weekend al wekenlang helemaal top voelde. Kan dus maar één ding betekenen dat ik me kut voel en dat komt door die tyfusdrugs.

De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd. Ik ga me de komende feestjes vermaken op ome Pep en verder niks. 12 weken zonder MDMA, klaar. Nu eindelijk mezelf eens houden hieraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

Keeeeetaaaaaaaaaaaaaaa :loving: (L) (L) (L) .. Vandaag weer precies gemerkt waarom ik dit stofje zo top vind! Morge een klein verslagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Nouja met K pas ik wel op schijnt wel goeie te zijn :P gister nog iemand bijna ko van gegaan xd

Als ik denk dat ik weet van wie jij dat spul hebt, dan praten we inderdaad over zeer goede ket van 84%. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:18 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Nouja met K pas ik wel op schijnt wel goeie te zijn :P gister nog iemand bijna ko van gegaan xd

Als ik denk dat ik weet van wie jij dat spul hebt, dan praten we inderdaad over zeer goede ket van 84%. ^^

Ik denk wel dat je het bij het juiste eind hebt ja :P Hij was gister ook bij Mark thuis. Heb je die keta al geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:21 

Hardtraxxer

Afterglow van xtc plus methylfenidaat 5 x 10 mg (sandoz/ritalin)
bevalt me wel haha :innocent:
maar moet nu snoepjes pauze houden van ongeveer 2 maanden ,
met queensnight wordt het pas weer knallen. :)

pauze is vooral lichamelijk nodig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
M-arijn schreef:

Ik denk wel dat je het bij het juiste eind hebt ja :P Hij was gister ook bij Mark thuis. Heb je die keta al geprobeerd?

Ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 08:39 

Hardtraxx Veteran

Ja joh, Christian, weet je hoe epic?

Vrouwke snoof gewoon een bergje van die keta weg ipv een lijntje voor der eerste keer xd

Zo gek zijn wij nog niet eens geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 09:39 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Vrouwke snoof gewoon een bergje van die keta weg ipv een lijntje voor der eerste keer xd

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 11:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd.

Same. Ben er ook helemaal klaar mee. :) Had nog een uitzondering gemaakt omdat het m'n verjaardag was, maar was het weer niet waard.. Voelde me weer lekker beroerd gisteren. Misselijk, koppijn, wazig en vaag, geen hap kunnen eten, 's ochtends niet kunnen slapen en er vertieft uit zien, op m'n eigen verjaardag nota bene. :P

Maar goed, was dus m'n 1e keer 4-fmp.. Rond half 12 een cap genomen met 150 mg, voelde er om 1 uur nog weinig van.. Was een beetje te vergelijken met pep, maar eigenlijk totaal geen euforie. Toen een halfje erbij genomen, dat was wel echt heerlijk. :D Alleen zo jammer dat dat dan altijd het snelst gaat. Over de rest van de avond nog 2 halfjes genomen die beide niet echt hun werk deden, zoals ik gewend bent van de meeste keren dat ik snoepjes heb gebruikt.. Voor mij is er dus geen goede reden om ermee verder te gaan. :) Misschien nog een keertje 4-fmp en dan wat meer, maar dan zonder andere shit erbij.. Denk dat dat toch wel voor de echte kater zorgde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
dawasiknie schreef:
De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd.

Same. Ben er ook helemaal klaar mee. :) Had nog een uitzondering gemaakt omdat het m'n verjaardag was, maar was het weer niet waard.. Voelde me weer lekker beroerd gisteren. Misselijk, koppijn, wazig en vaag, geen hap kunnen eten, 's ochtends niet kunnen slapen en er vertieft uit zien, op m'n eigen verjaardag nota bene. :P

Maar goed, was dus m'n 1e keer 4-fmp.. Rond half 12 een cap genomen met 150 mg, voelde er om 1 uur nog weinig van.. Was een beetje te vergelijken met pep, maar eigenlijk totaal geen euforie. Toen een halfje erbij genomen, dat was wel echt heerlijk. :D Alleen zo jammer dat dat dan altijd het snelst gaat. Over de rest van de avond nog 2 halfjes genomen die beide niet echt hun werk deden, zoals ik gewend bent van de meeste keren dat ik snoepjes heb gebruikt.. Voor mij is er dus geen goede reden om ermee verder te gaan. :) Misschien nog een keertje 4-fmp en dan wat meer, maar dan zonder andere shit erbij.. Denk dat dat toch wel voor de echte kater zorgde.

Kater van 4-FMP + MDMA? Nergens last van hier! :D

Olijfboompje schreef:

Hahaha, na Qetaboy hebben we nu ook Qetagirl? :lol:
Qetaboy was ook op dreef trouwens gisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 11:50 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Zelfs een lijntje is nog teveel voor dat spul. Een puntje was al genoeg om goed leip te worden en met kleine 2 puntjes zat ik al in een totaal andere wereld, had geen controle meer over m'n eigen lichaam en kraamde alleen maar totale onzin uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 11:57 

Donateur

Chukkels schreef:
Qetaboy was ook op dreef trouwens gisteren xd

En HOE hahaha. Echt geniaaaaal was dat zondag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Onze geluksvogel weer hoor. :P Heb nu alleen nog last van m'n mond en totaal geen kracht in m'n lichaam, kan niet eens normaal m'n tas dragen. Denk dat ik morgen lekker een dagje in bed doorbreng. Gelukkig wel van de misselijkheid af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:18 

Hardtraxx Veteran

Zou op Energy 4fmp + XTC doen, maar op t laatst besloten om m'n eerste keer 4fmp te bewaren voor een hardstyle feest :) dus alleen speakers gebruikt. Ben nu wel weer ff klaar met mdma, die rare gedachten achteraf vind ik irritant worden xd (in de trein terug dacht ik dat ik een accu in me had die ik moest opladen :x ) bizar dat zulke gedachten kunnen haha
Ook droomde ik dat iemand een vlieg doodsloeg met een vliegenmepper maar er kwam een enorme explosie af en ik hoorde die knal ook hard, schrok wakker :P

Op scantraxx dus 4fmp soloen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ben nu wel weer ff klaar met mdma, die rare gedachten achteraf vind ik irritant worden xd (in de trein terug dacht ik dat ik een accu in me had die ik moest opladen :x ) bizar dat zulke gedachten kunnen haha

Of van die momenten dat je in bed ligt en denkt dat je met iemand aan het praten bent en er dan na een paar seconde achter komt dat je tegen jezelf aan het lullen bent. xd Of die prachtige golven in je plafond en zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Haha ja maar is best irritant als je wilt slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Onze geluksvogel weer hoor. :P

Als je nooit een kater hebt van (normaal) MDMA-gebruik kun je dat geen geluk meer noemen. Dat heet gewoon pro zijn! :cool:
Vorige  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic