Pff, wat zal ik met Reverze eens tot mij gaan nemen? Examens zijn dan immers toch geweest. 4-fmp wil ik wel proberen maar dat heb ik niet 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
MDMA, doet het altijd goed 
Ik heb 5 weken geleden al MDMA genomen dus wil even een pauze inlassen, moet wel gezond blijven in hoeverre dat kanwrote:MDMA, doet het altijd goed
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Maar als ik het nu goed begrijp is dat 4-FMP tegenonver MDMA meer energie geeft en dus harder gaat, langer werkt waardoor je minder hoeft bij te pakken en je de volgende dag minder brak bent?
Ja, alleen het XTC gevoel wordt niet geëvenaard. Het laat minder serotonine los en lijkt daarom dus meer op speed dan xtc.wrote:Maar als ik het nu goed begrijp is dat 4-FMP tegenonver MDMA meer energie geeft en dus harder gaat, langer werkt waardoor je minder hoeft bij te pakken en je de volgende dag minder brak bent?
Ben ook wel benieuwd naar het goedje, dus moet toch echt iets fixen voor reverzeee
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Hmm, klinkt goed, iets voor Loudness misschien 
Heeft iedereen zich weer lekker scheel gevreten aan de pillen dit weekend? 
Nogmaals... De combi 4fmp/xtc is overrated.... 4fmp/mephedrone is vele malen fijner!
Nogmaals... De combi 4fmp/xtc is overrated.... 4fmp/mephedrone is vele malen fijner!
Lekker alleen biertjes gedronken!wrote:Heeft iedereen zich weer lekker scheel gevreten aan de pillen dit weekend?
Nou ik heb het ook maar bij een paar biertjes gehouden.
Ik heb echt een heuse depressie overgehouden aan het weekend van HC4L, want een dip kan je het niet echt meer noemen zo lang en intensief duurde dat. Gelukkig ben ik al van het lege gevoel af, wat nu nog rest zijn regelmatig paniekaanvallen en het gevoel dat ik elk moment kan janken, maar verder voel ik me stabiel en kan ik het allemaal negeren omdat ik toch weet dat het onzin is en over gaat. Er is namelijk totaal geen reden om me depressief te voelen, gezien ik me voor dat weekend al wekenlang helemaal top voelde. Kan dus maar één ding betekenen dat ik me kut voel en dat komt door die tyfusdrugs.
De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd. Ik ga me de komende feestjes vermaken op ome Pep en verder niks. 12 weken zonder MDMA, klaar. Nu eindelijk mezelf eens houden hieraan.
Ik heb echt een heuse depressie overgehouden aan het weekend van HC4L, want een dip kan je het niet echt meer noemen zo lang en intensief duurde dat. Gelukkig ben ik al van het lege gevoel af, wat nu nog rest zijn regelmatig paniekaanvallen en het gevoel dat ik elk moment kan janken, maar verder voel ik me stabiel en kan ik het allemaal negeren omdat ik toch weet dat het onzin is en over gaat. Er is namelijk totaal geen reden om me depressief te voelen, gezien ik me voor dat weekend al wekenlang helemaal top voelde. Kan dus maar één ding betekenen dat ik me kut voel en dat komt door die tyfusdrugs.
De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd. Ik ga me de komende feestjes vermaken op ome Pep en verder niks. 12 weken zonder MDMA, klaar. Nu eindelijk mezelf eens houden hieraan.
Keeeeetaaaaaaaaaaaaaaa
.. Vandaag weer precies gemerkt waarom ik dit stofje zo top vind! Morge een klein verslagje!
Als ik denk dat ik weet van wie jij dat spul hebt, dan praten we inderdaad over zeer goede ket van 84%.wrote:Nouja met K pas ik wel op schijnt wel goeie te zijngister nog iemand bijna ko van gegaan
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik denk wel dat je het bij het juiste eind hebt jawrote:Als ik denk dat ik weet van wie jij dat spul hebt, dan praten we inderdaad over zeer goede ket van 84%.wrote:Nouja met K pas ik wel op schijnt wel goeie te zijngister nog iemand bijna ko van gegaan
Afterglow van xtc plus methylfenidaat 5 x 10 mg (sandoz/ritalin)
bevalt me wel haha
maar moet nu snoepjes pauze houden van ongeveer 2 maanden ,
met queensnight wordt het pas weer knallen.
pauze is vooral lichamelijk nodig
bevalt me wel haha
maar moet nu snoepjes pauze houden van ongeveer 2 maanden ,
met queensnight wordt het pas weer knallen.
pauze is vooral lichamelijk nodig
Ja.wrote:Ik denk wel dat je het bij het juiste eind hebt jawrote:Als ik denk dat ik weet van wie jij dat spul hebt, dan praten we inderdaad over zeer goede ket van 84%.wrote:Nouja met K pas ik wel op schijnt wel goeie te zijngister nog iemand bijna ko van gegaan
Hij was gister ook bij Mark thuis. Heb je die keta al geprobeerd?
Ja joh, Christian, weet je hoe epic?
Vrouwke snoof gewoon een bergje van die keta weg ipv een lijntje voor der eerste keer
Zo gek zijn wij nog niet eens geweest
Vrouwke snoof gewoon een bergje van die keta weg ipv een lijntje voor der eerste keer
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
wrote:Ja joh, Christian, weet je hoe epic?
Same. Ben er ook helemaal klaar mee.wrote:De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd.
Maar goed, was dus m'n 1e keer 4-fmp.. Rond half 12 een cap genomen met 150 mg, voelde er om 1 uur nog weinig van.. Was een beetje te vergelijken met pep, maar eigenlijk totaal geen euforie. Toen een halfje erbij genomen, dat was wel echt heerlijk.
Kater van 4-FMP + MDMA? Nergens last van hier!wrote:Same. Ben er ook helemaal klaar mee.wrote:De komende maanden worden sowieso geen MDMA of vergelijkbare stoffen genuttigd.Had nog een uitzondering gemaakt omdat het m'n verjaardag was, maar was het weer niet waard.. Voelde me weer lekker beroerd gisteren. Misselijk, koppijn, wazig en vaag, geen hap kunnen eten, 's ochtends niet kunnen slapen en er vertieft uit zien, op m'n eigen verjaardag nota bene.
![]()
Maar goed, was dus m'n 1e keer 4-fmp.. Rond half 12 een cap genomen met 150 mg, voelde er om 1 uur nog weinig van.. Was een beetje te vergelijken met pep, maar eigenlijk totaal geen euforie. Toen een halfje erbij genomen, dat was wel echt heerlijk.Alleen zo jammer dat dat dan altijd het snelst gaat. Over de rest van de avond nog 2 halfjes genomen die beide niet echt hun werk deden, zoals ik gewend bent van de meeste keren dat ik snoepjes heb gebruikt.. Voor mij is er dus geen goede reden om ermee verder te gaan.
Misschien nog een keertje 4-fmp en dan wat meer, maar dan zonder andere shit erbij.. Denk dat dat toch wel voor de echte kater zorgde.
Hahaha, na Qetaboy hebben we nu ook Qetagirl?wrote:Ja joh, Christian, weet je hoe epic?
Qetaboy was ook op dreef trouwens gisteren
Zelfs een lijntje is nog teveel voor dat spul. Een puntje was al genoeg om goed leip te worden en met kleine 2 puntjes zat ik al in een totaal andere wereld, had geen controle meer over m'n eigen lichaam en kraamde alleen maar totale onzin uit.wrote:Ja joh, Christian, weet je hoe epic?
En HOE hahaha. Echt geniaaaaal was dat zondagwrote: Qetaboy was ook op dreef trouwens gisteren
Onze geluksvogel weer hoor.wrote: Kater van 4-FMP + MDMA? Nergens last van hier!
Last edited by Nando on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zou op Energy 4fmp + XTC doen, maar op t laatst besloten om m'n eerste keer 4fmp te bewaren voor een hardstyle feest
dus alleen speakers gebruikt. Ben nu wel weer ff klaar met mdma, die rare gedachten achteraf vind ik irritant worden
(in de trein terug dacht ik dat ik een accu in me had die ik moest opladen
) bizar dat zulke gedachten kunnen haha
Ook droomde ik dat iemand een vlieg doodsloeg met een vliegenmepper maar er kwam een enorme explosie af en ik hoorde die knal ook hard, schrok wakker
Op scantraxx dus 4fmp soloen
Ook droomde ik dat iemand een vlieg doodsloeg met een vliegenmepper maar er kwam een enorme explosie af en ik hoorde die knal ook hard, schrok wakker
Op scantraxx dus 4fmp soloen
Of van die momenten dat je in bed ligt en denkt dat je met iemand aan het praten bent en er dan na een paar seconde achter komt dat je tegen jezelf aan het lullen bent.wrote:Ben nu wel weer ff klaar met mdma, die rare gedachten achteraf vind ik irritant worden(in de trein terug dacht ik dat ik een accu in me had die ik moest opladen
) bizar dat zulke gedachten kunnen haha
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha ja maar is best irritant als je wilt slapen