wel waar
wel waar
En nu serieus.wrote:Gewoon per twee droppen!
Dan weet je zeker dat je wat voelt man.
Gewoon op gevoel.wrote:En nu serieus.wrote:Gewoon per twee droppen!
Dan weet je zeker dat je wat voelt man.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat een pure joint erg moeilijk rookt. Dan moet je erg strak kunnen draaien, zodat alles dichter op elkaar zit, zodat alles beter brandt.wrote:Ik hoorde ergens dat het verspilling was als je meer dan 75% wiet in je joint deed. klopt dit? en zoja, hoe dan?
Ik begin ook maar met een halfje icm 4-FMP. Heb geen zin om kneiterhard te gaan vandaag, mag best wel eens wat minder zijnwrote:Aan de reacties is iig te zien dat de combi fucking geniaal is en omdat ik verder ook nooit schadelijke combi's doe neem ik gewoon beide mee. Heb 1 cap met 150mg, ben van plan om die rond 11 uur al te nemen (het is rond 6 uur afgelopen). Hoe laat zou ik dan een snoepje moeten nemen en hoe veel? Normaal is een halfje te weinig voor me, zal dat dit keer wel genoeg zijn ivm de 4-fa? En hoe lang werkt die combi?
Ik heb dat spul voor handen, maar nog nooit gebruikt. Kon er ook niet zo heel veel over vinden.wrote: Heeft er iemand al ervaring of kennis met 4-MEC (4-methyl-N-ethylcathinone)?
Dit stofje is al een tijdje op de markt als afgeleide van Mephedrone en ik hoor uit bepaalde hoeken dat mensen dit eerder aanbevelen dan Mephedrone, zeker omdat er hier minder (bekende) nare bijwerkingen zijn. Craving is totaal niet aanwezig, rush is minder heftig (alhoewel ik een stevige rush totaal niet als een nare bijwerking zie), slapen is makkelijker na dit spul, geen last van (mogelijke) blauwe plekken of andere lichamelijke ongemakken de dag(en) erna en dan ben ik nog wel wat vergeten. Maar is dit stofje nou echt zo goed, of is het gewoon weer iets wat een nieuwe hype probeert te worden door positieve verhalen te verspreiden?
Samen uitproberen?wrote:Ik heb dat spul voor handen, maar nog nooit gebruikt. Kon er ook niet zo heel veel over vinden.wrote: Heeft er iemand al ervaring of kennis met 4-MEC (4-methyl-N-ethylcathinone)?
Dit stofje is al een tijdje op de markt als afgeleide van Mephedrone en ik hoor uit bepaalde hoeken dat mensen dit eerder aanbevelen dan Mephedrone, zeker omdat er hier minder (bekende) nare bijwerkingen zijn. Craving is totaal niet aanwezig, rush is minder heftig (alhoewel ik een stevige rush totaal niet als een nare bijwerking zie), slapen is makkelijker na dit spul, geen last van (mogelijke) blauwe plekken of andere lichamelijke ongemakken de dag(en) erna en dan ben ik nog wel wat vergeten. Maar is dit stofje nou echt zo goed, of is het gewoon weer iets wat een nieuwe hype probeert te worden door positieve verhalen te verspreiden?
Dat zijn 18500 speakersVijf verdachten van xtc-handel hebben vrijdag tot drie jaar gevangenisstraf opgelegd gekregen. De rechtbank in Almelo acht bewezen dat de vijf handelden in MDMA, een grondstof van xtc-pillen.
Een 42-jarige man die handelde in de grondstof en een pillenmachine leverde, kreeg een gevangenisstraf van drie jaar opgelegd. Hij bezat ook 2,2 liter ghb. Een 34-jarige man die eveneens handelde in MDMA en xtc-pillen produceerde moet van de rechter ook drie jaar de cel in.
Een derde verdachte kreeg anderhalf jaar cel voor zijn hulp bij de MDMA-handel en de productie van xtc-pillen. De twee andere verdachten kregen acht maanden cel voor het verhandelen van 3,7 kilo MDMA.
Valt me nog mee, dat verkopen sommige in 2 wekenwrote: Dat zijn 18500 speakers
Eerst de 4-FA en dan pas het halfje het chrisje. En we gaan het wel zien wat het word vanavond, gewoon pakken op gevoelwrote: Ik begin ook maar met een halfje icm 4-FMP. Heb geen zin om kneiterhard te gaan vandaag, mag best wel eens wat minder zijn
Ik weet hoe ik met die combi om moet gaanwrote:Valt me nog mee, dat verkopen sommige in 2 wekenwrote: Dat zijn 18500 speakers
Eerst de 4-FA en dan pas het halfje het chrisje. En we gaan het wel zien wat het word vanavond, gewoon pakken op gevoelwrote: Ik begin ook maar met een halfje icm 4-FMP. Heb geen zin om kneiterhard te gaan vandaag, mag best wel eens wat minder zijn
Blijkbaar niet dus, want door al jouw wouzigheid heb je de trein op zwollywood gemistwrote: Ik weet hoe ik met die combi om moet gaan
Heb je een nieuw bijbaantje? xDwrote:Valt me nog mee, dat verkopen sommige in 2 wekenwrote: Dat zijn 18500 speakers![]()
Naah voel je gewoon nog goed hoor dan..wrote:Maaarrr, als de 4-fa uitgewerkt is heeft het snoepje weinig nut meer toch?
Beetje 20k speakers verhandelen, jwt.wrote:Heb je een nieuw bijbaantje? xDwrote:Valt me nog mee, dat verkopen sommige in 2 wekenwrote: Dat zijn 18500 speakers![]()
Ik had voor vannacht 2 capsules gemaakt, 1 van 120mg en 1 van 40mg. Maar in mijn zak waren ze een beetje platgedrukt en open gegaan. Toen had ik maar alles in 1x genomen, dat was om half 12 en heb de rest van de avond niks bijgepakt.wrote:als de 4-Fa uitwerk gewoon bijpakken? Of is dat niet ideaal naar de slaap na het feest toe?. binnen 2 weken ook een keer 4fmp proberen
Gewoon alles tegelijk doen, is leukwrote:Ik heb gister voor het eerst veel speakers geroken500 speakers in 1 seal, mm dat ruikt lekker! Heb ook ketamine, valium en 2cb gehaald, binnenkort maar eens uitproberen met m'n vriendin
Ik doelde niet op mezelf, anders reed ik allang in een degelijke auto rondwrote:Beetje 20k speakers verhandelen, jwt.wrote:een nieuw bijbaantje? xD