Nando schreef:
Aan de reacties is iig te zien dat de combi fucking geniaal is en omdat ik verder ook nooit schadelijke combi's doe neem ik gewoon beide mee. Heb 1 cap met 150mg, ben van plan om die rond 11 uur al te nemen (het is rond 6 uur afgelopen). Hoe laat zou ik dan een snoepje moeten nemen en hoe veel? Normaal is een halfje te weinig voor me, zal dat dit keer wel genoeg zijn ivm de 4-fa? En hoe lang werkt die combi?
Ik begin ook maar met een halfje icm 4-FMP. Heb geen zin om kneiterhard te gaan vandaag, mag best wel eens wat minder zijn

Nog even wat:
Heeft er iemand al ervaring of kennis met 4-MEC (4-methyl-N-ethylcathinone)?
Dit stofje is al een tijdje op de markt als afgeleide van Mephedrone en ik hoor uit bepaalde hoeken dat mensen dit eerder aanbevelen dan Mephedrone, zeker omdat er hier minder (bekende) nare bijwerkingen zijn. Craving is totaal niet aanwezig, rush is minder heftig (alhoewel ik een stevige rush totaal niet als een nare bijwerking zie), slapen is makkelijker na dit spul, geen last van (mogelijke) blauwe plekken of andere lichamelijke ongemakken de dag(en) erna en dan ben ik nog wel wat vergeten. Maar is dit stofje nou echt zo goed, of is het gewoon weer iets wat een nieuwe hype probeert te worden door positieve verhalen te verspreiden?