Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:21 

Hardtraxx Addict

:lol:

wel waar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

I know how we roll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde ergens dat het verspilling was als je meer dan 75% wiet in je joint deed. klopt dit? en zoja, hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Gewoon per twee droppen!

Dan weet je zeker dat je wat voelt man.

En nu serieus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Gewoon per twee droppen!

Dan weet je zeker dat je wat voelt man.

En nu serieus. :P

Gewoon op gevoel.

Dat zei een wijs iemand op Q-base toch eens tegen je?
Draidy schreef:
Ik hoorde ergens dat het verspilling was als je meer dan 75% wiet in je joint deed. klopt dit? en zoja, hoe dan?

Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat een pure joint erg moeilijk rookt. Dan moet je erg strak kunnen draaien, zodat alles dichter op elkaar zit, zodat alles beter brandt.

Probeer het maar eens.

Om terug te komen op je vraag. Ik durf niet te zeggen of het verspilling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Aan de reacties is iig te zien dat de combi fucking geniaal is en omdat ik verder ook nooit schadelijke combi's doe neem ik gewoon beide mee. Heb 1 cap met 150mg, ben van plan om die rond 11 uur al te nemen (het is rond 6 uur afgelopen). Hoe laat zou ik dan een snoepje moeten nemen en hoe veel? Normaal is een halfje te weinig voor me, zal dat dit keer wel genoeg zijn ivm de 4-fa? En hoe lang werkt die combi?

Ik begin ook maar met een halfje icm 4-FMP. Heb geen zin om kneiterhard te gaan vandaag, mag best wel eens wat minder zijn :)

Nog even wat:

Heeft er iemand al ervaring of kennis met 4-MEC (4-methyl-N-ethylcathinone)?

Dit stofje is al een tijdje op de markt als afgeleide van Mephedrone en ik hoor uit bepaalde hoeken dat mensen dit eerder aanbevelen dan Mephedrone, zeker omdat er hier minder (bekende) nare bijwerkingen zijn. Craving is totaal niet aanwezig, rush is minder heftig (alhoewel ik een stevige rush totaal niet als een nare bijwerking zie), slapen is makkelijker na dit spul, geen last van (mogelijke) blauwe plekken of andere lichamelijke ongemakken de dag(en) erna en dan ben ik nog wel wat vergeten. Maar is dit stofje nou echt zo goed, of is het gewoon weer iets wat een nieuwe hype probeert te worden door positieve verhalen te verspreiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:10 

Donateur

Denk dat je het inderdaad gewoon op eigen gevoel moet innemen. Niet perse een uur. Ben ook benieuwd naar die combi :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Wow!

Net een klein beetje geblowed. Echt niet veel ofso.
En mijn hoofd, armen en benen zijn echt heel zwaar. Ook val ik bijna weg.

Echt nog nooit gehad. Best vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:29 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Dit stofje is al een tijdje op de markt als afgeleide van Mephedrone en ik hoor uit bepaalde hoeken dat mensen dit eerder aanbevelen dan Mephedrone, zeker omdat er hier minder (bekende) nare bijwerkingen zijn. Craving is totaal niet aanwezig, rush is minder heftig (alhoewel ik een stevige rush totaal niet als een nare bijwerking zie), slapen is makkelijker na dit spul, geen last van (mogelijke) blauwe plekken of andere lichamelijke ongemakken de dag(en) erna en dan ben ik nog wel wat vergeten. Maar is dit stofje nou echt zo goed, of is het gewoon weer iets wat een nieuwe hype probeert te worden door positieve verhalen te verspreiden?

Ik heb dat spul voor handen, maar nog nooit gebruikt. Kon er ook niet zo heel veel over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb dat spul voor handen, maar nog nooit gebruikt. Kon er ook niet zo heel veel over vinden.

Samen uitproberen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:33 

Hardtraxx Addict

Wil het zeker nog een keer proberen xd

moet even goede gelegenheid vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Vijf verdachten van xtc-handel hebben vrijdag tot drie jaar gevangenisstraf opgelegd gekregen. De rechtbank in Almelo acht bewezen dat de vijf handelden in MDMA, een grondstof van xtc-pillen.

Een 42-jarige man die handelde in de grondstof en een pillenmachine leverde, kreeg een gevangenisstraf van drie jaar opgelegd. Hij bezat ook 2,2 liter ghb. Een 34-jarige man die eveneens handelde in MDMA en xtc-pillen produceerde moet van de rechter ook drie jaar de cel in.

Een derde verdachte kreeg anderhalf jaar cel voor zijn hulp bij de MDMA-handel en de productie van xtc-pillen. De twee andere verdachten kregen acht maanden cel voor het verhandelen van 3,7 kilo MDMA.

Dat zijn 18500 speakers :(
2,2 liter GHB is echter niks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:48 

Donateur

Chukkels schreef:

Valt me nog mee, dat verkopen sommige in 2 weken :P

Chukkels schreef:
Ik begin ook maar met een halfje icm 4-FMP. Heb geen zin om kneiterhard te gaan vandaag, mag best wel eens wat minder zijn :)

Eerst de 4-FA en dan pas het halfje het chrisje. En we gaan het wel zien wat het word vanavond, gewoon pakken op gevoel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Chukkels schreef:

Eerst de 4-FA en dan pas het halfje het chrisje. En we gaan het wel zien wat het word vanavond, gewoon pakken op gevoel :D

Ik weet hoe ik met die combi om moet gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:21 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik weet hoe ik met die combi om moet gaan :P

Blijkbaar niet dus, want door al jouw wouzigheid heb je de trein op zwollywood gemist :P
grapje tijger
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Maaarrr, als de 4-fa uitgewerkt is heeft het snoepje weinig nut meer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:49 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Heb je een nieuw bijbaantje? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 11:45 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Maaarrr, als de 4-fa uitgewerkt is heeft het snoepje weinig nut meer toch?

Naah voel je gewoon nog goed hoor dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:01 

Donateur

als de 4-Fa uitwerk gewoon bijpakken? Of is dat niet ideaal naar de slaap na het feest toe? :P. binnen 2 weken ook een keer 4fmp proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Heb je een nieuw bijbaantje? xD

Beetje 20k speakers verhandelen, jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:02 

Lowrenz schreef:
als de 4-Fa uitwerk gewoon bijpakken? Of is dat niet ideaal naar de slaap na het feest toe? :P. binnen 2 weken ook een keer 4fmp proberen :)

Ik had voor vannacht 2 capsules gemaakt, 1 van 120mg en 1 van 40mg. Maar in mijn zak waren ze een beetje platgedrukt en open gegaan. Toen had ik maar alles in 1x genomen, dat was om half 12 en heb de rest van de avond niks bijgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:11 

Donateur

goeie zaak dan. Ben benieuwd naar het effect van dat spul van alle verhalen hier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:45 

Hardtraxx Addict

Ik heb gister voor het eerst veel speakers geroken :P 500 speakers in 1 seal, mm dat ruikt lekker! Heb ook ketamine, valium en 2cb gehaald, binnenkort maar eens uitproberen met m'n vriendin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:55 

Donateur

M-arijn schreef:
Ik heb gister voor het eerst veel speakers geroken :P 500 speakers in 1 seal, mm dat ruikt lekker! Heb ook ketamine, valium en 2cb gehaald, binnenkort maar eens uitproberen met m'n vriendin :)

Gewoon alles tegelijk doen, is leuk :P

Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
een nieuw bijbaantje? xD

Beetje 20k speakers verhandelen, jwt.

Ik doelde niet op mezelf, anders reed ik allang in een degelijke auto rond :P

EDIT:
Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik officieel immuum ben voor MDMA. Eerst 4-FMP gedropt en later halfje speaker bijgepakt. Werkte niet, uur later weer een halfje. Werkte weer niet en uur later weer halfje. Die hebben uiteindelijk NIET gewerkt en zijn ook nooit meer teruggekomen of wat dan ook, vond ik toch vrij apart!?? Tolerantie te hoog ofzo??
Overigens de andere 2 mensen waarmee ik was hadden hetzelfde gedaan en zij hadden wel het gewenste effect. Dus voor m'n gevoel ben ik de hele avond nuchter geweest hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:00 

Hardtraxx Addict

Nouja met K pas ik wel op schijnt wel goeie te zijn :P gister nog iemand bijna ko van gegaan xd
Vorige  1 ... 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic